Partyflock
 

Hoe gaar dan - Casino Business

gepubliceerd door , op
Hoe gaar dan - Casino Business
FeestHoe gaar dan · Casino Business
Datumvrijdag 2 februari 2007
LocatieDe Bosuil Site
Na vier succesvolle edities kan er met trots worden gezegd worden dat Hoe Gaar Dan zijn naam reeds gevestigd heeft in Weert. De naam Hoe Gaar Dan die onstaan is uit het levenspatroon van de organisatie begint langzamerhand een merk in het kleine stadje Weert te worden. De shirts, aanstekers, website en vooral de succesvolle feesten zijn allemaal niet meer weg te denken!

Het aftellen is begonnen want over een week is het zover. De vijfde editie staat in de planning en beloofd wederom een flinke knaller te gaan worden. Net als elk feest staat kwaliteit en vernieuwing op nummer 1, Hoe Gaar Dan heeft niet voor niks als doel de bezoekers het gevoel te geven alsof ze op een groot feest staan. Met een mega geluidinstallatie, lasers en een mooie aankleding moet dat zeker lukken. Zoals bij elke editie heeft ook dit feest weer een thema. Het thema voor deze editie is Casino Business.

De feesten van Hoe Gaar Dan kenmerken zich verder door de verschillende stijlen, lage entreeprijs en verschillende artiesten, zowel gevestigde namen als talenten. Deze laatste groep geeft Hoe Gaar Dan de kans om tussen de grote jongens te staan. De locatie, De Bosuil, staat bekend om zijn goede akoestiek. Ook de heersende sfeer is altijd goed te noemen.

Extra’s
Zoals je kan verwachten heeft de organisatie weer een paar verrassingen in petto. Welke dat precies zijn? De organisatie kan hier bijna niets over zeggen, alleen dat de bezoekers op tijd moeten komen. Verder is er ook een dresscode ingevoerd: Gangster/Casinostyle. Het zou leuk zijn als iedereen zich hieraan probeert te houden, maar het is natuurlijk niet verplicht.

Nieuw concept
Op vrijdag 23 maart lanceert Hoe Gaar Dan een nieuw concept, genaamd: Refresh. Dit concept kenmerkt zich door de andere muziekstijlen die er gedraaid gaan worden, zoals club, eclectic, electro, house en classics. Meer info, check www.hoegaardan.nl

Dus mensen, hebben jullie zin in een gokje, vergeet dan niet te komen vrijdag 2 februari naar Hoe gaar dan – Casino Business

35 opmerkingen

 
Artiest Energizer
Waarschuw beheerder
donateur
Daar issie dan!

Ziet er goed uit Timmy :D
Artiest {SHOWLIST artist 31905, 99427, 6757, 173826}
Waarschuw beheerder
good work timmy (Y)
 
Artiest {SHOWLIST artist 63528, 39001, 17459}
Waarschuw beheerder
moet ik helaas overslaan,, beetje uit de richting voor mij:P

hej freeze,, en niet weer zo zat als de vorige keer he,
Waarschuw beheerder
-1
De shirts, aanstekers, website en vooral de succesvolle feesten zijn allemaal niet meer weg te denken!

jawel hoor :jaja:
 
Werkzaam bij Haelen.tk
Waarschuw beheerder
donateur
Suc6 heren :)
 
Waarschuw beheerder
Dat word nog snel een outfit regelen;)
WE hebben er weer zin in :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Ziet er idd goed uit :jaja: (y)
Heb er zin in !

Verder is er ook een dresscode ingevoerd: Gangster/Casinostyle.


:D
Waarschuw beheerder
oh sorry :O.............jij ook paultje!! (L)


;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
vergeet niet dan niet te komen


:O
Waarschuw beheerder
Word weer gezellig!!:D

We gaan er weer gewoon vanuit dat deze editie de vorige weer gaat verbeteren, maar dat zal zkr wel lukken!:)

Tot vrijdag!!
Waarschuw beheerder
thema is een beetje een slap aftreksel van qrime time (y)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
sounds good ladies & gentlemen :)

@ EHV007 > je hóéft nie te reageren hè (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op zaterdag 27 januari 2007 om 16:15:
@ EHV007 > je hóéft nie te reageren hè laatste aanpassing 27 januari 2007 16:18


:Cheer:


word zeker weer vet feestje!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er echt zin in:jaja:
:cheer:
Word weer gezellig:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EHV007 op zaterdag 27 januari 2007 om 16:14:
thema is een beetje een slap aftreksel van qrime time


je hebt altijd wat te zeike kerel, ga een hobby zoeken nerd

Oei wordt goeie heb er zin in, toch maar zaterdag vrij pakken anders zie ik de bui al hange B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EHV007 op zaterdag 27 januari 2007 om 16:14:
thema is een beetje een slap aftreksel van qrime time


je moet gewoon iets hebben om af te zeiken of niet:looser:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EHV007 op zaterdag 27 januari 2007 om 16:14:
thema is een beetje een slap aftreksel van qrime time


hehe..idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EHV007 op zaterdag 27 januari 2007 om 16:14:
thema is een beetje een slap aftreksel van qrime time


Zegt de man met 007 in zn nick :loser:
Beetje sneu om zoiets te zeggen :no:



Gefeliciteerd met jullie voorpagina nieuws!

Ben benieuwd vrijdag, heb er zin in :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 15:38:
Uitspraak van EHV007 op zaterdag 27 januari 2007 om 16:14:
thema is een beetje een slap aftreksel van qrime time

hehe..idd


Hmmmzzz ... Kacper = gelijk aan kwakzalver ?

Voor de negatieve uitlatingen :

Kom eerst naar de feest, check de ambiance hiero ... en als een keiharde feit krijg je dan mee, dat qrime time hierbij moet afleggen !

HGD ... spreek jullie komende week ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wordt een dik feest man, ben benieuwd hoe jullie het thema gaan verwerken in het feest. Jullie kennende zal het er wel goed uit gaan zien allemaal.. geluid weten we, dat knalt gewoon hard (te hard volgens sommige.. maar daar hoor je mij niet over klagen :cheer: )

See ya friday!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sai-kho op maandag 29 januari 2007 om 10:18:
Hmmmzzz ... Kacper = gelijk aan kwakzalver ?


ach arme stakker..voel je je bedreigd dat je direct persoonlijk wordt?

Zegt genoeg over jou en dat hele schuurfeest :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 16:39:
Zegt genoeg over jou en dat hele schuurfeest


kom eerst eens kijken voordat je oordeelt :/ Trouwens... laat ook maar want zulke losers als jou hoeven we hier niet :loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 16:39:
schuurfeest


:roflol:

kan het niet beter omschrijven:lol:
Waarschuw beheerder
echte bikkels zijn jullie :S
 
Waarschuw beheerder
donateur
Dat jullie dr uberhaubt nog op ingaan :)
Waarschuw beheerder
hij wordt weer gruwelijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EHV007 op maandag 29 januari 2007 om 21:56:
Uitspraak van Kacper op maandag 29 januari 2007 om 16:39:
schuurfeest



kan het niet beter omschrijven


Ja Kacper dacht dat zeg ik maar, want EHV007 is een analfabeet :lol:

maarja, blijf maar lekker bij jullie op je eigen planeet, want jullie willen we HIER niet zien.
 
Waarschuw beheerder
Met een mega geluidinstallatie


[img width=500 height=500]http://a526.g.akamai.net/7/526/14067/v1/img.priceminister.com/photo/291811250_L.jpg[/img]

8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik die afbeelding zie ben jij duidelijk nog nooit geweest...:X

We gaan morgen weer knallen mensen!!!(Y)

Wordt weer een super feest!(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 februari 2007 om 17:16:
Met een mega geluidinstallatie


Ahh kijk wist nooit wat Robbie Ronald voor installatie gebruikte maar nu snap ik em

Thnx Robbie :loser: