Partyflock
 

Hardnature op Gigadance festival

gepubliceerd door , op
De eerste naam van een van de hosters op Gigadance Festival welke op zaterdag 9 juni 2007 weer zal plaatsvinden heeft inmiddels getekend. Hard Nature van Par-T zal aankomend jaar de hardstyle area gaan hosten. Deze area zal ongeveer 1200 liefhebbers van de hardere stijlen onder kunnen brengen. Tjoice Events heeft voor deze partner gekozen omdat Hard Nature een gerespecteerd hardstyleconcept is in het zuiden van Nederland.

Het hardstyle dak eraf
Hard Nature zorgde de afgelopen jaren meerdere keren voor een uitverkochte Effenaar, en is teven een van de populairste area's op het succesvolle Pinksterpar-t Outdoor festival. Par-T zal op het "zeer goed" gewaardeerde Gigadance Festival een line-up presenteren met een mix van talenten en toppers uit de hardstylescene. Tjoice Events kan met alle zekerheid mededelen dat dit jaar het spreekwoordelijke dak eraf zal gaan in de Hardstyle area op 9 Juni 2007

Klein paradijsje
Gigadance festival zal net als vorig jaar 4 area's laten hosten door succesvolle concepten, waaronder Hard Nature. Welke andere hosters er dit jaar aanwezig zullen zijn wordt later bekend gemaakt, maar het is zeker dat het festival dit jaar nog grootser en gezelliger zal gaan worden. De Geffenseplas is een waterrijk recreatie terrein midden en de bosrijke omgeving straalt de sfeer uit van een klein paradijsje. Net als vorig jaar zal je jezelf wanen in een geweldige omgeving met een perfecte sfeer om alles even te vergeten. Een opmerkelijk gegeven is dat Gigadance dit jaar een maand later gepland staat dan voorgaande edities, waardoor het een betere plaats krijgt tussen de andere outdoor festivals.

32 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt goed :)
Werkzaam bij ITSOTC Events
Artiest {SHOWLIST artist 23969, 25565}
Waarschuw beheerder
donateur
Echt een rede om dan nu toch eindelijk eens te gaan :D

Snel na me werk op de fiets erheen, nog geen 10 minuten fietsen :p
 
Artiest {SHOWLIST artist 46571, 25578}
Waarschuw beheerder
donateur
Par-T Events
:respect:
Artiest {SHOWLIST artist 22023, 42309}
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: nu maar hopen op die talent plek :p
Waarschuw beheerder
Par-T Events :respect: !! Hard Nature en Pinksterpar-T :bounce: :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ga ook ! ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 27628, 63027, 58233}
Waarschuw beheerder
klinkt niet verkeerd! Meteen even toegevoegd aan mn agenda :)
Waarschuw beheerder
hoop aanwezig te zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Al 2 keer een top feest geweest en dat gaat het nu zeker weer worden. Top lokatie, super muziek en leuk publiek.
Een must voor de outdoor liefhebbers.

Nu al zin in :yes: :yes:
Waarschuw beheerder
ik zeg EDDIE HALLIWELL
Waarschuw beheerder
Total L'Oss
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sherrif op donderdag 11 januari 2007 om 20:44:
ik zeg EDDIE HALLIWELL


Ik zeg HETZELFDE!
 
Waarschuw beheerder
aanwezig :respect: Par-T
 
Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
goede zaak :d

par-t :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 31905, 99427, 6757, 173826}
Waarschuw beheerder
ZOOO .......goeie shit (Y)
Waarschuw beheerder
ken het niet maar ziet er leuk uit , heb het alvast in mijn agenda gezet!!!
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1770, 1830}
Waarschuw beheerder
Zoals het hoort!!

:respect: PAR-T Events
Waarschuw beheerder
Oss, dat zal wel weer knokken worden.....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sherrif op donderdag 11 januari 2007 om 20:44:
ik zeg EDDIE HALLIWELL


Uitspraak van IrEeNtJe op donderdag 11 januari 2007 om 21:50:
Ik zeg HETZELFDE!


En ik ook!
Daar is iedereen vorig jaar echt helemaal op los gegaan! was super.
Ik zal dit jaar ook zeker weer aanwezig zijn.. Toch makkelijk dat het amper 5 minuten lopen is ;)
Waarschuw beheerder
WTF???

Eerst zetten ze R&B en disco bij de muziekstijlen, en nu toch maar wel hardstyle????

vaag gedoe weer....
Waarschuw beheerder
klinkt goed
en komt goed!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mam-Bo op donderdag 18 januari 2007 om 12:11:
en natuurlijk Bas@Ram!!!


Nou, ik durf bijna te wedden dat Bas&Ram er weer staan met hun Deja Vu tent!! :bounce:

Behalve DJ'z zijn het ook de gastheren van TranceSetterZ en Protocol (zie: organisaties: Bas&Ram present) :respect: Kortom, die mogen niet missen op dit supergezellige outdoor feest!! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Oss, dat zal wel weer knokken worden.....


Dude pleaze. Duidelijk niet echt bekend met Oss!
De feesten in Oss hebben toch echt maar zelden problemen!
Dat vooroordeel is wel ZO achterhaald!

Alsof Breda zo netjes is! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
festival terrein ligt zowat bij me in de achtertuin,misschien dit jaar toch maar eens gaan kijken
Waarschuw beheerder
:jaja: inderdaad Breda is best netjes :cheer: én saai :lol:....

Maarre... is 9 juni in één keer 23 juni geworden :S?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SammyJo op woensdag 14 februari 2007 om 21:17:
Maarre... is 9 juni in één keer 23 juni geworden ?laatste aanpassing 14 februari 2007 21:18


Je hebt helemaal gelijk. Was mij nog niet eens opgevallen. Kans op mooi weer is dan wel groter, maar ook drukker met de feesten....