Partyflock
 

Cube in Hoogeveen

gepubliceerd door , op
Zaterdag 28 mei aanstaande zal State of Mind voor de derde keer CUBE organiseren in Het Podium in Hoogeveen. De vorige editie van 13 november 2004 werd goed bezocht wat resulteerde in een perfecte sfeer. Het idee achter CUBE is een kwalitatief goed feest neer te zetten, met getalenteerde dj’s uit het noorden. Daarnaast hanteren wij een zeer lage entreeprijs van 2 euro. Veel mensen vragen zich af: Waarom zo goedkoop? Daarop meent de organisatie dat een feest helemaal niet duur HOEFT te zijn. En aangezien bij de afgelopen edities van CUBE de bezoekersaantallen alleen maar stegen denken de bezoekers daar ook zo over.

De bedoeling van de organisatie is om getalenteerde dj’s uit het noorden wat meer in de kijker te zetten. Het zijn misschien niet de “grote” bekende dj’s die staan te draaien, maar de dj’s die komen draaien doen daar absoluut niet voor onder! State of Mind, opgericht door dj’s SRS en Xcore, weet hoe moeilijk het is voor een (beginnende) dj om ergens te kunnen draaien en op deze manier proberen we de dj’s uit het noorden een kans te geven zich voor een publiek te laten zien.

De DJ's die deze editie komen draaien, komen dan ook vrijwel allemaal uit het Noorden:Dj Rylan, resident dj van TYP DC in Hengelo zal op deze avond net zoals de vorige editie van CUBE wederom hardstyle en jumpstyle gaan draaien, DJ Korath, bekend van Staj Reloaded, gaat verder met hardstyle. SRS & Xcore, de residents van CUBE, tevens de drijvende kracht achter State of Mind, gaan met early rave en hardcore verder. Als afsluiter is er gekozen voor Damien Demonist, deze DJ maakt deze avond zijn dj-debuut op CUBE. Hij zal de avond eindigen met hardcore en darkcore.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
State of Mind
state.of.mind@home.nl

22 opmerkingen

 
Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
Eeey cool gasten (Y)
donateur
Ik zal zeggen wens jullie veel succes en hoop

dat er een wat grotere opkomst is dan de vorige

keer!! Het was erg leuk bedacht ! :yes:

:respect:-> FF speciaal voor Simson!! <-:respect:

Heel veel succes toegewenst "Damien Demonist"

Ik weet zeker dat het helemaal goedkomt maar dat

moet je de mensen maar ff laten horen!! :P

Dikke :knuffel: voor jou mop!!! (K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als dit een feessie moet worden, pak dan de bekers en borden, ga vast de touwtjes spannen om de koekjes op te hangen!!!

Simson succes dan gozer!

En los!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik deze x wel ff kom kijken..Maar alleen als mede dikkop ook heen gaat natuurlijk...;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
vetjes alleen ver van me vandaan !!!
Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik deze x wel ff kom kijken..Maar alleen als mede dikkop ook heen gaat natuurlijk...


Moet ik je handje vasthouden dan knuppeltie?

Of je beschermen tegen de grote boze buitenwereld?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Moet ik je handje vasthouden dan knuppeltie?

Of je beschermen tegen de grote boze buitenwereld?laatste aanpassing: 15 mei 2005 12:23


Beide:D
Waarschuw beheerder
Ohohoh Kleine ondeugende knul dat je dr rondloopt!
Waarschuw beheerder
damien best wishes , laat het dak eraf knallen
Waarschuw beheerder
word cker wel weer een gezellig feestje :D
 
Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Zeker lennard?
Moesten we nouw nog flyers rondbrengen ofzo?
Waarschuw beheerder
we gaan LOS 28 mei tralalalaaaaaa! :D
Waarschuw beheerder
Raise Your Fist For DAMIEN DEMONIST !!!
Waarschuw beheerder
LOL:D
Waarschuw beheerder
euh jah dirk ik weet nie hoe ver SRS is maar die heeft ze nu weer
Waarschuw beheerder
Ik zal er ook maar is zijn!:D
Waarschuw beheerder
tof man! :D een hardcore state of mind fan:D je was toch ook op red alert? toch?
Waarschuw beheerder
ik was ook op Red Alert jah;)
Waarschuw beheerder
CUBE wordt ongeveer 3483274322 keer beter dan red-alert :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SRS op zondag 22 mei 2005 om 23:23:
CUBE wordt ongeveer 3483274322 keer beter dan red-alert


dat mag ik dan maar hopen anders benk zo weg :)
laatste aanpassing