Partyflock
 

G-force is terug

anoniem gepubliceerd op
Na acht maanden is het dan zover, de tweede editie van G-force wordt dan gehouden in The The Palace in Groningen. Megadiscotheek The The Palace ligt in het centrum van Groningen in een zijstraat van de Grote Markt. De locatie is voorzien van een fullcolour lasershow, en een zeer goede geluidsinstallatie. Ten opzichte van de eerste editie is er wel wat veranderd. Waar er de vorige keer alleen nog hardstyle werd gedraaid, is er nu gekozen om de avond nog completer te maken om te beginnen met hardstyle en te eindigen met hardcore.

Er zal begonnen worden met de plaatselijke toppers Mica en Slavko welke, zoals bij vele bekend, een lekkere hardstyle set zullen neerzetten. Mica, is als resident van X-treme Hardstylez en Monkeybass hard aan de weg aan het timmeren en zal zeker een waardige opening van de avond verzorgen. Slavko kennen we als een van de mannen van C-town. Hij heeft al op vele feesten gedraaid, waaronder E-fect, Dimensionz en Armageddon.

The Darkraver, door velen geroemd en van alle markten thuis, 2004 het jaar van de The Darkraver! deze held heeft op bijna alle grote feesten gedraaid, en Promo geheel met zijn eigen stijl vervolgen de avond om langzaam naar het einde van de avond toe te werken. Succes verzekerd dus, heeft dit jaar gedraait op o.a Thunderdome en Masters of hardcore, en staat zaterdag op Innercity.

De afsluiting van deze avond zal verzorgt worden door Buzz Fuzz. Hem kennen we allemaal als een van de members van het Dream Team, maar ook onder zijn eigen naam heeft hij al lang zijn sporen verdiend. Er zal dus geëindigd met kei harde hardcore.

De time table ziet er dus als volgt uit:

Mica 23.00 tot 00.30
Slavko 00.30 tot 02.00
The Darkraver 02.00 tot 03.30
Promo 03.30 tot 05.00
Buzz Fuzz 05.00 tot 06.00

Ter informatie:
Het is in The Palace verboden om te blowen, hier zal bij de ingang en tijdens het feest dan ook op gecontroleerd worden. Ook petten zijn niet toegestaan door
de directie van The Palace. De kaarten zijn in de voorverkoop 10,- euro per stuk en te koop bij Plato en De jongens van Hemmes te Groningen. De resterende kaarten zijn aan de deur te koop voor 15,- euro.

Voor meer informatie kan je contact opnemen met info@nuclear-events.nl

31 opmerkingen

Waarschuw beheerder
donateur
Leuk feestje voor een vrijdag avond (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Gaat super worden :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
M'n eerste feestje sinds zo'n 8 week :bounce: Lekker opwarmertje voor zaterdag; Innercity... En 2 x Promo in 1 weekend :D
 
Waarschuw beheerder
kom vast nog wel ff kijken !
idd leuk opwarmertje voor Innercity :jaja:
Artiest Tim-E
Waarschuw beheerder
Wordt gezellig!
Waarschuw beheerder
Ike kom dan het laaste uurtje kijken buzz fuzz :D *HARDCORE*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:bounce::bounce: YEEEEAAHH!! :xtc::xtc: Hopelijk komen er wel iets meer mensen dan de vorige editie. Alhoewel, het was wel heel gezellig :yes::yes: Maar met 500 bezoekers van partyflock (Y) en een vette line-up gaat dit zeker ook dit jaar lukken!! :bounce::bounce:
Ik ben in ieder geval aanwazig :vaag:


DE DOKTER
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Hoop juist niet dat er meer mensen komen, ken de palace alleen als een TE volle dicotheek met non-stop flauwvallende mensen door de hitte...gewoon gezellige drukte is prima, heb er iig zin in :bounce: tot vrijdag allemaal!
Waarschuw beheerder
Sla keertje over,is beter voor mijn gezondheid:), maar palace is altijd wel erg gezellie en goed geluid.. :P
 
Waarschuw beheerder
g-force:nee: innercity:jaja: :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Hopelijk komen er wel iets meer mensen dan de vorige editie


Zijn bijna meer kaarten verkocht dan dat er vorige keer mensen waren ;) dat komt zeker dus goed :yes:

gewoon gezellige drukte is prima, heb er iig zin in


Zo druk als op donderdag zal het niet worden, denk net zoiets als bij psyclone :yes: ruimte zat dus :flower:
Waarschuw beheerder
haha een house-feest waar niet geblowd mag worden!! en dan ook nog harde house!! het zal mij benieuwen hoe de gasten daarmee om gaan! :P
 
Artiest Mica
Waarschuw beheerder
donateur
vet feestie !!
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon helemaal blauw blowen daarbinnen
Waarschuw beheerder
donateur
haha een house-feest waar niet geblowd mag worden!! en dan ook nog harde house!! het zal mij benieuwen hoe de gasten daarmee om gaan!


Ik heb er vorige keren nog geen 1 horen klagen :)
Waarschuw beheerder
het valt meestal ook wel mee... toch lijkt het me niet relaxed... moet je het weer verstoppen als je binnenkomt, vooral als je zonder dames bent ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Compliment voor mijn Groninger collega (y) :) Lekkere line up en volgens mij gaat deze helemaal goed komen want de PF teller raakt langzaam maar zeker op hol geslagen ;) Good luck!
 
Artiest Solar
Waarschuw beheerder
MARNIX ZAL GRONINGEN WEL EVEN LATEN ZIEN WAT ER LEEFT!! In plaats van al die suffe kroegen..!!
Waarschuw beheerder
Palace echt een klote tent!!
Waarschuw beheerder
donateur
nog nooit in palace geweest :)

ben benieuwd ;)
Waarschuw beheerder
altijd wel lekker geluidje in de palace, ff slaapplaats regelen anders gaat het voor mij niet door...
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Dat word uiteraard weer flink stampen!!!!!!!
Waarschuw beheerder
HEhe verboden te blowen, daarvoor heb je ook wel shops in groningen, en je mag toch the palace in en uit..
T nadeel is alleen dat je waarsch dus ook niks op zak mag hebben(terwijl het in NL gewoon mag), oftewel je moet t eerst opmaken voordat je weer naar binnen gaat..das dan weer btje vaag..
maar goed ff lekker feesten of niet dan!
 
Artiest Slavko
Waarschuw beheerder
Beukertje:bounce: G-force, dat is nou de kracht van Groningen Grrrrrrrrrrrr ;P
Waarschuw beheerder
leukleuk...ik vind dat Palace alleen een kutdansvloer heeft; veels te open en daar houdt ik niet van want heel veel lui zijn naar beneden aan het staren (aapjes kijken:P)
Waarschuw beheerder
donateur
Word een top weekend!!! Eerst G-force en dan door naar Innercity!!!!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
Hey pindaatje, ik gaat hetzelfde weekend als jou tegemoet. Gaat echt weer een topweekend worden.

Leuk hoor, een feestje met goede dj's voor maar 10 euro in groningen......betere shit.

People see you all!!!!:bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 5384, 32929}
Waarschuw beheerder
donateur
Jo.. tot vanavond.. en je weet het he!

Als ik het zie... dan roep ik het ook...(Think about it)
Waarschuw beheerder
donateur
Gaat goed druk worden :yes:

boven gaat ook open :)
Waarschuw beheerder
K heb er zin an!!!!!!