Partyflock
 

De winnaar is Showtek, Showtek, Showtek en...Showtek

gepubliceerd door , op
De winnaar is Showtek, Showtek, Showtek en...Showtek
ArtiestShowtek Site
2010 Is nog maar net begonnen en is nu al een gedenkwaardig jaar voor Showtek, voor de tweede keer op rij de officiele ‘World’s number one hard dance act’. Showtek laat alle andere hard dance acts achter zich en wint vier awards tijdens de prestigeuze ‘UK Hard dance awards 2010’ uitreiking. Deze uitreiking vond plaats tijdens een uitverkocht Atomik Weekender in Prestatyn op 6 maart.

[img width=400 cacheid=0002583c00058947ab72d9862600003f20]https://dump.partyflock.nl/4152/HDA%20logo.PNG[/img]

Showtek is gekroond tot ‘best European dj’ en ‘best European producer’ en hun tweede artiestenalbum ‘Analogue Players In A Digital World’ is gekozen tot ‘best artist album’. De track ‘World Is Mine’ werd ‘best track’, wat inhoudt dat Showtek voor het 3e opeenvolgend jaar deze award wint. Als klap op de vuurpijl heeft de compilatie cd ‘Goodgreef Xtra Hard’, waarvan Showtek één van de 3 cd’s heeft gemixt, de award voor ‘best compilation’ gewonnen.

De Eindhovense broers Wouter en Sjoerd Janssen verbijsteren het publiek over de hele wereld keer op keer met hun daverende optredens en hun unieke sound. De heren scoren hit na hit en één van de hoogtepunten is de remix voor Ferry Corsten’s trance classic ‘Out Of The Blue’ waarmee ze hun veelzijdigheid en creativiteit laten zien; een winnende formule die heeft geleidt tot ‘World Domination’ in de hard dance scene.

Bezig met hun wereld tour die ze al naar alle hoeken van de aarde heeft gebracht (o.a. Azië, Canada, USA, Europa en Australie) reageren de broers; “het is fantastisch dat we 4 Hard Dance Awards hebben gewonnen en deel zijn van een 5e award. We hebben in de studio heel hard aan ons album gewerkt en om dan zulke erkenning voor je werk te krijgen dat is geweldig, vooral omdat er voor deze awards gestemd is door de ‘clubbers’, de mensen die voor ons echt tellen.”

Showtek wil iedereen die op hen gestemd heeft onzettend bedanken en geeft daarom hun nieuwste productie ‘Expansion’ weg aan alle fans, de track is vanaf nu te downloaden op www.trackitdown.net (klik hier voor de track).

Ook kun je een volledig verzorgde trip winnen, met Showtek, naar hèt festival van Schotland; Coloursfest, op 5 juni a.s.
Voor meer info over deze competitie en alle info over de ‘World’s Number One Hard Dance Act’, ga naar www.showtek.nl

94 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Doel bereikt! Gefeliciteerd :)
Waarschuw beheerder
:respect:
kijk uit naar hun set bij Xxelerator!
Waarschuw beheerder
dit was hun doel dus die hebben ze mooi bereikt, verder zegt de prijs natuurlijk weinig, aangezien zij de enige zijn die zich op europa richt en de rest van de wereld. dus ze zijn de enige kans hebbers!
Waarschuw beheerder
Eat that Platinum Agency!

Congrats gasten.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 69781, 52768, 77572, 17977}
Waarschuw beheerder
zeker vet :) ... in Nederland worden ze door iedereen uitgekotst, puur omdat ze niet op Q feesten staan, maar zodra ze weer op Defqon, Qlimax, InQontrol etc staan vindt iedereen ze weer vet en top.


Ik zeg goed bezig... ik vind niet alles op hun nieuwe CD goed, maar er zitten zeker klappers tussen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van THDZZRDR - DRKLWN - THBVR - 2DSHW op maandag 8 maart 2010 om 11:47:
in Nederland worden ze door iedereen uitgekotst, puur omdat ze niet op Q feesten staan, maar zodra ze weer op Defqon, Qlimax, InQontrol etc staan vindt iedereen ze weer vet en top


Denk niet dat dat de reden is hoor. Meer het gevalletje 'clip op TMF' ;)
 
Waarschuw beheerder
verdiend, hun album is echt super vet !!!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 31905, 99427, 6757, 173826}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THDZZRDR - DRKLWN - THBVR - 2DSHW op maandag 8 maart 2010 om 11:47:
zeker vet ... in Nederland worden ze door iedereen uitgekotst, puur omdat ze niet op Q feesten staan, maar zodra ze weer op Defqon, Qlimax, InQontrol etc staan vindt iedereen ze weer vet en top.


Ik zeg goed bezig... ik vind niet alles op hun nieuwe CD goed, maar er zitten zeker klappers tussen


Mee eens !!
Waarschuw beheerder
hard werken word beloond je krijgt waar je voor vecht TOP...
Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd jongens! Jullie verdienen het.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 8 maart 2010 om 11:54:
Denk niet dat dat de reden is hoor. Meer het gevalletje 'clip op TMF'


denk het dus wel, aangezien er nu genoeg hardstyle uit komt wat nog zelfs te blij is voor TMF.
Waarschuw beheerder
Respect voor Showtek!
Zeer netjes jongens!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nickodr op maandag 8 maart 2010 om 11:46:
Eat that Platinum Agency!

Congrats gasten.


 
Waarschuw beheerder
En dat zonder Q achter je, respect hoor :) Over de muziek laat ik me verder niet uit ;)
Waarschuw beheerder
Helemaal top (Y) gefeliciteerd!!
Waarschuw beheerder
Wow, respect hoor jongens!!! :respect:

Ben helemaal niet nationalistisch ingesteld maar kan er niks aan doen, als ik dit soort berichten lees ben ik toch altijd wel even trots op ons landje en ook op m'n stadje. (l) Zijn toch heel wat muzikale talenten vandaan gekomen en het is toch prachtig om te zien dat de liefde voor hard dance die wij hier al jaren kennen door zulke jongens ook met de rest van de wereld gedeeld wordt? Zij hebben hardstyle in de UK toch echt wel op de kaart gezet en als je ziet hoe hard mensen op feesten daar los staan te gaan, daar krijg ik echt kippenvel van. House ia a universal language spoke and understood by all, right? Goeie zaak dus dat Sjoerd en Wouter zich op het buitenland focussen en ook al die mensen over de grenzen laten meegenieten van deze 'taal'. (l)
Waarschuw beheerder
Niet mijn favorieten in de Hardstyle.. :X
Maar als jij in Amerika en Australië iederereen uit zijn dak laat gaan, ben je toch echt een held!! :respect:
Congratz! (Y)
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd ga zo doooooooooooor!!!!!!
Waarschuw beheerder
To be the best, you have to beat the best!! 8)

Dat is toch nog een behoorlijke klus :lol:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd (Y) :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 8 maart 2010 om 11:54:
Denk niet dat dat de reden is hoor. Meer het gevalletje 'clip op TMF'


:yes:
Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 8 maart 2010 om 11:54:
Denk niet dat dat de reden is hoor. Meer het gevalletje 'clip op TMF' ;)


als je nou refereert naar die uitzending dat tinus free fighter erzat, dat was gewoon onzin... maar als iemand een videoclip moet maken moeten zij dat weten. Ik snap niet dat dan gelijk iedereen et uitkotst omdat et commercieel zou zijn ??

Zijn al die grote dance organisaties dan niet commercieel bezig ??

wie in de hardstyle van de grote artiesten zijn nou niet commercieel bezig... 2009 het jaar van de artiestenalbums, is dat niet commercieel ??

ik zie gewoon niet wat een videoclipje met het uitkotsen te maken heeft (H)
Waarschuw beheerder
Ze zijn niet de beste,, maar als je over heel de wereld kijkt hebben ze natuurlijk wel veel fans. Ik vind hun muziek vaak te softy
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 8 maart 2010 om 11:54:
Denk niet dat dat de reden is hoor. Meer het gevalletje 'clip op TMF'


Ja, ze kijken in de UK ook allemaal naar TMF. :rot: Ze hebben in 2008 en 2009 ook al een award voor beste clip gewonnen en waren vorig jaar ook verkozen tot beste DJ. Dus wat je zegt slaat als een lul op een drumstel :D
Artiest {SHOWLIST artist 20224, 106925, 63696}
Waarschuw beheerder
:respect:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nickodr op maandag 8 maart 2010 om 11:46:
Eat that Platinum Agency!


Juist 8)
Waarschuw beheerder
Netjes hoor :).

Maar dit:
De heren scoren hit na hit en één van de hoogtepunten is de remix voor Ferry Corsten’s trance classic ‘Out Of The Blue’ waarmee ze hun veelzijdigheid en creativiteit laten zien


=:roflol:

Slecht voorbeeld van creativiteit, ik zou zeggen goed voorbeeld van kopieren :).
Waarschuw beheerder
voorheen wask groot fan van hun nu niet echt meer..
tracks kunnen mij niet meer boeien zo als voorheen

toch gefeliciteerd!(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 8 maart 2010 om 14:27:
Ja, ze kijken in de UK ook allemaal naar TMF. :rot: Ze hebben in 2008 en 2009 ook al een award voor beste clip gewonnen en waren vorig jaar ook verkozen tot beste DJ. Dus wat je zegt slaat als een lul op een drumstel :D


Hij heeft gewoon gelijk.
Ze worden hier uitgekotst door die clip op TMF, heeft verder niks te maken met die prijzen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pigmans op maandag 8 maart 2010 om 11:40:
dit was hun doel dus die hebben ze mooi bereikt, verder zegt de prijs natuurlijk weinig, aangezien zij de enige zijn die zich op europa richt en de rest van de wereld. dus ze zijn de enige kans hebbers!


Er waren toch echt wel meer Nederlanders genomineerd en die zich dan dus ook op Europa / die prijzen richten. Zoals je hieronder kunt zien zijn het gros van de genomineerden zelfs Nederlanders. We zijn ook niet voor niks marktleider op hard dance gebied en dus lijkt het mij dat alle artiesten / producties die uit Nederland komen zich op heel europa richt en zelfs daarbuiten:

Best Label - winner; Scantraxx

Tidy
Fusion Records
Scantraxx

Best track – winner; Showtek ‘World Is Mine’

Noisecontrollers ‘Attack Again’
Showtek ‘World Is Mine’
Technikal featuring Andy Whitby ‘Hard House Slut’


Best artist album – winner; Showtek ‘Analogue Players in a Digital World’

Brennan Heart ‘Musical Impressions’
D-Block & S-te-fan ‘Music Made addictz’
Showtek ‘Analogue Players in a Digital World’


Best European hard DJ – winner; Showtek

Headhunterz
DJ Zany
Showtek

Best European hard producer – winner; Showtek

Showtek
Kidd Kaos
Headhunterz

Best compilation album – winner; Goodgreef

Def Qon One
Hard Dance Awards Euphoria
GoodgreefXtra Hard

Anyway; Goed gedaan Showtek en Scantraxx en Defqon!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 8 maart 2010 om 11:54:
Denk niet dat dat de reden is hoor. Meer het gevalletje 'clip op TMF' ;)


En daarom een artiest uitkotsen? haha
Ik kots de mensen uit die het hebben over "commercieel".
TUURLIJK ZIJN ZE COMMERCIEEL! dat is de hele hardstyle scene, of zien jullie je als the underground met feesten als
defqon etc haha.

Organisatie's als Q-dance, ID&T, B2S zijn gewoon commercieel, wat logisch is, want anders zou de boel zo failliet gaan.
Dat achterlijke gelul steeds over commercieel, man ga gewoon feesten.
 
Waarschuw beheerder
Wat een verschrikkelijke awards zeg.
Waarschuw beheerder
Gratz showtek :D
Maar snap niet dat die mensen World is Mine beter vinden dan Attack Again :lol:

Edit: De rest van de awards zijn ook vaag
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
OMG. didn't know that they still existed. last time i saw them on their "world tour" and that was plain boring (just like their newest album!).
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 maart 2010 om 17:13:
Wat een verschrikkelijke awards zeg.


Bullshit, ik heb de lijst gecheckt:

Best track: Showtek 'World Is Mine'
Best Label: Scantraxx
Best Resident: Brian M & McBunn
Best New Face: Swankie & Kashi
Best one-off event: Def Qon One
Best artist album: Showtek 'Analogue Players in a Digital World'
Regional hero: DJ Tone
Outstanding contribution: Kutski
Best UK hard DJ: Kutski
Best European hard DJ: Showtek
Best UK hard producer: Technikal
Best European hard producer: Showtek
Best compilation album: Goodgreef Xtra Hard
Best club: Bionic

Opzich is dit n heel goeie keus... best UK hard DJ is n turntablist die niet alleen alle stijlen van house, trance tot en met terror beheerst (en op logische wijze in zn sets verwerkt) maar hetzelfde geldt voor best new face... Swankie & Kashi zijn turntablists die dikke hopen stront draaien op de gemiddelde hardstyle DJ. Brian M vs McBunn, zijn geen scratchmasters maar doen echt zieke tricks met loops en cuepoints van hun CDJ's, etc.

Deze awards zeggen heel wat meer dan bijv. die van Q-Dance, wat vooral een massale veer in de eigen anus steken was. :)

Verder is het bijzonder cool om te zien dat GOEIE hardstyle-producers deze award winne, en niet van die KUTKOPPEN enzo die;

- niet kunnen draaien
- nog hardere shit produceren dan Nosferatu en Promo 5 jaar terug maakten
- het verschil tussen hardcore en hard-style niet snappen

Hulde voor Showtek. Niet mijn muziek, maar, alleen al op basis van objectieve kwaliteiten van hun traxx en sets, binnen de hardstyle hebben ze amper concurrentie, en het beetje concurrentie dat ze hebben bestaat uit n paar Duitsers, Britten, en Zwitsers die wel even goeie shit kunnen maken, en fatsoenlijk kunnen mixen, maar die niet zo'n groot publiek aanspreken als Showtek.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iteq op maandag 8 maart 2010 om 14:56:
Slecht voorbeeld van creativiteit, ik zou zeggen goed voorbeeld van kopieren


Ze zijn toch gewoon gevraagd door Ferry om een remix te doen? Wat hadden ze dan moeten doen, een compleet nieuwe track maken? :rot: Sorry maar wie gaat er nou 'nee' zeggen tegen zo'n aanbod? Bovendien vond Ferry 'm zelf te gek!


Uitspraak van TheWhiteraver op maandag 8 maart 2010 om 15:57:
Ze worden hier uitgekotst door die clip op TMF, heeft verder niks te maken met die prijzen


Ach ga toch weg. Dat is al jaren zo, zodra een artiest hier populair wordt krijgen Nederlanders dat hele rare kantje dat ze zo iemand gaan afzeiken (zie Tiesto). Je ziet 't nu ook steeds vaker met D-Block & S-te-Fan. Toen die nog minder bekend waren hadden ze azijnpissers op Internet niks dan goeds voor ze over en nu ze een paar keer main stage op grote feesten gestaan hebben zijn 't sukkels en gaan ze voor de commercie. Bovendien is die clip helemaal niet met die bedoeling gemaakt. En al besluiten ze wat af te wijken van de standaard hardstylepaden, so what? Moet dat een reden zijn om iemand uit te kotsen? Hoe moeilijk kan 't zijn ergens zelf niet van te houden maar wel respect te hebben voor artiesten die onze muziek over de grenzen tillen en er zoveel andere mensen wel van laten genieten? :rot:
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 8 maart 2010 om 18:25:
Je ziet 't nu ook steeds vaker met D-Block & S-te-Fan. Toen die nog minder bekend waren hadden ze azijnpissers op Internet niks dan goeds voor ze over en nu ze een paar keer main stage op grote feesten gestaan hebben zijn 't sukkels en gaan ze voor de commercie.


helemaal mee eens, die klapper van shiverz bewijst het tegendeel, deze jongens kunnen echt wel beuken (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 8 maart 2010 om 18:25:
Ach ga toch weg. Dat is al jaren zo, zodra een artiest hier populair wordt krijgen Nederlanders dat hele rare kantje dat ze zo iemand gaan afzeiken (zie Tiesto). Je ziet 't nu ook steeds vaker met D-Block & S-te-Fan. Toen die nog minder bekend waren hadden ze azijnpissers op Internet niks dan goeds voor ze over en nu ze een paar keer main stage op grote feesten gestaan hebben zijn 't sukkels en gaan ze voor de commercie. Bovendien is die clip helemaal niet met die bedoeling gemaakt. En al besluiten ze wat af te wijken van de standaard hardstylepaden, so what? Moet dat een reden zijn om iemand uit te kotsen? Hoe moeilijk kan 't zijn ergens zelf niet van te houden maar wel respect te hebben voor artiesten die onze muziek over de grenzen tillen en er zoveel andere mensen wel van laten genieten?


(Y)
Showtek gefeliciteerd goed bezig :respect:
Waarschuw beheerder
Juist Sauz, juist!! :)

Het blijven helden die 2 knullen...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iteq op maandag 8 maart 2010 om 14:56:
Slecht voorbeeld van creativiteit, ik zou zeggen goed voorbeeld van kopieren .


luisteren is ook een kunst voor sommige :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 8 maart 2010 om 11:54:
Denk niet dat dat de reden is hoor. Meer het gevalletje 'clip op TMF'


Welke clip?
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest {SHOWLIST artist 32642, 60114}
Waarschuw beheerder
donateur
Niet mijn ding meer, wel respect voor alles wat ze ermee hebben bereikt en nog bereiken :)
 
Waarschuw beheerder
niets anders dan respect voor deze mannen :respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 8 maart 2010 om 18:14:
Verder is het bijzonder cool om te zien dat GOEIE hardstyle-producers deze award winne, en niet van die KUTKOPPEN enzo die;


neee nee zo bedoel ik het niet.
het doet me gewoon te veel denken aan populaire 'award' festijnen. kuche tmf kuche mtv awards kuche
Waar the fock zijn de andere harde stijlen?
ik zie alleen hardstyle en een beetje hardtrance?!?
ik mis french tek, hardcore, industrial hardcore, jump, schranz, hardtechno, speedcore, terror, (eventueel drum & bass en dubstep) ga maar door.
laatste aanpassing
Artiest Regnum
Waarschuw beheerder
donateur
stiekem een groot fan van showtek :$

congratz!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 maart 2010 om 21:12:
luisteren is ook een kunst voor sommige


En je presteert het weer een nutteloze post neer te zetten, zo nutteloos zelfs dat je je eigen argument onderuit haalt...

Leg jij die remix maar eens naast Isaac - The Sound Of The Underground en vertel mij dan nog eens wie er goed moet luisteren :).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Leuk dat ze internationaal wat bereiken :)

Maar die kermis-hardstyle die ze tegenwoordig produceren (en de standaard setjes die ze presteren als ik ze eens op een feest zie) krijgen mij niet in een beuk-sfeer. En dat World is mine een award wint vind ik lachwekkend, maar ze zullen wel niet beter weten daar, wat een kutplaat (mening ofc:))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AukeV op maandag 8 maart 2010 om 23:00:
Maar die kermis-hardstyle die ze tegenwoordig produceren (en de standaard setjes die ze presteren als ik ze eens op een feest zie) krijgen mij niet in een beuk-sfeer. En dat World is mine een award wint vind ik lachwekkend, maar ze zullen wel niet beter weten daar, wat een kutplaat (mening ofc:))


Volledig mee eens, alleen door het commercieel raken van hun winnen ze dit. Er zijn genoeg andere dj's/producers binnen hardstyle die dit meer verdienen.

Showtek is niet meer wat het was helaas.
Waarschuw beheerder
Ik gun 't ze van harte, maar ik ben blij dat ik beide heren zelden met een op een feest tegen kom. Ik had de pech ze toch te moeten aanhoren op Reverze, en ik weet meteen waarom waar ik hen drie keer niks vind. Het tempo ligt te laag, de tracks zijn te soft en te eentoning en de lyrics zijn vooral grote borstklopperij. Not my cup of tea, en ik denk dat veel Hollandse partygangers 't met me eens zijn. Misschien vindt Europa en de rest van de wereld die softe shit wel leuk (logisch, ze kennen niks anders), maar mij kan 't niet bekoren.
Waarschuw beheerder
:respect: dik verdiend
Waarschuw beheerder
Er wordt door sommige gesproken over kermishardstyle, te soft, tempo te laag...
Nou de hardstyle van tegenwoordig kan mij niet meer bekoren
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 8 maart 2010 om 18:14:
nog hardere shit produceren dan Nosferatu en Promo 5 jaar terug maakten


Veel hardstyle dj's hebben hier tegenwoordig last van bah :S

Showtek blijft bij zichzelf en bij hun idee hoe hardere muziek moet zijn en ik heb daar alleen maar respect voor. Hoge bomen vangen veel wind en dat is echt typisch...
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 8 maart 2010 om 18:25:
Dat is al jaren zo, zodra een artiest hier populair wordt krijgen Nederlanders dat hele rare kantje dat ze zo iemand gaan afzeiken (zie Tiesto).


:yes:

SHOWTEK :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 maart 2010 om 16:45:
Organisatie's als Q-dance, ID&T, B2S zijn gewoon commercieel


Ben het met je eens over Q en ID-T, maar B2S vind ik verre van commercieel.
En dat zie je ook altijd terug op de (hardstyle) feesten. Grootste deel van publiek is daar een echte liefhebber (in tegenstelling tot Q-dance feesten) :D Gaan altijd 3x zoveel mensen los als op een gemiddeld Qdance feest :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AukeV op dinsdag 9 maart 2010 om 10:48:
Gaan altijd 3x zoveel mensen los als op een gemiddeld Qdance feest


wat heeft het losgaan van mensen te maken of iets commercieel is of niet? :/ Zodra een organisatie reclame maakt voor zijn feest en winst maakt zijn ze toch sowieso commercieel? Maar goed we dwalen af: Showtek gefeliciteerd (f)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Noisecontrollers ‘Attack Again’


Een track met een letterlijk gekopiëerde melodie, hoort wat mij betreft niet bij de genomineerden.
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd mannen :), ik vind de stijl die ze draaien tog wel leuk af en toe :) luister regelmatig hun cd nog. Ben benieuwd 4april met xxlerator!

verras ons mannen :)

ik ga sowieso wel los altijd als ik die bass maar voel :respect: ongeacht welke dj er staat... als een dj lekker draait met nummers waar je lichaam van trilt, is het voor mij al voldoende om los te gaan. (maak overigens niet uit, harddance/hardstyle/hardcore kommaarop:) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 8 maart 2010 om 18:14:
Best New Face: Swankie & Kashi


:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Re-1st op dinsdag 9 maart 2010 om 12:03:
wat heeft het losgaan van mensen te maken of iets commercieel is of niet?


Indirect vrij veel. Commercieel --> trekt volk aan wat het normaal niet aan trekt, volk wat in de regel niet echt losgaat :)

Maar dat terzijde :P Laat showtek maar lekker heel de wereld bezighouden, houden we de betere hardstyle lekker hier in ons eigen landje :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AukeV op dinsdag 9 maart 2010 om 10:48:
Ben het met je eens over Q en ID-T, maar B2S vind ik verre van commercieel.
En dat zie je ook altijd terug op de (hardstyle) feesten. Grootste deel van publiek is daar een echte liefhebber (in tegenstelling tot Q-dance feesten) Gaan altijd 3x zoveel mensen los als op een gemiddeld Qdance feest


ja want B2S is echt niet commercieel, haha gast:D

hardstyle is zo commercieel als het maar zijn kan.


Beter juist dat Showtek zich afzondert van de nl hardstyle, niet meer meelopen in de vriendjespolitiek en maar doen wat organisaties eisen. Tenminste een eigen sound en niet die continu basslijntjes wat van toonhoogte veranderd.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iteq op maandag 8 maart 2010 om 22:51:
Leg jij die remix maar eens naast Isaac - The Sound Of The Underground en vertel mij dan nog eens wie er goed moet luisteren .


gedaan, nou wat is er hetzelfde? alleen de synth in het begin lijkt misschien een beetje? De rest is niks hetzelfde iig.

Maar het scheelt in hardstyle worden niet vaak samples vaker gebruikt ofzo:lol:
Artiest {SHOWLIST artist 2483, 63717}
Waarschuw beheerder
Is een beetje net als 15 jaar terug toen ene Mental Theo en een Charly Lownoise besloten om buiten de Nederlandse grenzen successen te boeken. Met name Duitsland viel als een blok voor hun commerciele muziek en toen zag je al heel snel dat er velen bekende artiesten volgden in Nederland... Toen vielen er ook hopen mensen over maar al snel was alles weer vergeten en worden ze weer als helden binnengehaald met hun successen van toen....
Dit zie ik nu ook bij Showtek gebeuren en ik geloof er ook heilig in dat dit hier ook gaat gebeuren en dat alles weer snel vergeten is! Deze heren staan voor innovatie mbt de hardstyle waar ik echt van geniet!! Ik snap ook niet goed het gezeur over hun manier van muziek maken, uiten en promoten want dat is echt super gezien het feit dat ze wereldwijd rocken!

Showtek ga aub zo door!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
lekker bezig!!!

TOP!
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 maart 2010 om 22:41:
het doet me gewoon te veel denken aan populaire 'award' festijnen. kuche tmf kuche mtv awards kuche
Waar the fock zijn de andere harde stijlen?
ik zie alleen hardstyle en een beetje hardtrance?!?
ik mis french tek, hardcore, industrial hardcore, jump, schranz, hardtechno, speedcore, terror, (eventueel drum & bass en dubstep) ga maar door.


AMEN!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 14:00:
gedaan, nou wat is er hetzelfde? alleen de synth in het begin lijkt misschien een beetje? De rest is niks hetzelfde iig.


Kijk kinderen, dit kan er nou van komen als je zonder oorbescherming je blootstelt aan dit soort herrie.
Bovenstaande kan niet eens meer de meeste simpele overeenkomsten tussen 2 tracks horen.... (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [I][v][o] op dinsdag 9 maart 2010 om 00:17:
. Ik had de pech ze toch te moeten aanhoren op Reverze


Showtek was toch 1 van de hoogtepunten denk..voor 12 uur stonden alleen de belgen te stuiteren, pas rond D-Block & S-Te-Fan begon de rest van de zaal wakker te worden..Daarna ging het iig los bij zowel de boys van Showtek en Brennan Heart..totdat Dr. Rude ten tonele verscheen..beetje jammer.. Gelukkig maakten Deepack en Zany t flink goed!:D


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 13:34:
ja want B2S is echt niet commercieel, haha gast

hardstyle is zo commercieel als het maar zijn kan.


Gast...íedere organisatie is commercieel...waar het om gaat is zo veel mogelijk geld verdienen..hier, misschien dat dit je helpt?? http://www.encyclo.nl/begrip/commercieel
Elke dj die een plaat uitbrengt op een label heeft er maar 1 doel mee...Geld verdienen..waarom zou hij anders de plaat releasen.. So wake up..We live in a commercial world!



Uitspraak van Iteq op dinsdag 9 maart 2010 om 17:05:
Kijk kinderen, dit kan er nou van komen als je zonder oorbescherming je blootstelt aan dit soort herrie.
Bovenstaande kan niet eens meer de meeste simpele overeenkomsten tussen 2 tracks horen....


Right to spot;)
Waarschuw beheerder
niet mijn ding, maar toch erg knap... liever een Nederlander die alle prijzen in de w8 sleept dan een Italiaan ofzo :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iteq op dinsdag 9 maart 2010 om 17:05:
Kijk kinderen, dit kan er nou van komen als je zonder oorbescherming je blootstelt aan dit soort herrie.
Bovenstaande kan niet eens meer de meeste simpele overeenkomsten tussen 2 tracks horen....


je hebt het nu zelf nog eens nageluisterd en je kunt niet meer inhoudelijk reageren?:')
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim Logic op dinsdag 9 maart 2010 om 17:50:
Gast...íedere organisatie is commercieel...waar het om gaat is zo veel mogelijk geld verdienen..hier, misschien dat dit je helpt?? http://www.encyclo.nl/begrip/commercieel
Elke dj die een plaat uitbrengt op een label heeft er maar 1 doel mee...Geld verdienen..waarom zou hij anders de plaat releasen.. So wake up..We live in a commercial world!


waar zeg ik dat ze niet commercieel zijn? begrijpend lezen(Y)
Waarschuw beheerder
JA. Dusssssssssssssssssssss
( on topic )
gefeliciteerd mannen.

mijn mening:
Niet mijn hardstyle meer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 13:34:
ja want B2S is echt niet commercieel, haha gast


ach...als t sarcasme was...dan was het zeer zeker niet tegen jou bedoelt;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 maart 2010 om 16:45:
Dat achterlijke gelul steeds over commercieel, man ga gewoon feesten.


beter kan ik het niet zeggen :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [I][v][o] op dinsdag 9 maart 2010 om 00:17:
Ik gun 't ze van harte, maar ik ben blij dat ik beide heren zelden met een op een feest tegen kom. Ik had de pech ze toch te moeten aanhoren op Reverze, en ik weet meteen waarom waar ik hen drie keer niks vind. Het tempo ligt te laag, de tracks zijn te soft en te eentoning en de lyrics zijn vooral grote borstklopperij. Not my cup of tea, en ik denk dat veel Hollandse partygangers 't met me eens zijn. Misschien vindt Europa en de rest van de wereld die softe shit wel leuk (logisch, ze kennen niks anders), maar mij kan 't niet bekoren.


Ik had liever een paar onbekende, meer getalenteerde artiesten gezien, maar ja, bij zo'n verkiezing is dat toch onmogelijk...
Artiest {SHOWLIST artist 1218, 73034}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iteq op maandag 8 maart 2010 om 14:56:
Maar dit:
De heren scoren hit na hit en één van de hoogtepunten is de remix voor Ferry Corsten’s trance classic ‘Out Of The Blue’ waarmee ze hun veelzijdigheid en creativiteit laten zien

=:roflol:

Slecht voorbeeld van creativiteit, ik zou zeggen goed voorbeeld van kopieren :).


volgens mij snap jij de defenitie niet van een remix :lol: kopieren is als je een track maakt met iemand anders zn melodie en dan gaat zeggen dit is mijn track :S en er staat toch duidelijk remix en niet iets als een remake dat is andere koek dan ben je aan het kopieren ....klaar :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coldfusion op dinsdag 9 maart 2010 om 23:45:
en er staat toch duidelijk remix


Idd valt niks op af te dingen :roflol:
Deze 2 heren hebben ook hier in Sydney voor een uitverkochtte zaal gestaan eind 2009.
Hoewel wat ze produceren niet mijn ding is, wél respect voor deze gasten! Keep it comin'
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Veldhoven Clan op maandag 8 maart 2010 om 16:34:
Best Label - winner; Scantraxx

Tidy
Fusion Records
Scantraxx

Best track – winner; Showtek ‘World Is Mine’

Noisecontrollers ‘Attack Again’
Showtek ‘World Is Mine’
Technikal featuring Andy Whitby ‘Hard House Slut’


Best artist album – winner; Showtek ‘Analogue Players in a Digital World’

Brennan Heart ‘Musical Impressions’
D-Block & S-te-fan ‘Music Made addictz’
Showtek ‘Analogue Players in a Digital World’


Best European hard DJ – winner; Showtek

Headhunterz
DJ Zany
Showtek

Best European hard producer – winner; Showtek

Showtek
Kidd Kaos
Headhunterz


Als ik dit lijstje zie, verklaart dat een hoop. Headhunterz als beste producer :X Psyko punkz maakt op het moment al veel dikkere tracks. Maar dat lijstje zal wel met toegankelijkheid te maken hebben, want als scantraxx wint van fusion heeft dat imo niets met beter of slechter te maken. Scantraxx is toegankelijker maar fusion vind ik veel beter.
Hetzelfde als dat verhaal over bekend worden en uitkotsen. Voor mij persoonlijk heeft dat niets met bekend te maken. DBSTF vond ik supervet tot eind 2008. Platen als keep it coming, evolutionz, ride with uz vond ik supervet. Maar van hun laatste zooi kan alleen shiverz me boeien. En vanaf inqontrol 2008 heb ik geen leuke set meer gehoord van hun, veel te veel breaks. Dat gebeurt sommige hardstyle dj's de laatste tijd toch al veel te veel, geef me gewoon een beat om op te dansen :cheer:
Dat tiesto verhaal is iedereen wel bekend denk ik dat ie eigenlijk geen moer meer om die ouwe trance geeft. Goed dat hij een nieuwe weg in is geslagen, alleen hou ik gewoon gruwelijk veel van classic trance (L)

Maar al met al, felicitaties aan huize janssen! :bier: Want wat hun bereikt hebben en gaan bereiken, dat is ongekend! :respect:
Artiest Rob Zeth
Waarschuw beheerder
date THE HARD DANCE 2010 AWARDS kan je niet echt serieus nemen.... leuk als het wint en het zal in Engeland wat extra naamsbekendheid geven. Meeste stemmen komen uit UK en die lopen toch wel 10 jaar achter qua muzieksmaak ..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mildr op woensdag 10 maart 2010 om 10:37:
date THE HARD DANCE 2010 AWARDS kan je niet echt serieus nemen.... leuk als het wint en het zal in Engeland wat extra naamsbekendheid geven. Meeste stemmen komen uit UK en die lopen toch wel 10 jaar achter qua muzieksmaak ..


ik denk dat wereldwijd meer gekeken wordt van wat ze in de uk van je vinden dan in NL hoor:lol:

Zowiezo in UK achterlopen haha:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coldfusion op dinsdag 9 maart 2010 om 23:45:
volgens mij snap jij de defenitie niet van een remix kopieren is als je een track maakt met iemand anders zn melodie en dan gaat zeggen dit is mijn track en er staat toch duidelijk remix en niet iets als een remake dat is andere koek dan ben je aan het kopieren ....klaar


Reageer nou niet als je geen idee hebt waar het over gaat :)


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 18:56:
je hebt het nu zelf nog eens nageluisterd en je kunt niet meer inhoudelijk reageren?


Jawel, probeer alleen aan te geven dat jij een probleem met je gehoororgaan hebt :)
 
Waarschuw beheerder
een mening is nog altijd subjectief dus dat scheelt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 8 maart 2010 om 18:14:
Deze awards zeggen heel wat meer dan bijv. die van Q-Dance, wat vooral een massale veer in de eigen anus steken was. :)


je weet toch wel dat die Q-dance awards niks voor stelde en dat dat een dikke grap was :/
Waarschuw beheerder
Kom deze jongens regelmatig tegen door mijn werk. Het zijn niet alleen top producers/dj's maar ook onwijs toffe gasten niet arrogant of zo. Dus terecht winnaars.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 8 maart 2010 om 12:55:
Ben helemaal niet nationalistisch ingesteld


Mja laat maar ook :P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rudi! op woensdag 10 maart 2010 om 09:35:
Maar al met al, felicitaties aan huize janssen! Want wat hun bereikt hebben en gaan bereiken, dat is ongekend!


Juist(y)
:Respect: Voor Showtek helemaal verdiend:D
Uitspraak van Nickodr op maandag 8 maart 2010 om 11:46:
Eat that Platinum Agency!


Idd8)
Alleen Scantraxx beste label wtf:x
laatste aanpassing
ik hou zelf niet van hun muziek maar toch goed gedaan:)
3 prijzen d8 ik ken verkeerd gelezen hebben vind ik hendig goed
jullie hebben het wel verdiend;)
Waarschuw beheerder
[img width=676 height=454 cacheid=0000391e00006ef9718fe2a10900082b4f]http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs387.snc3/23657_1281231188731_1168594494_30743446_3882572_n.jpg[/img]
Uitspraak van actief op donderdag 11 maart 2010 om 22:08:
Eat that Platinum Agency!


Waarschuw beheerder
muziek blijft een kwestie van smaak en blijkbaar vallen ze goed in de smaak over de grens. Ze zijn groot in NL geworden omdat ze zichzelf altijd hebben weten te onderscheiden met hun sound. toendertijd vielen ze op door steeds harder te beuken met tientalen hardcore kicks in een track, nu onderscheiden ze zich door juist NIET mee te doen met die uitgekauwde standaardisatie die momenteel regeert. en met dat onderscheid boeken ze weer succes! niet in NL maar who gives a fuck.hier hebben ze toch al alles gehaald wat er te halen valt. Hulde voor iedereen die zich kan onderscheiden in tijden van eenheidsworst en massaproductie.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
goed bezig...
maar showtek zeker niet mijn ding:gaap: