Ik denk dat als je de overstap van kwalitatief goede gear naar andere goede gear niet kan maken je niet zo'n beste dj bent...
Kijk naar de SL's de ene keer zijn de 5 jaar oud en compleet afgeragd dan is de pitch weer (foutief/goed) opgevoerd.. dus een plaatje wennen is het altijd en dat heb je dus ook bij sl-oem maar zeker ook bij sl-sl.
De rede waarom een Organisatie/clubs geen OEM's moet neerzetten is omdat matige dj's hun fouten dat gaat afschuiven op "de onbekende gear"
Verder zou de Oem ook een stuk bekende en gewilder zijn als er maar een fabrikant zou zijn.. met een goed reclame beleid en product placing. Omdat er nu 5 (of misschien nog meer) leveranciers zijn heeft niemand zin om dure advertentie's te gaan plaatsen of bij de grote clubs de SL's te laten vervangen door hun product want je maakt dan meteen reclame voor je concurenten.
Of de OEM voor clubs geschikt zou zijn: zeker, ding zit stevig en doordacht in elkaar, en de duurzaamheid moet door de betere motoraansturing ook goed voor elkaar zijn. Of de OEM ook in clubs geplaatst gaat worden.. denk het nu nog niet.. toch stukje merk wat dan mee speelt. (zoals ik vaker roep: het is de perfecte TT op dit moment alleen jammer dat er geen technics op staat

)
Bij café Tracé in eindhoven hadden ze ook net 2 Synq's gekocht maar die konden na een maandje alweer terug naar de leverancier omdat de armen ontzettend begonnen te resoneren (of rumblen) Er zijn nu geloof ik technics armen op gemonteerd. Dat was de bedoeling iig.
Lekker slim, de OEM arm vervangen voor een SL arm (als dat al op een goede manier kan..) want de OEM arm is kwalitatief zeker zo goed als een SL arm en volgens mij zelfs iets lichter, en hoe lichter een toonarm hoe beter.