Je weet niet wat je mist als je geen drugs gebruikt!
Tja, en wat drugs precies is....Van alles wat.. Gevaarlijk, leuk, spannend, lekker, slecht..
Maar wie zal ooit een duidelijk antwoord kunnen geven over wat drugs is? Niemand toch?
missen doe je daar eigenlijk niks.
als ik nog wat gebruiken was vond ik dat soms helemaal niet lekker..zal ook wel dat verkeerde geweest zijn hehe
ik houd het bij snow en ben der wel blij me(en dat moet ook niet elke week zijn)
Drugs is ................ Een middel dat mensen 1 x willen proberen .......... Ze vinden het zo lekker dat ze het vaker doen .............. Langzamerhand kunnen een ze er niet meer zonder ........... mensen moeten steeds meer hebben .............. mensen raken verslaafd .......... Zonder drugs kunnen ze geen lol meer maken .............. Drugs is ....... Verslavend ....... (dit geldt niet voor iedereen dus niet meteen slecht reageren plz) ........
Een godsgeschenk!
Je word er vrolijk, actief, gezellig, sociaal, aardig en nog veel meer goede dingen van.
Als de hele wereld waus zou zijn, zou het hier een stuk prettiger uit zien!
Pillen = niks meer dan iligale prozac
Overigens wordt je al die dingen alleen maar omdat je er (tijdelijk)dom van word, en alleen maar aan leuke dingen denkt en niet aan de concequenties...
drugs is slecht ja
maar pep is chill
snackies zijn idd
sos is beter en duur
en ketamine is cker het proberen waard
conclusie wie het uit gevonden heeft verdiend een standbeeld
't is weer hasjstickie drugs dit wietkent!!!!
drugs=great!!!!!!!heb er geen ander woord voor.
als ik morge met me kop onder een auto kom te ligge,kan ik tenminste zegge dattik geleefd heb!!!ik geniet tenminste van het leven,en weliswaar met drugs:mijn keuze!!!!ik voel me er goed bij,en gebruik niet te vaak ofzo,dus vind het best kunne.volges mij is 1/2x in de maand een x goed van de kaart weekend net zo erg als je elke dag blauw zuipe,en dat doen ook 1000en mensen elke dag en daar klaagt ook niemand over!
conclusie:laat iedereen die wil gebruike ut lekker gebruike en zeur er ook niet over.iedereen geniet op zn eigen manier van het leven!
trouwens even over dat drugs ongezond voor je is: ademen is ook niet al te goed voor je gezondheid hoor!!!!!wat d8 je van al die uitlaatgassen die je met elke x ademen binnenkrijgt.en ik adem vaker dan ik drugs gebruik,dus zou ademen ongezonder moeten zijn
drugs is jaren lang mijn inkomen geweest
verder heb ik weinig goeds erover te vertellen
maar ik verbied het niemand je kan wel zeggen dat het slecht is maar ik luisterde vroeger ook niet je moet er zelf achter komen en voor sommige is het dan te laat meestal dankzij die pijp[basen]
zoals voor zoveel dingen geldt:gebruik het met mate.volgens mij is het dan zo "slecht nog niet" om drugs te gebruiken.als je een paar gram pep of weet ik ut wat nodig hebt om een feessie lang te kunne stampuh,dan is ut ook niet gezond meer(en niet leuk lijkt mij).verder: ik doe ut zelf ook,maar tog zou ik het niemand aanrade,als je lekker kan feeste zonder,waarom dan met probere?