Partyflock
 
Forumonderwerp · 1183219
Waarschuw beheerder
Zoals de titel aangeeft!
Ik vanaf zo’n 2000 tot 2006 veel naar hardstyle feesten en zou graag deze oude stylen weer eens herbeleven, echt goeie feesten kan ik alleen lastig vinden..
Iemand tips??
Waarschuw beheerder
De Hardclassics feesten van Free2party zijn top (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 13 september 2018 om 22:06:
De Hardclassics feesten van Free2party zijn top (Y)


Dank je wel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Guus996 op zondag 9 september 2018 om 13:30:
Zoals de titel aangeeft!
Ik vanaf zo’n 2000 tot 2006 veel naar hardstyle feesten en zou graag deze oude stylen weer eens herbeleven, echt goeie feesten kan ik alleen lastig vinden..
Iemand tips??


Dat zullen toch wel de ondergrondse (voornamelijk duitse) parties zijn ;)
Hier in NL is dat geleidelijk afgenomen tot alleen de commerciele scene..