er*zij*veel*tips
Uitspraak van Onrustig&Ongeduldig op zondag 9 september 2018 om 21:23:Hopsakee https://partyflock.nl/party/early-hardstyle
Ahh zo werkt dat!
Thanks!
Zoals de titel aangeeft!
Ik vanaf zo’n 2000 tot 2006 veel naar hardstyle feesten en zou graag deze oude stylen weer eens herbeleven, echt goeie feesten kan ik alleen lastig vinden..
Iemand tips??
Dat zullen toch wel de ondergrondse (voornamelijk duitse) parties zijn
Hier in NL is dat geleidelijk afgenomen tot alleen de commerciele scene..







