| Betreft: | lid: THP |
junkie ben jij zeg...
junkie ben jij zeg...
middagje vrij vandaag
el net de huisarts, ligt kuurtje klaar maar moet op spreekuur komen... teveel kuurtjes in korte tijd, maar goed, wat moet die er aan doen?
.glamourus ofzo
Ik ga wel de 24ste naar karavaan opening
helemaal niks helaas
Kan zijn dat het een urineweginfectie is
krijg je ook antibiotica en klaar
Dokter Daf ; vooral u vragen over ziektes.
Techno dus
dat is echt erg hoor Annnie
Dast van mij is trouwens zelfs in Kijkduin
i know misschien ga ik ook wel kijken bij die opening, want annie is die maandag erna vrij
dus stappen ga ik sowieso die zondag
want dan gaak sws helemaal loesoedan gaak me daar toch een feestje bouwen..
Doe mijnes ook zo'n baan..
Als je uit den haag komt wel Sjeep
Ik niet
zware dag vandaag
tot 1 uur in t zonnetje gezeten