Partyflock
 
Forumonderwerp · 1083168
13 volgers · 569137x bekeken
Betreft: lid: THP
Waarschuw beheerder
+23-15
klets raak voor een knaak :smoke:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op maandag 11 april 2011 om 01:12:
Pffffff ga je om twaalf uur aan de rose en pillen


Niks mis mee toch ;-)
Waarschuw beheerder
Pff morgen maar s zien hoe t loopt, wat ben ik naar de kanker pff
Waarschuw beheerder
Mama hoehoehoehoe
Waarschuw beheerder
Busty :lol: lekker kort weer?
 
Waarschuw beheerder
Goeiemorgen:bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op maandag 11 april 2011 om 01:12:
Pffffff ga je om twaalf uur aan de rose en pillen


vrij vandaag?

Goedemorgen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op maandag 11 april 2011 om 01:12:
ga je om twaalf uur aan de rose en pillen


K junkie ben jij zeg...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 10:27:
junkie ben jij zeg...


:x

vertel es, wat heb jij dit weekend genuttigd? :lol:
Waarschuw beheerder
Vrijdag verjaardag gelijk uit het werk, zaterdag heel de dag gewerkt in Antwerpen, bij thuiskomst ziek geworden en gisteren heel de dag geslapen en dikke hoofdpijn en vanmorgen even mijn plasje naar de dokter gebracht, heb weer dikke blaasontsteking :@
Waarschuw beheerder
middagje vrij vandaag b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 10:27:
junkie ben jij zeg...


:lol:

Ben best fit. Nu zo lekker werken :x
Waarschuw beheerder
Nee ben patronen aan het maken,heb zaterdag een wedstrijd :yes:
 
Waarschuw beheerder
hello :bye:
 
Waarschuw beheerder
zaterdag opening van de woosah he jef
ik kan alleen niet :cry:
Waarschuw beheerder
bel net de huisarts, ligt kuurtje klaar maar moet op spreekuur komen :s ... teveel kuurtjes in korte tijd, maar goed, wat moet die er aan doen?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 14:15:
wat moet die er aan doen?


helemaal niks helaas
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 april 2011 om 14:11:
zaterdag opening van de woosah he jef
ik kan alleen niet


Ik kreeg een smsje als ik op de gastenlijst wilde...glamourus ofzo ?!
Of is dat niet in de woosah??

Ik ga wel de 24ste naar karavaan opening
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 14:15:
el net de huisarts, ligt kuurtje klaar maar moet op spreekuur komen :s ... teveel kuurtjes in korte tijd, maar goed, wat moet die er aan doen?


Kan zijn dat het een urineweginfectie is :jaja: Dan moeten ze het op kweek doen, krijg je ook antibiotica en klaar :jaja:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 14:20:
.glamourus ofzo


is denk ik iets anders
ik kreeg dit in een mail vd woosah:
Zaterdag 16-04 / Officiële opening "Return of the Pirate"

Juan Sanchez
Joey Daniel b2b Special Guest
Flowers Greenfield
Noelle


Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 14:20:
Ik ga wel de 24ste naar karavaan opening


echt schandalig gewoon, maar daar ben ik nog nooit geweest :facepalm: :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 april 2011 om 14:15:
helemaal niks helaas


zo denk ik ook, wat moet ik daar dan? :s
Uitspraak van actief op maandag 11 april 2011 om 14:26:
Kan zijn dat het een urineweginfectie is


dat denk ik ook dat het dat is, zit bloed bij urine :yes:
Uitspraak van actief op maandag 11 april 2011 om 14:26:
krijg je ook antibiotica en klaar


dat klaar dat is niet bij mij, geloof niet dat het ooit over gaat :@
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 14:38:
geloof niet dat het ooit over gaat


lijkt me zwaar irritant! gelukkig nog nooit gehad
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 14:38:
dat klaar dat is niet bij mij, geloof niet dat het ooit over gaat :@


Ik had ook vet vaak blaasontstekingen, en toen ik die behandeling had gehad was het weg :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 11 april 2011 om 14:26:
Kan zijn dat het een urineweginfectie is Dan moeten ze het op kweek doen, krijg je ook antibiotica en klaar


Dokter Daf ; vooral u vragen over ziektes.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 14:42:
Dokter Daf ; vooral u vragen over ziektes.


Zou je willen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 april 2011 om 14:26:
Juan Sanchez
Joey Daniel b2b Special Guest
Flowers Greenfield
Noelle


Techno dus :lief:
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 april 2011 om 14:26:
echt schandalig gewoon, maar daar ben ik nog nooit geweest


:O dat is echt erg hoor Annnie
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 14:43:
Techno dus :lief:


jaaaaaa ik baal dus dat ik niet kan, maar ja
ik heb een hollands feestje...lijkt erop :roflol:


Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 14:43:
dat is echt erg hoor Annnie


i know :bloos: misschien ga ik ook wel kijken bij die opening, want annie is die maandag erna vrij :D
dus stappen ga ik sowieso die zondag :woeptidoe: :cocktail:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 14:44:
Dast van mij is trouwens zelfs in Kijkduin :lol:


zag t ja :lol: is op zicht ook wel leuk hoor daar :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 april 2011 om 14:39:
lijkt me zwaar irritant!


is het ook :yes:
Uitspraak van actief op maandag 11 april 2011 om 14:40:
en toen ik die behandeling had gehad was het weg


dan ga ik die ook eisen b)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 15:00:
dan ga ik die ook eisen b)


is gewoon super antibiotica, dat helpt zeker, als dat het is :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 april 2011 om 14:44:
i know misschien ga ik ook wel kijken bij die opening, want annie is die maandag erna vrij
dus stappen ga ik sowieso die zondag


Ok dan :D Nou ik moet ff precies kijken wanneer we Echt vierde kunnen worden.. want dan gaak sws helemaal loesoe b) dan gaak me daar toch een feestje bouwen..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 15:17:
want dan gaak sws helemaal loesoe b) dan gaak me daar toch een feestje bouwen..


dat geloof ik graag ja ;) feestje van een maand lang ofzo?! :D :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 april 2011 om 15:38:
dat geloof ik graag ja feestje van een maand lang ofzo?!


Die kans zit der dik in :lol: b) knallen door me hometown :D
Waarschuw beheerder
lees ik feessie bouwen? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op maandag 11 april 2011 om 16:52:
lees ik feessie bouwen?


Als je uit den haag komt wel Sjeep :lol:
 
Waarschuw beheerder
Zo, ik ben thuis b)
Waarschuw beheerder
middag

zware dag vandaag :lol:
tot 1 uur in t zonnetje gezeten b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op maandag 11 april 2011 om 17:45:
zware dag vandaag


Doe mijnes ook zo'n baan..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 17:46:
Doe mijnes ook zo'n baan..


hoor dat dan vuile zzp'er :d ken lekker uitslapen alles

moest vandaag bij aantal kelderboxen zijn en niemand deed open
(sommige waren er niet en sommige weigerde medewerking)
manager zei, nja blijf nog maar ff wachten tot je dr paar te pakken heb gehad

oke man dan blijf ik lekker wachten (y)
Waarschuw beheerder
dat is lekker ja :jaja: gewoon lekker betaald wachten altijd goed b)
Waarschuw beheerder
op dit soort dagen wel ja, lekker in t zonnetje
en mooie wijven kijken :honger:


anders kan het behoorlijk shit zijn
bij mn vorige baan liep het op gegeven moment niet meer en zaten we echt hele dagen niks te doen
als je dan binnen zit :rot: uren leken wel dagen o:)
Waarschuw beheerder
In de Zusterstraat in de Haagse Schilderswijk is maandagmiddag een vrouw in haar huis overvallen. Twee mannen belden aan en bedreigden de vrouw met een wapen.

De twee overvallers drongen het huis binnen en bonden de vrouw vast. Het slachtoffer is niet gewond geraakt.

Het is niet bekend of de daders een buit hebben meegenomen.


aan de wijk te zien hebben ze gewoon eigen soort beroofd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op maandag 11 april 2011 om 18:02:
aan de wijk te zien hebben ze gewoon eigen soort beroofd


Ja mijn wijkie viel weer in de prijzen weer heel de kkzooi afgezet :'(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 17:04:
Als je uit den haag komt wel Sjeep :lol:


lekker voor je sjeepie, lekker puh voor je!!! :lol:

Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 17:45:
Ik niet B)


ik nu wel ;P
wanneer zie ik je weer is jef? is al zo lang geleden :cry:


Uitspraak van THP op maandag 11 april 2011 om 17:45:
zware dag vandaag :lol:
tot 1 uur in t zonnetje gezeten b)


dat is echt kut ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 april 2011 om 18:23:
wanneer zie ik je weer is jef? is al zo lang geleden


Ja ik weet niet durk druk de laaste tijden met de voetbalbois... morgen en povermorgen ook weer :D