| Betreft: | lid: THP |
Ja ik weet niet durk druk de laaste tijden met de voetbalbois... morgen en povermorgen ook weer
Nee tuurlijk niet
dus elke dag strandje
Lieve schat ik zit Zaterdag avond in een bus vol mongolen richting alkmaar
Lieve schat ik zit Zaterdag avond in een bus vol mongolen richting alkmaar
aha ja daar pas ik niet tussen
alkmaar - den haag
Gaat leuk worden dus jeff als je de terug weg een taxi nodig bent moet je het zeggen moet toch werken kk
jeff als je de terug weg een taxi nodig bent moet je het zeggen moet toch werken kk
Als je uit den haag komt wel Sjeep
Juistem ben ik ben heel wat van plan
Wat gek zeg
kankah combi dus ik kan de bus niet uit zonder wat te slopen of iemand te bedreigen
Ik hoop het
ja enorm!!vond ze er vet hip uit zien
wel geil eigenlijk als je seks personeel heb
ach daar heten ze hofhouding en in de volksmond heet het hoer
hahaha dat kankahventje en ze vader hebben nou onze kaartjes vpoor Twente Jeff
waarschijnlijk boven ons budget
Zaterdag bij Oger stond ik er ook van te kijken met wat voor gemak mensen de winkel inlopen, paar schoenen passen en binnen 10 minuten buiten staan, 600 euro lichter
Gelukkig heb ik gratis kaartje via koosnenenenenen
In mijn geval zeker weten
Mag wat kosten
Ik denk dat ik ze ook te duur vind hoor
ja wij shoppe winkel in winkel uit en daar lopen ze binnen, zijn wel vaste klanten dus gerichte kopers, en hoppaaa schiet een colbert aan, zit goed, effe wat in laten nemen, volgende week klaar.... 5.000 euri en weg weer
Wie het breed heeft laat het breed hangen