Partyflock
 
Forumonderwerp · 1083168
13 volgers · 569098x bekeken
Betreft: lid: THP
Waarschuw beheerder
+23-15
klets raak voor een knaak :smoke:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 18:29:
Ja ik weet niet durk druk de laaste tijden met de voetbalbois... morgen en povermorgen ook weer :D


ok ok ik snap ;p
als het maar niet uit t oog uit t hart is :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 april 2011 om 18:38:
ok ok ik snap
als het maar niet uit t oog uit t hart is


Nee tuurlijk niet zomer is er bijna dus elke dag strandje b)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 18:41:
Nee tuurlijk niet


dan is het goed :lol:

Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 18:41:
dus elke dag strandje b)


i'm in!!! :woeptidoe:
toch een voordeel zo vroeg mn nest uit....... genoeg tijd over voor t strand :D
 
Waarschuw beheerder
godverdomme :LOL:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op maandag 11 april 2011 om 16:52:
lees ik feessie bouwen?


ik ook:O
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 17:04:
Als je uit den haag komt wel Sjeep


zeg dan gewoon dat je er ons niet bij wilt hebben :[ :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 18:52:
zeg dan gewoon dat je er ons niet bij wilt hebben


Lieve schat ik zit Zaterdag avond in een bus vol mongolen richting alkmaar ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 11 april 2011 om 18:49:
godverdomme


Wat een bagger zooi is dat zeg
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 18:57:
Lieve schat ik zit Zaterdag avond in een bus vol mongolen richting alkmaar ;)


Wat te doen? je gedraagt je wel als je hier bent he? :X

:LOL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 11 april 2011 om 18:58:
Wat te doen?


alkmaar - den haag :honger:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 18:57:
Lieve schat ik zit Zaterdag avond in een bus vol mongolen richting alkmaar


aha ja daar pas ik niet tussen, ik ben een debiel geen mongool :[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op maandag 11 april 2011 om 18:59:
alkmaar - den haag :honger:


Oh godver :LOL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 11 april 2011 om 19:08:
Oh godver


sluit ramen en deuren :lol:
Waarschuw beheerder
Gaat leuk worden dus b) jeff als je de terug weg een taxi nodig bent moet je het zeggen moet toch werken kk :rot:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op maandag 11 april 2011 om 19:10:
sluit ramen en deuren :lol:


Moeders, hou je dochters thuis :LOL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 18:59:
aha ja daar pas ik niet tussen


Wat gek zeg :lol: :P
Uitspraak van THP op maandag 11 april 2011 om 18:59:
alkmaar - den haag


Juistem ben ik ben heel wat van plan ;)
Uitspraak van SJEEP op maandag 11 april 2011 om 19:11:
Gaat leuk worden dus jeff als je de terug weg een taxi nodig bent moet je het zeggen moet toch werken kk


Tof van je Sjeepie :D maar is een verplichte bus kankah combi dus ik kan de bus niet uit zonder wat te slopen of iemand te bedreigen :'(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op maandag 11 april 2011 om 19:11:
jeff als je de terug weg een taxi nodig bent moet je het zeggen moet toch werken kk :rot:


sjeepie....... is dit nou een list van je zodat je er toch bij kan zijn???? :lol:


Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 17:04:
Als je uit den haag komt wel Sjeep :lol:


dat dus :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 19:14:
Juistem ben ik ben heel wat van plan ;)


ik eredivisie live

geen doekoe
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 19:14:
dus ik kan de bus niet uit zonder wat te slopen of iemand te bedreigen


omg ik snap al weer hoe dat gaat aflopen :(


Uitspraak van THP op maandag 11 april 2011 om 19:20:
ik eredivisie live


en jij doet weer verslag op flock as usual :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 19:14:
Wat gek zeg


valt mee hoor ;) voel me al snel thuis :lol:
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 19:14:
kankah combi dus ik kan de bus niet uit zonder wat te slopen of iemand te bedreigen


Hey Alkmaar we gaan je sjeepie slopuhhh hey Alkmaar we gaan je sjeepie slopujhhh :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 april 2011 om 19:22:
omg ik snap al weer hoe dat gaat aflopen


Ik hoop het :woop:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 19:30:
Ik hoop het :woop:


vast een busje vol ;)

sprak vd week iemand die jij ook kent. die mocht na 9 jaar eindelijk het stadion weer in :lol:
dus denk dat hij en dat groepie ook wel mee zullen gaan
Waarschuw beheerder
Zo dan, die Maxima zag er goed uit vandaag :O mini jurkje aan en laarzen over de knie b) Hippe tante!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 april 2011 om 19:47:
vast een busje vol

sprak vd week iemand die jij ook kent. die mocht na 9 jaar eindelijk het stadion weer in
dus denk dat hij en dat groepie ook wel mee zullen gaan


Ja wie? pb ;) ik was zterdag uiteraard met iedereen nog :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 19:49:
Zo dan, die Maxima zag er goed uit vandaag :O mini jurkje aan en laarzen over de knie b) Hippe tante!!


Ik zag het, die laarzen zijn gaaf!:jaja:
Waarschuw beheerder
zal beatrix ook wel s vingeren?
 
Waarschuw beheerder
Heeft ze personeel voor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 11 april 2011 om 20:02:
die laarzen zijn gaaf


ja enorm!! :yes: vond ze er vet hip uit zien
Uitspraak van THP op maandag 11 april 2011 om 20:02:
beatrix ook wel s vingeren?


die heeft een hofhouding, als ik die had liet ik alles aan de hofhouding over :lol:
Waarschuw beheerder
ADO Den Haag - FC Twente Uitverkocht


:[ een aantal mensen verdienen echt een dubbele nekschot
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 20:03:
die heeft een hofhouding, als ik die had liet ik alles aan de hofhouding over


wel geil eigenlijk als je seks personeel heb :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op maandag 11 april 2011 om 20:06:
wel geil eigenlijk als je seks personeel heb


ach daar heten ze hofhouding en in de volksmond heet het hoer :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 20:07:
ach daar heten ze hofhouding en in de volksmond heet het hoer


:lol:
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 20:03:
ja enorm!! :yes: vond ze er vet hip uit zien


Hebbenggggggg:honger:

Uitspraak van THP op maandag 11 april 2011 om 20:06:
wel geil eigenlijk als je seks personeel heb :d


Gewoon de lekkerste eruit zoeken :honger:

Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 20:07:
ach daar heten ze hofhouding en in de volksmond heet het hoer :lol:


:LOL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 11 april 2011 om 20:10:
Hebbenggggggg


waarschijnlijk boven ons budget :lol:

Zaterdag bij Oger stond ik er ook van te kijken met wat voor gemak mensen de winkel inlopen, paar schoenen passen en binnen 10 minuten buiten staan, 600 euro lichter :lol:
Waarschuw beheerder
hahaha dat kankahventje en ze vader hebben nou onze kaartjes vpoor Twente Jeff :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 20:14:
hahaha dat kankahventje en ze vader hebben nou onze kaartjes vpoor Twente Jeff


:roflol:

had er gepost: nekschot voor gloryhunters

vraagt ie wat ik bedoel :')

maar baal dr ekt goed van :d
duurt gvd nog 1,5 week o:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 20:11:
waarschijnlijk boven ons budget :lol:


In mijn geval zeker weten :LOL:

Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 20:11:
Zaterdag bij Oger stond ik er ook van te kijken met wat voor gemak mensen de winkel inlopen, paar schoenen passen en binnen 10 minuten buiten staan, 600 euro lichter :lol:


Mag wat kosten :LOL:
Waarschuw beheerder
Gelukkig heb ik gratis kaartje via koos b) nenenenenen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op maandag 11 april 2011 om 20:20:
Gelukkig heb ik gratis kaartje via koos b) nenenenenen


dat je maar van de trap af struikelt :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 11 april 2011 om 20:19:
In mijn geval zeker weten


Ik denk dat ik ze ook te duur vind hoor :lol:
Uitspraak van actief op maandag 11 april 2011 om 20:19:
Mag wat kosten


ja wij shoppe winkel in winkel uit en daar lopen ze binnen, zijn wel vaste klanten dus gerichte kopers, en hoppaaa schiet een colbert aan, zit goed, effe wat in laten nemen, volgende week klaar.... 5.000 euri en weg weer :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 20:21:
Ik denk dat ik ze ook te duur vind hoor :lol:


Ja, maar je kan het wel betalen:jaja:

Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 20:21:
ja wij shoppe winkel in winkel uit en daar lopen ze binnen, zijn wel vaste klanten dus gerichte kopers, en hoppaaa schiet een colbert aan, zit goed, effe wat in laten nemen, volgende week klaar.... 5.000 euri en weg weer :lol:


Whehe, ja als je het geld hebt :LOL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 11 april 2011 om 20:23:
Ja, maar je kan het wel betalen


zou het? :lol:
Uitspraak van actief op maandag 11 april 2011 om 20:23:
Whehe, ja als je het geld hebt


nah dan nog vind ik het duur hoor :lol: maar goed, genoeg mensen die dat niet vinden, en dus dat kopen :lol:
Waarschuw beheerder
jef voor DH - grunn ken je 4 kaarten kopen met je cc

maar als ik iemand meeneem zonder cc komt die niet binnen of wel?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 20:24:
zou het? :lol:


Jij wel :LOL:

Uitspraak van bonaparte op maandag 11 april 2011 om 20:24:
nah dan nog vind ik het duur hoor :lol: maar goed, genoeg mensen die dat niet vinden, en dus dat kopen :lol:


Wie het breed heeft laat het breed hangen :LOL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op maandag 11 april 2011 om 20:21:
dat je maar van de trap af struikelt


Als we scorewn ja sta ik meestal wel ineens 15 treden lacher ja :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 11 april 2011 om 20:25:
Wie het breed heeft laat het breed hangen


niet iedereen :no: genoeg mensen die er alles voor over hebben om dat te kunnen en genoeg die het kunnen en niet doen :no: mijn pa is er eentje van :Lol: die vindt alles wat kleding is zonde van het geld :lol: Het is dat wij hem aan kleden maar zelf zou ie niks kopen :no: