Uitspraak van BLOEMSTRAATSOLDAAT op zaterdag 22 januari 2011 om 20:20:kut
Uitspraak van BLOEMSTRAATSOLDAAT op zaterdag 22 januari 2011 om 20:20:Mee eens???
Niet mee eens...
Wat is er aan de hand?
Uitspraak van BLOEMSTRAATSOLDAAT op zaterdag 22 januari 2011 om 20:20:bedrijf
Uitspraak van BLOEMSTRAATSOLDAAT op zaterdag 22 januari 2011 om 20:20:eens
Uitspraak van BLOEMSTRAATSOLDAAT op zaterdag 22 januari 2011 om 20:20:een
Uitspraak van BLOEMSTRAATSOLDAAT op zaterdag 22 januari 2011 om 20:20:kut
Uitspraak van BLOEMSTRAATSOLDAAT op zaterdag 22 januari 2011 om 20:20:Wat een dom kut bedrijf!!! Mee eens???
Onderbouw dat eens?
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op zaterdag 22 januari 2011 om 22:10:Geen problemen mee gehad?
nope.. ik in ieder geval niet
Ziggo is net hetzelfde eenmaal een probleem altijd een probleem,voor klachten afhandelen kun je het schudden geen antwoord op brieven en op telefonisch contact leggen ze gewoon de haak ernaast voor 8 min en dan ben je 8 euro kwijt dus heb nu lekker glasvezel en dat is leipsnel,beetje duur en bijna geen storingen.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 januari 2011 om 22:57:Ziggo is net hetzelfde eenmaal een probleem altijd een probleem,voor klachten afhandelen kun je het schudden geen antwoord op brieven en op telefonisch contact leggen ze gewoon de haak ernaast voor 8 min en dan ben je 8 euro kwijt dus heb nu lekker glasvezel en dat is leipsnel,beetje duur en bijna geen storingen.
dat had ik dus met KPN
Liever UPC dan Ziggo.. Helaas hebben we geen UPC hier
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 januari 2011 om 00:13:Hier XS4ALL, vaak last van internet uitval (enkele minuten) heel vervelend in online game.
Internet of je wlan, want die experia boxen zijn echt
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op zaterdag 22 januari 2011 om 22:10:Geen problemen mee gehad?
Mwah, misschien wat aanloopproblemen, en nu irriteer ik me aan dat ding omdat ie na een paar uur helemaal vanzelf uitgaat
Over het algemeen, beeld is supergoed, geluid idem...dolby digital in een tv-uitzending...
UPC, ik ben er tevreden over zolang het naar behoren werkt [ en dat doet het ] hoor je mij niet klagen, en als ik wat te klagen heb ga ik naar de UPC store in Haarlem, en daar helpen ze me altijd heel prima/netjes met veel service
Wel altijd mooi, UPC heeft een pagina waar je kan zien of er in je regio storing is, dus ik bellen laatst omdat mijn Inet eruit lag, ja zegt die muts, u kunt op de website zien wat er mis is en waar....dus ik zo...maar ik heb geen internet... ohw meneer, dat is wel lastig dan....kunt u niet ff naar de buren lopen?!
Goede tip, het is inderdaad die energiespaarstand....
Als ik gewoon zit te zappen is er niks aan de hand, als ik lange tijd ff wat anders doe en ik kom terug bij de TV is de decoder uit... zonde van de stroom van de LCD....
Ook valt mij toevallig net op dat bij een opgenomen programma het beeld en het geluid niet altijd synchroon loopt, en de kwalitiet van het beeld soms gewoon zwáár kut is....ik neem dan een uitzending in HD op [ 720p ] en als ik afspeel istie dat bij langena niet veel ruis, lijkt eerder analoge tv...
Enige jammer, maar geen probleem, ik neem vrijwel nooit iets op toevallig van de week een klassementsproef van Monte carlo 2011....wel jammer, volgende keer gewoon live kijken, niks aan de hand...
Als ik gewoon zit te zappen is er niks aan de hand, als ik lange tijd ff wat anders doe en ik kom terug bij de TV is de decoder uit... zonde van de stroom van de LCD....
Ook valt mij toevallig net op dat bij een opgenomen programma het beeld en het geluid niet altijd synchroon loopt, en de kwalitiet van het beeld soms gewoon zwáár kut is....ik neem dan een uitzending in HD op [ 720p ] en als ik afspeel istie dat bij langena niet veel ruis, lijkt eerder analoge tv...
Enige jammer, maar geen probleem, ik neem vrijwel nooit iets op toevallig van de week een klassementsproef van Monte carlo 2011....wel jammer, volgende keer gewoon live kijken, niks aan de hand...
Ook valt mij toevallig net op dat bij een opgenomen programma het beeld en het geluid niet altijd synchroon loopt, en de kwalitiet van het beeld soms gewoon zwáár kut is....ik neem dan een uitzending in HD op [ 720p ] en als ik afspeel istie dat bij langena niet veel ruis, lijkt eerder analoge tv...
Doet me denken aan een rotte RF Tuner. In Die philips boxen zitten 3 tuners. 1 om te kijken en 2 om op te nemen. zou dan haast denken dat de 2e of 3e tuner niet helemaal lekker is. maar als je er verder niet aan stoort
Verder ook geen problemen met programma gemist?
Want als het goed is heb je deze
laatste aanpassing
that's the one....
Verder geen problemen mee, af en toe vergeet ik de volgorde van aanzetten wel eens, dan heb ik geen beeld en geluid, en moet ik alles restarten... maargoed, dat zijn dingen die je na verloop van tijd gewoon weet....
Punt is wel dat ik al lang en breed kan switchen van abbo, wellicht met een paar weken eens kijken wat ze kunnen bieden.....
Telefonie hoeft voor mij niet, gebruik ik toch niet want bel mobiel vrijwel gratis, dus wil ik HD in mijn pakket, zoals nu....misschien kan ik er prijstechnisch wat mee opschieten.....
Weet ook niet of er al een andere mediabox beschikbaar is, zou wel mooi zijn....DVR is geen pré.....
Verder geen problemen mee, af en toe vergeet ik de volgorde van aanzetten wel eens, dan heb ik geen beeld en geluid, en moet ik alles restarten... maargoed, dat zijn dingen die je na verloop van tijd gewoon weet....
Punt is wel dat ik al lang en breed kan switchen van abbo, wellicht met een paar weken eens kijken wat ze kunnen bieden.....
Telefonie hoeft voor mij niet, gebruik ik toch niet want bel mobiel vrijwel gratis, dus wil ik HD in mijn pakket, zoals nu....misschien kan ik er prijstechnisch wat mee opschieten.....
Weet ook niet of er al een andere mediabox beschikbaar is, zou wel mooi zijn....DVR is geen pré.....
Uitspraak van Mr. Thompson op zondag 23 januari 2011 om 15:24:Boehoehoeee alle grote bedrijven zijn stom boehoehoeeeee
Niet per definitie, maar ik denk wel dat mensen in het begin wat aanloopprobleempjes kunnen hebben met dit soort bedrijven
Vooral als het gaat om service verwachten mensen vaak erg veel, te veel..
Je bent immers een klant die letterlijk een nummer op zijn hoofd geplakt heeft.... [ eerste wat ze vragen bij de helpdesk : je klantnummer ]
Als je probleem dan ook niet uit de wereld geholpen gaat worden dan kan ik me voorstellen dat je je genaait voelt....
Het ligt er ook aan hóe je je opstelt, hetzij in de winkel, hetzij aan de telefoon....ik ken mensen die de halve UPC store kortgeslagen hebben, gewoon omdat ze het helemaal zát waren, en al maanden van het kastje naar de muur gestuurd worden....
In het allereerste begin van UPC hier in de regio hadden ze ook alleen maar problemen, ik doe nu een jaar of 5 zaken met ze en in al die tijd heb ik nagenoeg geen problemen met ze gehad....
Ja, met betalen omdat ze afschreven wanneer het hun uitkwam... zo werkt het niet natuurlijk, dus machtiging ingetrokken
Tegenwoordig betaal ik gewoon een vast bedrag op een vast tijdstip, wanneer het mij uitkomt, en alle betalingsproblemen zijn voorbij
UPC levert echt wel goede service, alleen tot op bepaalde hoogte....als je geen internet hebt ligt het niet per definitie aan de provider, dát vergeten heel veel mensen wel eens.....en als je dan 0 op rekest krijgt bij een helpdesk omdat er iets van jou hardware defect is, heeft UPC het gdaan, want ze helpen je niet...
Dat soort shit hoor ik iig vaak.....maar dat is bij elke provider wel het geval, mijn zwager werkt voor Ziggo en die heeft dezelfde verhalen over klanten....
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op zondag 23 januari 2011 om 15:40:Hoeveel wil je er hebben...
1 is wel genoeg....1 die ook nog een beetje oogt, die Philips is lelijk...
Uitspraak van BLOEMSTRAATSOLDAAT op zaterdag 22 januari 2011 om 20:20:Mee eens???
mwah jaar of 5-6 geleden wel met uitrol voiptelefonie bv maar moet zeggen dat ze het nu niet slecht doen.
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op zondag 23 januari 2011 om 14:26:Zet de Energiespaarstand op 'UIT'. dan heb je daar geen last meer van.
thnx dat deed de mijne dus ook en ik snapte het al niet.
Heb weleens dat ik wel geluid heb maar geen beeld,moet dan stroom van decoder afhalen waarna het weer werkt.
laatste aanpassing
Uitspraak van gekkehuus30 op zondag 23 januari 2011 om 16:28:Heb weleens dat ik wel geluid heb maar geen beeld,moet dan stroom van decoder afhalen waarna het weer werkt.
Dat kan te maken hebben met de Handshake tussen beide apparaten of met de HDCP als je een HD box hebt.
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 januari 2011 om 00:13:is Zuiggo
Haha zuiggo die kon ik nog niet.
Heb je die zelf verzonnen.
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 januari 2011 om 10:39:Internet of je wlan, want die experia boxen zijn echt
Weet niet precies.
Ik gebruik op mijn PC 'Network Magic Pro' (heerlijk programma )
Maar die zegt idd vaak genoeg dat ik wel internet heb, maar geen verbinding met het nerwerk
Gebruik Fritzbox WLan dinges met een nummer d'r achter
Heb vaker gelezen dat ze irritant zijn die dingen.
Maar ik heb wel snel internet, daar ben ik tevreden over.
Voor €55,00 draai ik op 300 Mbps.
Bij Zuiggo betaal je hetzelfde voor 20Mbps waarvan je maar 12 krijgt
Die Fritzbox scheen trouwens de beste te zijn van dat moment...
Uitspraak van Family guy op zondag 23 januari 2011 om 17:31:Haha zuiggo die kon ik nog niet.
Heb je die zelf verzonnen.
Ik noem het gewoon zo.
Staat nergens dat ik hem verzonnen heb.
Nu aan het kijken voor die nieuwe draadloze shizzle van UPC, ze hebben een mooie aanbieding voor me zag ik...
Hou me even op de hoogte of jij ook snelheidsproblemen hebt op je draadloos. Schijnen nog wat problemen met die Thomson Wireless Modem te zijn. Snelheid bedraad is dat gewoon goed, maar draadloos haal je dan niet meer dan 0,45MBit. ( hier wordt trouwens aan gewerkt )
KPN glasvezel 100Mb up en 100Mb down
Full HD teevee
Full HD teevee
Uitspraak van Fc den boschweg op woensdag 26 januari 2011 om 10:07:KPN glasvezel 100Mb up en 100Mb down
Full HD teevee
En die 100mb down die haal je ook altijd met downloaden?
Ik heb 25Mbit en ben blij als ik de 1Mb haal via bittorent
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 januari 2011 om 08:52:Full HD en dan 50Hrz vette shit man
720P is geen full HD...
Uitspraak van Pascal [ Outrage ] op dinsdag 25 januari 2011 om 20:18:Hou me even op de hoogte of jij ook snelheidsproblemen hebt op je draadloos. Schijnen nog wat problemen met die Thomson Wireless Modem te zijn. Snelheid bedraad is dat gewoon goed, maar draadloos haal je dan niet meer dan 0,45MBit.
Toch maar eventjes besloten niet te verlengen, wifi is geen meerwaarde hiero, alles loopt bedraad, en mijn mobiele devices lopeb via mijn huidige router 10 euro meer per maand voor 60 mb internets is ook geen meerwaarde, ik download amper...heb nu 25 mb, snel zat voor nu...
Uitspraak van BLOEMSTRAATSOLDAAT op zaterdag 22 januari 2011 om 20:20:Wat een dom kut bedrijf!!! Mee eens???
Ja. Bedrijven van die omvang hebben vaak niks meer te maken met de menselijke maat en zijn dus gewoon bagger. Tijd om daar een bureaucontainer voor de ingang te plaatsen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 januari 2011 om 08:52:50Hrz vette shit man
Hoe wil je die shit zien? Een bioscoopfilm is 25 hz en dat gaat al te snel voor het menselijk oog.
Grootste klotebedrijf wat er bestaat.
Luizen je er steeds in.
Ik had voor 45 euro per maand internet, kabel tv en bellen. Ze hadden een aanbieding dat als je je factuur online betaalde, dan zou het 25 euro per maand zijn. Dus ik dat aangevraagd natuurlijk.
Betaalde ik nog steeds 45 euro, en daarna ineens 50. Gebeld erover, was een foutje. Ze zouden me even als klant uitschrijven en opnieuw inschrijven en dan zou het goed zijn.
Kreeg ik weer een mediabox door me strot gedouwd die ik niet wilde. Retourzending aangevraagd na een week.
Stuurde ze een doos op na 5 weken, waar nog geen afstandbediening in past. Doos om bestaande doos heen gevouwen en terug gestuurd. Daarna begon de ellende pas echt.
Betaalde ineens voor kabeltv, internet en gratis bellen in avond en weekend, 84 euro per maand.
Volop gebeld, kostte ook allemaal extra... klote telefoonnummer was stervensduur.
Na veel bellen nog geen oplossing, terwijl dit wel beloofd was. Zelfs Marco Vianen, de bedrijfsleider aan de telefoon gehad.. Het zou echt goed komen.
Ik betaalde nog steeds 84 euro en dan nog 30 euro per maand extra aan telefoonkosten.
Geen oplossing.
Uiteindelijk gestopt met betalen, opgezegd.
Toen kwamen de incassobrieven. Dreigen... ik wat betaald, nieuwe dreigbrief. Toen heb ik ze de pleuris laten krijgen en heb die incassobureau verteld van hoe en wat.
Nooit meer wat van gehoord gelukkig... wat een tyfusbedrijf man ..
KPN geweldig!
Altijd goed, snel en correcte betaling. Super service!
Luizen je er steeds in.
Ik had voor 45 euro per maand internet, kabel tv en bellen. Ze hadden een aanbieding dat als je je factuur online betaalde, dan zou het 25 euro per maand zijn. Dus ik dat aangevraagd natuurlijk.
Betaalde ik nog steeds 45 euro, en daarna ineens 50. Gebeld erover, was een foutje. Ze zouden me even als klant uitschrijven en opnieuw inschrijven en dan zou het goed zijn.
Kreeg ik weer een mediabox door me strot gedouwd die ik niet wilde. Retourzending aangevraagd na een week.
Stuurde ze een doos op na 5 weken, waar nog geen afstandbediening in past. Doos om bestaande doos heen gevouwen en terug gestuurd. Daarna begon de ellende pas echt.
Betaalde ineens voor kabeltv, internet en gratis bellen in avond en weekend, 84 euro per maand.
Volop gebeld, kostte ook allemaal extra... klote telefoonnummer was stervensduur.
Na veel bellen nog geen oplossing, terwijl dit wel beloofd was. Zelfs Marco Vianen, de bedrijfsleider aan de telefoon gehad.. Het zou echt goed komen.
Ik betaalde nog steeds 84 euro en dan nog 30 euro per maand extra aan telefoonkosten.
Geen oplossing.
Uiteindelijk gestopt met betalen, opgezegd.
Toen kwamen de incassobrieven. Dreigen... ik wat betaald, nieuwe dreigbrief. Toen heb ik ze de pleuris laten krijgen en heb die incassobureau verteld van hoe en wat.
Nooit meer wat van gehoord gelukkig... wat een tyfusbedrijf man ..
KPN geweldig!
Altijd goed, snel en correcte betaling. Super service!
laatste aanpassing