Zelfs Marco Vianen, de bedrijfsleider aan de telefoon gehad.. Het zou echt goed komen.
Toen kwamen de incassobrieven. Dreigen... ik wat betaald, nieuwe dreigbrief. Toen heb ik ze de pleuris laten krijgen en heb die incassobureau verteld van hoe en wat.
Jij bent hard genept. Dit was de directeur van het bedrijf, en die zal nooit aan de telefoon komen. (dit weet ik, werkte er ookooit)
Jij bent hard genept. Dit was de directeur van het bedrijf, en die zal nooit aan de telefoon komen. (dit weet ik, werkte er ookooit)
Wat jij bedoelt is de directeur klantenservice... en die wil bij uitzonderlijke gevallen wel eens aan de lijn komen ( Naar wat ik me heb laten vertellen )
Gesprek, ongeveer 8 jaar geleden:
"Hallo, u spreekt met ... Ik wilde graag alles op mijn naam moeder zetten omdat mijn vader overleden is. Het staat nu op zijn naam."
(Stilte)
"Dan moet meneer dat zelf even doorgeven; ik mag niet zonder toestemming zaken overzetten op een andere naam..."
"Meneer is dood. Het wordt een beetje lastig om hem zelf aan de lijn te geven."
(Stilte)
"Oh... Ik ga het even aan een collega vragen."
Waarna ik eruit gegooid werd, nog een aantal terug heb gebeld, gemaild, geschreven...
En acht jaar later krijgt mijn moeder de rekeningen nog steeds op naam van mijn vader. **ZUCHT**
Dan moet je ook weten dat UPC een onderdeel is van Liberty Global... Dus als je de echte directeur wil spreken, ben je heel wat belminuten kwijt( DIt weet ik, ik werk er nog steeds. Misschien niet direct bij UPC zelf, maar wat achtergrond info over een bedrijf waarvoor je werkt is altijd mooi meegenomen. )
Ik weet ook niet, misschien hadden ze heel veel zieken die dager moet dan toch iemand die telefoon opnemen.
Wat jij bedoelt is de directeur klantenservice... en die wil bij uitzonderlijke gevallen wel eens aan de lijn komen ( Naar wat ik me heb laten vertellen )
Gesprek, ongeveer 8 jaar geleden
"Hallo, u spreekt met ... Ik wilde graag alles op mijn naam moeder zetten omdat mijn vader overleden is. Het staat nu op zijn naam."
(Stilte)
"Dan moet meneer dat zelf even doorgeven; ik mag niet zonder toestemming zaken overzetten op een andere naam..."
(Stilte)
Waarna ik eruit gegooid werd, nog een aantal terug heb gebeld, gemaild, geschreven...
En acht jaar later krijgt mijn moeder de rekeningen nog steeds op naam van mijn vader. **ZUCHT**
Gesprek, ongeveer 8 jaar geleden:
(Stilte)
(Stilte)
als upc bij dit telefoongesprek/e-mail een akte van overlijden krijgt, is het in no time overgezet. UPC kan gewoon niks zonder bewijsstuk en dat is denk ik maar goed ook. Anders zou elke idioot die zich verveeld even met UPC bellen en jou account laten stoppen.
Sorry ik heb geen mening hier over.
En zeg dan niet dat de overleden persoon het even zelf door moet geven want dan heb je echt het IQ van een stoeptegel.
Dat is inderdaad logisch, dat er een bewijs nodig is.
Maar zeg dat dan...
Hoop dat ze het door hebben gegeven. Je zal niet de eerste zijn die na 2 jaar ineens (na nog wat incassos) een rechtzaak krijgt. Ik zou dit toch ff checken, want je krijgt het (bijna) altijd terug op je bord...
Nou, ik had hem toch echt zelf aan de lijn.
Uit ervaring weet ik dat je uiteindelijk altijd aan het kortste eind trekt, en zoals je zelf aangeeft de rechtszaak jaren na dato nog gestart kan worden.
Nee... wat je wel kan doen is je aanmelden op Chelloo.com. Er zitten een aantal Webcare medewerkers die niet te beroerd zijn om hun nek uit te steken!
Er is maar 1 manier om dat te voorkomen: dossier opbouwen waarin je alle brieven die je ontvangt, bonnetjes, desnoods rekeningafschriften etc.
Hoe zit het eigelijk, kan iemand me dat vertellen, heb je wettelijk gezien recht op compensatie voor de telefoonkosten als de fout aan hun kant ligt?
Nope, staat in de algemene voorwaarden bij het tekenen van het contract. Kleine lettertjes dit dat.