Partyflock
 
Forumonderwerp · 1088053
659x bekeken
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben eerlijk ik vind haar nummers gewoon van die goeiste + is ze lekkertje
respect voor haar.

Boehoe al die haters die zeggen dat ze een man is bij deze alvast een aantekening op je rapport van de meester. yezzzuuur
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind lady gaga ook wel goed. Mijn wekkerradio ging vanochtend af en toen was er toevallig haar hit poke her face.
Perfecte motivatie om je nest uit te komen en dat ding zo snel mogelijk uit te zetten.
Normaal heb ik daar nogal moeite mee dus bedankt lady gaga.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de enige eckte.
 
Artiest Chris tc
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 maart 2010 om 10:07:
een man


 
Waarschuw beheerder
[img width=183 height=145]http://gtstsoap.web-log.nl/photos/uncategorized/2008/11/26/meta.png[/img]
Waarschuw beheerder
ik vind haar nummers ook wel goed, echt waar

ik luister haar album altijd als ik wat vrolijker wil worden :D :D

ik vind haar niet een lekkertje, maar ze is wel altijd met koele kleren enzo aan



ik vind zo ene liedje leuk want je ik dan zo lekker meezingen
 
Waarschuw beheerder
ik vind het een stom goor wijf:rot:
en die muziek wordt ik dood ziek van kan t niet meer aanhoren!
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ok aria echt superstoer. Lekker tegendraads enzo jij heb echt je eigen style wow.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 maart 2010 om 10:19:
wow.


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 10:29:
wow


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 maart 2010 om 10:19:
Lekker tegendraads enzo jij heb echt je eigen style wow.


ja ik hou niet van commerciële troep wat nergens naar klinkt en wat iedereen nu ineens leuk vind omdat het in is!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 maart 2010 om 10:07:
is ze lekkertje


nou dan heb je wel een aparte smaak:lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 10:33:
wow


vind het origineel toch beter 8)
wat een zenuwenplaat joh.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
donateur
Lady Gaga _O_..

En ja dat gerucht.. iedereen hapt lekker, wat een goede carriere boost betekent.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 maart 2010 om 10:19:
ok aria echt superstoer. Lekker tegendraads enzo jij heb echt je eigen style wow.


:lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alpha X op donderdag 11 maart 2010 om 11:13:
En ja dat gerucht.. iedereen hapt lekker, wat een goede carriere boost betekent.


als het dat is is het marketing, zou me weinig verbazen.
paupergedoe die pop-muziekbranche :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 10:39:
ik hou niet van commerciële troep wat nergens naar klinkt en wat iedereen nu ineens leuk vind omdat het in is!


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alpha X op donderdag 11 maart 2010 om 11:13:
Lady Gaga ..


je bent als jongen wel vet gay als je dat luisterd
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 12:30:
je bent als jongen wel vet gay als je dat luisterd


alsof er een optie is om die troep niet te horen :dood: :dood:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 12:33:
alsof er een optie is om die troep niet te horen


geen radio luisteren
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 12:33:
alsof er een optie is om die troep niet te horen


Ik denk dat hij meer bedoelt als je er moedwillig naar luistert m.a.w. zelf muziek van haar op zet.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 12:35:
geen radio luisteren


Krijg ik niet voor elkaar op mijn werk denk ik :lol:

Uitspraak van Carnophage op donderdag 11 maart 2010 om 12:35:
Ik denk dat hij meer bedoelt als je er moedwillig naar luistert m.a.w. zelf muziek van haar op zet.


Dat begrijp ik natuurlijk ook wel he 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 12:37:
Krijg ik niet voor elkaar op mijn werk denk ik


baas aanklagen wegens mishandeling
 
Waarschuw beheerder
:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 12:37:
Dat begrijp ik natuurlijk ook wel he


Ja zet dan geen dingen neer alsof je het niet begrijpt man :lol:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 12:41:
baas aanklagen wegens mishandeling


:lol:
 
Waarschuw beheerder
Dubbel
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 12:35:
geen radio luisteren


andere zender 3fm veronica q-music is wel leuk maar daar draaien ze die bagger ook
en anders idd geen radio:d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 12:30:
luisterd


??

Ik had het over de persoon, niet de muziek.
 
Waarschuw beheerder
Dubbel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 13:07:
Dubbel


Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 10:29:
wow.


:respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnophage op donderdag 11 maart 2010 om 12:50:
Ja zet dan geen dingen neer alsof je het niet begrijpt man


Dat deed ik ook niet, jij interpreteerde het zo 8)


Uitspraak van Sincerity op donderdag 11 maart 2010 om 13:22:
wow.


wist dat je het goed zou vinden :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
jeugdsentiment jwt :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 maart 2010 om 10:07:
ik vind haar nummers gewoon van die goeiste


:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 maart 2010 om 10:07:
ben eerlijk ik vind haar nummers gewoon van die goeiste + is ze lekkertje


ik vind haar een na aper, van Madonna heeft ze alles afgekeken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 maart 2010 om 10:07:
ik ben eerlijk ik vind haar nummers gewoon van die goeiste + is ze lekkertje
respect voor hem.


:p


Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 10:17:
ik vind het een stom goor wijf


Het is een Shemale :)
Heeft zijn piemel gehouden en borsten erop laten zetten :rot:

Gewoon een freak met goede muziek :yes:
Waarschuw beheerder
Ladyboy Gaga
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 10:17:
ik vind het een stom goor wijf
en die muziek wordt ik dood ziek van kan t niet meer aanhoren!


Waarschuw beheerder
Lady Gaga :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van º²º Lieverdinie op donderdag 11 maart 2010 om 13:33:
van Madonna heeft ze alles afgekeken


:respect:
die was vroeger 100000 x beter als wat die gaga nu is,ze probeert het bah wat een stom mens is t toch,als ik haar/het op tv zei zap ik snel door anders moet ik kotsen.
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
Der nummers klinken lekker maar ze vind zichzelf beter dan dat ze is, en jezelf een diva noemen vind ik al helemaal om te gillen :lol:
Wat ik dan wel weer stoer vind is dat ze wel der ding doet (kleding) en schijt heeft aan wat een ander daar van vind.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krankheimer op donderdag 11 maart 2010 om 14:29:
en jezelf een diva noemen vind ik al helemaal om te gillen :lol:


walgelijk is ze en zeker geen diva
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Farouane op donderdag 11 maart 2010 om 15:19:
e bent 45 doe godver normaal


is meer voor jou leeftijd categorie:lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 12:35:
alsof er een optie is om die troep niet te horen

geen radio luisteren


Doe niet zo alternatief joh. Je moet meegaan met die dingen. anders val je buiten de maatschappij!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 15:59:
Je moet meegaan met die dingen. anders val je buiten de maatschappij!


ben je wel orgineel:d
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ewa ivy hoe kan gaga alles hebben afgekeken van madonna. Toen hadden zo nog geen telephone enzo
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 14:25:
die was vroeger 100000 x beter als wat die gaga nu is


net zo goed door iemand anders geproduceerde bagger en een wijf dat live geen noot zingen kan natuurlijk.


maar vroeger was natuurlijk alles beter.....:')
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 20:22:
maar vroeger was natuurlijk alles beter.....:')


iid ja:d