648x bekeken
geen radio luisteren
Krijg ik niet voor elkaar op mijn werk denk ik
Ik denk dat hij meer bedoelt als je er moedwillig naar luistert m.a.w. zelf muziek van haar op zet.
Dat begrijp ik natuurlijk ook wel he
ik ben eerlijk ik vind haar nummers gewoon van die goeiste + is ze lekkertje
respect voor hem.
ik vind het een stom goor wijf
Het is een Shemale
Heeft zijn piemel gehouden en borsten erop laten zetten
Gewoon een freak met goede muziek
van Madonna heeft ze alles afgekeken
die was vroeger 100000 x beter als wat die gaga nu is,ze probeert het bah wat een stom mens is t toch,als ik haar/het op tv zei zap ik snel door anders moet ik kotsen.
en jezelf een diva noemen vind ik al helemaal om te gillen
walgelijk is ze en zeker geen diva

















