ergens op je modem zit een klein reset gaatje verstopt..
reset je modem op die manier met een sate prikkertje ofzo, en hij vraagt een nieuw "kanaal" aan..
hierop zul je 90 van de 100x van je verbrekingen af zijn..
ik zal even in t kort uitleggen hoe dit werkt..
ongeveer om de 2 dagen worden de lijnen herverdeeld op het systeem, en er zijn een paar klote lijnen in omloop..
dan heb je een paar keer per dag geen verbinding meer
na een dag of 2 krijg je een nieuw kanaal toegewezen en voila weg probleem!!!
en ondertussen jij maar die 2 dagen bellen met helpdesk enz enz
echter... ze mogen je niet wijzen op die optie, ik heb alleen geen idee waarom
reset je modem op die manier met een sate prikkertje ofzo, en hij vraagt een nieuw "kanaal" aan..
hierop zul je 90 van de 100x van je verbrekingen af zijn..
ik zal even in t kort uitleggen hoe dit werkt..
ongeveer om de 2 dagen worden de lijnen herverdeeld op het systeem, en er zijn een paar klote lijnen in omloop..
dan heb je een paar keer per dag geen verbinding meer
na een dag of 2 krijg je een nieuw kanaal toegewezen en voila weg probleem!!!
en ondertussen jij maar die 2 dagen bellen met helpdesk enz enz
echter... ze mogen je niet wijzen op die optie, ik heb alleen geen idee waarom
ergens op je modem zit een klein reset gaatje verstopt..
reset je modem op die manier met een sate prikkertje ofzo, en hij vraagt een nieuw "kanaal" aan..
hierop zul je 90 van de 100x van je verbrekingen af zijn..
ik zal even in t kort uitleggen hoe dit werkt..
ongeveer om de 2 dagen worden de lijnen herverdeeld op het systeem, en er zijn een paar klote lijnen in omloop..
dan heb je een paar keer per dag geen verbinding meer
na een dag of 2 krijg je een nieuw kanaal toegewezen en voila weg probleem!!!
en ondertussen jij maar die 2 dagen bellen met helpdesk enz enz
echter... ze mogen je niet wijzen op die optie, ik heb alleen geen idee waarom
netjes, ga het ff proberen
Uitspraak van The Vinyl Pimp op zaterdag 28 maart 2009 om 00:09:Je reinste onzin.. maar leuk verzonnen.
Groet,
Ex Ziggo TS
wat is hier dan de reden van dat het steeds uitvalt?
pauperbedrijf dat ziggo
problemen?
Bel de helpdesk; sta je tijdenlang in de wacht.
Krijg je uiteindelijk iemand aan de lijn, is het iemand die totaal geen verstand van zaken heeft.
Schoolverlaters/her-intredende huisvrouwen die simpelweg van een lijstje aflezen.
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 maart 2009 om 16:56:Bel de helpdesk; sta je tijdenlang in de wacht.
Hehe toevallig ben ik een ziggo adviseur en als ik jou vertel dat die klantenservice vol hangt met 70+ers die na het stofzuigen ineens geen internet meer hebben zul je me niet geloven omdat 90% van die zeikerts te eigenwijs zijn om iets van je aan te nemen.
Stap 1 is trek de stekker uit het modem en stop de stekker opnieuw in het stopcontact en dan zul je zien dat het internet weer werkt..
Routers worden niet ondersteund.
Met een router is stap 1 trek de stekker van de router eruit trek hierna de stekker van het modem eruit en plaats nu eerst de stekker van de modem terug in het stopcontact en stop nu de stekker van je router in het stopcontact.
Als je niet weet hoe het werkt dan is het jou probleem en moet je niet liggen zeuren dat je internet niet werkt en 10x de klantenservice bellen met hetzelfde probleem. 99 van 100x is het op te lossen met een simpele stekker.
Storingen en blokjes in het beeld heeft te maken met dat jij als persoon gewoon weg niet leest en alles fout hebt aangesloten. Foute bekabeling en splitters zonder versterkers zijn hier de oorzaak van.
Kom mij niet wijsmaken dat het anders is want ik krijg 10x per dag op afspraak van die zeurende eigenwijze mensen tegenover me en die met hun bek vol tanden staan dat het een simpel iets is en dat ze zelf zo eigenwijs zijn geweest om eroverheen te lezen.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 maart 2009 om 21:52:wat lul jij nou weer
hier ook ziggo en nooit last
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 maart 2009 om 16:56:problemen?
Bel de helpdesk; sta je tijdenlang in de wacht.
Krijg je uiteindelijk iemand aan de lijn, is het iemand die totaal geen verstand van zaken heeft.
Schoolverlaters/her-intredende huisvrouwen die simpelweg van een lijstje aflezen.
Uitspraak van Bart Xtreme!!!1 op zondag 29 maart 2009 om 19:24:Hehe toevallig ben ik een ziggo adviseur en als ik jou vertel dat die klantenservice vol hangt met 70+ers
ze helpen deze 70+ers wel aan een leuk bijbaantje, maar imo kun je er beter mensen neerzetten die verstand van zaken hebben.
Heb met Xs4all ook het laaste half jaar niks dan ellende, 10/15 timouts op een dag zijn meer regel dan uitzondering. En soms moet ik ook me modem resetten om alles weer draaiende te krijgen. Je zou toch zeggen dat in 2009 wel eens storings vrij inet geleverd kan worden, maar de praktijk is helaas nog altijd anders.
Bovendien Ziggo = Casema en dat was toen al dikke ellende, ik was blij dat ik toen op KPN kon overstappen.
Bovendien Ziggo = Casema en dat was toen al dikke ellende, ik was blij dat ik toen op KPN kon overstappen.
dan vervolgens te horen dat je je modem moet reseten
Is niet alleen de schuld van ziggo, maar ook van de grote hoeveelheid onwetende a-technische mongolen die bellen met achterlijke vragen.
Ik werk zelf in een winkel waar mensen regelmatig terugkomen met "klachten of vragen" over hun pc. Nu verwacht ik zeker niet van iedereen dat ze een topklasse it'er moeten zijn. Maar sommige mensen moeten echt wegblijven van computers en alles wat ermee te maken heeft!! DRA-MA....
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 april 2009 om 05:10:1350 kb/s down en up rond de 700 kb/s voor €20,- bij Tele 2![]()
ja dat is wel tot 20 MB.
maar ook een stabiele verbinding?
ik heb namelijk maar 1 weekje eruit gelegen en dat was toen @home ziggo werd...
ook een leuk probleem hier,
gewone analoge tv van ziggo beeld stoort als getikte knipperend beeld soms ff helemaal geen beeld dan weer een tijdje goed en het erge is nog het hele appartementen complex waar ik woon heeft er last van
zometeen komt de monteur kijken of die iets kan doen anders wordt het toch echt overstappen op digitenne
gewone analoge tv van ziggo beeld stoort als getikte knipperend beeld soms ff helemaal geen beeld dan weer een tijdje goed en het erge is nog het hele appartementen complex waar ik woon heeft er last van
zometeen komt de monteur kijken of die iets kan doen anders wordt het toch echt overstappen op digitenne
Uitspraak van Mr. Thompson op vrijdag 3 april 2009 om 14:36:Is niet alleen de schuld van ziggo, maar ook van de grote hoeveelheid onwetende a-technische mongolen die bellen met achterlijke vragen.
Ik werk zelf in een winkel waar mensen regelmatig terugkomen met "klachten of vragen" over hun pc. Nu verwacht ik zeker niet van iedereen dat ze een topklasse it'er moeten zijn. Maar sommige mensen moeten echt wegblijven van computers en alles wat ermee te maken heeft!! DRA-MA....
Het is alleen dat ik ze wel een pc gun maar ik vind wel dat mensen gewoon een handleiding moeten LEZEN!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 april 2009 om 13:00:kundige mensen bij de helpdesk
Dat viel mij een maand geleden ook al op. Had binnen 2 minuten iemand aan de telefoon, die ook echt de tijd voor me nam. Netjes
Uitspraak van Bart Xtreme!!!1 op zondag 29 maart 2009 om 19:24:Als je niet weet hoe het werkt dan is het jou probleem en moet je niet liggen zeuren dat je internet niet werkt en 10x de klantenservice bellen met hetzelfde probleem. 99 van 100x is het op te lossen met een simpele stekker.
ik weet wat het probleem is, maar zoals ik al zei moet het toch niet gebeuren dat ik 3 of 4x per dag die stekker eruit moet halen?
Uitspraak van Mr. Thompson op zaterdag 4 april 2009 om 20:14:Dat viel mij een maand geleden ook al op. Had binnen 2 minuten iemand aan de telefoon, die ook echt de tijd voor me nam. Netjes
Jup






















