Partyflock
 
Forumonderwerp · 1055121
gewoon al de 6e keer in 2 dagen tijd dat het internet eruit ligt :S

kan je weer gaan bellen, waarna je eerst een half uur in de wacht staat om dan vervolgens te horen dat je je modem moet reseten (n)

nog meer mensen hier last van?
 
Uitspraak van d-russo op vrijdag 27 maart 2009 om 21:28:
kan je weer gaan bellen, waarna je eerst een half uur in de wacht staat om dan vervolgens te horen dat je je modem moet reseten


Dus voortaan weet je wat te doen
Uitspraak van d-russo op vrijdag 27 maart 2009 om 21:28:
gewoon al de 6e keer in 2 dagen tijd dat het internet eruit ligt


ja man fok ziggo fok fok fok
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 maart 2009 om 21:28:
en wel kunnen flocken? ook gek


als ik me modem reset dan is het weer goed, maar om dit nou 3/4 keer per dag te doen, is niet echt service waar je voor betaalt lijkt mij toch?
dat is nog niks :P
Chello vroeger was veel erger :lol:
 
Uitspraak van d-russo op vrijdag 27 maart 2009 om 21:33:
is niet echt service waar je voor betaalt lijkt mij toch?


jij verwacht dat iemand anders hem komt resetten voor je?
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 maart 2009 om 21:34:
jij verwacht dat iemand anders hem komt resetten voor je?


word een dure servicemonteur
Uitspraak van d-russo op vrijdag 27 maart 2009 om 21:33:
is niet echt service waar je voor betaalt lijkt mij toch?


:d
Heb ook Ziggo. Nergens last van (Y)
ergens op je modem zit een klein reset gaatje verstopt..
reset je modem op die manier met een sate prikkertje ofzo, en hij vraagt een nieuw "kanaal" aan..
hierop zul je 90 van de 100x van je verbrekingen af zijn..
ik zal even in t kort uitleggen hoe dit werkt..
ongeveer om de 2 dagen worden de lijnen herverdeeld op het systeem, en er zijn een paar klote lijnen in omloop..
dan heb je een paar keer per dag geen verbinding meer :s
na een dag of 2 krijg je een nieuw kanaal toegewezen en voila weg probleem!!!
en ondertussen jij maar die 2 dagen bellen met helpdesk enz enz :vaag:
echter... ze mogen je niet wijzen op die optie, ik heb alleen geen idee waarom :s
Uitspraak van mickey'D op vrijdag 27 maart 2009 om 21:42:
ergens op je modem zit een klein reset gaatje verstopt..
reset je modem op die manier met een sate prikkertje ofzo, en hij vraagt een nieuw "kanaal" aan..
hierop zul je 90 van de 100x van je verbrekingen af zijn..
ik zal even in t kort uitleggen hoe dit werkt..
ongeveer om de 2 dagen worden de lijnen herverdeeld op het systeem, en er zijn een paar klote lijnen in omloop..
dan heb je een paar keer per dag geen verbinding meer :s
na een dag of 2 krijg je een nieuw kanaal toegewezen en voila weg probleem!!!
en ondertussen jij maar die 2 dagen bellen met helpdesk enz enz :vaag:
echter... ze mogen je niet wijzen op die optie, ik heb alleen geen idee waarom :s


netjes, ga het ff proberen :)
 
Uitspraak van ®uffy :respect:© op vrijdag 27 maart 2009 om 21:32:
ja man fok ziggo fok fok fok


wat lul jij nou weer :/
hier ook ziggo en nooit last
hier ook ziggo, altijd goed

en mocht er een probleem zijn lossen ze het meteen op of telefonisch of een monteur!
Artiest {SHOWLIST artist 49113, 157317, 15263}
Uitspraak van mickey'D op vrijdag 27 maart 2009 om 21:42:
na een dag of 2 krijg je een nieuw kanaal toegewezen en voila weg probleem!!!


Je reinste onzin.. maar leuk verzonnen.

Groet,
Ex Ziggo TS ;)
 
Uitspraak van d-russo op vrijdag 27 maart 2009 om 21:28:
ziggo


(y)
Uitspraak van The Vinyl Pimp op zaterdag 28 maart 2009 om 00:09:
Je reinste onzin.. maar leuk verzonnen.

Groet,
Ex Ziggo TS ;)


wat is hier dan de reden van dat het steeds uitvalt?
Artiest {SHOWLIST artist 65701, 129028, 75193, 65637}
pauperbedrijf dat ziggo
 
Uitspraak van S/B op zaterdag 28 maart 2009 om 13:47:
pauperbedrijf dat ziggo


problemen?
Bel de helpdesk; sta je tijdenlang in de wacht.
Krijg je uiteindelijk iemand aan de lijn, is het iemand die totaal geen verstand van zaken heeft.
Schoolverlaters/her-intredende huisvrouwen die simpelweg van een lijstje aflezen.
:frusty:
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 maart 2009 om 16:56:
Bel de helpdesk; sta je tijdenlang in de wacht.


Hehe toevallig ben ik een ziggo adviseur en als ik jou vertel dat die klantenservice vol hangt met 70+ers die na het stofzuigen ineens geen internet meer hebben zul je me niet geloven omdat 90% van die zeikerts te eigenwijs zijn om iets van je aan te nemen.

Stap 1 is trek de stekker uit het modem en stop de stekker opnieuw in het stopcontact en dan zul je zien dat het internet weer werkt..

Routers worden niet ondersteund.

Met een router is stap 1 trek de stekker van de router eruit trek hierna de stekker van het modem eruit en plaats nu eerst de stekker van de modem terug in het stopcontact en stop nu de stekker van je router in het stopcontact.

Als je niet weet hoe het werkt dan is het jou probleem en moet je niet liggen zeuren dat je internet niet werkt en 10x de klantenservice bellen met hetzelfde probleem. 99 van 100x is het op te lossen met een simpele stekker.

Storingen en blokjes in het beeld heeft te maken met dat jij als persoon gewoon weg niet leest en alles fout hebt aangesloten. Foute bekabeling en splitters zonder versterkers zijn hier de oorzaak van.

Kom mij niet wijsmaken dat het anders is want ik krijg 10x per dag op afspraak van die zeurende eigenwijze mensen tegenover me en die met hun bek vol tanden staan dat het een simpel iets is en dat ze zelf zo eigenwijs zijn geweest om eroverheen te lezen.
laatste aanpassing
 
Artiest Balbasaur
Whehe, heerlijk zo'n reply als bovenstaande.
 
Mja mensen lezen vaak niet eens maar beginnen gelijk met zeiken. Ken wel wat mensen met Ziggo en die hebben eigenlijk geen problemen. Vind ze wel vrij duur maar dat is weer een ander verhaal. Zit zelf bij Tele 2 btw.
 
netjes

en wat betaal je daarvoor per maand ?
heb al 4 jaar ziggo en dat gaat prima.

640KB/S down en 120KB/S up voor 29,95
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op donderdag 2 april 2009 om 15:58:
heb al 4 jaar ziggo en dat gaat prima.


zolang bestaat het niet eens :p
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 maart 2009 om 21:52:
wat lul jij nou weer :/
hier ook ziggo en nooit last


Ik heb nu 4 maand geen factuur gehad.
Daaraan zijn gebonden 1 brief, 3 telefoontjes en 6 emails. Allen met de reactie "nee, nu is het echt goed".

Beetje zooitje.

Brief gehad van KPN, er ligt glasvezel in de grond sinds vorige week, dus de overstap is reeds in gang gezet :)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 maart 2009 om 16:56:
problemen?
Bel de helpdesk; sta je tijdenlang in de wacht.
Krijg je uiteindelijk iemand aan de lijn, is het iemand die totaal geen verstand van zaken heeft.
Schoolverlaters/her-intredende huisvrouwen die simpelweg van een lijstje aflezen.


Uitspraak van Bart Xtreme!!!1 op zondag 29 maart 2009 om 19:24:
Hehe toevallig ben ik een ziggo adviseur en als ik jou vertel dat die klantenservice vol hangt met 70+ers


ze helpen deze 70+ers wel aan een leuk bijbaantje, maar imo kun je er beter mensen neerzetten die verstand van zaken hebben. ;-)
Heb met Xs4all ook het laaste half jaar niks dan ellende, 10/15 timouts op een dag zijn meer regel dan uitzondering. En soms moet ik ook me modem resetten om alles weer draaiende te krijgen. Je zou toch zeggen dat in 2009 wel eens storings vrij inet geleverd kan worden, maar de praktijk is helaas nog altijd anders.

Bovendien Ziggo = Casema en dat was toen al dikke ellende, ik was blij dat ik toen op KPN kon overstappen.
 
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op donderdag 2 april 2009 om 15:58:
640KB/S down en 120KB/S up voor 29,95


1350 kb/s down en up rond de 700 kb/s voor €20,- bij Tele 2 :) :woop:
 
Uitspraak van d-russo op vrijdag 27 maart 2009 om 21:33:
s niet echt service waar je voor betaalt lijkt mij toch?


jij blij dat je vader betaald ofnoh brader
Uitspraak van d-russo op vrijdag 27 maart 2009 om 21:28:
dan vervolgens te horen dat je je modem moet reseten


Is niet alleen de schuld van ziggo, maar ook van de grote hoeveelheid onwetende a-technische mongolen die bellen met achterlijke vragen.

Ik werk zelf in een winkel waar mensen regelmatig terugkomen met "klachten of vragen" over hun pc. Nu verwacht ik zeker niet van iedereen dat ze een topklasse it'er moeten zijn. Maar sommige mensen moeten echt wegblijven van computers en alles wat ermee te maken heeft!! DRA-MA....
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 april 2009 om 05:10:
1350 kb/s down en up rond de 700 kb/s voor €20,- bij Tele 2 :) :woop:


ja dat is wel tot 20 MB.

maar ook een stabiele verbinding?
ik heb namelijk maar 1 weekje eruit gelegen en dat was toen @home ziggo werd...
ook een leuk probleem hier,

gewone analoge tv van ziggo beeld stoort als getikte knipperend beeld soms ff helemaal geen beeld dan weer een tijdje goed en het erge is nog het hele appartementen complex waar ik woon heeft er last van

zometeen komt de monteur kijken of die iets kan doen anders wordt het toch echt overstappen op digitenne
Uitspraak van d-russo op vrijdag 27 maart 2009 om 21:28:
gewoon al de 6e keer in 2 dagen tijd dat het internet eruit ligt

kan je weer gaan bellen, waarna je eerst een half uur in de wacht staat om dan vervolgens te horen dat je je modem moet reseten


Doet me denken aan een ezel en een steen...Hmmz...
monteur net geweest bleek dat een kabel los zat in de hoofdkast buiten zodra er een auto voorbij reed gaf ie storing

nu weer prima beeld
Uitspraak van Mr. Thompson op vrijdag 3 april 2009 om 14:36:
Is niet alleen de schuld van ziggo, maar ook van de grote hoeveelheid onwetende a-technische mongolen die bellen met achterlijke vragen.

Ik werk zelf in een winkel waar mensen regelmatig terugkomen met "klachten of vragen" over hun pc. Nu verwacht ik zeker niet van iedereen dat ze een topklasse it'er moeten zijn. Maar sommige mensen moeten echt wegblijven van computers en alles wat ermee te maken heeft!! DRA-MA....


:respect: Precies!

Het is alleen dat ik ze wel een pc gun maar ik vind wel dat mensen gewoon een handleiding moeten LEZEN!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op vrijdag 3 april 2009 om 16:03:
a dat is wel tot 20 MB.

maar ook een stabiele verbinding?


Ja zit nu 2 jaar bij Tele2 ongeveer en verbinding nog nooit weggevallen en als ik iets wil vragen word ik altijd snel geholpen tegen lokaal tarief en kundige mensen bij de helpdesk (Y)
 

dat is snelheid :)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 april 2009 om 13:00:
kundige mensen bij de helpdesk


Dat viel mij een maand geleden ook al op. Had binnen 2 minuten iemand aan de telefoon, die ook echt de tijd voor me nam. Netjes (Y)
Uitspraak van Bart Xtreme!!!1 op zondag 29 maart 2009 om 19:24:
Als je niet weet hoe het werkt dan is het jou probleem en moet je niet liggen zeuren dat je internet niet werkt en 10x de klantenservice bellen met hetzelfde probleem. 99 van 100x is het op te lossen met een simpele stekker.


ik weet wat het probleem is, maar zoals ik al zei moet het toch niet gebeuren dat ik 3 of 4x per dag die stekker eruit moet halen?
 
Uitspraak van Mr. Thompson op zaterdag 4 april 2009 om 20:14:
Dat viel mij een maand geleden ook al op. Had binnen 2 minuten iemand aan de telefoon, die ook echt de tijd voor me nam. Netjes (Y)


Jup :) is wel eens anders geweest hoor. Toen het Versatel was was het drama :/ maar nu doen ze het goed! dat mag ook gezegd worden :)
Ziggo (Y) Nooit ergens last van ;)