Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 74515x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
als je het 50/50 kunt doen dat scheelt enorm :) dat geluk hebben wij dan weer niet ;) :D

eerst reden we dat stuk dagelijks :D dus ik mag niet mopperen ;)
Waarschuw beheerder
ik duik mijn bedje in Joyce
alvast trusten (K)
Waarschuw beheerder
leuk is anders idd met zo een afstand maar die kids van jullie zijn ook een stukje jonger ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D J op vrijdag 26 september 2008 om 21:05:
ga je op vakantie? Dat werd hoog tijd
Veel plezier!


:yes: straks ben ik pleite :cheer:

Goedemorgen :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zaterdag 27 september 2008 om 00:23:
die kids van jullie zijn ook een stukje jonger ???


die van mij niet he 8)
maar de kids van Erik wel, die zijn 7 en 12 ;)

fijne vakantie Mirkeeeeeeeee:cheer: :bye:
Waarschuw beheerder
donateur
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaker worden :bounce:
Waarschuw beheerder
Moet jij niet eens slapen? :p


Wakkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :bye:


En een hele goeiemorgen allemaal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op vrijdag 26 september 2008 om 23:07:
ik heb getekend om groninger te worden vanaf 16 november


feli oppergleuf (F)

moguhh bij de weg :bye:

Hebben jullie dat ook wel eens als je 'sochtends wakker wordt en naar de WC moet en dat je piemol dan zo strak staat dat je denkt..shit nu kan ik nie zeiken :rot:
Hebben jullie meiden dat wel uns?

8)
Waarschuw beheerder
Goeiemorgen Reetje :bye:

Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 28 september 2008 om 10:44:
en dat je piemol dan zo strak staat dat je denkt..shit nu kan ik nie zeiken :rot:


OMG Ray :x :roflol:


Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 28 september 2008 om 10:44:
Hebben jullie meiden dat wel uns?


Neee nooit geen last van 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 28 september 2008 om 10:44:
Hebben jullie dat ook wel eens als je 'sochtends wakker wordt en naar de WC moet en dat je piemol dan zo strak staat dat je denkt..shit nu kan ik nie zeiken
Hebben jullie meiden dat wel uns?


:roflol: nee Ray :D voelt dat kut? O:) :lol:

ik hoor Erik ook wel es mopperen :lol: en krijg dan te horen "blijf es ff af jah zo kan ik nooit gaan piesuh :lol:

goeie smiddags bai de weej :bye:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op zondag 28 september 2008 om 10:36:
Moet jij niet eens slapen? :p


was al slapen :z



Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 28 september 2008 om 10:44:
Hebben jullie dat ook wel eens als je 'sochtends wakker wordt en naar de WC moet en dat je piemol dan zo strak staat dat je denkt..shit nu kan ik nie zeiken :rot:
Hebben jullie meiden dat wel uns?


bijna elke dag man :rot:
Waarschuw beheerder
goedmorgennn deze avond :cheer:


Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 28 september 2008 om 10:44:
feli oppergleuf (F)


dank u :D

Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 28 september 2008 om 10:44:
Hebben jullie dat ook wel eens als je 'sochtends wakker wordt en naar de WC moet en dat je piemol dan zo strak staat dat je denkt..shit nu kan ik nie zeiken :rot:
Hebben jullie meiden dat wel uns?


tuurlijk jwz B)
Waarschuw beheerder
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii allemaal :bye:


Iedereen een goed weekend gehad? :d

Ik wel (L) Ben net thuis, ben moe en heb honger :honger: (L)


Uitspraak van ninanaomi :bye: op zondag 28 september 2008 om 16:42:
was al slapen :z


MC was aardig vet hoorde ik? ;)
Waarschuw beheerder
Mooi zo, hoor idd alleen maar goede berichten al de hele dag :d
Waarschuw beheerder
okeee dan :cheer: ... goed te horen dat iedereen een goed weekend gehad heeft :cheer:



beetje opgedroogd naoom ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 28 september 2008 om 20:26:
okeee dan :cheer: ... goed te horen dat iedereen een goed weekend gehad heeft :cheer:


Hij was eigenlijk meer dan GOED, en weer veel te snel voorbij as usual :[
Daarbij was het ook nog heerlijk weer en dan is het standaard dubbel genieten van alles :yes: 8)

En jij Joyce? :p
Hoe staat het met je hyper-hormoontjes? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zondag 28 september 2008 om 20:34:
Hij was eigenlijk meer dan GOED, en weer veel te snel voorbij as usual :[
Daarbij was het ook nog heerlijk weer en dan is het standaard dubbel genieten van alles :yes: 8)


:lief: goed bezig jij :lief:

Uitspraak van T L C™ op zondag 28 september 2008 om 20:34:
En jij Joyce? :p
Hoe staat het met je hyper-hormoontjes? :lol:


ben een stuk rustiger :yes: ... het is definitief 16 nov krijgen we de sleutel :cheer: dan is de familie Schaap uit het huis :D


Uitspraak van ninanaomi :bye: op zondag 28 september 2008 om 20:36:
laat zn sporen weer na ;p


hihi ... keurig ... ben meer dan trots op u :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 28 september 2008 om 20:38:
:lief: goed bezig jij :lief:


Jah, behoorlijk goed zo de afgelopen 3 maanden :cheer: (L)


Uitspraak van VageJetje op zondag 28 september 2008 om 20:38:
ben een stuk rustiger :yes: ... het is definitief 16 nov krijgen we de sleutel :cheer:


Wat goed, wat gaaf :cheer:

Wat ..... echt :| 8) (L)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik haat haters!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 september 2008 om 21:02:
ik haat fakers!


 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 28 september 2008 om 21:04:
ik haat fakers!


wat is een faker?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zondag 28 september 2008 om 20:46:
Wat ..... echt :| 8) (L)


geen grappen .. serieus fam schaap :P :D

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 september 2008 om 21:02:
ik haat haters!


dan ben je hier verkeerd :yes: ... vorige afslag moest je rechts afslaan :yes:




goedemorgennnn iedereeeeeeeeeen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 29 september 2008 om 06:53:
geen grappen .. serieus fam schaap :P :D


Ja wist ik toch al doos :9 Ik bedoelde eigenlijk dat het nu echt is, echt echt, snap je? o:)


Uitspraak van VageJetje op maandag 29 september 2008 om 06:53:
goedemorgennnn iedereeeeeeeeeen


Mogguh Jetje :bye:
Het is weer maaaaaaaaaaaaandag 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 29 september 2008 om 08:54:
Ik bedoelde eigenlijk dat het nu echt is, echt echt, snap je?


ik snap :D het is heeeeeeel echt :cheer:

Uitspraak van T L C™ op maandag 29 september 2008 om 08:54:
Het is weer maaaaaaaaaaaaandag


en bijna weekend :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 29 september 2008 om 09:01:
ik snap :D het is heeeeeeel echt :cheer:


Echter dan echt kan nu ook echt niet meer 8) (L)


Uitspraak van VageJetje op maandag 29 september 2008 om 09:01:
en bijna weekend :cheer:


Op naar vrijdag idd :woep:

Lekker feesten het aankomende weekend, mag ook wel weer eens na een maand rust :cheer: :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 29 september 2008 om 09:12:
Echter dan echt kan nu ook echt niet meer


zo echt dat het een feit is :O :D

Uitspraak van T L C™ op maandag 29 september 2008 om 09:12:
Lekker feesten het aankomende weekend, mag ook wel weer eens na een maand rust


dat is een goed vooruitzicht :cheer: ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 29 september 2008 om 09:24:
zo echt dat het een feit is :O :D


Echte feiten zijn dat :cheer:


Uitspraak van VageJetje op maandag 29 september 2008 om 09:24:
dat is een goed vooruitzicht :cheer:


Jazeker, en kijk er ook ontzettend naar uit 8)

Kheb 2 feestjes meteen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 29 september 2008 om 10:12:
Kheb 2 feestjes meteen


te gek :D ... vette shit :cheer: een weekend zoals het hoort :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 29 september 2008 om 10:15:
te gek :D ... vette shit :cheer: een weekend zoals het hoort :bounce:


Ik voorspel ook totale brakheid zondag :x :lol:

Vrijdag mn eerste echte feestje met mn (L) :d:d:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 29 september 2008 om 10:37:
Vrijdag mn eerste echte feestje met mn


:D dikke shit :D te gek :D ... allebei de feesten ??? of 1tje ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 29 september 2008 om 10:47:
:D dikke shit :D te gek :D ...


Hahaha, gek idee he als je elkaar al zolang kent?! :lol:


Uitspraak van VageJetje op maandag 29 september 2008 om 10:47:
allebei de feesten ??? of 1tje ???


Nee alleen vrijdag, krijg m echt niet mee naar 2 feesten o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 29 september 2008 om 10:49:
Hahaha, gek idee he als je elkaar al zolang kent?!


ik stond er wel ff van te kijken idd :D ...


ik vind het grappig met Egon op een feestje :bounce:



Uitspraak van T L C™ op maandag 29 september 2008 om 10:49:
Nee alleen vrijdag, krijg m echt niet mee naar 2 feesten


en dan brak bij hem aankomen???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 29 september 2008 om 10:52:
ik stond er wel ff van te kijken idd :D ...


Wel een keer op Club r_AW geweest, daar was hij toen ook... Maar dat was toevallig, dus niet samen :9
Was overigens wel erg gezellig toen :o (L)

Uitspraak van VageJetje op maandag 29 september 2008 om 10:52:
ik vind het grappig met Egon op een feestje :bounce:


Ik heb er ook mega veel zin in :woep:



Uitspraak van VageJetje op maandag 29 september 2008 om 10:52:
en dan brak bij hem aankomen???


Nee vrijdag gaan we samen, zaterdag ga ik vanuit Tilburg naar de HMH en vanuit daar rij ik met Jp en Elmer terug naar Den Helder ;)

Liever brak thuis iwz :rot: 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 29 september 2008 om 11:06:
Was overigens wel erg gezellig toen


:D:D:D tof zulke toeval :D maar beter nu als stelletje :lief:

Uitspraak van T L C™ op maandag 29 september 2008 om 11:06:
Liever brak thuis iwz


ik geef toe .. feestje en uitbrakken en zelfde dag nog terug naar huis is een geen pretje :no:

heb mij al een keer laten ophalen omdat ik te brak was om de bus naar huis te nemen :$

enige echte wrede nadeel van samen stappen als je niet in dezelfde stad woont :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 29 september 2008 om 11:10:
maar beter nu als stelletje :lief:


Helemaal mee eens (L) Wordt vast heel leuk vrijdag :lol:


Uitspraak van VageJetje op maandag 29 september 2008 om 11:10:
ik geef toe .. feestje en uitbrakken en zelfde dag nog terug naar huis is een geen pretje :no:

heb mij al een keer laten ophalen omdat ik te brak was om de bus naar huis te nemen :$


Kan me voorstellen hoor, leuk is anders idd :rot:
Ben ook wel blij dat ik lekker met Sjippie mee terug rij 8) :cheer:


Uitspraak van VageJetje op maandag 29 september 2008 om 11:10:
enige echte wrede nadeel van samen stappen als je niet in dezelfde stad woont :(


Nog ff dan hoef je je daar niet meer druk over te maken, gaan jullie altijd samen (L) naar huis whoeiiiiiiiiii :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 29 september 2008 om 11:14:
Helemaal mee eens Wordt vast heel leuk vrijdag


dat denk ik wel :D

Uitspraak van T L C™ op maandag 29 september 2008 om 11:14:
Ben ook wel blij dat ik lekker met Sjippie mee terug rij


dat heb je wel heel goed geregeld :yes: tof van hem ook :yes:
Waarschuw beheerder
hela hola :cheer: goedemorgen :)


goed uitgerust ???
Waarschuw beheerder
donateur
ja zeker :D zit nog heerlijk na te genieten :D

ben jij dit weekend in almere? O:)
Waarschuw beheerder
nee ben in groningen aankomend weekend wat dan ???
Waarschuw beheerder
donateur
of pris (L) van zondag op maandag bij jou kan :$ ben nml naar duitsland ;)
Waarschuw beheerder
gaat niet lukken vrees ik :( ... Egon is jarig :(
Waarschuw beheerder
donateur
oja dat heb je ook pas 6 keer gezegd ;p
maar jij blijft zondag dus daar dan?
Waarschuw beheerder
nee kom wel naar huis :yes: ...

hoe laat zit je omhoog dan ???
Waarschuw beheerder
donateur
alleen zondag avond/nacht gaat het om ;)
Waarschuw beheerder
owwwww geen probleem toch :D moet je alleen wel ff tijd zeggen hoe laat :yes: .. liever niet voor 18uur :no: .. das bijna geen doen vanuit groningen :no: