ik heb getekend om groninger te worden vanaf 16 november
en dat je piemol dan zo strak staat dat je denkt..shit nu kan ik nie zeiken
Hebben jullie meiden dat wel uns?
Hebben jullie dat ook wel eens als je 'sochtends wakker wordt en naar de WC moet en dat je piemol dan zo strak staat dat je denkt..shit nu kan ik nie zeiken
Hebben jullie meiden dat wel uns?
Moet jij niet eens slapen?
Hebben jullie dat ook wel eens als je 'sochtends wakker wordt en naar de WC moet en dat je piemol dan zo strak staat dat je denkt..shit nu kan ik nie zeiken
Hebben jullie meiden dat wel uns?
feli oppergleuf (F)
Hebben jullie dat ook wel eens als je 'sochtends wakker wordt en naar de WC moet en dat je piemol dan zo strak staat dat je denkt..shit nu kan ik nie zeiken
Hebben jullie meiden dat wel uns?
okeee dan... goed te horen dat iedereen een goed weekend gehad heeft
Hij was eigenlijk meer dan GOED, en weer veel te snel voorbij as usual
Daarbij was het ook nog heerlijk weer en dan is het standaard dubbel genieten van alles![]()
En jij Joyce?
Hoe staat het met je hyper-hormoontjes?
laat zn sporen weer na
geen grappen .. serieus fam schaap![]()
goedemorgennnn iedereeeeeeeeeen
ik snaphet is heeeeeeel echt
en bijna weekend
Echter dan echt kan nu ook echt niet meer
Lekker feesten het aankomende weekend, mag ook wel weer eens na een maand rust
Hahaha, gek idee he als je elkaar al zolang kent?!
Nee alleen vrijdag, krijg m echt niet mee naar 2 feesten
ik stond er wel ff van te kijken idd...
ik vind het grappig met Egon op een feestje
en dan brak bij hem aankomen???
Was overigens wel erg gezellig toen
Liever brak thuis iwz
maar beter nu als stelletje
ik geef toe .. feestje en uitbrakken en zelfde dag nog terug naar huis is een geen pretje
heb mij al een keer laten ophalen omdat ik te brak was om de bus naar huis te nemen
enige echte wrede nadeel van samen stappen als je niet in dezelfde stad woont