Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 74547x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
donateur
zeg jij maar hoe laat jij thuis bent :D
Waarschuw beheerder
na 18uur kan je haar gewoon mijn kant op schoppen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ok :d we houden wel ff contact ;)
Waarschuw beheerder
geen probleem denk ik zo :D
Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig denk jij :D ik mag het nml niet meer :lol:
Waarschuw beheerder
waarom mag jij niet meer denken ??? :O
Waarschuw beheerder
donateur
denk omdat ik niet kan denken :o denken moet ik aan andere overlaten zeggen ze O:)
Waarschuw beheerder
en wie is ze ???
Waarschuw beheerder
donateur
hoor het dagelijks :( dus jullie allemaal :[ ;p
Waarschuw beheerder
pak ze :[



ik zou zoiets nooit zeggen O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 29 september 2008 om 11:18:
dat heb je wel heel goed geregeld :yes: tof van hem ook :yes:


Is het zeker :d
Deze afspraak stond ook al een paar maanden hoor ;)
En tis omdat ik naar Tilburg ga vrijdag, anders waren ze naar DH gekomen en waren we ook nog samen heengegaan 8)


Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 29 september 2008 om 12:30:
dus jullie allemaal :[ ;p


:o Ik weet van nix

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 29 september 2008 om 12:51:
En tis omdat ik naar Tilburg ga vrijdag, anders waren ze naar DH gekomen en waren we ook nog samen heengegaan


och och och ... dat heb je goed voor elkaar :D
Waarschuw beheerder
donateur
jullie weten toch wel wat ze zeggen over mensen die het eerst en hardst roepen ik was het niet :o
Waarschuw beheerder
:no: ik weet namelijk nooit wat :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 29 september 2008 om 12:59:
och och och ... dat heb je goed voor elkaar :D


Ach ja, vrienden blijven is soms helemaal zo moeilijk nog niet ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 29 september 2008 om 13:08:
Ach ja, vrienden blijven is soms helemaal zo moeilijk nog niet


vind het vaak ook zo dom :S .. eerst deel je lief en leed ... en daarna gun je elkaar het daglicht niet meer in de ogen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 29 september 2008 om 13:25:
vind het vaak ook zo dom :S .. eerst deel je lief en leed ... en daarna gun je elkaar het daglicht niet meer in de ogen :/


Ligt er natuurlijk maar net aan wat er is gebeurt enzo ;)

Kijk als je bv vreselijk besodemieterd bent door iemand kan ik me goed voorstellen dat je er niet echt op zit te wachten nog vriendjes met die kwiebus te blijven :d

Of dat de andere partij nog gevoelens heeft ofzo, werkt het ook meestal niet :no:
Waarschuw beheerder
dat klopt als een zwerende vinger :D
Waarschuw beheerder
Nah gats, heb je geen andere vergelijking ofzo? :lol:
Waarschuw beheerder
klopt als een bus :P :D
Waarschuw beheerder
Daar komt iig geen pus en andere rommel uit :9

Ik ga maar eens afwassen :dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 29 september 2008 om 19:01:
Ik ga maar eens afwassen :dood:


daar heb ik een kabouter voor :Lol:
Waarschuw beheerder
donateur
ohw dan mag het :D het is maandag he ;p
Waarschuw beheerder
jah dat was de hele dag het geval :yes:



had trouwens mijn id niet nodig he 8) ik dacht ik meld het ff
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 29 september 2008 om 19:14:
had trouwens mijn id niet nodig he ik dacht ik meld het ff


:roflol: en daar heb je je dan al ie moeite voor gedaan :D
Waarschuw beheerder
keurig he 8)



goedemorgennn maar weeeeeeer :cheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
:bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 29 september 2008 om 19:14:
had trouwens mijn id niet nodig he 8) ik dacht ik meld het ff


:x *PROEST* :roflol:



Goeiemorgen allemaal :bye:
Waarschuw beheerder
:nocheer: ik voel mij belachen :nocheer:
Waarschuw beheerder
En terecht, jij bent ook zoooooooooooooooo'n grappenmaker afentoe :roflol:








:9
Waarschuw beheerder
meer af dan toe :D

maar die ID was wel een stunt :nocheer: ... maar goed als ik hem niet had gehad en wel nodig zou hebben .. had ik daar a la minuut staan janken als een klein kind :Lol:
Waarschuw beheerder
Ik had hetzelfde gedaan hoor ;)

Maar dat het eigenlijk voor nix is geweest is dan toch wel grappig, althans... voor ons dan :d :d
Waarschuw beheerder
jah wreed he :D ... had eigenlijk moeten eisen dat ze mijn ID ff nakeek :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 30 september 2008 om 09:38:
jah wreed he :D ... had eigenlijk moeten eisen dat ze mijn ID ff nakeek :yes:


:o Op zn minst ja, voor alle moeite die het je heeft gekost :[
Waarschuw beheerder
jah echt :Lol:

maar wilde niet al te bijdehand doen :lol: ... ze vond al dat we daar onterecht zaten :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 30 september 2008 om 09:55:
ze vond al dat we daar onterecht zaten :lol:


Zaten jullie toch ook? :x
Waarschuw beheerder
best wel :$ ze hadden onze papieren 5 sept binnen gekregen :x
Waarschuw beheerder
goeiemorgen deze morgen :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
laat dat goede maar weg :[ wat een hoeren weer :/
Waarschuw beheerder
jah klote he :nocheer: ... heb jij morgen na 14uur wat te doen ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 30 september 2008 om 11:12:
echt wel zeker nu ik zelf boodschappen moet doen


huh waarom dat dan ???
Waarschuw beheerder
jullie ook zo'n zin in het weekend :cheer:
Waarschuw beheerder
altijd natuurlijk :cheer:


jij ook zo te zien
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 30 september 2008 om 11:13:
huh waarom dat dan ???


pris (L) heeft een klassenfeest :woep:


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 30 september 2008 om 11:13:
kan jij 2uurtjes in mijn huis zitten miss ??? :$


denk het wel :jaja: wat dan?


Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 30 september 2008 om 11:18:
jullie ook zo'n zin in het weekend :cheer:


jaaaaaah lekker naar duitsland :cheer: