Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 74565x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 30 september 2008 om 11:20:
denk het wel wat dan?


dan komt er een verwarmingsvent die kachelknop fixen ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 30 september 2008 om 11:20:
jaaaaaah lekker naar duitsland


:O
Ga je alvast naar de kerstmarkt :lol:


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 30 september 2008 om 11:19:
jij ook zo te zien


tuurlijk.
Zaterdag gaan we samen beginnen met fitnes\bodypump
Eerst 1.5 a 2 uur testen doen om te zien wat onze leeftijd is :lol:
Ik neem wel een flinke lijn pep dan lijk ik weer 3 jaar 8)

En dan de sauna in stiekem noiken en dan op het bankie spuiten en als er dan een mokkel met d'r gleuf op me zaadje gaat zitten dan krijgt ze lekker zo'n misvromd tjernobiel kind van me die op d'r schaamlip groeit B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 30 september 2008 om 11:26:
Zaterdag gaan we samen beginnen met fitnes\bodypump
Eerst 1.5 a 2 uur testen doen om te zien wat onze leeftijd is
Ik neem wel een flinke lijn pep dan lijk ik weer 3 jaar


met de wii of gewoon serieus naar de sportschool ???


wil in de toekomst yoga doen ofzo

Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 30 september 2008 om 11:26:
En dan de sauna in stiekem noiken en dan op het bankie spuiten en als er dan een mokkel met d'r gleuf op me zaadje gaat zitten dan krijgt ze lekker zo'n misvromd tjernobiel kind van me die op d'r schaamlip groeit


keurig ... ik zou dat ook gedaan hebben
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 30 september 2008 om 11:22:
dan komt er een verwarmingsvent die kachelknop fixen ...


hoe wou je mij naar binnen laten gaan dan?


Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 30 september 2008 om 11:26:
Ga je alvast naar de kerstmarkt :lol:


witte sneeuw zoeken :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 30 september 2008 om 11:44:
hoe wou je mij naar binnen laten gaan dan?


uuhmm ... dan kom ik jou denk ik vanvond de sleutel brengen :yes: moet toch met paul de hort op :yes:


verhuisdozen scoren :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 30 september 2008 om 11:18:
jullie ook zo'n zin in het weekend :cheer:


Zo godkanonne best wel zeg :cheer: :rot: :woep:

Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 30 september 2008 om 11:26:
tuurlijk.
Zaterdag gaan we samen beginnen met fitnes\bodypump
Eerst 1.5 a 2 uur testen doen om te zien wat onze leeftijd is :lol:
Ik neem wel een flinke lijn pep dan lijk ik weer 3 jaar 8)

En dan de sauna in stiekem noiken en dan op het bankie spuiten en als er dan een mokkel met d'r gleuf op me zaadje gaat zitten dan krijgt ze lekker zo'n misvromd tjernobiel kind van me die op d'r schaamlip groeit B)


OMG Ray dit gaat echt te furr :roflol: :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 30 september 2008 om 11:52:
dan kom ik jou denk ik vanvond de sleutel brengen :yes:


isse goed (Y) ken je nog meer brengen? O:)



Uitspraak van VageJetje op dinsdag 30 september 2008 om 11:52:
verhuisdozen scoren :cheer:


die kan je toch gewoon bestellen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 30 september 2008 om 12:01:
OMG Ray dit gaat echt te furr


:O valt reuze mee :)


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 30 september 2008 om 11:42:
met de wii of gewoon serieus naar de sportschool ???


sportschool natuurlijk is nog geen 5 min. fietsen.


Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 30 september 2008 om 11:44:
witte sneeuw zoeken


Skieeen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 30 september 2008 om 12:03:
isse goed ken je nog meer brengen?


geen idee :no: .. had paul al aan de telefoon druk druk druk moeilijk moeilijk :/ ... kon niet pinnen op cs vanmorgen ... allebei de automaten kadoek :/

Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 30 september 2008 om 12:03:
die kan je toch gewoon bestellen?


en wie is er thuis om ze aan te nemen dan ??? :D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 30 september 2008 om 12:32:
volgens mij bezorgen ze die ook na werktijd


gewoon vanavond ff naar de gamma praxis of weet ik veel wat :D ... komt best goed :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
doe dat ff dan na dat je bij mij bent geweest O:) en graag bij de praxis O:) ken je mn airmiles mee nemen ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op dinsdag 30 september 2008 om 12:48:
en graag bij de praxis ken je mn airmiles mee nemen


das wel goed denk ik :yes: ...
Waarschuw beheerder
vond het ook wel mee vallen :yes:
Waarschuw beheerder
ahh helemaal naar Duitsland veur een feesie

gaat mij te furr :p

Noomi feest meer he :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 30 september 2008 om 16:50:
maar Scantraxx is vette


zeker niet :no:


Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 30 september 2008 om 16:54:
ahh helemaal naar Duitsland veur een feesie

gaat mij te furr :p


hebben er gelijk een weekendje aan vast geplakt :cheer: zaterdag ochtend heen en maandag middag weer terug :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 30 september 2008 om 16:54:
ahh helemaal naar Duitsland veur een feesie

gaat mij te furr :p


Ik ga er zelfs voor naar Berlijn :d


Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 30 september 2008 om 16:54:
Noomi feest meer he :cheer:


Noompie is feestbeest :o :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 30 september 2008 om 17:01:
Noompie is feestbeest :o :lol:


is ze ook een keer een beest :P :D


Uitspraak van T L C™ op dinsdag 30 september 2008 om 18:43:
Uitspraak van ninanaomi zegt: op dinsdag 30 september 2008 om 17:13:
is toch ook duitsland :/

Ow echt? :|

:lol:


:roflol:
Waarschuw beheerder
Dat Berlijn in Duitsland ligt weet ik wel hoor :p
Heb er anderhalf jaar rondgezworven , de opmerking kwam er idd ff onhandig uit, ik beken ik beken o:) :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 30 september 2008 om 19:13:
ik beken ik beken o:) :lol:


nouwwwwwww vooruit dan maar :D omdat je het zo lief vraagt :D
Waarschuw beheerder
Ik vroeg helemaal nix :[
Waarschuw beheerder
ik vergeef het je vast ... anders zou je het lang lezen O:) :P :D
Waarschuw beheerder
Dus geen hatelijke opmerking??? :bloos:

:9
Waarschuw beheerder
alsof ik dat ooit zou doen O:) :O :)
Waarschuw beheerder
Niet tegen mij nee, maar er kan zomaar eens iets geks gebeuren jwt :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 30 september 2008 om 19:40:
Niet tegen mij nee, maar er kan zomaar eens iets geks gebeuren jwt :9


dan moet het wel heeeeeeeeel gek zijn :D
Waarschuw beheerder
Mogguh allemaal :bye:
Waarschuw beheerder
goedemorgennn stelletje haters van het eerste uur :cheer:
Waarschuw beheerder
hihi mijn ontslagbrief is geschreven en afgegeven :O

Beste bazen van M

Hier bij zeg ik J onder lichterlijk geestelijk protest mijn werkplek op zodat 19 dec 2008 mijn laatste werkdag zal zijn.


wat zegt mijn baas ...


Jij bent echt raar he :Lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 1 oktober 2008 om 08:57:
goedemorgennn stelletje haters van het eerste uur :cheer:


Eerste uur nog wel :o wat een eer o:)


Uitspraak van VageJetje op woensdag 1 oktober 2008 om 09:11:
Jij bent echt raar he :Lol:


Daar komt ie nu toch niet pas achter? :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op woensdag 1 oktober 2008 om 09:18:
Eerste uur nog wel wat een eer


ben gul vandaag :cheer:

Uitspraak van T L C™ op woensdag 1 oktober 2008 om 09:18:
Daar komt ie nu toch niet pas achter?


daar leek het wel ff op :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
ben je zeik nat geregend :| kom je thuis begint de zon te schijnen :[
Waarschuw beheerder
das kut :( ... beter ga je ook niet zo vroeg de deur uit :no:
Waarschuw beheerder
donateur
soms he heel soms moet je wel eens dingen doen :o
Waarschuw beheerder
gewoon delegeren :yes: zo hoort dat :yes:
Waarschuw beheerder
geef je wel eens een prive lesje :yes:


cursus booskijken voor gevorderden
Waarschuw beheerder
:O :O :O nog 2 weken :O :O :O


dan ben ik 80% van al mijn inboedel kwijt :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op woensdag 1 oktober 2008 om 11:38:
cursus booskijken voor gevorderden


als ik dat nog moet leren :| dan is er heel mn leven tegen mij gelogen :o


Uitspraak van VageJetje op woensdag 1 oktober 2008 om 11:40:
dan ben ik 80% van al mijn inboedel kwijt :cheer:


wat dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op woensdag 1 oktober 2008 om 11:43:
dan is er heel mn leven tegen mij gelogen


ga daar maar vanuit dan :woep:

Uitspraak van ninanaomi :bye: op woensdag 1 oktober 2008 om 11:43:
wat dan?


grofvuil .. ik ga nie verkopen :no: oprotten alles de storthoop op


heb de echte gebruiksdingen nog wel staan dan :yes: ... dus zal over een aantal weken weer een afspraak met ze moeten maken