Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 74048x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 10:16:
Jazeker


(Y)


Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 10:16:
Staat gejat en al in mn plaatjes map op mn pc


Dat vind je mn profielplaatje vast ook wel tof :D


Uitspraak van bonaparte op woensdag 17 september 2008 om 10:32:
duik mijn nest in en ga pitten


Beterschap (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 17 september 2008 om 10:32:
Ik ben naar huis gestuurd, duik mijn nest in en ga pitten 15.40 naar de dokter


:O :O :O :O beterschap :flower:


Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 10:00:
Geloof dat wij ons in dezelfde mood bevinden de laatste tijd, lang geleden dat ik zo gelukkig was, echt gelukkig bedoel ik dan he


WHOEIIIIII :banana:



pfff .. begin weer hyper te worden :rot: .. gek word ik er van 8)



http://www.youtube.com/watch?v=ElY5Gr845Fw


:woep: :doetiewoep: :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op woensdag 17 september 2008 om 10:46:
. begin weer hyper te worden


je steekt mij ermee aan :o

beterschap bona (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op woensdag 17 september 2008 om 11:08:
je steekt mij ermee aan


echt he .. wakker worden en denken :O WTF :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op woensdag 17 september 2008 om 11:10:
echt he .. wakker worden en denken :O WTF :O


idd zo werd ik dus wakker :o voelde ook gelijk of ik wakker was :o tot ik in de spiegel keek :lol:
Waarschuw beheerder
heb ook raar gedroomd .. hele nacht spijkertjes in een muur geslagen :S .. en van die touwtjes langs gespannen ... te bizar

dat je van die spinnenweb dingen krijgt :S ..


het moet niet gekker worden :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
whaha jij zorgt gelijk dat er niemand meer aan kan komen :D
Waarschuw beheerder
[img width=412 height=310]http://www.jufvoorjuffen.nl/images/draadfiguur1.jpg[/img]


zoiets .. maar dan op een grote muur :lol: ... wat een debiel :lol:
Waarschuw beheerder
wil het wel voor je maken hoor :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
ik bedank (F)
moet me wel denken aan stijn :o
die heeft van papieren pijltjes een kunstwerk gemaakt :D
Waarschuw beheerder
ik hou van kunstwerkjes :woep: maar dit op een muur hihi ...
Waarschuw beheerder
donateur
stof en de spinnen zullen dan wel blij met je zijn :D
Waarschuw beheerder
daarom moet er ook echt niet aan denken... hoe verzin je zulke dingen in dromen :D ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 17 september 2008 om 10:32:
Ik ben naar huis gestuurd, duik mijn nest in en ga pitten :bye: 15.40 naar de dokter :nocheer:


Ja niet zo gek ook he ;)

Beterschap mop :hug: (F)


Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 september 2008 om 10:33:
Dat vind je mn profielplaatje vast ook wel tof :D


:o Meteen ff kijken :lol:


Uitspraak van VageJetje op woensdag 17 september 2008 om 11:10:
echt he .. wakker worden en denken :O WTF :O


Whaha, dat denk ik de hele dag door :| WTF :o :d


Uitspraak van ninanaomi :bye: op woensdag 17 september 2008 om 11:49:
de spinnen


Ielggg, spinnen *fobie* :dood:

Deze tijd zijn ze vollop aanwezig, van die grote zwarte met die meterslange behaarde poten :rot:

En vermoord je er 1, loopt er ergens nog 1 he, ze zijn altijd samen (L) :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 11:52:
Whaha, dat denk ik de hele dag door WTF


ik gelukkig niet standaard :D anders is de lol er snel vanaf :D

Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 11:52:
ze zijn altijd samen


jah schattig he ... kleintje en een grote :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 17 september 2008 om 11:56:
ik gelukkig niet standaard :D anders is de lol er snel vanaf :D


Nou ik nog steeds wel :yes: Knijp mezelf nog steeds regelmatig ff hoor :lol: :p




Uitspraak van VageJetje op woensdag 17 september 2008 om 11:56:
jah schattig he ... kleintje en een grote :lief:


Dank je (L)

Maar ik bedoelde die vieze spinnen he :[


:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 12:01:
Maar ik bedoelde die vieze spinnen he


ja ik ook :D .. vind het altijd wel tof dat ze met ze 2en zijn :D
Waarschuw beheerder
heb gewoon boek uitgelezen :O :O :O .. en aan een nieuwe begonnen hihihi

smaak te pakken opeens :P :D
Waarschuw beheerder
donateur
:o :woep:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als er maar wel veel spanning in zit :P :D .. en waarheid :P :D .. geen dooie en geen advocaten tering bende :D ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 17 september 2008 om 12:10:
vind het altijd wel tof dat ze met ze 2en zijn :D


Doe ff normaal Joyce :dood:

Spinnen :frusty:


Uitspraak van VageJetje op woensdag 17 september 2008 om 12:22:
heb gewoon boek uitgelezen :O :O :O .. en aan een nieuwe begonnen hihihi

smaak te pakken opeens :P :D


Ik lees nu : er komt een vrouw bij de dokter, van Kluun, en deel 2 ligt al op me te w8en :woep:


Uitspraak van VageJetje op woensdag 17 september 2008 om 13:55:
als er maar wel veel spanning in zit :P


En sex, en humor en drama :honger: :9


Uitspraak van VageJetje op woensdag 17 september 2008 om 13:55:
geen dooie en geen advocaten tering bende :D ...


Kun je net zo goed Baantjer of CSI op tv kijken jwt o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 14:03:
Spinnen


nuttige beestjes :yes:

Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 14:03:
Ik lees nu : er komt een vrouw bij de dokter, van Kluun, en deel 2 ligt al op me te w8en


nee das niets voor mij :no: .. P.S. ik hou van je kom ik niet eens doorheen :lol:

Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 14:03:
En sex, en humor en drama


nee schiet niet op voor mij :no: .. miss een keer een porno boek lezen :/ .. miss wel een idee :O bestaan die ???

Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 14:03:
Kun je net zo goed Baantjer of CSI op tv kijken jwt


hou ik niet van :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 14:03:
Ik lees nu : er komt een vrouw bij de dokter, van Kluun


ga me niet vertellen dat jij ook al moet janken he? Iedereen jankt met dat boek behalve ik :S
Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 14:03:
en deel 2 ligt al op me te w8en


die ga ik op de boot lezen in het zonnetje :p
Waarschuw beheerder
hoop dat je beetje opgeknapt bent Bona



ben er naar huis van ... ff hyperen :bounce:



:banana:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 17 september 2008 om 14:59:
hoop dat je beetje opgeknapt bent Bona


nee wordt alleen maar erger. Ik hoop eigenlijk dat ik eindelijk een kuur krijg ipv dat eeuwige gemiep van uitzieken. Dat mijn klieren opgezet zijn is al de 4e keer in nog geen jaar tijd :[ das toch niet normaal of wel dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 17 september 2008 om 15:10:
das toch niet normaal of wel dan?


ja nee ... klinkt als je afweer is naar de poep :yes: .. afgezien van goeie voeding is rust ook belangrijk :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 17 september 2008 om 15:10:
das toch niet normaal of wel dan?


je bent toe aan vakantie Mir 8) :cheer:

volgens mij ben ik een van de weinige die dat boek van kluun nog niet gelezen heeft :bloos:

ik lees veel :D maar liefst thrillers :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 17 september 2008 om 16:56:
.. afgezien van goeie voeding is rust ook belangrijk


:yes: maar volgens vriendinnetje van me speelt het gezeik van afgelopen jaar ook wel mee, zit ook wat in natuurlijk.
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 17 september 2008 om 18:19:
je bent toe aan vakantie Mir


dat sowieso maar liefst niet ziek :lol:
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 17 september 2008 om 18:19:
volgens mij ben ik een van de weinige die dat boek van kluun nog niet gelezen heeft


ik heb het ook pas gelezen, ik houd er niet van om een boek te lezen waar op dat moment iedereen mee bezig is en je op verjaardagen niks anders hoort. Dan wil ik pas een jaar later gaan lezen :lol:

In dat opzicht ben ik geen meeloper :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 17 september 2008 om 14:13:
miss een keer een porno boek lezen :/ .. miss wel een idee :O bestaan die ???


Geen idee :lol:

Ik maak die zooi liever zelf 8)


Uitspraak van bonaparte op woensdag 17 september 2008 om 14:56:
ga me niet vertellen dat jij ook al moet janken he? Iedereen jankt met dat boek behalve ik :S


Nee hoor, ben nu op de helft, en heb nog geen traan gelaten :no:


Uitspraak van bonaparte op woensdag 17 september 2008 om 18:38:
dat sowieso maar liefst niet ziek :lol:


Hoe was het bij de dokter?? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 18:46:
Nee hoor, ben nu op de helft, en heb nog geen traan gelaten


Ik ben benieuwd. Hoor alleen maar gejank, behalve ik :lol: Ik vond het wel boeiend verhaal. Snap hem zelfs nog ook :lol: maar dat mag ik niet zeggen, krijg nogal de wind van voren vaak :lol:
Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 18:46:
Hoe was het bij de dokter??


ja duhhh heb ik je net verteld :lol: zie ander topic :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 17 september 2008 om 18:58:
Snap hem zelfs nog ook :lol:


Ik dus ook, is dat slecht? :lol:


Uitspraak van bonaparte op woensdag 17 september 2008 om 18:58:
maar dat mag ik niet zeggen, krijg nogal de wind van voren vaak :lol:


Politiek correct heet dat :d

Je mag niet vreemdgaan als je vrouw kanker heeft :no:
Nee zij dan, logisch dat ze anti-porno wordt opeens, en dat ze zich nog maar half vrouw voelt enzo, maargoed, hij is er ook nog, toch? o:)

Vind het alleen wel jammer dat ie het stiekum doet, ik bedoel, ik snap m best wel, maar ben dan wel eerlijk :[


Uitspraak van bonaparte op woensdag 17 september 2008 om 18:58:
ja duhhh heb ik je net verteld :lol: zie ander topic :p


Ga ik nu ff lezen dan o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 19:21:
Ik dus ook, is dat slecht?


Ik vind van niet :no: maar grotendeels bekrompen NL denkt zo :yes: Ik heb ook iemand gekend die min of meer hetzelfde deed toen zijn vrouw kanker had, damn die is uitgekotst :yes: niet door mij :no:
Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 19:21:
Politiek correct heet dat


Daar heb ik dan toch effe schijt aan, ik vertel mijn mening wel :yes:
Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 19:21:
hij is er ook nog, toch?


ik vind van wel :yes: Ik zeg altijd, je hart kun je maar aan 1 iemand geven, je lichaam heb je niet altijd de controle over :no: Als je partner je niet 100% kan voorzien in je behoeftes dan komt er dat op een dag toch uit :yes:
Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 19:21:
Vind het alleen wel jammer dat ie het stiekum doet, ik bedoel, ik snap m best wel, maar ben dan wel eerlijk


Nee ik snap dat heel goed, ik zeg zelf ook keihard dat mijn partner dat zou moeten doen als ik kanker zou hebben maar ik wil het niet weten :no: Hier gaat wat niet weet dat niet deert heel goed op :yes: Ze wist het wel maar als je je ogen er voor sluit bestaat het min of meer niet :no:

Er gebeurt zoveel met mensen tijdens hun leven dat je maar beter niet altijd alles kan weten ter bescherming van jezelf en je eigen gevoel en geluk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zijn vriendinnetje heeft nog het meest moeten schikken in heel het verhaal :yes: zij heeft nergens wat in te brengen en is totaal afhankelijk van heel het ziekteproces, dat lijkt me dan wel verschrikkelijk :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 17 september 2008 om 19:25:
damn die is uitgekotst :yes:


Er zullen er maar weinig zijn idd, die zich daarin kunnen vinden, of het enigszins begrijpen... Standaard doe je je zieke echtgenoot zoiets niet aan, dat is egoistisch, dan ben je een heule grote klootzak/trut ;)


Uitspraak van bonaparte op woensdag 17 september 2008 om 19:25:
Daar heb ik dan toch effe schijt aan, ik vertel mijn mening wel :yes:


Same here :d
Kheb liever dat je weet wat je aan me hebt, dan dat ik met de meute mee moet lullen omdat ik anders "buiten de boot val" .... Jammer dan, dat boeit me echt geen ene fuk :d

Uitspraak van bonaparte op woensdag 17 september 2008 om 19:25:
Ik zeg altijd, je hart kun je maar aan 1 iemand geven, je lichaam heb je niet altijd de controle over :no:


Maargoed, hij zei het zelf al in dat boek he, ergens ging het fout toen vreemdgaan een verhouding werd, toen gooide zijn hart ernstig roet in het eten :o


Uitspraak van bonaparte op woensdag 17 september 2008 om 19:25:
Er gebeurt zoveel met mensen tijdens hun leven dat je maar beter niet altijd alles kan weten ter bescherming van jezelf en je eigen gevoel en geluk


Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik zou willen :no:
Denk dat je daar pas iets zinnigs over kan zeggen als je in zo'n situatie terecht zou komen (God bewaar me) :o


Uitspraak van bonaparte op woensdag 17 september 2008 om 19:28:
Zijn vriendinnetje heeft nog het meest moeten schikken in heel het verhaal :yes: zij heeft nergens wat in te brengen en is totaal afhankelijk van heel het ziekteproces, dat lijkt me dan wel verschrikkelijk :yes:


Nou, ondanks dat ik vind dat ze wist waar ze aan begon, en dus achteraf niet moet piepen, toch heb ik respect voor haar en hoe ze zich staande houdt, en ook niet natuurlijk :yes:

Maar ik ben pas op de helft he, dus mondje dicht nu anders verklap je miss het einde nog wel :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 19:59:
dan ben je een heule grote klootzak/trut


maar je blijft mens b)
Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 19:59:
eb liever dat je weet wat je aan me hebt, dan dat ik met de meute mee moet lullen omdat ik anders "buiten de boot val" .... Jammer dan, dat boeit me echt geen ene fuk


Ik zeg altijd, ik ben leuk en wie me niet leuk vindt moet opzouten, ik ga me niet aanpassen om leuk gevonden te worden :lol:
Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 19:59:
Maargoed, hij zei het zelf al in dat boek he, ergens ging het fout toen vreemdgaan een verhouding werd, toen gooide zijn hart ernstig roet in het eten


Dat is het gevaar van vreemdgaan :yes: Ik had ooit (eens en nooit meer) een verhouding met een getrouwde man :bloos: en op een dag zei hij "hoe denk je nu over ons?" en dat was exit :yes: Ik zei er is geen ons en er komt geen ons, ik ga geen huwelijk naar klote helpen. Alhoewel wat ik deed ook niet echt netjes was :no:
Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 19:59:
Denk dat je daar pas iets zinnigs over kan zeggen als je in zo'n situatie terecht zou komen (God bewaar me)


Dat sowieso maar ik weet wel dat ik niet het egoisme in me heb dat ik mijn man als bezit zie en voor hem zijn geluk en behoeftes bepaal. Als ik niet als volwaardige partner kan functioneren dan moet er gezocht worden naar een oplossing.
Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 19:59:
Nou, ondanks dat ik vind dat ze wist waar ze aan begon, en dus achteraf niet moet piepen, toch heb ik respect voor haar en hoe ze zich staande houdt, en ook niet natuurlijk


Ik ook :yes:
Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 19:59:
Maar ik ben pas op de helft he, dus mondje dicht nu anders verklap je miss het einde nog wel


:x
Waarschuw beheerder
als ik dat zo lees..........dan denk ik dat ik dat boek niet ga lezen :[
want

Uitspraak van bonaparte op woensdag 17 september 2008 om 19:25:
Ik heb ook iemand gekend die min of meer hetzelfde deed toen zijn vrouw kanker had, damn die is uitgekotst


maar dan:
ik ken iemand wiens vrouw kanker had.......mijn aller beste vriendin, en daarvan werd verteld dat ie vreemd ging...........met mij..............
en dat was dus 1 grote leugen :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 17 september 2008 om 20:06:
mijn aller beste vriendin, en daarvan werd verteld dat ie vreemd ging...........met mij..............
en dat was dus 1 grote leuge


wow das heftig :rot: :O

Denk dan juist dat je dat boek moet lezen, daarin vind je wellicht wel de antwoorden waarom mensen er toe komen dat te gaan denken.

Maarja, ik als single heb al zoveel naar mijn hoofd gekregen :lol: Schoonmoeder van mijn vriendin zei jaren pas maar op ze zit achter Rob aan :S Ik ben nou eenmaal een handtastelijk type als ik van mensen houd :yes: in de zin van kroels etc. en als single zijnde mag dat niet :rot: Mijn vriendin lachen die zei altijd als ik Rob met iemand op vakantie zou sturen die ik 100% vertrouw dan juist gaat ie met Mirjam (L) :roflol: Mens snapte er niks van :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 17 september 2008 om 20:10:
Ik ben nou eenmaal een handtastelijk type als ik van mensen houd in de zin van kroels etc.


ik ook :D maar ook als niet single mag dat schijnbaar niet


Uitspraak van bonaparte op woensdag 17 september 2008 om 20:10:
wow das heftig


was het ook, ik was toen nog getrouwd.........én wat ik het aller ergste vond.......men had het nodig gevonden haar ook die roddel te vertellen
Als dat verdriet om een grove leugen.......ze wist gelukkig dat het niet waar was :)
maar gewoon.......dat je al zoveel ellende aanje kop hebt en mensen het nodig vinden nog met dit soort ongein aan te komen.


Uitspraak van bonaparte op woensdag 17 september 2008 om 20:10:
Denk dan juist dat je dat boek moet lezen, daarin vind je wellicht wel de antwoorden waarom mensen er toe komen dat te gaan denken.


oke, dan ga ik hem wel lezen :)
Waarschuw beheerder
ik zelf denk dat het een vorm van jalouzie was
ik was zo close met hun, en ik was de enige buitenstaander die ze om zich heen wou hebben en waar ze hulp van accepteerde

aangezien anderen ook hulp aanboden die ze niet wou.......tja dan gaat dat steken he
en ik kwam er bijna dagelijks al was het om boodschappen voor hun te doen of even gewoon koffie drinken en de nodige afleiding, zodat haar man dan bijvoorbeeld even een uurtje weg kon
Hij durfde haar op het laatst niet alleen te laten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 17 september 2008 om 20:19:
maar ook als niet single mag dat schijnbaar niet


schijt aan :lol:
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 17 september 2008 om 20:19:
Als dat verdriet om een grove leugen.......ze wist gelukkig dat het niet waar was
maar gewoon.......dat je al zoveel ellende aanje kop hebt en mensen het nodig vinden nog met dit soort ongein aan te komen.


wel hard hoor :yes:
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 17 september 2008 om 20:19:
oke, dan ga ik hem wel lezen


(Y) krijg je een beeld waarom mensen het ene denken (wat niet bij jezelf past) en het andere denken (waar je je wel in kan vinden). Het is en blijft natuurlijk een feit dat je zelf vindt dat je juist denkt maar andere mensen doen dat ook :yes: Ik ben ook God niet :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
goede morguh :woep:

vage vergeet jij je date niet? O:)
Waarschuw beheerder
goedemorgennnn deze morgennnn :cheer:


Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 18 september 2008 om 06:05:
vage vergeet jij je date niet? O:)


E C H T T T T T T T TTTTTTTT NIET!!!!!!!



( al dacht ik stiekem dat het gisteren al was 8) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Goeiemorgen :bye:

Iedereen lekker geslapen? :d
Waarschuw beheerder
heerlijk zelfs :D ... en jij dan ???
Waarschuw beheerder
Ik slaap altijd goed, dus vannacht ook 8)
Waarschuw beheerder
ik ook ... was alleen weer veelste kort ben ik van mening :yes:
Waarschuw beheerder
Sws is het ruk als de wekker gaat maar heb tegenwoordig toch iets minder problemen met opstaan als voorheen o:)
Waarschuw beheerder
ik word elke ochtend wakker gebeld :lief: