Jazeker
Staat gejat en al in mn plaatjes map op mn pc
duik mijn nest in en ga pitten
Ik ben naar huis gestuurd, duik mijn nest in en ga pitten 15.40 naar de dokter
Geloof dat wij ons in dezelfde mood bevinden de laatste tijd, lang geleden dat ik zo gelukkig was, echt gelukkig bedoel ik dan he
Ik ben naar huis gestuurd, duik mijn nest in en ga pitten15.40 naar de dokter
Dat vind je mn profielplaatje vast ook wel tof
echt he .. wakker worden en denkenWTF
de spinnen
ik gelukkig niet standaardanders is de lol er snel vanaf
jah schattig he ... kleintje en een grote
vind het altijd wel tof dat ze met ze 2en zijn
heb gewoon boek uitgelezen![]()
![]()
.. en aan een nieuwe begonnen hihihi
smaak te pakken opeens![]()
als er maar wel veel spanning in zit
geen dooie en geen advocaten tering bende...
Spinnen
Ik lees nu : er komt een vrouw bij de dokter, van Kluun, en deel 2 ligt al op me te w8en
En sex, en humor en drama
Kun je net zo goed Baantjer of CSI op tv kijken jwt
Ik lees nu : er komt een vrouw bij de dokter, van Kluun
en deel 2 ligt al op me te w8en
hoop dat je beetje opgeknapt bent Bona
.. afgezien van goeie voeding is rust ook belangrijk
je bent toe aan vakantie Mir
volgens mij ben ik een van de weinige die dat boek van kluun nog niet gelezen heeft
miss een keer een porno boek lezen.. miss wel een idee
bestaan die ???
ga me niet vertellen dat jij ook al moet janken he? Iedereen jankt met dat boek behalve ik
dat sowieso maar liefst niet ziek
Nee hoor, ben nu op de helft, en heb nog geen traan gelaten
Hoe was het bij de dokter??
Snap hem zelfs nog ook
maar dat mag ik niet zeggen, krijg nogal de wind van voren vaak
ja duhhh heb ik je net verteldzie ander topic
Ik dus ook, is dat slecht?
Politiek correct heet dat
hij is er ook nog, toch?
Vind het alleen wel jammer dat ie het stiekum doet, ik bedoel, ik snap m best wel, maar ben dan wel eerlijk
damn die is uitgekotst
Daar heb ik dan toch effe schijt aan, ik vertel mijn mening wel
Ik zeg altijd, je hart kun je maar aan 1 iemand geven, je lichaam heb je niet altijd de controle over
Er gebeurt zoveel met mensen tijdens hun leven dat je maar beter niet altijd alles kan weten ter bescherming van jezelf en je eigen gevoel en geluk
Zijn vriendinnetje heeft nog het meest moeten schikken in heel het verhaalzij heeft nergens wat in te brengen en is totaal afhankelijk van heel het ziekteproces, dat lijkt me dan wel verschrikkelijk
dan ben je een heule grote klootzak/trut
eb liever dat je weet wat je aan me hebt, dan dat ik met de meute mee moet lullen omdat ik anders "buiten de boot val" .... Jammer dan, dat boeit me echt geen ene fuk
Maargoed, hij zei het zelf al in dat boek he, ergens ging het fout toen vreemdgaan een verhouding werd, toen gooide zijn hart ernstig roet in het eten
Denk dat je daar pas iets zinnigs over kan zeggen als je in zo'n situatie terecht zou komen (God bewaar me)
Nou, ondanks dat ik vind dat ze wist waar ze aan begon, en dus achteraf niet moet piepen, toch heb ik respect voor haar en hoe ze zich staande houdt, en ook niet natuurlijk
Maar ik ben pas op de helft he, dus mondje dicht nu anders verklap je miss het einde nog wel
Ik heb ook iemand gekend die min of meer hetzelfde deed toen zijn vrouw kanker had, damn die is uitgekotst
mijn aller beste vriendin, en daarvan werd verteld dat ie vreemd ging...........met mij..............
en dat was dus 1 grote leuge
Ik ben nou eenmaal een handtastelijk type als ik van mensen houd in de zin van kroels etc.
wow das heftig
Denk dan juist dat je dat boek moet lezen, daarin vind je wellicht wel de antwoorden waarom mensen er toe komen dat te gaan denken.
maar ook als niet single mag dat schijnbaar niet
Als dat verdriet om een grove leugen.......ze wist gelukkig dat het niet waar was
maar gewoon.......dat je al zoveel ellende aanje kop hebt en mensen het nodig vinden nog met dit soort ongein aan te komen.
oke, dan ga ik hem wel lezen