Volgens mij ben jij wel vaker hyper toch?
Ben blij dat het allemaal weer wat rustiger is in mn kop
jah maar geen adhd
nu al in geen weken hyper meer geweest![]()
had Egon een keer hyper aan de telefoon.. die zei meteen jezus wat is er met jou
ik hoor gewoon dat je hyper bent
.
kan leven met de rust in mijn hoofd... begin er van te houden
Daar heb je pilletjes voor he
Geen gesprek meer mogelijk zeker?
Zo rustig dat je jezelf gaat zitten afvragen: klopt dit wel eigenlijk?
hihi die wil ik wel
jah wel![]()
... waterval aan woorden
![]()
.. ratelratelratel
ik denk alleen maar ... ik moet kotsen
Ow dat heb ik ook wel zonder adhd
Das ni best hoor Joyce
https://partyflock.nl/topic/1028942:De_meest_irritante_koppels_op_partyflock.html
mensen die mij helpen krijgen meteen half pf over zich heen ...
Tam der schatjuh zit een weekendje in Mallorca (de bofbips)
zo'n dikke wortel??
heeeeeeeeeeeeeee praatmonsters
hadden jullie nix te doen of zo?
lie hebben allemaal in de keuken gestaan
n ik ben nog steeds niet aan dit kut-toetsenbord gewend vandaar die aanpassingen
Wat moet jij hier?
Normaal zien we je ook nooit he, dus scheer je weg jij
Tis allemaal al erg genoeg ja
en de lucht is niet blauw
zo levendig ben ik vandaag nietkeb gvd klieren als pingpongballen, vanmiddag toch maar eens naar de dokter, dit overkomt mij te vaak in korte tijd
niet leuk
druk en niet hyper... das een nieuwe variant
goeiemorgen **S@S**
ben alleen zoooo verschrikkelijk uitzinnig blij ...hihi