Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 74015x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
lach je me uit ofzo :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 16 september 2008 om 13:31:
jij en niet durven ;p


Geloof me, ik durf ook wel eens dingen niet hoor :o :no:

:d
Waarschuw beheerder
ik ben zo hyper :O ... gvd :O ... niet te kort :O :O :O ... mijn hoofd spoelt over :O ... mijn tong wil de verkeerde kant op tegenover de woorden die eruit willen :O ...


vingers in de knoop tijdens typen omdat mijn hoofd al verder is dan mijn vingers kunnen ...



:bounce:
Waarschuw beheerder
Whaaaaaaaaaaaaa :rot:

Dat had ik dus vorige week ook :vaag:

Gelukkig nu de helft minder maar nog steeds wel een beetje hyper idd :lol:
Waarschuw beheerder
lang geleden dat ik hyper was :P :D .. dacht er al overheen gegroeit te zijn :P :D ...
Waarschuw beheerder
Volgens mij ben jij wel vaker hyper toch? :o

Ik was het iig vorige week extreem erg :|

Ben blij dat het allemaal weer wat rustiger is in mn kop :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 13:48:
Volgens mij ben jij wel vaker hyper toch?


jah maar geen adhd :no: ... heb gewoon buien :S ... kan een halve dag duren :S .. nu al in geen weken hyper meer geweest :P :D ...

had Egon een keer hyper aan de telefoon :D .. die zei meteen jezus wat is er met jou :O ik hoor gewoon dat je hyper bent :O ...


Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 13:48:
Ben blij dat het allemaal weer wat rustiger is in mn kop


mijn koppie is zo rustig dat het bijna mijn kop koste :O :O :O :O


kan leven met de rust in mijn hoofd B) ... begin er van te houden B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 13:51:
jah maar geen adhd :no:


Je hebt dus nu last van ADHD begrijp ik?? :o

Daar heb je pilletjes voor he :lol:


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 13:51:
nu al in geen weken hyper meer geweest :P :D


:cheer:


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 13:51:
had Egon een keer hyper aan de telefoon :D .. die zei meteen jezus wat is er met jou :O ik hoor gewoon dat je hyper bent :O .


Geen gesprek meer mogelijk zeker? b)


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 13:51:
kan leven met de rust in mijn hoofd B) ... begin er van te houden B)


Die rust is zo fijn dat het gewoon eng is afentoe :\

Zo rustig dat je jezelf gaat zitten afvragen: klopt dit wel eigenlijk? o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 14:01:
Daar heb je pilletjes voor he


hihi die wil ik wel :honger:

Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 14:01:
Geen gesprek meer mogelijk zeker?


jah wel :P :D ... waterval aan woorden :P :D .. ratelratelratel

Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 14:01:
Zo rustig dat je jezelf gaat zitten afvragen: klopt dit wel eigenlijk?


ik denk alleen maar ... ik moet kotsen :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 14:14:
hihi die wil ik wel :honger:


FF naar de huisarts dan :9

Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 14:14:
jah wel :P :D ... waterval aan woorden :P :D .. ratelratelratel


Ow dat heb ik ook wel zonder adhd 8)


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 14:14:
ik denk alleen maar ... ik moet kotsen :O


Das ni best hoor Joyce :aai: :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 14:27:
Ow dat heb ik ook wel zonder adhd


ik niet :no: ... zeg nooit wat :P :D dat is mij aangeleerd :P :D


Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 14:27:
Das ni best hoor Joyce


klopt :S .. zou nu ook echt serieus mijn beeldscherm onder kunne kotsen :yes: ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:D ... waarom knopen ze jou aan mij vast :/ ... alleen hier kom ik je tegen .. verder nooit :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 16:02:
... waarom knopen ze jou aan mij vast


snap ik dus voor gene meter :lol:
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 16:02:
alleen hier kom ik je tegen .. verder nooit


en als ik je al tegenkom heb jij mijn hulp niet nodig :rofloL:
Waarschuw beheerder
mensen die mij helpen krijgen meteen half pf over zich heen ... geen optie :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 16 september 2008 om 15:03:
https://partyflock.nl/topic/1028942:De_meest_irritante_koppels_op_partyflock.html


Ik vind dat wij dat best met zn 3tjes hadden kunnen zijn :[

Tsskkk :nocheer:


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 16:10:
mensen die mij helpen krijgen meteen half pf over zich heen ...


Boeit me geen ruk :d

Maar hulp heb jij idd niet nodig nee o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 16 september 2008 om 16:10:
mensen die mij helpen krijgen meteen half pf over zich heen ... geen optie


:lol: jij hebt geen hulp nodig :no:
Waarschuw beheerder
Ik heb hongerrr :honger:


We eten vandaag bietjes jam jam jam :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 16:27:
We eten vandaag bietjes jam jam jam


:O das mijn lievelingsgroente :honger:
Waarschuw beheerder
Wist ik nog van de vorige keer :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 16:35:
Wist ik nog van de vorige keer


wij eten vandaag worteltjes, ook lekker :yes: met gehaktbal :honger:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 16 september 2008 om 16:43:
wij eten vandaag worteltjes, ook lekker


zo'n dikke wortel?? 8)
Waarschuw beheerder
heeeeeeeeeeeeeee praatmonsters :[
hadden jullie nix te doen of zo? O:) moet me eerst 10 minuten inlezen en 2 pagina's terug bladeren :[

maar goed.............Mir is flieft, Tam der schatjuh zit een weekendje in Mallorca (de bofbips) en Joyce is nog steeds smoor flieft

en jullie hebben allemaal in de keuken gestaan B) en ik was naar de frietboer geweest :honger: lekker makkelijk vandaag :D


ow en Sjeepee wil wortelen hebben O:)

*edit*
en ik ben nog steeds niet aan dit kut-toetsenbord gewend vandaar die aanpassingen :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op dinsdag 16 september 2008 om 17:19:
zo'n dikke wortel?? 8)


Wat moet jij hier? :[

Normaal zien we je ook nooit he, dus scheer je weg jij :[


Uitspraak van Tijgertjuh** op dinsdag 16 september 2008 om 17:56:
ow en Sjeepee wil wortelen hebben O:)


Sjippie heeft nix te willen? o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op dinsdag 16 september 2008 om 17:56:
Tam der schatjuh zit een weekendje in Mallorca (de bofbips)


Nah wrijf het me nog ff een keertje in Pia :nocheer:

Tis allemaal al erg genoeg ja :cry:


Maar een bofbips is het wel idd (L) 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op dinsdag 16 september 2008 om 17:19:
zo'n dikke wortel??


:roflol: nee :roflol: mafkees
Uitspraak van Tijgertjuh** op dinsdag 16 september 2008 om 17:56:
heeeeeeeeeeeeeee praatmonsters


Kan je weer niet bijhouden? :p
Uitspraak van Tijgertjuh** op dinsdag 16 september 2008 om 17:56:
hadden jullie nix te doen of zo?


Jawel, ben gewoon een tornado, doe dit dat zus en zo B)
Uitspraak van Tijgertjuh** op dinsdag 16 september 2008 om 17:56:
lie hebben allemaal in de keuken gestaan


:no: mijn moeder doet dat voor mij (L)
Uitspraak van Tijgertjuh** op dinsdag 16 september 2008 om 17:56:
n ik ben nog steeds niet aan dit kut-toetsenbord gewend vandaar die aanpassingen


duurt wel lang zeg :p
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 18:04:
Wat moet jij hier?

Normaal zien we je ook nooit he, dus scheer je weg jij


:roflol:
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 18:05:
Tis allemaal al erg genoeg ja


zal ik je troosten? :hug: :aai: :hug:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op dinsdag 16 september 2008 om 19:44:
En lang graag


:huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugggg: :huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuug:

[img width=350 height=246]http://eilahtan32.punt.nl/upload/knuffel06hh.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Wow :|









Zo kort? :/
Waarschuw beheerder
Tis gvd nie gauw goed eej :lol:

[img width=292 height=350 cacheid=0000bbc60003e2e5b36e2c261a025449df]http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/601/130/20070914/dyn009_original_292_350_gif_2601130_36ee5cab6b810c2665a519e034cfc869.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :d (L)

Nu ben ik tevreden hoor :cheer:
Waarschuw beheerder
*diepe zucht* gelukkig maar ;)
Waarschuw beheerder
Goeiemorgen hatertjes :bye:
Waarschuw beheerder
goedemorgen deze geweldige morgen :cheer: ...
Waarschuw beheerder
bona bona hop hop ... leven in de brouwerij :cheer: zonnetje schijnt en de lucht is niet blauw :cheer: ...


maar het is wel woensdag :cheer: .. zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagmans :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 17 september 2008 om 08:56:
bona bona hop hop ... leven in de brouwerij


zo levendig ben ik vandaag niet :no: keb gvd klieren als pingpongballen, vanmiddag toch maar eens naar de dokter, dit overkomt mij te vaak in korte tijd :yes: niet leuk :nocheer:
 
Waarschuw beheerder
Mogguh Jetje :bye: (K)
Waarschuw beheerder
dat is minder idd :/ ... wel genoeg mineralen en vitamines in het lijfje ???


Uitspraak van bonaparte op woensdag 17 september 2008 om 09:01:
zo levendig ben ik vandaag niet


ik te erg :bounce: ... vrees dat alleen maar erger gaat worden :bounce: ... druk en niet hyper :O ... das een nieuwe variant :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 september 2008 om 09:02:
Mogguh Jetje


heeeeeeeey :bye: goeiemorgen **S@S** :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 17 september 2008 om 08:56:
en de lucht is niet blauw :cheer:


*Proest* :lol:

Lucht is fakking grijs :rot:


Uitspraak van bonaparte op woensdag 17 september 2008 om 09:01:
zo levendig ben ik vandaag niet :no: keb gvd klieren als pingpongballen, vanmiddag toch maar eens naar de dokter, dit overkomt mij te vaak in korte tijd :yes: niet leuk :nocheer:


Chronische shit, maar dat weet je nu ook wel denk ik (F)


Uitspraak van VageJetje op woensdag 17 september 2008 om 09:03:
druk en niet hyper :O ... das een nieuwe variant :bounce:


Dat is mijn standaard gemoeds-dinges-ding, weet dus goed wat je bedoelt :p :d


Uitspraak van VageJetje op woensdag 17 september 2008 om 09:15:
goeiemorgen **S@S** :D


Met haar masterlijke topic-plaatje :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 17 september 2008 om 09:03:
... wel genoeg mineralen en vitamines in het lijfje ???


Ik eet gezond hoor :yes:
Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 09:26:
Chronische shit, maar dat weet je nu ook wel denk ik


:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 09:26:
Dat is mijn standaard gemoeds-dinges-ding, weet dus goed wat je bedoelt


geen last van :D .. ben alleen zoooo verschrikkelijk uitzinnig blij ...hihi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op woensdag 17 september 2008 om 09:54:
ben alleen zoooo verschrikkelijk uitzinnig blij ...hihi


Lekker toch mop? :d

Geloof dat wij ons in dezelfde mood bevinden de laatste tijd, lang geleden dat ik zo gelukkig was, echt gelukkig bedoel ik dan he (L)

Hoor het ook veel hoor :bloos: Mensen die aan me vragen waarom ik zo happy kijk enzo 8)

Tja ehhh dah, ik kan toch ook niet anders? :cheer: :d
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op woensdag 17 september 2008 om 09:26:
Met haar masterlijke topic-plaatje


:D heb je hem al gejat???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 september 2008 om 10:10:
heb je hem al gejat???


Jazeker :d

Staat gejat en al in mn plaatjes map op mn pc :lol:
Waarschuw beheerder
Ik ben naar huis gestuurd, duik mijn nest in en ga pitten :bye: 15.40 naar de dokter :nocheer: