Zo bij deze even een kort verslagje:
Loudness was dus echt een goed feest. nog iets beter dan ik had verwacht.
De locatie alleen al is een traktatie op zich. Beetje duistere gangen. Die uitkomen op mooi ingerichte zalen. Prachtige industriele uitstraling. Overal graffiti op de muur.
Eenmaal in de zalen zelf was het helemaal genieten, geluid was overal goed. En zeker de mainstage was heel erg mooi opgebouwd met een aantal Led-schermen. Twee krachtige lasers die meer aan stonden dan uit
De zaal met EarlyHardstyle was een stuk kleiner maar het gross van de tijd wel gezellig druk.
Seismic was ook erg goed

alleen in de loop van de nacht was de zaal wel vrij rustig. Maar dat is ook wel eens lekker.
Techno/Scranz klein en een rookhok. Ben er niet veel geweest

Onderlinge sfeer was top. Dat merk je wel aan de pretbekken en bijv gelijk peuken aangeboden krijgen als je per ongeluk oogcontact maakt met eens vreemde

Helden van de avond waren voor mij Zatox, Zany, Headhunterz en Beholder&Balistic.
Showtek moest ook de tijd van de set van TBY vullen (weet de reden niet) maar ik vond hun de matigste.
Een "zeer goed" voor deze editie loudness. Hopelijk komen er meer van dergelijke feesten in de maassilo / factory010
