Partyflock
 
Forumonderwerp · 1028647
 
En wat vonden jullie ervan??
 
nergens geen last van gehad :no:

maassilo (L) :respect:
Zo bij deze even een kort verslagje:

Loudness was dus echt een goed feest. nog iets beter dan ik had verwacht.
De locatie alleen al is een traktatie op zich. Beetje duistere gangen. Die uitkomen op mooi ingerichte zalen. Prachtige industriele uitstraling. Overal graffiti op de muur.
Eenmaal in de zalen zelf was het helemaal genieten, geluid was overal goed. En zeker de mainstage was heel erg mooi opgebouwd met een aantal Led-schermen. Twee krachtige lasers die meer aan stonden dan uit :d
De zaal met EarlyHardstyle was een stuk kleiner maar het gross van de tijd wel gezellig druk.
Seismic was ook erg goed (Y) alleen in de loop van de nacht was de zaal wel vrij rustig. Maar dat is ook wel eens lekker.
Techno/Scranz klein en een rookhok. Ben er niet veel geweest :p
Onderlinge sfeer was top. Dat merk je wel aan de pretbekken en bijv gelijk peuken aangeboden krijgen als je per ongeluk oogcontact maakt met eens vreemde :d
Helden van de avond waren voor mij Zatox, Zany, Headhunterz en Beholder&Balistic.
Showtek moest ook de tijd van de set van TBY vullen (weet de reden niet) maar ik vond hun de matigste.
Een "zeer goed" voor deze editie loudness. Hopelijk komen er meer van dergelijke feesten in de maassilo / factory010 :respect:
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 september 2008 om 06:14:
vooral in het begin, het leek wel of de muziek toen nog niet zo hard stond..


je was dan ook al thuis om 4.00 uur ;)
Ik ben overigens niet geweest, maar hoor dat t best een tof feestje was!
Artiest {SHOWLIST artist 82450, 58878}
Ben het helemaal met Thijs-Beatz eens,
lekkere sfeer, vette vette lokatie!
Gewoon gezellig! en er werd natuurlijk ook heerlijk gedraaid!! :D
 
Uitspraak van Mark // F-ACTIVE - GEMS) op zondag 14 september 2008 om 14:43:
lekkere sfeer, vette vette lokatie!


Snel bij de bar geholpen, nette wc ondanks 50 cent..

(L)

Maar.. Wat een pleuris hitte! Lekker avondje sauna gehad.
Vond het een goed feestje en het geluid stond echt superhard!
Jammer dat technoboy er niet was en daarom showtek veel langer moest draaien.
Als ik iemand niet langer dan een half uur kan aanhoren is het showtek wel, met altijd dezelfde saaie melodietjes!
Sfeer was wel goed en samen met me meissie was het een topfeestje (y)
Uitspraak van De man met de pet b) op maandag 15 september 2008 om 13:01:
Als ik iemand niet langer dan een half uur kan aanhoren is het showtek wel, met altijd dezelfde saaie melodietjes!


:roflol: Enige pluspunt aan Showtek vond ik de Edit op OMG 8)


Uitspraak van verwijderd op zondag 14 september 2008 om 15:04:
nette wc ondanks 50 cent..


Snoepjes bij de wc, en vette catering ook trouwens (Y) !

Chips, ijs, snoep :kwijl: Alleen de tosti was niet echt een aanrader :roflol:

Al met al prima vermaakt _O_

(Vond alleen die schreeuwerige schermen achter de djbooth niet echt een succes, deed gewoon pijn aan mn ogen :rot: )
 
Hele nacht bij Main gestaan! Muziek, geluid, sfeer allemaal helemaal top! (L)

Alleen erg duur (€2,50 voor een klein bekertje bier, €0,50 voor de wc... slaat echt nergens op :()


Uitspraak van roomsterr' op maandag 15 september 2008 om 16:26:
:roflol: Enige pluspunt aan Showtek vond ik de Edit op OMG 8)


Hoe ging die dan? Wel gehoord maar kom er ff niet meer op :P
laatste aanpassing
Vond het zéér goed feestje!

Lekkere sfeer, top lokatie :woep:
Goed feesie, beetje jammer dat je aan het begin vooral de andere zalen kon horen. Sfeer was top, muziek op het eind in Main in ieder geval super! GEwoon tot eind gebleven (A)
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 september 2008 om 17:06:
Hoe ging die dan? Wel gehoord maar kom er ff niet meer op


:roflol: Gewoon met die vage Mr Puta stem erdoor..

Dan hoor je dat toetsen van dat nr en dat overgaan.. En dan die ranzige stem erdoorheen, Elleeuuw.. Erg flauw maar wel grappig :lol:
Heb het feest van achter de bar meegemaakt in de early hardstyle, maar dat viel mij zeker niet tegen :no:
Ben zelf iets meer van hardcore, maar vond dit ook erg leuk!!! :yes: Later nog even door de main gelopen en ook dat klonk erg lekker :bounce: Misschien volgende keer maar feesten op Loudness ipv werken 8)
laatste aanpassing
was erg vet:)! zatox en headhunterz _O_!
erg goed feestje, alleen ondanks ik zelf rook, vind ik niet dat ze de techno in dat kleine hokkie proppe waar gerookt wordt echt apart.
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 14 september 2008 om 07:32:
Showtek moest ook de tijd van de set van TBY vullen (weet de reden niet) maar ik vond hun de matigste.


Indd! En waar was technoboy??? zat ik me van te voren ook aardig op te verheugen:S
Uitspraak van Son86 op maandag 15 september 2008 om 18:13:
En waar was technoboy???


Volgens B2S was hij ziek, check de site.

Persoonlijk vond ik het een heel goed feest.
Werd goed gedraaid, alleen jammer dat factory 010 niet open ging en de hitte in de Hardtechno area.
Uitspraak van roomsterr' op maandag 15 september 2008 om 17:15:
Gewoon met die vage Mr Puta stem erdoor..


ik hoor me naam:P:P
Uitspraak van roomsterr' op maandag 15 september 2008 om 16:26:
Enige pluspunt aan Showtek vond ik de Edit op OMG


ja idd dat was wel lache ja;)
Early hardstyle en schranz zaal was goed te vertoeven :D
Uitspraak van Son86 op maandag 15 september 2008 om 18:13:
Indd! En waar was technoboy??? zat ik me van te voren ook aardig op te verheugen


Ziekjes.

Uitspraak van Desolator :[ op maandag 15 september 2008 om 17:29:
erg goed feestje, alleen ondanks ik zelf rook, vind ik niet dat ze de techno in dat kleine hokkie proppe waar gerookt wordt echt apart.


:o Was je er ook :o

Uitspraak van Bart BRL op maandag 15 september 2008 om 18:23:
Werd goed gedraaid, alleen jammer dat factory 010 niet open ging en de hitte in de Hardtechno area.


Ja hopelijk komt er nog een vervolg hierop en dan misschien met een beetje mazzel en iets meer verkochte kaartjes gaat die factory010 wel open :cheer:

Uitspraak van roomsterr' op maandag 15 september 2008 om 16:26:
Chips, ijs, snoep Alleen de tosti was niet echt een aanrader


Broodje skipkerrie ook niet. Hij was wel erg lekker. Maar je kon hem zowat door een rietje opslurpen :o
zeer geslaagde verjaardag :D en loudness maakte het al helemaal goed! alleen bij main gestaan en ff helemaal los gegaan bij zatox op het einde :respect: wat een set! de show was geweldig, erg sterke lasers :) kortom superfeest!!!
 
Het was super, geweldig en echt heel leuk b)
b2s heeft het m weer geflikt (Y) En die locatie, damn.. :kwijl: Meer hardstylefeestjes daar please :D

Ze hebben me nu om gekregen voor Thrillogy, ondanks dat ik zaterdag om 06:15u nog stond te roepen dat ik het vorig jaar helemaal niets vond en dat ik daarom dit jaar niet wilde gaan. Kaartje is alweer binnen 8)

Heren van de avond: Josh & Wesz, The Prophet, Headhunterz, Zatox, DV8 :respect:
En verder special thanks aan iedereen die ervoor heeft gezorgd dat ik een geweldig avondje heb gehad (L)
Erg gezellige sfeer ook :D

Uitspraak van roomsterr' op maandag 15 september 2008 om 16:26:
de Edit op OMG


(L) :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 september 2008 om 06:14:
en toen er een zacht stukje kwam, hoorde ik toch echt de muziek van de andere zaal duideljk..
vooral in het begin, het leek wel of de muziek toen nog niet zo hard stond..


:lol: Ik hoorde alleen maar *tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut* tijdens de breaks of wat dan ook 8)
Echt een vet feestje...hele tijd alleen maar knallers :P
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 15 september 2008 om 20:04:
Chips, ijs, snoep Alleen de tosti was niet echt een aanrader


Ik heb alleen een grote bak met tomaat en komkommer op :roflol: Smaakte goed hoor b)
 
loudness helemaal top sfeer was goed, muziek was goed, de locatie was top, show was top en dat rookhok was ook erg vet snoeiharde techno en af en toe strobo's lekker aan echt het underground gevoel. enigste nadeel van de avond was de tegenvallende bezoekers aantallen was om 4 uur al aardig rustig, snap ik niks van was toch een vet feessie
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 september 2008 om 16:05:
enigste nadeel van de avond was de tegenvallende bezoekers aantallen was om 4 uur al aardig rustig, snap ik niks van was toch een vet feessie


Er worden gewoon te weinig hardstyle-feesten gegeven in omgeving rotterdam + het was voor het eerst + het festivalseizoen is net voorbij + de markt over zijn algemeenheid is ook erg druk qua feesten.
Maar wat mij betreft vallen hardstyle-feesten in de maassilo zo ongeveer in de cathegorie "HMH" en dus hebben ze met stip voorrang om bezocht te worden :cheeR:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 september 2008 om 17:06:
Alleen erg duur (€2,50 voor een klein bekertje bier, €0,50 voor de wc... slaat echt nergens op )


Wc heb ik gelukkig niet hoeven te betalen maar drank was gewoon normale prijs hoor ;) je betaalt overal 2,50 euro voor een biertje... Flesje water MET dop :P (3,75 euro) vond ik zelfs nog goedkoop :)

Zeker vermaakt :bounce: Wat een geweld aan geluid :banana:

Volgende keer weer :yes:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 september 2008 om 16:05:
enigste nadeel van de avond was de tegenvallende bezoekers aantallen was om 4 uur al aardig rustig


Ook een keer lekker om de ruimte te hebben voor je moves b)
Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 16 september 2008 om 16:49:
Flesje water MET dop (3,75 euro) vond ik zelfs nog goedkoop


idd dat zei ik ook al.
Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 16 september 2008 om 16:49:
Flesje water MET dop :P (3,75 euro)


ehh... kheb echt de hele avond 2 muntjes moeten betalen voor die dingen :O!
ik vond het een lekker feestje, hoop liefhebbers, ging goed los :bounce: HHZ en de Profeet waren top!! Vette lokatie ook idd en heerlijk dichtbij (Y)
weet iemand wat de mash up van zatox was die hij draaide? hoorde allemaal stukjes van platen en toen echt keihard knallen :D ?
Was echt een relaxt feestje! Headhunterz en zatox was echt knallen! Leer ik gvd iemand kennen daar...stik gezellig...vergeet ik haar naam, tel nr en waar ze vandaan komt te vragen :S:rot: Dus dacht maak maar ff een partyflock aan! Zoeken naar een speld in een hooiberg...ach ja
Uitspraak van 010-PartyBoy op dinsdag 16 september 2008 om 22:56:
vergeet ik haar naam, tel nr en waar ze vandaan komt te vragen


Lullig:rot:


Uitspraak van 010-PartyBoy op dinsdag 16 september 2008 om 22:56:
Zoeken naar een speld in een hooiberg


Ik zou zeggen zet hier een foto neer
Uitspraak van Hard$tylos op dinsdag 16 september 2008 om 23:10:
Lullig


Tsja

Uitspraak van Hard$tylos op dinsdag 16 september 2008 om 23:10:
Ik zou zeggen zet hier een foto neer


Moet ik eerst een foto vinden:S Ga wel even fotos zoeken van loudness...thanks in ieder geval

Had mazzel...heb hem al gevonden! Weet niet of er nog meer zijn. Weet iemand wie die linkse is, die was ook op loudness?

Wie is die linkse?
laatste aanpassing
Uitspraak van 010-PartyBoy op dinsdag 16 september 2008 om 23:30:
Weet iemand wie die linkse is


Haha...ja die heb ik ook wel paar keer uhh...gezien! Weet niet wie het is...ze heeft wel gezegd waar ze vandaan komt, maar dat weet ik al niet eens meer.

Misschien een nieuw topic aanmaken binnen liefde, weet ik veel!
Uitspraak van 010-PartyBoy op dinsdag 16 september 2008 om 22:56:
Dus dacht maak maar ff een partyflock aan!


En toen dacht je, ik noem mezelf 010partyboy .....?
Uitspraak van 010-PartyBoy op dinsdag 16 september 2008 om 23:30:
Moet ik eerst een foto vinden


Wat een geluk voor je, dat je op mijn partyflock keek. :P

Helaas weet ik niet wie het is.
Blijven zoeken dus.
Zal ik je ff vertellen wie dat is die linkse :D dat ben ik......maar had je die kutfoto niet ff voor jezelf kunnen houden hahah :S
laatste aanpassing
Uitspraak van Haringkopje op woensdag 17 september 2008 om 16:26:
Zal ik je ff vertellen wie dat is die linkse dat ben ik......maar had je die kutfoto niet ff voor jezelf kunnen houden hahah


Uiterst charmant je hier tegen te komen :D
Het Was Een Lekker Feesie!

Alleen dat betalen voor die wc's was maar klote!!

:p
 
{argument 'id' ontbreekt}

Aftermovie (L)
Uitspraak van Thomderanged op woensdag 17 september 2008 om 15:51:
010partyboy


Tsja..hij moet wat hey ;)

Uitspraak van Haringkopje op woensdag 17 september 2008 om 16:26:
maar had je die kutfoto niet ff voor jezelf kunnen houden hahah


Haha...denk nie dat ie punten heeft gescoord :P Maar hij weet nu wel dat je haringkop heet;) Dus hij weet nog niks!

En ik weet nu ook weer wat ik vergeten was...
laatste aanpassing
Uitspraak van Hard$tylos op woensdag 17 september 2008 om 20:01:
En ik weet nu ook weer wat ik vergeten was...


En dat is :P
Uitspraak van Smiley © op woensdag 17 september 2008 om 17:23:
Uiterst charmant je hier tegen te komen


Nou dat vind ik nou ook van jou ;)

(K)
Was lkkr feestie, in de early hardstyle zaal leuke klassiekers gehoord, eind set in de main was egt te losjes :P :D
lkkr sfeertje en de muziek stond tenminste op een acceptabel niveau :P Als ie zachter stond konk er niet eens op dansen :P Het rokershok was verschikkelijk, ben uiteindelijk gewoon op de gang gaan roken :O
De volgende loudness in de maassilo benk er zeker weer bij!
laatste aanpassing