| Betreft: | evenement: Loudness, zaterdag 13 september 2008 om 22:00 |
Zo bij deze even een kort verslagje:
Loudness was dus echt een goed feest. nog iets beter dan ik had verwacht.
De locatie alleen al is een traktatie op zich. Beetje duistere gangen. Die uitkomen op mooi ingerichte zalen. Prachtige industriele uitstraling. Overal graffiti op de muur.
Eenmaal in de zalen zelf was het helemaal genieten, geluid was overal goed. En zeker de mainstage was heel erg mooi opgebouwd met een aantal Led-schermen. Twee krachtige lasers die meer aan stonden dan uit
De zaal met EarlyHardstyle was een stuk kleiner maar het gross van de tijd wel gezellig druk.
Seismic was ook erg goed
alleen in de loop van de nacht was de zaal wel vrij rustig. Maar dat is ook wel eens lekker.
Techno/Scranz klein en een rookhok. Ben er niet veel geweest
Onderlinge sfeer was top. Dat merk je wel aan de pretbekken en bijv gelijk peuken aangeboden krijgen als je per ongeluk oogcontact maakt met eens vreemde
Helden van de avond waren voor mij Zatox, Zany, Headhunterz en Beholder&Balistic.
Showtek moest ook de tijd van de set van TBY vullen (weet de reden niet) maar ik vond hun de matigste.
Een "zeer goed" voor deze editie loudness. Hopelijk komen er meer van dergelijke feesten in de maassilo / factory010
Loudness was dus echt een goed feest. nog iets beter dan ik had verwacht.
De locatie alleen al is een traktatie op zich. Beetje duistere gangen. Die uitkomen op mooi ingerichte zalen. Prachtige industriele uitstraling. Overal graffiti op de muur.
Eenmaal in de zalen zelf was het helemaal genieten, geluid was overal goed. En zeker de mainstage was heel erg mooi opgebouwd met een aantal Led-schermen. Twee krachtige lasers die meer aan stonden dan uit
De zaal met EarlyHardstyle was een stuk kleiner maar het gross van de tijd wel gezellig druk.
Seismic was ook erg goed
Techno/Scranz klein en een rookhok. Ben er niet veel geweest
Onderlinge sfeer was top. Dat merk je wel aan de pretbekken en bijv gelijk peuken aangeboden krijgen als je per ongeluk oogcontact maakt met eens vreemde
Helden van de avond waren voor mij Zatox, Zany, Headhunterz en Beholder&Balistic.
Showtek moest ook de tijd van de set van TBY vullen (weet de reden niet) maar ik vond hun de matigste.
Een "zeer goed" voor deze editie loudness. Hopelijk komen er meer van dergelijke feesten in de maassilo / factory010
Uitspraak van Mark // F-ACTIVE - GEMS) op zondag 14 september 2008 om 14:43:lekkere sfeer, vette vette lokatie!
Snel bij de bar geholpen, nette wc ondanks 50 cent..
Maar.. Wat een pleuris hitte! Lekker avondje sauna gehad.
Vond het een goed feestje en het geluid stond echt superhard!
Jammer dat technoboy er niet was en daarom showtek veel langer moest draaien.
Als ik iemand niet langer dan een half uur kan aanhoren is het showtek wel, met altijd dezelfde saaie melodietjes!
Sfeer was wel goed en samen met me meissie was het een topfeestje
Jammer dat technoboy er niet was en daarom showtek veel langer moest draaien.
Als ik iemand niet langer dan een half uur kan aanhoren is het showtek wel, met altijd dezelfde saaie melodietjes!
Sfeer was wel goed en samen met me meissie was het een topfeestje
Uitspraak van De man met de petAls ik iemand niet langer dan een half uur kan aanhoren is het showtek wel, met altijd dezelfde saaie melodietjes!op maandag 15 september 2008 om 13:01:
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 september 2008 om 15:04:nette wc ondanks 50 cent..
Snoepjes bij de wc, en vette catering ook trouwens
Chips, ijs, snoep
Al met al prima vermaakt
(Vond alleen die schreeuwerige schermen achter de djbooth niet echt een succes, deed gewoon pijn aan mn ogen
Hele nacht bij Main gestaan! Muziek, geluid, sfeer allemaal helemaal top! 
Alleen erg duur (€2,50 voor een klein bekertje bier, €0,50 voor de wc... slaat echt nergens op
)
Hoe ging die dan? Wel gehoord maar kom er ff niet meer op
Alleen erg duur (€2,50 voor een klein bekertje bier, €0,50 voor de wc... slaat echt nergens op
Uitspraak van roomsterr' op maandag 15 september 2008 om 16:26:Enige pluspunt aan Showtek vond ik de Edit op OMG
Hoe ging die dan? Wel gehoord maar kom er ff niet meer op
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 september 2008 om 17:06:Hoe ging die dan? Wel gehoord maar kom er ff niet meer op
Dan hoor je dat toetsen van dat nr en dat overgaan.. En dan die ranzige stem erdoorheen, Elleeuuw.. Erg flauw maar wel grappig
Heb het feest van achter de bar meegemaakt in de early hardstyle, maar dat viel mij zeker niet tegen
Ben zelf iets meer van hardcore, maar vond dit ook erg leuk!!!
Later nog even door de main gelopen en ook dat klonk erg lekker
Misschien volgende keer maar feesten op Loudness ipv werken 
Ben zelf iets meer van hardcore, maar vond dit ook erg leuk!!!
laatste aanpassing
was erg vet
! zatox en headhunterz
!
Uitspraak van roomsterr' op maandag 15 september 2008 om 17:15:Gewoon met die vage Mr Puta stem erdoor..
ik hoor me naam
Uitspraak van roomsterr' op maandag 15 september 2008 om 16:26:Enige pluspunt aan Showtek vond ik de Edit op OMG
ja idd dat was wel lache ja
Indd! En waar was technoboy??? zat ik me van te voren ook aardig op te verheugen
Ziekjes.
erg goed feestje, alleen ondanks ik zelf rook, vind ik niet dat ze de techno in dat kleine hokkie proppe waar gerookt wordt echt apart.
Werd goed gedraaid, alleen jammer dat factory 010 niet open ging en de hitte in de Hardtechno area.
Ja hopelijk komt er nog een vervolg hierop en dan misschien met een beetje mazzel en iets meer verkochte kaartjes gaat die factory010 wel open
Uitspraak van roomsterr' op maandag 15 september 2008 om 16:26:Chips, ijs, snoep Alleen de tosti was niet echt een aanrader
Broodje skipkerrie ook niet. Hij was wel erg lekker. Maar je kon hem zowat door een rietje opslurpen
Het was super, geweldig en echt heel leuk 
b2s heeft het m weer geflikt
En die locatie, damn..
Meer hardstylefeestjes daar please 
Ze hebben me nu om gekregen voor Thrillogy, ondanks dat ik zaterdag om 06:15u nog stond te roepen dat ik het vorig jaar helemaal niets vond en dat ik daarom dit jaar niet wilde gaan. Kaartje is alweer binnen
Heren van de avond: Josh & Wesz, The Prophet, Headhunterz, Zatox, DV8
En verder special thanks aan iedereen die ervoor heeft gezorgd dat ik een geweldig avondje heb gehad
Erg gezellige sfeer ook

Ik hoorde alleen maar *tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut* tijdens de breaks of wat dan ook 
b2s heeft het m weer geflikt
Ze hebben me nu om gekregen voor Thrillogy, ondanks dat ik zaterdag om 06:15u nog stond te roepen dat ik het vorig jaar helemaal niets vond en dat ik daarom dit jaar niet wilde gaan. Kaartje is alweer binnen
Heren van de avond: Josh & Wesz, The Prophet, Headhunterz, Zatox, DV8
En verder special thanks aan iedereen die ervoor heeft gezorgd dat ik een geweldig avondje heb gehad
Erg gezellige sfeer ook
Uitspraak van roomsterr' op maandag 15 september 2008 om 16:26:de Edit op OMG
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 september 2008 om 06:14:en toen er een zacht stukje kwam, hoorde ik toch echt de muziek van de andere zaal duideljk..
vooral in het begin, het leek wel of de muziek toen nog niet zo hard stond..
loudness helemaal top sfeer was goed, muziek was goed, de locatie was top, show was top en dat rookhok was ook erg vet snoeiharde techno en af en toe strobo's lekker aan echt het underground gevoel. enigste nadeel van de avond was de tegenvallende bezoekers aantallen was om 4 uur al aardig rustig, snap ik niks van was toch een vet feessie
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 september 2008 om 16:05:enigste nadeel van de avond was de tegenvallende bezoekers aantallen was om 4 uur al aardig rustig, snap ik niks van was toch een vet feessie
Er worden gewoon te weinig hardstyle-feesten gegeven in omgeving rotterdam + het was voor het eerst + het festivalseizoen is net voorbij + de markt over zijn algemeenheid is ook erg druk qua feesten.
Maar wat mij betreft vallen hardstyle-feesten in de maassilo zo ongeveer in de cathegorie "HMH" en dus hebben ze met stip voorrang om bezocht te worden
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 september 2008 om 17:06:Alleen erg duur (€2,50 voor een klein bekertje bier, €0,50 voor de wc... slaat echt nergens op )
Wc heb ik gelukkig niet hoeven te betalen maar drank was gewoon normale prijs hoor
Zeker vermaakt
Volgende keer weer
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 september 2008 om 16:05:enigste nadeel van de avond was de tegenvallende bezoekers aantallen was om 4 uur al aardig rustig
Ook een keer lekker om de ruimte te hebben voor je moves
Uitspraak van 010-PartyBoy op dinsdag 16 september 2008 om 22:56:vergeet ik haar naam, tel nr en waar ze vandaan komt te vragen
Lullig
Uitspraak van 010-PartyBoy op dinsdag 16 september 2008 om 22:56:Zoeken naar een speld in een hooiberg
Ik zou zeggen zet hier een foto neer
Uitspraak van Hard$tylos op dinsdag 16 september 2008 om 23:10:Lullig
Tsja
Uitspraak van Hard$tylos op dinsdag 16 september 2008 om 23:10:Ik zou zeggen zet hier een foto neer
Moet ik eerst een foto vinden
Had mazzel...heb hem al gevonden! Weet niet of er nog meer zijn. Weet iemand wie die linkse is, die was ook op loudness?

laatste aanpassing
Uitspraak van 010-PartyBoy op dinsdag 16 september 2008 om 23:30:Weet iemand wie die linkse is
Haha...ja die heb ik ook wel paar keer uhh...gezien! Weet niet wie het is...ze heeft wel gezegd waar ze vandaan komt, maar dat weet ik al niet eens meer.
Misschien een nieuw topic aanmaken binnen liefde, weet ik veel!
Uitspraak van 010-PartyBoy op dinsdag 16 september 2008 om 22:56:Dus dacht maak maar ff een partyflock aan!
En toen dacht je, ik noem mezelf 010partyboy .....?
Uitspraak van 010-PartyBoy op dinsdag 16 september 2008 om 23:30:Moet ik eerst een foto vinden
Wat een geluk voor je, dat je op mijn partyflock keek.
Helaas weet ik niet wie het is.
Blijven zoeken dus.
Uitspraak van Haringkopje op woensdag 17 september 2008 om 16:26:Zal ik je ff vertellen wie dat is die linkse dat ben ik......maar had je die kutfoto niet ff voor jezelf kunnen houden hahah
Uiterst charmant je hier tegen te komen
Uitspraak van Thomderanged op woensdag 17 september 2008 om 15:51:010partyboy
Tsja..hij moet wat hey
Uitspraak van Haringkopje op woensdag 17 september 2008 om 16:26:maar had je die kutfoto niet ff voor jezelf kunnen houden hahah
Haha...denk nie dat ie punten heeft gescoord
En ik weet nu ook weer wat ik vergeten was...
laatste aanpassing
Uitspraak van Hard$tylos op woensdag 17 september 2008 om 20:01:En ik weet nu ook weer wat ik vergeten was...
En dat is
Was lkkr feestie, in de early hardstyle zaal leuke klassiekers gehoord, eind set in de main was egt te losjes

lkkr sfeertje en de muziek stond tenminste op een acceptabel niveau
Als ie zachter stond konk er niet eens op dansen
Het rokershok was verschikkelijk, ben uiteindelijk gewoon op de gang gaan roken 
De volgende loudness in de maassilo benk er zeker weer bij!
lkkr sfeertje en de muziek stond tenminste op een acceptabel niveau
De volgende loudness in de maassilo benk er zeker weer bij!
laatste aanpassing



























