Was lkkr feestie, in de early hardstyle zaal leuke klassiekers gehoord, eind set in de main was egt te losjes

lkkr sfeertje en de muziek stond tenminste op een acceptabel niveau

Als ie zachter stond konk er niet eens op dansen

Het rokershok was verschikkelijk, ben uiteindelijk gewoon op de gang gaan roken

De volgende loudness in de maassilo benk er zeker weer bij!