Partyflock
 
Forumonderwerp · 1028647
Betreft: evenement: Loudness, zaterdag 13 september 2008 om 22:00
 
Waarschuw beheerder
En wat vonden jullie ervan??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op woensdag 17 september 2008 om 17:23:
Uiterst charmant je hier tegen te komen


Nou dat vind ik nou ook van jou ;)

(K)
Waarschuw beheerder
Was lkkr feestie, in de early hardstyle zaal leuke klassiekers gehoord, eind set in de main was egt te losjes :P :D
lkkr sfeertje en de muziek stond tenminste op een acceptabel niveau :P Als ie zachter stond konk er niet eens op dansen :P Het rokershok was verschikkelijk, ben uiteindelijk gewoon op de gang gaan roken :O
De volgende loudness in de maassilo benk er zeker weer bij!
laatste aanpassing