Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 73714x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op vrijdag 12 september 2008 om 21:33:
Joen kiek es in ut hakken topic :P


ok ga er effe naar toe.. :bye: ben zo terug.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 september 2008 om 21:28:
yoghurt met perzik -passievrucht


bah, veel te gezond :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 12 september 2008 om 23:09:
veel te gezond


ja het slaat nergens op dat iedereen onnodig lang wil leven :nosmile: en waarom??? zodat je nóg langer kan werken :rot:

goeienaaf btw :) :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D J op vrijdag 12 september 2008 om 23:18:
goeienaaf btw


avond :bye: heb je gedronken? :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha nee ik heb wel 2 flessen rosé maar voor de rest niets wat alcohol of andere rare stoffen bevat :)

hoezo? O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D J op vrijdag 12 september 2008 om 23:26:
nee ik heb wel 2 flessen rosé


nog dicht?
Uitspraak van D J op vrijdag 12 september 2008 om 23:26:
hoezo?


Uitspraak van D J op vrijdag 12 september 2008 om 23:18:
ja het slaat nergens op dat iedereen onnodig lang wil leven en waarom??? zodat je nóg langer kan werken


zoiets :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
ja ze zijn nog dicht :P

ik heb best wel zin om er eentje te proberen :cocktail:

"Wild Pig" staat erop dus ik dacht daar neem ik 2 flessen van mee :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D J op vrijdag 12 september 2008 om 23:37:
ik heb best wel zin om er eentje te proberen


dan doe je dat toch?
Waarschuw beheerder
donateur
sja...

waarom ook niet :P

ga ff een kurketrekker pakken :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D J op vrijdag 12 september 2008 om 23:45:
waarom ook niet

ga ff een kurketrekker pakken


(Y) tis weekend, gewoon doen
Waarschuw beheerder
donateur
ja heerlijk roseetje 12,5% dus dat is wel te doen :P

proost!!! :cocktail:

smaakt goed :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D J op vrijdag 12 september 2008 om 23:55:
12,5% dus dat is wel te doen


das nog niks :lol:

Proost (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
:) voor mij meer dan genoeg :)

jemig er stond op het schap "rosé van het jaar" (bij de Appie)
maar inderdaad: deze drinkt lekker weg :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D J op zaterdag 13 september 2008 om 00:00:
maar inderdaad: deze drinkt lekker weg


dan is de fles zo leeg :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
:bloos: heb nog een halve fles over... er zit wel niemand bij maar ik ga die fles echt niet aan mijn mond zetten als een fulltime clochard... alhoewel?

wie ziet het eigenlijk? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D J op zaterdag 13 september 2008 om 00:14:
wie ziet het eigenlijk?


niemand maar uit de fles drinken vind ik niet lekker :no:
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet t eigenlijk niet :D

ik voel me wel errug lollig worden :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
wat is ht hier stillig :lol:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 12 september 2008 om 23:09:
bah, veel te gezond :lol:


:honger: ik ben nou eenmaal heel gezond, kan niet tegen ongezond /vet eten :dood:
Uitspraak van D J op zaterdag 13 september 2008 om 01:42:
wat is ht hier stillig :lol:


Vind je het gek, we liggen allemaal te maffen mang :[ .

Maar nou niet meer tuurlijk... ikke benne klaar wakker hier is de bakker met verse roomboter croissantjes :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D J op zaterdag 13 september 2008 om 01:42:
wat is ht hier stillig


ja ik ben naar bed gegaan :gaap:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 september 2008 om 08:39:
hier is de bakker met verse roomboter croissantjes


:honger: dat heb je goed gedaan (Y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik eet ze lekker zelf op :[ :devil:


Uitspraak van bonaparte op zaterdag 13 september 2008 om 09:23:
:honger: dat heb je goed gedaan (Y)


ja als je het doet moet je het goed doen he.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 september 2008 om 09:49:
Maar ik eet ze lekker zelf op


hebbert :[
Waarschuw beheerder
goedemorgen deze morgen :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
morguh :woep:

wat een bende hier :| ik weet dat het iig niet vaker dan 1x per jaar gebeurd :x ;p
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonaparte op zaterdag 13 september 2008 om 09:52:
hebbert :[


vlgde keer bestel ik er 3 meer , dan mag jij ze samen mee oppeuzelen :lief:

anders ben ik wel goed in egoistisch hateng oftewel goed voor mezelf zorgen .. en de rest zoekt het maar uit :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 september 2008 om 14:23:
vlgde keer bestel ik er 3 meer , dan mag jij ze samen mee oppeuzelen


wat dacht je van gewoon delen? :[
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonaparte op zaterdag 13 september 2008 om 15:49:
wat dacht je van gewoon delen? :[


tssssssssssss :O doe ik jou een voordeel om er er 3 voor jou zelf alleen op te eten is het nog niet goed..grrrrrrrrrrrr :@

ook niet gauw goed he bij die vrouwen....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 september 2008 om 16:06:
niet gauw goed he bij die vrouwen


wel, je hoeft er niet meer te halen, gewoon delen kan ook :yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonaparte op zaterdag 13 september 2008 om 16:11:
wel, je hoeft er niet meer te halen, gewoon delen kan ook :yes:


hehe ok haha ja kan ook wle romantisch eh samen die croissantjes eten, jij de bovenkant ik de onderkant.. ;) smeer jij ze dan..maar moet ik weer helemaal naar Made komen :/ dat haat ik wel een beetje :bloos: :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 september 2008 om 17:01:
jij de bovenkant ik de onderkant


Ik de onderkant!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 september 2008 om 17:01:
smeer jij ze dan..


weljaaa, nog lui ook :lol:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 september 2008 om 17:01:
weer helemaal naar Made komen


Ja zo'n wereldreis valt niet mee nee
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 september 2008 om 17:01:
dat haat ik wel een beetje


Lekker in Breda blijven :p
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonaparte op zaterdag 13 september 2008 om 17:12:
Ik de onderkant!


nog kapsones ook.. je geeft ze gratis croissantjes en ze hebben nog eisen ook :O

Maar is goed jij de onderkant, kan ik lekker bovenop liggen, hou er niet zo van onderop te liggen :/ :rot:



Uitspraak van bonaparte op zaterdag 13 september 2008 om 17:12:
weljaaa, nog lui ook :lol:


idd jij jah.. ik ook maar hjeheh je moet er wel wat voor over hebben he...


Uitspraak van bonaparte op zaterdag 13 september 2008 om 17:12:
Ja zo'n wereldreis valt niet mee nee


met de fiets wel jah... met de auto valt het mee..



Uitspraak van bonaparte op zaterdag 13 september 2008 om 17:12:
Lekker in Breda blijven :p


dat zeker.... :cheer: beter als dat boerengat bij jullie :lol: alleen de bmxbaan van die Flying Devils is de moeite waard om te bezoeken :D.. heb ik een jaar gedaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 september 2008 om 17:43:
geeft ze gratis croissantjes en ze hebben nog eisen ook


daar ben ik vrouw voor :lol:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 september 2008 om 17:43:
Maar is goed jij de onderkant, kan ik lekker bovenop liggen, hou er niet zo van onderop te liggen


:roflol:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 september 2008 om 17:43:
je moet er wel wat voor over hebben he...


bedoel ik :p
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 september 2008 om 17:43:
beter als dat boerengat bij jullie


GVD :@
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 september 2008 om 17:43:
alleen de bmxbaan van die Flying Devils is de moeite waard om te bezoeken


die sla ik over hoor
Uitspraak van T L C™ op zaterdag 13 september 2008 om 18:14:
Avond


avond :bye:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonaparte op zaterdag 13 september 2008 om 18:37:
daar ben ik vrouw voor :lol:


ja vrouwen bitches for life :@























;)geintje :P
Uitspraak van bonaparte op zaterdag 13 september 2008 om 18:37:
bedoel ik :p


Uitspraak van bonaparte op zaterdag 13 september 2008 om 18:37:
die sla ik over hoor


ja aan hun nivo kom je toch niet, blijf jij maar lekker op je stadsfietsje rijden. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 september 2008 om 19:06:
geintje


slijmbal :p
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 september 2008 om 19:06:
blijf jij maar lekker op je stadsfietsje rijden


niet eens :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 september 2008 om 19:06:
ja vrouwen bitches for life :@


U riep??? o:)
Waarschuw beheerder
Tis toch zo :9 8)
Waarschuw beheerder
donateur
haha :)
Waarschuw beheerder
Wou net zeggen , ik vind mezelf wel een bitch hoor op zn tijd :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zaterdag 13 september 2008 om 20:11:
ik vind mezelf wel een bitch hoor op zn tijd


Ik vind dat eigenlijk niet van mezelf :lol:
Waarschuw beheerder
Neej jij vind jezelf zeker een prulleke :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zaterdag 13 september 2008 om 20:35:
Neej jij vind jezelf zeker een prulleke


Ben keilief B)
Waarschuw beheerder
ik niet B)
aan mijn beeldscherm op het werk hangt dit papiertje.......

[img width=500 height=403]https://album.partyflock.nl/48779119.jpg?nocache;60321926[/img]{non-image link}


8) ben geen bitch teminste........................niet altijd O:) :lol:
alleen zijn er mensen die niet om mijn sterke persoonlijkheid heen kunnen :lol: tjah en die vinden me dan wel een bitch :D

Ik hoorde het iemand zeggen.......die niet door had dat ik in de zelfde ruimte aanwezig was :lol:
dat is zo'n geitenwollensokje :D nou die vind volgens mij iedereen die een beetje haar bekkie mee heeft een bitch :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonaparte op zaterdag 13 september 2008 om 19:14:
slijmbal :p


ok dan haal ik mij geintje wel weg :[ maar ja er zijn gelukkig genoeg lieve meisjes en vrouwen die het niet zijn, dus knaagde wel aan mijn gevoelens om iedereen zo te noemen. dus jah gaat niet voor iedereen op.


Uitspraak van bonaparte op zaterdag 13 september 2008 om 19:14:
niet eens :no:


scooter.. ?? of alleen auto.. hehe luilak... met een fiets heb je iets...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zaterdag 13 september 2008 om 20:42:
Ben keilief B)


Das waar (L)


Uitspraak van Tijgertjuh** op zaterdag 13 september 2008 om 22:49:
aan mijn beeldscherm op het werk hangt dit papiertje.......


:o :respect:



Uitspraak van Tijgertjuh** op zaterdag 13 september 2008 om 22:49:
alleen zijn er mensen die niet om mijn sterke persoonlijkheid heen kunnen :lol: tjah en die vinden me dan wel een bitch :D


Whehehe, dat klinkt mij bekend in de oren :p


Uitspraak van Tijgertjuh** op zaterdag 13 september 2008 om 22:49:
geitenwollensokje


Laat me raden:
Ze draagt sandalen? :x :roflol:


Uitspraak van verwijderd op zondag 14 september 2008 om 09:50:
. met een fiets heb je iets...


Moet ie het wel doen :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op zaterdag 13 september 2008 om 22:49:
alleen zijn er mensen die niet om mijn sterke persoonlijkheid heen kunnen :lol: tjah en die vinden me dan wel een bitch :D


goedemorgen :woep:
Waarschuw beheerder
Jij voelt je ook al aangesproken? :d


Mogguh Joyce :bye: