Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 73764x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zondag 14 september 2008 om 12:12:
Jij voelt je ook al aangesproken? :d


het klonk als muziek in mijn oren 8)


deed er spontaan een dansje van :woep:
Waarschuw beheerder
Hehehe ik dans met je mee :woep:

Ben je nog in Grunn???
Waarschuw beheerder
jah niet lang meer :D laat in de middag terug :D
Waarschuw beheerder
och ja :D kan tegen justin zijn hoofd aan kletsen dan gaat de tijd een stuk sneller :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 14 september 2008 om 12:40:
kan tegen justin zijn hoofd aan kletsen dan gaat de tijd een stuk sneller :yes:


Vind Justin dat niet erg dan? :x

Je moeder 3 uur aan moeten horen, ik kan me zo voorstellen dat ie liever zn mp3 aanzet? :lol: :p
Waarschuw beheerder
hij weet niet beter joh O:) dat komt later pas ... als hij volwassen is O:)
Waarschuw beheerder
Oww, dat is dan zeker alleen zo bij jongens? 8)
Waarschuw beheerder
hello ladiez :bye:

zon schijnt heerlijk B)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op zondag 14 september 2008 om 11:26:
Uitspraak van Mr.Schatje uit Breda ® ™ O:) :devil: op zondag 14 september 2008 om 09:50:
. met een fiets heb je iets...

Moet ie het wel doen :rot:


ik had hem wel komen maken voor je hoor als ik dicht bij je in de buurt woonde, als je zegt wat er aan de hand mee is ..:P ;) of breng hem lekker naar de fietsenmaker..
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 14 september 2008 om 12:59:
hello ladiez :bye:

zon schijnt heerlijk B)


eg wel hier ook..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zondag 14 september 2008 om 12:55:
Oww, dat is dan zeker alleen zo bij jongens?


wahahahah Ja Tam :D das alleen bij jongens :P:P:P
die puberen ook heel anders dan meiden :D

8) denk dat we maar een bitchenclub op gaan richten B) :D

in wezen ben ik heel lief 8) ben alleen goed gebekt en kan mijn waffel niet houden :roflol:
dus jah das soms voor sommige nogal erg confronterend 8) de mietjuhs hahahahha
kan wel ook heel goed incaseren :yes:
mijn paps zei altijd als je klappen uitdeeld moet je er ook tegen kunnen dat je ze terug krijgt :D
en anders moet je je grote waffel houden :roflol:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 14 september 2008 om 14:23:
mijn paps zei altijd als je klappen uitdeeld moet je er ook tegen kunnen dat je ze terug krijgt :D
en anders moet je je grote waffel houden :roflol:


AMEN h
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 14 september 2008 om 14:23:
in wezen ben ik heel lief 8) ben alleen goed gebekt en kan mijn waffel niet houden :roflol:
dus jah das soms voor sommige nogal erg confronterend 8) de mietjuhs hahahahha
kan wel ook heel goed incaseren :yes:
mijn paps zei altijd als je klappen uitdeeld moet je er ook tegen kunnen dat je ze terug krijgt :D
en anders moet je je grote waffel houden :roflol:


komt me zo bekend voor :D... :x maar ik hoiud mijn waffel wel als het nodig is anders lul ik de oren van je kop.
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 14 september 2008 om 14:23:
8) denk dat we maar een bitchenclub op gaan richten B) :D


oeh oeh Bitchfight :banana: Bitchfight :banana: ik kom ook langs :woop:


Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 14 september 2008 om 14:23:
die puberen ook heel anders dan meiden :D


Ja die worden te gauw volwassen in deze maatschappij en daarom blijven nog altijd dat kinderlijke houden :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 september 2008 om 09:50:
scooter.. ?? of alleen auto.. hehe luilak... met een fiets heb je iets...


auto B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 september 2008 om 14:40:
maar ik hoiud mijn waffel wel als het nodig is anders lul ik de oren van je kop


8) dat bedoelde ik niet :D ik ben geen druktemaker :D
ik neem alleen geen blad voor de mond :D en heb het liefst dat anderen ook zo eerlijk tegen mij zijn :) maar jah........dat doen ze dan weer niet he :D de schijtlijsters :lol:
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 september 2008 om 14:40:
Ja die worden te gauw volwassen in deze maatschappij en daarom blijven nog altijd dat kinderlijke houden


wie jongens??
nee hoor :D die worden juist later volwassen :D vandaar dat ze anders puberen :P

Jongens zijn meestal wat later dan meisjes.... dus ze komen ook relatief later in de pubertijd :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 september 2008 om 13:27:
ik had hem wel komen maken voor je hoor als ik dicht bij je in de buurt woonde, als je zegt wat er aan de hand mee is ..:P ;) of breng hem lekker naar de fietsenmaker..


Ik krijg morgen gewoon een nieuwe o:) :d


Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 14 september 2008 om 14:23:
wahahahah Ja Tam :D das alleen bij jongens :P:P:P
die puberen ook heel anders dan meiden :D


Ik weet het 8)


Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 14 september 2008 om 14:23:
denk dat we maar een bitchenclub op gaan richten B) :D


Uuuuhm die had ik al opgericht :devil:
En ik ben de opper-bitch, ik ben de baas van alle bitchen :cheer:

Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 14 september 2008 om 14:23:
mijn paps zei altijd als je klappen uitdeeld moet je er ook tegen kunnen dat je ze terug krijgt :D


Onze pappa's weten wel hoe het werkt in de grote boze buitenwereld he :d:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zondag 14 september 2008 om 20:18:
Ik krijg morgen gewoon een nieuwe


Krijgen nog wel :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zondag 14 september 2008 om 12:55:
Oww, dat is dan zeker alleen zo bij jongens? 8)


jongens zijn mama's kindjes he :lief:

Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 14 september 2008 om 14:23:
mijn paps zei altijd als je klappen uitdeeld moet je er ook tegen kunnen dat je ze terug krijgt :D
en anders moet je je grote waffel houden :roflol:


idd :D



iedereen een goed weekend gehad trouwens ??? of heb ik die info gemist ??? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zondag 14 september 2008 om 20:20:
Krijgen nog wel :O


Ach ja, soms heb je wel eens een mazzeltje :d

Uitspraak van VageJetje op zondag 14 september 2008 om 20:22:
jongens zijn mama's kindjes he :lief:


So I've heard :yes:

Ik heb geen jongens, en dus ook geen mamma's kindjes :lol:



Uitspraak van VageJetje op zondag 14 september 2008 om 20:22:
iedereen een goed weekend gehad trouwens ??? of heb ik die info gemist ??? 8)


Heerlijk chill en relaxed (L)
En weer veel te snel voorbij natuurlijk :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 14 september 2008 om 20:22:
jongens zijn mama's kindjes he


in wezen wel :D
alhoewel die van mij niet echt.......maar als er iets is........tja dan moeten ze toch mams hebben 8)


Uitspraak van VageJetje op zondag 14 september 2008 om 20:22:
edereen een goed weekend gehad trouwens ??


:yes:
kermis in Zutphen B) 8) 10 grokkramen,2 mega-misselijk-makende atrakties :D botsauto's 2 kinderattrakties en uh iets dat hard ronddraaid :D that's it :D
wel mega gezellig :D lekker sfeertjuh

beetje de verjaardag van de oudste van Erik gevierd :) dus ja
heel gezellie weekend gehad:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zondag 14 september 2008 om 20:27:
Ach ja, soms heb je wel eens een mazzeltje


Leuk mazzeltje :yes:
Uitspraak van T L C™ op zondag 14 september 2008 om 20:27:
En weer veel te snel voorbij natuurlijk


:[ as usual
Waarschuw beheerder
jah :nocheer:
morgen komt geloof ik weer een nieuwe wannebe collega :D
ben benieuwd................maar gezien de mensen die de PMA van mijn Manager iedere keer weer naar binnen haalt........:X
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op zondag 14 september 2008 om 20:27:
Ik heb geen jongens, en dus ook geen mamma's kindjes :lol:


zijn het pappakindjes dan :lol:
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 14 september 2008 om 21:58:
morgen komt geloof ik weer een nieuwe wannebe collega :D
ben benieuwd..............


die heeft toch wel minstens blond haar en mooie tieten :9 en op minstens 1o cm heels he.. anders word het niks met haar :d komt ze de proeftijd niet eens door :D :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zondag 14 september 2008 om 22:00:
ben gaar


:aai: arme Mir


Uitspraak van verwijderd op zondag 14 september 2008 om 22:02:
die heeft toch wel minstens blond haar en mooie tieten en op minstens 1o cm heels he.. anders word het niks met haar komt ze de proeftijd niet eens door


wahahahahahaha Jeroen :D
mijn baas heeft daar geen oog voor :lol:
waar wel voor weet ik ook niet ...........8)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 14 september 2008 om 22:09:
wahahahahahaha Jeroen :D
mijn baas heeft daar geen oog voor :lol:
waar wel voor weet ik ook niet ...........8)


ja blijkbaar heeft ie vroeger achter de vuilniswagen gehangen, want daar zit ook geen kwaliteitsspul meer in..

gelukkig heeft ie meer verstand van weet jij het :D
Waarschuw beheerder
goedemorgen deze morgen ...


nog meer mensen last van misselijkheid griep virus hier ofzo ???
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op maandag 15 september 2008 om 09:02:
nog meer mensen last van misselijkheid griep virus hier ofzo ???


nee jij doet je naam eer aan ;) je ben lekker vaag :lol:
Uitspraak van bonaparte op maandag 15 september 2008 om 08:59:
(L) Goedemorgen :bye:


Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 15 september 2008 om 09:02:
nog meer mensen last van misselijkheid griep virus hier ofzo ???


nergens last van :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 september 2008 om 09:26:
nee jij doet je naam eer aan je ben lekker vaag


:S ook goedemorgen :S

Uitspraak van bonaparte op maandag 15 september 2008 om 09:27:
nergens last van


al dik een week koppijn en misselijk .. nee nee :P zwanger ben ik niet :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 15 september 2008 om 09:02:
nog meer mensen last van misselijkheid griep virus hier ofzo ???


Nee hoor , kerngezond en stralend aanwezig :cheer: :d


Uitspraak van VageJetje op maandag 15 september 2008 om 09:34:
. nee nee :P zwanger ben ik niet :D


Kwam zowaar eens een keer niet in me op o:) :lol:

Mogguh allemaal :bye:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op maandag 15 september 2008 om 09:34:
al dik een week koppijn en misselijk .. nee nee :P zwanger ben ik niet :D


gelukkig maar anders kregen we er nog zo;n blatend schaap bij :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 september 2008 om 09:53:
gelukkig maar anders kregen we er nog zo;n blatend achaap bij :x


Zeg ey, haten oke, maar bijdehand gedrag wordt niet bepaald gewaardeerd :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 15 september 2008 om 09:52:
Nee hoor , kerngezond en stralend aanwezig


Hier idem :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 15 september 2008 om 10:00:
Hier idem :cheer:


Hoe zou dat toch komen? :p

Ik heb je nog nooit zien :cheer: op maandagochtend?! :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 15 september 2008 om 10:03:
Hoe zou dat toch komen?


Leuk feestje achter de rug :cheer: ;p ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 15 september 2008 om 09:52:
Kwam zowaar eens een keer niet in me op


wilde je idd voor zijn :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 september 2008 om 09:53:
lukkig maar anders kregen we er nog zo;n blatend achaap bij


is dit je bijdrage ??? flikker dan maar op :bye:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op maandag 15 september 2008 om 10:09:
is dit je bijdrage ??? flikker dan maar op :bye:


dit is toch jou haattopic .. nou ik ben goed bezig ahahhaha :lol:

ok zal ik vanaf nou weer vriendelijker zijn.. :devil:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 15 september 2008 om 10:05:
Leuk feestje achter de rug :cheer: ;p ;p


Leuk feestje enz enz o:) :p


Uitspraak van VageJetje op maandag 15 september 2008 om 10:09:
wilde je idd voor zijn :D


Je kent me ondertussen een beetje he :lol:


Uitspraak van verwijderd op maandag 15 september 2008 om 10:19:
ok zal ik vanaf nou weer vriendelijker zijn.. :devil:


Zou ik zeker doen want anders ga je op standje: negeer :devil:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op maandag 15 september 2008 om 10:26:
Zou ik zeker doen want anders ga je op standje: negeer :devil:


ojeeje :O dat willen we natuurlijk niet :no: :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 september 2008 om 10:19:
dit is toch jou haattopic .. nou ik ben goed bezig ahahhaha


denk je stoer te zijn ofzo :/ ... beter quote je mij niet of reageer je niet .. heb niet met je geknikkerd mafkees :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 september 2008 om 10:29:
ojeeje :O dat willen we natuurlijk niet :no: :no:


:/

Uitspraak van VageJetje op maandag 15 september 2008 om 10:31:
heb niet met je geknikkerd mafkees :/


Met mij toch ook niet? :o

8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 15 september 2008 om 10:33:
Met mij toch ook niet?


maar jij komt niet binnen en trekt meteen je slabek open ;)


wezenlijk verschil
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op maandag 15 september 2008 om 10:33:
Met mij toch ook niet? :o


Lijkt me niet nee, ik woon nochtans niet dichtbij :lol:

:bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 15 september 2008 om 10:37:
maar jij komt niet binnen en trekt meteen je slabek open ;)


:roflol:

Zou niet durven :bloos:

Ik haat alleen maar (L)


Uitspraak van verwijderd op maandag 15 september 2008 om 10:42:
Lijkt me niet nee, ik woon nochtans niet dichtbij :lol:


Had het volgens mij ook niet tegen jou? :d

Anywayzzz ... never mind :bye:
Waarschuw beheerder
bijna 17uur :woep: daardoor bijna vrijdag :woep:
Waarschuw beheerder
:O hoelang nu nog dan ??? 2 weken ofzo ???