Uitspraak van Mr.Schatje uit Breda ® ™![]()
op zondag 14 september 2008 om 09:50:
. met een fiets heb je iets...
Moet ie het wel doen
hello ladiez
zon schijnt heerlijk
Oww, dat is dan zeker alleen zo bij jongens?
mijn paps zei altijd als je klappen uitdeeld moet je er ook tegen kunnen dat je ze terug krijgt
en anders moet je je grote waffel houden
in wezen ben ik heel liefben alleen goed gebekt en kan mijn waffel niet houden
dus jah das soms voor sommige nogal erg confronterendde mietjuhs hahahahha
kan wel ook heel goed incaseren
mijn paps zei altijd als je klappen uitdeeld moet je er ook tegen kunnen dat je ze terug krijgt
en anders moet je je grote waffel houden
denk dat we maar een bitchenclub op gaan richten
![]()
die puberen ook heel anders dan meiden
maar ik hoiud mijn waffel wel als het nodig is anders lul ik de oren van je kop
Ja die worden te gauw volwassen in deze maatschappij en daarom blijven nog altijd dat kinderlijke houden
ik had hem wel komen maken voor je hoor als ik dicht bij je in de buurt woonde, als je zegt wat er aan de hand mee is ..![]()
of breng hem lekker naar de fietsenmaker..
wahahahah Ja Tamdas alleen bij jongens
die puberen ook heel anders dan meiden
denk dat we maar een bitchenclub op gaan richten![]()
mijn paps zei altijd als je klappen uitdeeld moet je er ook tegen kunnen dat je ze terug krijgt
Oww, dat is dan zeker alleen zo bij jongens?
mijn paps zei altijd als je klappen uitdeeld moet je er ook tegen kunnen dat je ze terug krijgt
en anders moet je je grote waffel houden
Krijgen nog wel
jongens zijn mama's kindjes he
iedereen een goed weekend gehad trouwens ??? of heb ik die info gemist ???
jongens zijn mama's kindjes he
edereen een goed weekend gehad trouwens ??
Ik heb geen jongens, en dus ook geen mamma's kindjes
morgen komt geloof ik weer een nieuwe wannebe collega
ben benieuwd..............
ben gaar
die heeft toch wel minstens blond haar en mooie tieten en op minstens 1o cm heels he.. anders word het niks met haar komt ze de proeftijd niet eens door
arme Mir
wahahahahahaha Jeroen
mijn baas heeft daar geen oog voor
waar wel voor weet ik ook niet ...........
slaap lekker mirke
nog meer mensen last van misselijkheid griep virus hier ofzo ???
. nee neezwanger ben ik niet
Leuk feestje achter de rug![]()
![]()
wilde je idd voor zijn
ok zal ik vanaf nou weer vriendelijker zijn..
maar jij komt niet binnen en trekt meteen je slabek open
Lijkt me niet nee, ik woon nochtans niet dichtbij