Joen kiek es in ut hakken topic
nee ik heb wel 2 flessen rosé
hoezo?
ja het slaat nergens op dat iedereen onnodig lang wil leven en waarom??? zodat je nóg langer kan werken
bah, veel te gezond
wat is ht hier stillig
wel, je hoeft er niet meer te halen, gewoon delen kan ook
jij de bovenkant ik de onderkant
smeer jij ze dan..
weer helemaal naar Made komen
dat haat ik wel een beetje
Ik de onderkant!
weljaaa, nog lui ook
Ja zo'n wereldreis valt niet mee nee
Lekker in Breda blijven
geeft ze gratis croissantjes en ze hebben nog eisen ook
Maar is goed jij de onderkant, kan ik lekker bovenop liggen, hou er niet zo van onderop te liggen
je moet er wel wat voor over hebben he...
beter als dat boerengat bij jullie
alleen de bmxbaan van die Flying Devils is de moeite waard om te bezoeken
Avond
daar ben ik vrouw voor
bedoel ik
die sla ik over hoor
slijmbal
niet eens
Ben keilief
aan mijn beeldscherm op het werk hangt dit papiertje.......
alleen zijn er mensen die niet om mijn sterke persoonlijkheid heen kunnentjah en die vinden me dan wel een bitch
geitenwollensokje
. met een fiets heb je iets...
alleen zijn er mensen die niet om mijn sterke persoonlijkheid heen kunnentjah en die vinden me dan wel een bitch