Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 73670x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
Mogguh Joyce :d

De rest :bye:
Waarschuw beheerder
tamara :cheer: ...


morgen is het weekend :cheer: wist je dat al ???
Waarschuw beheerder
Kulleke :bye:


Uitspraak van VageJetje op donderdag 11 september 2008 om 09:02:
morgen is het weekend :cheer: wist je dat al ???


Jaaaaaaaaaaaaaaa :cheer: Ik was me er al van bewust een paar dagen :cheer: Fijn he :cheer: Morgen weekend, morgen (L) :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 11 september 2008 om 09:10:
Morgen weekend, morgen


:cheer: krijg ik spuiten in mijn kont :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 11 september 2008 om 09:10:
krijg ik spuiten in mijn kont


waarom dat dan ??? hondsdolheid ??? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 11 september 2008 om 09:10:
krijg ik spuiten in mijn kont :lol:


Ehhhhhhhhhhhhh sorry? :vaag:


Uitspraak van VageJetje op donderdag 11 september 2008 om 09:13:
hondsdolheid ??? :D


Miss wel porno??? :o :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op donderdag 11 september 2008 om 09:19:
Miss wel porno???


clisma sex ... uuhmm .. Bona :S ... geef hier maar geen antwoord op 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 11 september 2008 om 09:13:
hondsdolheid ???


ook ja :lol:
Uitspraak van T L C™ op donderdag 11 september 2008 om 09:19:
Ehhhhhhhhhhhhh sorry?


inentingen voor Turkije :loL: doet vriendinnetje van mij morgenavond even :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
morguh :woep:

waarom staat er weer ineens donateur onder mn naam? :/
jullie zijn iig allemaal gieren :o ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 11 september 2008 om 09:38:
waarom staat er weer ineens donateur onder mn naam?


je zal wel met je benen wijd hebben gelegen van het weekend 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 11 september 2008 om 09:43:
je zal wel met je benen wijd hebben gelegen van het weekend 8)


niet eens :o lief lachen is genoeg ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 11 september 2008 om 09:37:
Tegen de mannen daar zeker


Nee die gaan me daar wel enten :p
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 11 september 2008 om 09:38:
jullie zijn iig allemaal gieren


B) ik steun alleen dierendoelen :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 11 september 2008 om 09:43:
je zal wel met je benen wijd hebben gelegen van het weekend


:roflol:

Uitspraak van bonaparte op donderdag 11 september 2008 om 09:46:
ik steun alleen dierendoelen


ik steun mezelf B) ... beste doel dat ik kon vinden en bedenken B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonaparte op donderdag 11 september 2008 om 09:46:
B) ik steun alleen dierendoelen :yes:


echt niet :o hier zijn het ook beesten hoor :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 11 september 2008 om 09:47:
ik steun mezelf


Ik ook, meestal als het beest in me los komt :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 11 september 2008 om 09:50:
meestal als het beest in me los komt


beest is altijd los in mij :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 11 september 2008 om 09:57:
beest is altijd los in mij


hier niet :no: ben net zo'n koala beertje :yes: die slapen lekker veel :lol:
Waarschuw beheerder
nee slapen :no: .. geen idee wat voor beest ik ben :/ ... vast een niet sporend :D
Waarschuw beheerder
donateur
over een uur is pris (L) haar beugel eruit :cheer: en ik weer 70 pleuro's lichter ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 11 september 2008 om 10:11:
over een uur is pris haar beugel eruit en ik weer 70 pleuro's lichter


wtf ... nu al eruit :O ... das snel :O ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 11 september 2008 om 10:29:
idd met een paar scherpe tanden


om flink te grazen :lol:
Waarschuw beheerder
idd ... en ben weer een pokkewijf vandaag :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 11 september 2008 om 10:37:
en ben weer een pokkewijf vandaag


Nou kom dan maar pesten in het tattoo op je zij topic :roflol: hilarisch die kampers :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 11 september 2008 om 10:39:
Nou kom dan maar pesten in het tattoo op je zij topic


neuhh :D ...ik ga alleen ff lezen :D ...


:rot: ... ik open het topic ... de halve pub zit er weer ...



trieste lui :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 11 september 2008 om 10:40:
...ik ga alleen ff lezen


Je lacht je rot :lol:
Uitspraak van VageJetje op donderdag 11 september 2008 om 10:40:
ik open het topic ... de halve pub zit er weer ...


tja, dat wel :lol:
Uitspraak van VageJetje op donderdag 11 september 2008 om 10:40:
trieste lui


eej doe es lief jij B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 11 september 2008 om 10:41:
eej doe es lief jij


das niet te doen :no: ... enige wat ze kunnen is elkaar achterna lopen :S ... blijkt elke keer weer ...


heeft dus niets met lief of niet lief te maken .. maar met klinkklare feiten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 11 september 2008 om 10:48:
maar met klinkklare feiten


is ook zo maar ik vermaak me best :lol:


kom alleen niet aan werken toe zo :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op donderdag 11 september 2008 om 10:49:
kom alleen niet aan werken toe zo


goeie dag dus ... geld verdienen met flocken :cheer: .. ik leef daarvoor :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 11 september 2008 om 11:30:
goeie dag dus ... geld verdienen met flocken


:lol: das waar maar het blijft wel liggen :lol:
Waarschuw beheerder
heb je morgen wat te doen :D ... ik peer hem vandaag eerder :cheer: ...


naoom ... heeft u wat te doen vandaag ???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op donderdag 11 september 2008 om 10:25:
wtf ... nu al eruit :O ... das snel :O ...


uhm ze is al sinds 2006 onder behandeling hoor :o dus denk dat de tijd eerder snel is gegaan ;p


Uitspraak van VageJetje op donderdag 11 september 2008 om 11:43:
naoom ... heeft u wat te doen vandaag ???


weinig O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 11 september 2008 om 12:15:
dus denk dat de tijd eerder snel is gegaan


:nocheer: ow ... oke ... ben benieuwd :D ...


Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 11 september 2008 om 12:15:
weinig


wil om 13.15 de trein pakken ... goed als ik langs kom ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 11 september 2008 om 12:33:
alleen poetsen doet ze echt mega slecht


heb daar gisteren ook nog een paar woorden over uitgesproken O:)

Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 11 september 2008 om 12:33:
gezellig


maar eerst naar de leeeeeeuwwwwwwwwww :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op donderdag 11 september 2008 om 12:36:
heb daar gisteren ook nog een paar woorden over uitgesproken O:)


ken er zo :@ om worden he :x maar goed ga er wel weer bij staan :x


Uitspraak van VageJetje op donderdag 11 september 2008 om 12:36:
maar eerst naar de leeeeeeuwwwwwwwwww :bounce:


daar zal ik rekening mee houden ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 11 september 2008 om 12:39:
ken er zo om worden he


ik ook .. echt woest .. zei al tegen hem ... kan niet snel boos worden .. maar hierom :@

Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 11 september 2008 om 12:39:
daar zal ik rekening mee houden


das wel het beste idd :P :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op donderdag 11 september 2008 om 11:43:
heb je morgen wat te doen


vrijdag wil ik niet veel doen :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op donderdag 11 september 2008 om 12:45:
ik ook .. echt woest .. zei al tegen hem ... kan niet snel boos worden .. maar hierom :@


bekend :x


Uitspraak van VageJetje op donderdag 11 september 2008 om 12:45:
das wel het beste idd :P :D


haha ik weet O:)
Waarschuw beheerder
hoop dat gaat lukken anders neem ik trein via weesp ... collega is ff de stad in daarna kan ik hier weg :yes: ...
Waarschuw beheerder
donateur
ik wens je suc6 (F) ;p zie je wel verschijnen ;) nu maar eerst mn badkamer schoonmaken :nocheer:
Waarschuw beheerder
Goeiemorgen het is weeeeeeeeeeekend :cheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
kben niet de enige vroege vogel zie ik al :lol:
Waarschuw beheerder
Neej :d

Was om half 7 al wakker, half uur voor de wekker zou gaan :[