Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 73684x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
 
Waarschuw beheerder
donateur
pffffffffff nee toen sliep ik nog lekker :D john is net naar zn werk :yes:
Waarschuw beheerder
En nu ff wakker worden ;)

Jij een thee, ik een koffie :d

En mn meissies (L) wakker maken, die slapen nog :o
 
Waarschuw beheerder
donateur
Khad al een kop gemaakt ja :9
Waarschuw beheerder
2e bak koffie en zo ff lekker onder de zonnebank b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op vrijdag 12 september 2008 om 07:23:
Goeiemorgen het is weeeeeeeeeeekend


Komt ze weer aan hoor :p
Waarschuw beheerder
wat ee nweer :rot:

Vanavond een luchballon vaart boven onze stad :D
Hopelijk blijft het droog anders wordt het afgelast.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 12 september 2008 om 09:05:
Komt ze weer aan hoor :p


Ja nou ja sorry o:) Maar ben dan ook zoooooo blij he :9 :lol:

Mogguh Kullie, Ray, Naoom :bye:


Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 12 september 2008 om 10:08:
anavond een luchballon vaart boven onze stad :D


Alweer???? :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op vrijdag 12 september 2008 om 10:10:
Maar ben dan ook zoooooo blij he


tis je gegund hoor (L) ;p
 
Waarschuw beheerder
donateur
mogguh iedereen :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op vrijdag 12 september 2008 om 10:10:
Alweer????


vorige x ging niet door.
Ik moest overwerken toen :[


Uitspraak van T L C™ op vrijdag 12 september 2008 om 10:10:
Maar ben dan ook zoooooo blij he


hoezo dan?

heb je een nieuwe piemol 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 12 september 2008 om 10:21:
tis je gegund hoor (L) ;p


Dank je wel lief :d:d


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 september 2008 om 10:23:
mogguh iedereen :bye:


Hoi schatje uit breda :bye:


Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 12 september 2008 om 10:36:
vorige x ging niet door.
Ik moest overwerken toen :[


Ahaaaaaaaaa o:)



Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 12 september 2008 om 10:36:
hoezo dan?

heb je een nieuwe piemol 8)


Doe es niet zo jij :[
Alsof jij niet weet hoe gelukkig ik ben @ the moment (L)

Gekkie :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op vrijdag 12 september 2008 om 10:39:
Doe es niet zo jij


O:) hihihihi


Uitspraak van T L C™ op vrijdag 12 september 2008 om 10:39:
Alsof jij niet weet hoe gelukkig ik ben @ the moment

Gekkie


ben ook blij voor je :yes:

nog dichterbij 20 sept :bounce:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op vrijdag 12 september 2008 om 10:39:
Hoi schatje uit breda :bye:


Hoi

(k) Tenderness Love Charm™ (k)


Alles goed met jou. ...:bye: er word nog weinig gehaat vandaag he ... ??? jullie zijn allemaal zo aardig voor elkaar... of komt het nog wel goed vandaag :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ballonluchtvaart gata niet door vanwege het weer :[
Waarschuw beheerder
ach ga vanavond op me neefje passen van 10 maanden :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 12 september 2008 om 12:10:
ach ga vanavond op me neefje passen van 10 maanden


poepluiers verschonen :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 12 september 2008 om 10:43:
O:) hihihihi


Wou net zeggen :d

Jij wist het volgens mij als eerste :lol:


Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 12 september 2008 om 10:43:
ben ook blij voor je :yes:


Ik ben ook errug blij voor mezelf (L) Ow en voor Roy ook natuurlijk o:) :9


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 september 2008 om 10:45:
(k) Tenderness Love Charm™ (k)


:no: Tender love & care, maar geeft verder nix hoor :aai:


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 september 2008 om 10:45:
Alles goed met jou. ...:bye:


Met slechte mensen gaat t altijd goed b)


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 september 2008 om 10:45:
jullie zijn allemaal zo aardig voor elkaar...


Ik kan er niets aandoen, maar ik hou gewoon van deze gekkies :bloos:


Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 12 september 2008 om 12:10:
ach ga vanavond op me neefje passen van 10 maanden :D


Hoop voor jou dat het geen huilbaby is :x :roflol:


Uitspraak van bonaparte op vrijdag 12 september 2008 om 12:53:
poepluiers verschonen :roflol:


En zure boeren in je gezicht krijgen :dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op vrijdag 12 september 2008 om 13:23:
En zure boeren in je gezicht krijgen


Of melk over je hemd na het boeren :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 12 september 2008 om 13:25:
Of melk over je hemd na het boeren :p


Oww ja die boeren zijn vetttttttt :lol:

En dan met zo'n mega vette boog he, ploep, vanaf een meter afstand zo in je inkijk :roflol:
Waarschuw beheerder
En morgenvroeg om half 6 is ie wakker :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 12 september 2008 om 13:44:
En morgenvroeg om half 6 is ie wakker :gaap:


Ah zie het zo .. dan heb je iig nog wat aan je dag :x :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op vrijdag 12 september 2008 om 13:47:
dan heb je iig nog wat aan je dag


:yes: dat dan weer wel :yes: en om 9 uur het gevoel hebben dat het al 12 uur is :lol:
Waarschuw beheerder
Mijn neefjes is Zeker geen hulbaby.
Dat jong lacht alleen maar :)

en luier verschonen vind ik niks erg.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op vrijdag 12 september 2008 om 13:23:
Uitspraak van Mr.Schatje uit Breda ® ™ O:) :devil: op vrijdag 12 september 2008 om 10:45:

(k) Tenderness Love Charm™ (k)

:no: Tender love & care, maar geeft verder nix hoor :aai:


ow dacht het de charme was die je uitstraalt B)


Uitspraak van T L C™ op vrijdag 12 september 2008 om 13:23:
Met slechte mensen gaat t altijd goed b)


met je eens B)



Uitspraak van T L C™ op vrijdag 12 september 2008 om 13:23:
Ik kan er niets aandoen, maar ik hou gewoon van deze gekkies :bloos:


daar sluit ik mij bij de club aan dan :p :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 september 2008 om 14:49:
w dacht het de charme was die je uitstraalt B)


Charme? Hmmmmm of dat nou de bedoeling is :x :lol:


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 september 2008 om 14:49:
daar sluit ik mij bij de club aan dan :p :cheer:


Ik vind het prima hoor :cheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op vrijdag 12 september 2008 om 15:13:
Charme? Hmmmmm of dat nou de bedoeling is :x :lol:


Ja dat straal je uit op je profielfoto.


Uitspraak van T L C™ op vrijdag 12 september 2008 om 15:13:
Ik vind het prima hoor :cheer:


:woop: :bier: en :cocktail: voor iedeteen :honger: :xtc: :coke:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 september 2008 om 15:19:
Ja dat straal je uit op je profielfoto.


Ow oke , Thanks... I guess :lol:



Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 september 2008 om 15:19:
:woop: :bier: en :cocktail: voor iedeteen :honger: :xtc: :coke:


Wowwww :o

Laat de helft maar ff zitten, tis nog maar vrijdagmiddag he :9
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op vrijdag 12 september 2008 om 15:21:
Laat de helft maar ff zitten, tis nog maar vrijdagmiddag he :9


ja das zo... 1 :cocktail: toch wel of heb je een koffie met koekje erbij ??
Waarschuw beheerder
vier uur bier uur :bier: :honger:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 september 2008 om 15:23:
toch wel of heb je een koffie met koekje erbij ??


Ik zo lekker koken, vanavond dan maar ff koffie :9


Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 12 september 2008 om 15:34:
doe eens lief :[


(L) Lief
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op vrijdag 12 september 2008 om 17:11:
Ik zo lekker koken


mijn vissleetje staat in de oven :honger:
Waarschuw beheerder
Ik moet nog heel even wachten maar ik ga zo aan de kip tandoori beginnen :honger: :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op vrijdag 12 september 2008 om 17:27:
maar ik ga zo aan de kip tandoori beginnen


Nog nooit op geloof ik :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op vrijdag 12 september 2008 om 17:27:
Ik moet nog heel even wachten maar ik ga zo aan de kip tandoori beginnen :honger: :kwijl:


das wel lekker :9 ik bak maar ouderwets patat voor die meiden hier (L) zijn er 5 dus koken heeft dan toch geen zin ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 12 september 2008 om 17:29:
Nog nooit op geloof ik :lol:


Aanrader echt (Y)


Uitspraak van ninanaomi :bye: op vrijdag 12 september 2008 om 17:47:
das wel lekker :9


:yes:

We hebben dan ook zitten eten als bootwerkers hier :9


Uitspraak van ninanaomi :bye: op vrijdag 12 september 2008 om 17:47:
ik bak maar ouderwets patat voor die meiden hier (L) zijn er 5 dus koken heeft dan toch geen zin ;p


Wowwwwwwwww patat en een huis vol meidenspul :cheer:

I (L) It b)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op vrijdag 12 september 2008 om 17:27:
Ik moet nog heel even wachten maar ik ga zo aan de kip tandoori beginnen :honger: :kwijl:


Geil mang ehh meid., ik gaat echt bij jou langskomen om mee te eten :kwijl: aan tafel Jeroen is er klaar voor :honger:
Uitspraak van T L C™ op vrijdag 12 september 2008 om 19:04:
Wowwwwwwwww patat en een huis vol meidenspul :cheer:

I (L) It b)


het ideaale recept :cheer:
Waarschuw beheerder
heeeeeeeeeeeeeee poepiesssssssssssss (K) 8)

iedereen druk met het eten geweest zie ik :D
wij hadden Mekdrek :P :honger: 8)
kiddies ophalen dan is dat wel zo gezellie he :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op vrijdag 12 september 2008 om 20:47:
iedereen druk met het eten geweest zie ik :D


ik ben er op het moment druk mee bezig. :9
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 september 2008 om 20:23:
:kwijl: aan tafel Jeroen is er klaar voor :honger:


Uitspraak van Tijgertjuh** op vrijdag 12 september 2008 om 20:47:
wij hadden Mekdrek :P :honger: 8)


:lol: dat klinkt alsof je het net uit de sloot heb gehaalt naast de Mac :rot: :roflol:
Uitspraak van Tijgertjuh** op vrijdag 12 september 2008 om 20:47:
heeeeeeeeeeeeeee Tijgertpoepiesssssssssssss (K) 8)


Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 september 2008 om 20:53:
dat klinkt alsof je het net uit de sloot heb gehaalt naast de Mac


:lol: ik eet dat ook maar eens in de tig weken of zo :D
dan heb ik weer genoeg "karton" gegeten voor een tijdje :D
de meisjes vinden dat lekker, leuk en gezellig :D


gaat Jeroentje NU pas eten?? das laat zeg :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op vrijdag 12 september 2008 om 20:57:
gaat Jeroentje NU pas eten?? das laat ze


js had van te voren wel pizzabroodjes op :9 om een uur of 15, maar moest wat werkzaamheden doen voor een goed doel ..dus toen ging Jeroen pas nou zijn hoofdmaaltijd eten. :honger:

En nu een toetje Volle Smul :9 yoghurt met perzik -passievrucht :kwijl: :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Joen kiek es in ut hakken topic :P

:bloos: zag dat je al een opmerking in ut album gezet had :lol:
laatste aanpassing