je zal wel met je benen wijd hebben gelegen van het weekend
...ik ga alleen ff lezen
ik open het topic ... de halve pub zit er weer ...
trieste lui
wtf ... nu al eruit... das snel
...
naoom ... heeft u wat te doen vandaag ???
heb daar gisteren ook nog een paar woorden over uitgesproken
maar eerst naar de leeeeeeuwwwwwwwwww