van mij wel hoor
ML was TOP!!!
de hele dag zon
Bas&Ram&spider..........WOW die waren te gek
altijd leuk die
klinkt eigenlijk TE braaf
misschien wel zo braaf dat we binnenkort een bruiloft hebben of zo
ik vind wel dat ze nu wel heel erg stil is .......................
, maar niet meer dan 1 keer per jaar trek ik zoiets
maar toch om zoiets mee te maken idd .. keer wat anders
stond ze daar met haar tamboerijn incl. de gekleurde linten en allebei te gelijk ... echt 1x in mijn leven ... maar zie het nu nog zo voor mij
was trouwens de avond dat vliegtuig in de bijlmer neerstortte
volgens mij hebben die mensen het wel naar hun zin zo
jij doet zo meteen andere dingen in het bejaardenhuis ... dan zeggen de jongere mensen wat een debielen
ik denk het wel![]()
trouwen![]()
... hihi .. nee verkassen naar gronignen is wel ff genoeg voor een paar jaar
of jij bent gewoon zo goed