heb mijn ontslag mondeling ingedient ... ze zoeken het er maar mee uit ...
van het weekend maar eens goed bezatten
mag jij bij de gesprekken zijn?
maar zou het ook ff op papier zetten als ik jou was
ik doe met je mee
ach ja bij jou weetje het maar nooit
bij mij word het limoen met wodka
. met wie ga je aan de borrel dan ???
ik heb mijn ontslagggg neer gelegddddddddddben er fucking hyper van
...
goedemorgen ... goed weekend gehad ???
kan mij niet echt genoeg worden aftellen is begonnen
voor mezelf vind ik het niet echt leuk maar voor haar des te leuker
tuurlijk niet
willen jullie op maandag niet zo veel beppen?
grommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
nuh lukt niet
ze luistert nog ook
willen jullie op maandag niet zo veel beppen?
vraag me af waar ik zo moe van ben
ook ik kan braaf zijn