Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 73083x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet het recept van het drankje :cocktail: :9
Waarschuw beheerder
van die met limoen ???
Waarschuw beheerder
caipirinha


Cachaça met ijs limoen en suiker :P :D
Waarschuw beheerder
hihi ... zo hou ik je weer ff bezig :P :D
Waarschuw beheerder
donateur
nee hoor heb het gewoon gevraagd 8)
Waarschuw beheerder
van het weekend maar eens goed bezatten ... heb mijn ontslag mondeling ingedient ... ze zoeken het er maar mee uit ...

23 dec wil ik voor de laatste x het pand hier betreden :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 15:43:
23 dec wil ik voor de laatste x het pand hier betreden


hebben ze ruim de tijd toch?
Waarschuw beheerder
ja :) dat hoop ik voor ze :D ... maar dat zal vast wel :yes: ... vanaf nu tot dec moeten er wel 2 mensen te vinden zijn die mijn baan overnemen :D
Waarschuw beheerder
mag jij bij de gesprekken zijn?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 15:43:
heb mijn ontslag mondeling ingedient ... ze zoeken het er maar mee uit ...


:cheer: maar zou het ook ff op papier zetten als ik jou was ;)





Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 15:43:
van het weekend maar eens goed bezatten


ik doe met je mee :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 25 augustus 2008 om 15:59:
mag jij bij de gesprekken zijn?


geen idee :) ...

Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 25 augustus 2008 om 16:00:
maar zou het ook ff op papier zetten als ik jou was


nee nog niet :) ... eind okt leg ik die neer :) ..

Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 25 augustus 2008 om 16:00:
ik doe met je mee


lekker
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 16:05:
nee nog niet :) ... eind okt leg ik die neer :) ..


ohw dacht ff dat je hem helemaal niet neer ging leggen ;)


Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 16:05:
lekker


dat hopen we maar ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 25 augustus 2008 om 16:11:
ohw dacht ff dat je hem helemaal niet neer ging leggen


:O :O :O nou echt wel :D ...


Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 25 augustus 2008 om 16:11:
dat hopen we maar


ik ga daar voor zorgen .. liters apfelkorn met ijs ...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 16:14:
:O :O :O nou echt wel :D ...


ach ja bij jou weetje het maar nooit :lol:


Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 16:14:
ik ga daar voor zorgen .. liters apfelkorn met ijs ...


bij mij word het limoen met wodka :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 25 augustus 2008 om 16:16:
ach ja bij jou weetje het maar nooit


nee das dan wel weer een feit :D ... en dat weten ze hier ook :lol: ... ondanks ik het al zachtjes had laten vallen :D ... stond ze wel ff te kijken .. WTF .. je gaat echt :O ...

Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 25 augustus 2008 om 16:16:
bij mij word het limoen met wodka


killers :D ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 25 augustus 2008 om 16:22:
je word dronken of je word het niet


dat wil wel lukken :D ... met wie ga je aan de borrel dan ???




ik heb mijn ontslagggg neer gelegdddddddddd :bounce: ben er fucking hyper van :bounce: ...


nog 2 dagen werken :bounce: week vakantie :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 16:30:
. met wie ga je aan de borrel dan ???


daan haar verjaardag is zaterdag :cheer:


Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 16:30:
ik heb mijn ontslagggg neer gelegdddddddddd :bounce: ben er fucking hyper van :bounce: ...


vullen we elkaar goed aan :o jij hyper ik down :o ;p
Waarschuw beheerder
kan mij niet echt genoeg worden :D aftellen is begonnen :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 10:40:
goedemorgen ... goed weekend gehad ???


Kun je wel zeggen ja, meer dan goed ;) :cheer:

En goedenavond maar weer o:)

Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 17:57:
kan mij niet echt genoeg worden aftellen is begonnen


Aftellen? Huh hoelang nog dan??? :o:o:o

Je gaat echt he? 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 17:57:
kan mij niet echt genoeg worden :D aftellen is begonnen :bounce:


tel wel met je mee hoor :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 25 augustus 2008 om 18:17:
tel wel met je mee hoor


Maar wel met frisse tegenzin gok ik? :9
Waarschuw beheerder
donateur
voor mezelf vind ik het niet echt leuk :no: maar voor haar des te leuker :jaja: ;)
Waarschuw beheerder
tuurlijk niet :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 25 augustus 2008 om 18:22:
voor mezelf vind ik het niet echt leuk maar voor haar des te leuker


Uiteraard, loslaten is moeilijk maar we gunnen het Sjoisie met heel ons hart (L)


Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 18:22:
tuurlijk niet


Does niet zeggen dan :[
Waarschuw beheerder
goed ievening 8)
godmieljaar zit ik eerst weer 10 minuten te lezen voor ik weet wat er allemaal gebeurt is 8)
willen jullie op maandag niet zo veel beppen? :roflol:

ik hou dat even niet bij :gaap:
vraag me af waar ik zo moe van ben O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 25 augustus 2008 om 20:21:
grommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


lukt je niet :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 25 augustus 2008 om 19:18:
ze luistert nog ook


Verbazingwekkend idd :o

Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 25 augustus 2008 om 19:32:
willen jullie op maandag niet zo veel beppen?


It wasn't me :9

Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 25 augustus 2008 om 19:32:
vraag me af waar ik zo moe van ben


Ik ben ook n beetje moe, maar ik weet de oorzaak o:)

Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 22:14:
ook ik kan braaf zijn


Pfoe, das best een beetje apart :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 25 augustus 2008 om 22:53:
Ik ben ook n beetje moe, maar ik weet de oorzaak o:)


Uitspraak van bonaparte op maandag 25 augustus 2008 om 22:54:
ik ook :p


:nocheer: jah hallo :nocheer: dat maakt mij nieuwsgierig natuurlijk :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 23:03:
dat maakt mij nieuwsgierig natuurlijk


mooi zo, ik zeg lekker niks :x :p
Waarschuw beheerder
nah :nocheer: lekker dan :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 23:09:
lekker dan


tja, ligt niet aan mij, moet je haar vragen :yes:
Waarschuw beheerder
:D:D:D zal vast iets vies zijn O:)
Waarschuw beheerder
ik vertrouw het voor geen meter ... veel te bang dat ik opgezadeld wordt met gedachten die god niet zo bedoeld heeft
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 23:33:
veel te bang dat ik opgezadeld wordt met gedachten die god niet zo bedoeld heeft


gewoon niet meer aan denken dan, laat gaan ;p
Waarschuw beheerder
ik zal het proberen anders moet ik weer een uur bidden ... geen tijd voor ...