Partyflock
 
Forumonderwerp · 973863
3 volgers · 73032x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
aangezien er zoveel mensen zijn die een hekel aan mij hebben ... graag op een opsomming van die personen ... zodat ik het overzichtelijk kan houden ...


roept en meld u maar O:)
Waarschuw beheerder
:cheer: we zijn weer onder de levenden :lol:

ML was TOP!!!
de hele dag zon :lol:
was echt weer mega :P eigenlijk hebben we de meeste tijd in classics gezeten :D veel turn up the bass-muziek :P:P:P
Bas&Ram&spider..........WOW die waren te gek :D draaide heel veel gouwe ouwe vette shitzooi :lol: menig kippenvel momentje gehad :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zondag 24 augustus 2008 om 13:37:
altijd leuk die


vind ik zelf ook altijd hoor :D maar ze gingen weer es helemaal uit hun plaat :D kwamen gouden ouden voorbij als fire wire 8) en nog veel meer :respect:

daarvoor hadden we al bij Miss Monica & Ronald Molendijk gestaan die hadden alle oude turn up the bass lp's van stal gehaald 8) echt kickuh 8)
Waarschuw beheerder
een topdag dus (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zaterdag 23 augustus 2008 om 23:11:
kan jij mijn schaar mee nemen? O:)


ik denk het wel :P :D



goeiemorgenn iedereeeeen :D
Waarschuw beheerder
heej jocie :D wakkel? 8) good murning :lol:
Waarschuw beheerder
was al een tijdje wakker :yes: .. zo aso ben ik nou ook weer niet :P :D ...
Waarschuw beheerder
als ik nu net waker zou worden wel :D .. heb een rustig hang op de bank en kijk tv weekend gehad :D ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 24 augustus 2008 om 14:11:
zo aso ben ik nou ook weer niet


:lol:


Uitspraak van bonaparte op zondag 24 augustus 2008 om 14:11:
is dat aso dan?


hehehe nuh volgens mij niet 8)
vroeg wakker worden als je vrij bent :D das pas aso B) :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 24 augustus 2008 om 14:12:
als ik nu net waker zou worden wel


nee joh das niet aso, das lekker :lol:
Uitspraak van VageJetje op zondag 24 augustus 2008 om 14:12:
.. heb een rustig hang op de bank en kijk tv weekend gehad


ze wordt nog eens heel braaf :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zondag 24 augustus 2008 om 14:24:
ze wordt nog eens heel braaf


klinkt eigenlijk TE braaf 8)


maar ja ik weet natuurlijk weer niet HOE ze met ze 2tjes op die bank hangen............:X O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zondag 24 augustus 2008 om 15:02:
bijna wel ja


misschien wel zo braaf dat we binnenkort een bruiloft hebben of zo O:)




:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 24 augustus 2008 om 15:11:
misschien wel zo braaf dat we binnenkort een bruiloft hebben of zo


wie weet :lol:
Waarschuw beheerder
ik vind wel dat ze nu wel heel erg stil is .......................O:) 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zondag 24 augustus 2008 om 14:24:
nee joh das niet aso, das lekker :lol:


krijg dat serieus niet meer voor elkaar :no:


trouwen :P :D ... hihi .. nee verkassen naar gronignen is wel ff genoeg voor een paar jaar :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 24 augustus 2008 om 18:58:
nee verkassen naar gronignen


8) wanneer gaat dat gebeuren? :D trouwens...........hoe vind Justin dat? :)
Waarschuw beheerder
eind van het jaar gaan we daarheen :yes: .. hebben er allebei denk ik net zoveel zin in :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 24 augustus 2008 om 15:28:
ik vind wel dat ze nu wel heel erg stil is .......................


ja ik ging BBQ met de buurt :roflol: Joyce, dat was wat voor jou geweest :roflol: gemiddelde leeftijd 70 en dan gaan ze een stukje opvoeren en nog eens met z'n allen een liedje zingen met papier in de handen (ik zong niet maar riep van alles tussendoor) :lol: DAMN IK WIL NIET ZO OUD WORDEN :[

Maar wel leuk hoor, daar niet van, maar niet meer dan 1 keer per jaar trek ik zoiets :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zondag 24 augustus 2008 om 22:39:
, maar niet meer dan 1 keer per jaar trek ik zoiets :lol:


dat geloof ik graag :D:D:D ... maar toch om zoiets mee te maken idd :D .. keer wat anders :Lol:


mijn oma was lid van het leger des heils ofzo ...ik ging een keer mee vond ze leuk ... nou vooruit oma ... dan ga ik ee nkeer mee ...


stond ze daar met haar tamboerijn incl. de gekleurde linten en allebei te gelijk :Lol: ... echt 1x in mijn leven :D ... maar zie het nu nog zo voor mij :D:D:D

was trouwens de avond dat vliegtuig in de bijlmer neerstortte
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 24 augustus 2008 om 22:43:
maar toch om zoiets mee te maken idd .. keer wat anders


ja is niet echt vervelend hoor, anders ging ik niet :no:
Uitspraak van VageJetje op zondag 24 augustus 2008 om 22:43:
stond ze daar met haar tamboerijn incl. de gekleurde linten en allebei te gelijk ... echt 1x in mijn leven ... maar zie het nu nog zo voor mij


ja zijn van die dingen in het leven dat je beseft dat je het zelf leuk hebt en erg je best gaat doen om zo niet te worden :lol: Ik begrijp steeds meer mijn pa die roept jou rollen we op vaten bier naar de kerk als je dood bent en zoals hij zegt, als jij 50 bent heb je voor 100 jaar geleefd :roflol:
Uitspraak van VageJetje op zondag 24 augustus 2008 om 22:43:
was trouwens de avond dat vliegtuig in de bijlmer neerstortte


das minder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zondag 24 augustus 2008 om 22:50:
ja is niet echt vervelend hoor, anders ging ik niet :no:


best kostelijk vermaak idd :D

Uitspraak van bonaparte op zondag 24 augustus 2008 om 22:50:
als jij 50 bent heb je voor 100 jaar geleefd


:Lol: en zo hoort dat :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 24 augustus 2008 om 22:53:
best kostelijk vermaak idd


Ja het zet je weer effe op een denkwijze van eh...... ZO WIL IK NIET WORDEN :lol:
Uitspraak van VageJetje op zondag 24 augustus 2008 om 22:53:
en zo hoort dat


:yes: vind van wel :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zondag 24 augustus 2008 om 22:55:
ZO WIL IK NIET WORDEN :lol:


ach weet je :D ... volgens mij hebben die mensen het wel naar hun zin zo :yes: jij doet zo meteen andere dingen in het bejaardenhuis ... dan zeggen de jongere mensen :lol: wat een debielen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 24 augustus 2008 om 23:04:
volgens mij hebben die mensen het wel naar hun zin zo


ze weten niet beter :lol:
Uitspraak van VageJetje op zondag 24 augustus 2008 om 23:04:
jij doet zo meteen andere dingen in het bejaardenhuis ... dan zeggen de jongere mensen wat een debielen


Klopt, ik ben bang van wel :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op zondag 24 augustus 2008 om 23:06:
ze weten niet beter :lol:


schitterend toch :D en het dan zo naar de zin hebben :)

Uitspraak van bonaparte op zondag 24 augustus 2008 om 23:06:
Klopt, ik ben bang van wel :lol:


schitterend toch :D ... alleen maar grappig om zoiets dan te zien :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 24 augustus 2008 om 23:12:
het dan zo naar de zin hebben


:yes: en dan roepen oooh wat is het gezellig en dan denk ik nou nou niet overdrijven he :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op zondag 24 augustus 2008 om 14:08:
ik denk het wel :P :D


wil je volgende keer niet meer denken :lol:


Uitspraak van VageJetje op zondag 24 augustus 2008 om 18:58:
trouwen :P :D ... hihi .. nee verkassen naar gronignen is wel ff genoeg voor een paar jaar :D


je zat anders wel al je bruidstaart te bespreken :roflol:


goede morguh :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 25 augustus 2008 om 05:59:
wil je volgende keer niet meer denken :lol:


:frusty: dat moet mij lukken

Uitspraak van ninanaomi :bye: op maandag 25 augustus 2008 om 05:59:
je zat anders wel al je bruidstaart te bespreken :roflol:


dat lag aan daan ... niet aan mij O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 07:16:
dat lag aan daan ... niet aan mij O:)


zou ik ook zeggen :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat een babbels op de vroege morgen O:) ...
Waarschuw beheerder
goedemorgen :D .. nog niet helemaal wakker achter de ogen bona ??? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 09:07:
nog niet helemaal wakker achter de ogen bona ???


niet echt nee :no: gezeik begon al toen ik aan kwam. Het koffie automaat is kapot :[ Ik kijk effe en fiks dat gewoon effe :[ die mannen hier zijn gvd zo lui als de sodemieter :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 25 augustus 2008 om 09:09:
Het koffie automaat is kapot


das altijd een kut begin van de dag .. laat staan hoe de week begint :O

Uitspraak van bonaparte op maandag 25 augustus 2008 om 09:09:
die mannen hier zijn gvd zo lui als de sodemieter


of jij bent gewoon zo goed B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 09:25:
of jij bent gewoon zo goed


zo had ik het nog niet bekeken :lol:

Maar nee, ik kan soms zo boos worden hoe makkelijk men hier is :[ kopje op de vaatwasser zetten ook zo'n voorbeeld.
Oh, er loopt een vrouw rond dus die is voor zulke dingen geschikt, hoppaaaaa :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 25 augustus 2008 om 09:42:
kopje op de vaatwasser zetten ook zo'n voorbeeld.
Oh, er loopt een vrouw rond dus die is voor zulke dingen geschikt, hoppaaaaa


das denk ik in elk bedrijf zo :) ... daar hebben wij hier ook last van :D ...


gewoon niet aan irriteren :D ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 09:43:
das denk ik in elk bedrijf zo ... daar hebben wij hier ook last van


vast wel ja :lol:
Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 09:43:
gewoon niet aan irriteren


valt niet mee :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 25 augustus 2008 om 09:54:
valt niet mee


hih ... soms kan ik er ook wel van uit mijn plaat schieten idd :D ... maar nu ik weet dat ik weg ga ... doet mij geen donder meer :lol: ik lach er alleen nog maar om :D
Waarschuw beheerder
Goeiemorgen lieve haterzzzzzz :bye: (L)
Waarschuw beheerder
goedemorgen :D ... goed weekend gehad ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 09:59:
maar nu ik weet dat ik weg ga ... doet mij geen donder meer ik lach er alleen nog maar om


ja das anders :lol:
Waarschuw beheerder
:D .. doet de boel ook niet echt goed hoor zo een instelling :D ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 11:42:
doet de boel ook niet echt goed hoor zo een instelling


nee maar die instelling zou ik ook hebben hoor :yes:
Waarschuw beheerder
maar wil nu ook echt serieus een andere baan :D alles begint mij tegen te staan :yes: ... en moet mijn woorden inslikken om de pleuris niet uit te laten breken :D ...


ik hou mij rustig .. alleen al voor de referentie van hier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 25 augustus 2008 om 12:16:
ik hou mij rustig .. alleen al voor de referentie van hier


wijzer ook :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 25 augustus 2008 om 12:27:
wijzer ook


soms kan ik dat ... heeeeeel soms :P :D ... zolang er niemand zuigt :P :D