Partyflock
 
Forumonderwerp · 1024428
Ik heb even advies nodig.

Ik word helemaal gek van die focking UPC met hun rotgeintjes en niet kloppende afschrijvingen. Klantenservice is haast niet te bereiken en als je ze wel bereikt, word het probleem niet opgelost.
Ik zou nu al een jaar geleden mijn factuur online gaan krijgen en daardoor 25 euro per maand gaan betalen. Nog steeds word er 50 euro van mijn rekening afgeschreven. Ik krijg wel een mail dat mijn factuur online staat maar kan hem bij inloggen niet bekijken.
Bij de klantenservice word je gewoon uitgelachen en word er gezegd dat ik achteraf een kopie van de factuur kan krijgen :/ wat heeft dat hele online-gedoe dan voor nut?
Heb inmiddels de opzegbrief klaar liggen, ben het helemaal zat met die :[ UPC

Dus de vraag is:
Wat is een goeie internet provider? Wie heeft de beste service en is ook nog eens het voordeligst?

Ik hoop op serieuze reacties, maar vrees het ergste.....:P
draadloze netwerk van me buren(Y)
 
xs4all is over t algemeen prima
Uitspraak van CHAOSZ op woensdag 13 augustus 2008 om 21:21:
draadloze netwerk van me buren


:lol:
Handig.....


Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 21:22:
xs4all is over t algemeen prima


thnx... ga ik eens kijken of dat hier beschikbaar is...
 
casema heeft het altijd goed gedaan hier. vlotte verbinding en bijna nooit offline
totdat het ziggo werd, te vaak internet pleite (n)
OJa btw... ik moet er ook kabeltv of digitaal tv bij hebben, want als ik UPC opzeg, dan ben ik die ontvangst natuurlijk ook kwijt..


Hoe zit het met KPN en Tele2? Is dat nog wat?
 
Uitspraak van rOxXy :[ op woensdag 13 augustus 2008 om 21:23:
thnx... ga ik eens kijken of dat hier beschikbaar is...


wij hebben t via primafoon! bij 2 jarig abbo krijg je gratis de WII erbij :cheer: maar weet nie of die actie nog geld
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 21:24:
casema heeft het altijd goed gedaan hier. vlotte verbinding en bijna nooit offline
totdat het ziggo werd, te vaak internet pleite


casema heeft ook 14000 klachten openstaan pas hoorde ik
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 21:25:
maar weet nie of die actie nog geld


nee
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 21:26:
casema heeft ook 14000 klachten openstaan pas hoorde ik


geen idee, hier heeft het altijd prima gedaan :)
wat wel ruk was aan casema (zelf geen ervaring) als ze niet kunnen afschrijven zijn ze te hoerig een acceptgiro te sturen maar dan wordt het beschouwd als niet betaal en ben je afgesloten. onwijs veel klachten over. weet ik van mn nichtje die heeft er bij de callcenter gewerkt :d

maar sinds ze alle 3 of weet ik veel hoeveel samen zijn gegaan, ziggo zijn geworden heeft mn internet er vaak afgelegen :/
 
xs4all idd (Y) prima service en vrijwel storingsvrij ..
Je kan trouwens wel bij upc je tv behouden zonder het internet...

Je kan ook overwegen om kpn adsl te nemen met dan interactieve tv (kan niet bij xs4all jammer genoeg )
Uitspraak van rOxXy :[ op woensdag 13 augustus 2008 om 21:25:
Hoe zit het met KPN e


Ik heb alles digitaal van KPN..
Werkt prima sinds ik eindelijk na een maand verbinding heb met internet 8)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 21:35:
kpn adsl te nemen met dan interactieve tv


Daar zat ik ook aan te denken, maar na al dit gezeik met UPC wil ik graag een provider waar ik gewoon goede service krijg en dan mag het best iets meer kosten, maar ik vind 50 euro voor kabeltv en internet gewoon belachelijk duur....
Maar ik weet niet hoe de service van KPN is, hebben mensen daar goede of slechte ervaring mee?

De 25 euro vond ik best een goed bedrag, maar ja... als ze zich niet aan afspraken houden, dan houd het natuurlijk op.
En dan me nog uitlachen ook :[ heb echt de neiging de brief met opzegging persoonlijk daar af te leveren :[
Vind het soms niet gek dat mensen totaal doorflippen door zulke bedrijven hoor, ik heb hier ook een aantal zeer vreemde gedachten in mijn hoofd......
laatste aanpassing
 
heb ook upc, internet verbinding valt gemiddeld 5 keer per dag even weg

fractuur krijg ik niet per post, weet ook totaal niet waar ik hem wel kan bekijken

maar, gelukkig wordt er iedere maand wel het zelfde bedrag afgeschreven, en wonderbaarlijk is dat ook het bedrag dat was afgesproken bij het affsluiten van mijn internet en tv aansluiting
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 21:51:
fractuur krijg ik niet per post, weet ook totaal niet waar ik hem wel kan bekijken


een fractuur kan je ook niet per post krijgen :lol: factuur misschien wel...:P


Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 21:51:
upc, internet verbinding valt gemiddeld 5 keer per dag even weg


Daar heb ik dan net weer geen last van maar goed.... verder is t kut.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 21:51:
maar, gelukkig wordt er iedere maand wel het zelfde bedrag afgeschreven, en wonderbaarlijk is dat ook het bedrag dat was afgesproken bij het affsluiten van mijn internet en tv aansluiting


Mag ik vragen welk bedrag dat is?
 
Uitspraak van rOxXy :[ op woensdag 13 augustus 2008 om 21:56:
Mag ik vragen welk bedrag dat is?


volgend mij iets rond de 30 of 40, let er nooit zo goed op


Uitspraak van rOxXy :[ op woensdag 13 augustus 2008 om 21:56:
een fractuur kan je ook niet per post krijgen


zal vast wel mogelijk zijn :vaag:
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 21:59:
volgend mij iets rond de 30 of 40, let er nooit zo goed op


adsl van kpn heeft over het algemeen de minste problemen.. maakt niet uit welke snelheid je neemt.

prijskaartje voor de snelheden is vaak wel wat hoger als een kabel aanbieder of een andere telefoonaanbieder.
ik heb al tijden tv via kpn, digitenne dan...
kost geen drol (6,95) en hier in de stad perfect ontvangst...

internet provider verschild per verhaal..
sommige vinden x goed terwijl andere juist met x veel problemen hadden..

upc is idd een hoeren bedrijf, heb zelf 5 jaar lang een incassobureau achter me aan gehad omdat ze zelf niet eens begrepen waarom de upc geld wilde hebben.. laat staat ik :S

ik ben laats overgenomen door vodafone omdat quicknet er mee stopte (helaas)
maar tot nu toe gaat dat via vodafone best


in mijn ogen is de optie:
-digitenne kpn
-xs4all

wel het beste, al is xs4all dan wel een wat duurdere provider...
tele2 (y)
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
service bij een internetprovider ? hahahahahaha
 
Uitspraak van CLIMAX© op woensdag 13 augustus 2008 om 23:17:
wel het beste, al is xs4all dan wel een wat duurdere provider...


draait op het adsl netwerk van kpn o:).. bieden wel over het algemeen de beste service.. maar kwa adsl is het gelijk aan de rest die op dat netwerk adsl aanbied :D
draait niet alles op het netwerk van kpn ?
:@ Godverrdomme....

Ben ik toch weer gewoon genaaid man.


Ik keek vandaag op me bankrekening, hebben ze 76,58 euro afgeschreven van UPC!
Die zijn echt helemaal gek daarzo.

Bel ik net op, heel het verhaal weeeeer uitgelegd, en die jongen zegt dat tie het gaat regelen dat ik het juiste bedrag betaal. Blijkt ineens dat hij dus sneaky mijn abonnement stopgezet heeft en een nieuw abonnement heeft ingevoerd, wel voor die 20 euro in de maand dan.
Maar goed, nu zit ik dus weer een jaar aan die hoerenzooi vast...:S t was gebeurt voor ik er erg in had... Als tie dan eerst vraagt of ik er moeite mee heb dat het abonnement opnieuw ingaat... maar nee hoor, snel regelen en dan erna zeggen dat het opnieuw ingaat.

De teveel betaalde kosten krijg ik terug zegt tie, maar hij kan het niet helemaal beloven. Ben benieuwd..

Maar als ik me geld niet terug krijg en weeeer teveel ga betalen, dan ben ik het helemaal zat en ga ik op zeker naar een rechtswinkel om rechtshulp te krijgen want dit kan toch niet zomaar....
:[ :[ :[
 
Uitspraak van Meiosis op donderdag 14 augustus 2008 om 16:16:
draait niet alles op het netwerk van kpn ?


nee je hebt bijv nog bbned, babyxl, kabel en natuurlijk glasvezel
Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 14 augustus 2008 om 21:17:
ik op zeker naar een rechtswinkel om rechtshulp te krijgen want dit kan toch niet zomaar


als jij kunt aantonen dat ze teveel hebben afgeschreven kun je dat makelijk terugeisen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 augustus 2008 om 22:19:
als jij kunt aantonen dat ze teveel hebben afgeschreven kun je dat makelijk terugeisen


Tsja.... kan wel aantonen dat ze een bedrag hebben afgeschreven, maar ik heb nergens zwart op wit staan dat ik een bepaald bedrag per maand mag betalen.....Dus ik kan niet echt aantonen dat het afgeschreven bedrag niet volgens de afspraak is....
Alles gaat via de telefoon, ze hebben zelfs de e-mail functie op de site uitgezet, zal vast niet voor niks zijn.
Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 14 augustus 2008 om 21:17:
Blijkt ineens dat hij dus sneaky mijn abonnement stopgezet heeft en een nieuw abonnement heeft ingevoerd


mag niet moet via n opgenomen gesprek
Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 14 augustus 2008 om 22:48:
maar ik heb nergens zwart op wit staan dat ik een bepaald bedrag per maand mag betalen.....Dus ik kan niet echt aantonen dat het afgeschreven bedrag niet volgens de afspraak is....


registratie formulier
 
Uitspraak van CLIMAX© op woensdag 13 augustus 2008 om 23:17:
wel het beste, al is xs4all dan wel een wat duurdere provider...


ik zat bij demon altijd verbinding die nooit wegviel.
toen nam xs4all het over en had ik dagelijks dat mn verbinding weg viel ??
en ja wel erg duur idd.

ben overgestapt naar caiway veel goedkoper en valt nooit weg.
en last but not je least: stekertje er uit, stekertje er in en hoppa ander ip :roflol:
leuk als je voor bv een poker bonus een extra accountje nodig hebt o:)
Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 14 augustus 2008 om 22:48:
Tsja.... kan wel aantonen dat ze een bedrag hebben afgeschreven, maar ik heb nergens zwart op wit staan dat ik een bepaald bedrag per maand mag betalen.....Dus ik kan niet echt aantonen dat het afgeschreven bedrag niet volgens de afspraak is....
Alles gaat via de telefoon, ze hebben zelfs de e-mail functie op de site uitgezet, zal vast niet voor niks zijn


je krijgt in het begin een brief van je aanvraag daar staat het bedrag ook
op hoeveel je moet betalen per maand,een als er wijzegingen komen omdat het
wat duurder gaat woorden krijg je daar ook netjes een brief over of je dat wil
dan heb je de nog de keus ook of je het wil of niet
heb al 4 jaar upc een nog nooit problemen gehad....
Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 14 augustus 2008 om 21:17:
Ben ik toch weer gewoon genaaid man.


lijkt er toch eerder op dat je niet weet hoe je een telefoongesprek moet voeren :roflol:
ik heb echt nog nooit problemen met UPC gehad.. altijd vriendelijk en behulpzaam.. nooit problemen met verbindingen.. ja die ene keer in het jaar dat ik even 15 minuten niet kan internetten boeit me ook niks :D
 
Uitspraak van rOxXy :[ op woensdag 13 augustus 2008 om 21:20:
Dus de vraag is:
Wat is een goeie internet provider? Wie heeft de beste service en is ook nog eens het voordeligst?


je buurman :lol:
Artiest DanM
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 21:59:
zal vast wel mogelijk zijn


Hangt af van je aansluiting, ik kán m niet per post krijgen..:/ en inloggen gaat niet...:/ maak elke maand gewoon 65 eu over [ 10mb inet/HDtv/bellen ] en het zit goed, je moet niet laten afschrijven in deze karige tijden, maar wel zorgen dat je optijd betaald!
Overigens nooit problemen met UPC, perfect snel inet en HDTV..(y)
Uitspraak van Fortuna op zaterdag 16 augustus 2008 om 12:44:
lijkt er toch eerder op dat je niet weet hoe je een telefoongesprek moet voeren


Grappenmaker....
Heb een commerciele baan dus dat zal niet dan he...

En het gaat niet om een telefoongesprek, het gaat erom dat ze steeds zeggen dat ze het aanpassen en dat het niet gebeurt.
En btw, hoe kan ik ruiken dat die gast gewoon zomaar me abonnement opnieuw start, als hij alleen zegt dat hij aan het regelen is dat ik het juiste bedrag betaal.
Lekker makkelijk lullen zo, achter je computer..

Ik snap gewoon niet waarom sommige mensen maar 25 of 30 euro betalen aan die hoeren-UPC en dat ik al langer dan een half jaar het dubbele betaal.

Uitspraak van DanM op zaterdag 16 augustus 2008 om 19:42:
UPC, perfect snel inet


Met de aansluiting zelf ook geen enkel probleem, enkel met het betalen en als ik dan bellen moet, dan word er meestal wel vriendelijk gedaan op een enkele keer na, maar het probleem waar het om gaat word niet opgelost en das best frustrerend...
 
ik heb zelf ook upc ( moet wel hier heb geen andere optie als ik alles in 1 wil :s)
Betaal er veel te veel voor, en ook vaak gezeik gehad met de afschrijvingen

Dubbel afboeken ed... :s

Heb je al een klacht ingediend bij ze??
Als er een nieuw abo voor je is aangevr. moet je zowiezo 7 werkdagen de tijd hebben om t te annuleren??
En er een schriftelijke bevestiging van krijgen
Beste particuliere internet provider??

Stipt op 1 speedlinq!!


Alles helemaal perfect geregeld daar.. Werk bij een
internet provider en hoor hele positieve verhalen!! :yes:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 augustus 2008 om 23:14:
Betaal er veel te veel voor, en ook vaak gezeik gehad met de afschrijvingen

Dubbel afboeken ed...

Heb je al een klacht ingediend bij ze??
Als er een nieuw abo voor je is aangevr. moet je zowiezo 7 werkdagen de tijd hebben om t te annuleren??
En er een schriftelijke bevestiging van krijgen


Ik ben dus toch niet de enige met gezeik bij UPC....Trouwens, me beste vriendin had ook al weer wat raars, die heeft een huisgenoot gekregen, kreeg ze een brief van UPC dat ze haar gaan afsluiten omdat er iemand anders in haar huis komt wonen :S
Kon ze ook weer bellen voor die 10 cent per minuut.
Af en toe begin ik te denken dat ze expres fouten maken zodat mensen lekker blijven bellen naar ze....

Ik heb een klachtbrief geschreven ja.... NOg ff opsturen...
Heb eerder ook geen bevestiging gekregen van het wijzigen of aanpassen van mijn abonnement en dan had ik nog die stumperd Marco Vianen zelf aan de lijn gehad.

Maar wel goeie punten die je aanhaalt ;) daar kan ik wat mee...
 
Uitspraak van rOxXy :[ op zaterdag 16 augustus 2008 om 23:58:
Maar wel goeie punten die je aanhaalt ;) daar kan ik wat mee...


Werk zelf bij klantenservice kpn dus weet wel een beetje hoe t in elkaar zit

Maar hoe ze met je om gaan slaat idd nergens op!

Je moet iig zsm die brief naar ze opsturen, als je weet met wie je gesproken hebt iig ff in de brief zetten + evt datum + tijdstip erbij..
Voorheen had ik gezegt @Home, maar sinds het Ziggo is geworden toch echt niet meer!!
Nu denk ik dat ik voor Tiscali zou gaan :jaja: ook eigenlijk weinig problemen mee gehad in anderhalf jaar...
ik had eerst speedlinq dat is over genomen door telfort
Sindsdien is alles kut!!!

Aangezien telfort van kpn is is dat dus ook geen optie
Over gestapt op freeonline, internet werkt naar behoren (22mbit :) )

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 augustus 2008 om 01:29:
e moet iig zsm die brief naar ze opsturen, als je weet met wie je gesproken hebt iig ff in de brief zetten + evt datum + tijdstip erbij..


weet niet in hoeverre de 'klantenservice' van telfort overeen komt met kpn
maar bij telfort heb brieven sturen echt geen zin
ze reageren gewoon niet op aangetekende brieven.
pas als je gaat dreigen met verdere stappen (kassa, radar, consuwijzer, advocaat e.d)
dan is alles ineens binnen 2 a 3 dagen geregeld

Uitspraak van Funk Fanatic op zaterdag 16 augustus 2008 om 23:23:
Beste particuliere internet provider??

Stipt op 1 speedlinq!!


Alles helemaal perfect geregeld daar.. Werk bij een
internet provider en hoor hele positieve verhalen!! :yes:


alleen jammer dat speedlinq nu dus van telfort (kpn) is
en dat de snelheid die je bij speedlinq had (20mbit) drastisch gekelderd is naar 6mbit :roflol:
en daarbij werkt telefonie meer niet dan wel
laatste aanpassing
ik blijf toch echt bij ziggo.

haal altijd de max snelheid en heb ik 2 jaar tijd maar 1 week geen internet gehad
hier hetzelfde probleem met chello online niet in te loggen en helpdesk tsjah valt weinig goeds over te zeggen. Voor de rest dan wel weer geen problemen maja.
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op maandag 25 augustus 2008 om 13:23:
ik blijf toch echt bij ziggo.

haal altijd de max snelheid en heb ik 2 jaar tijd maar 1 week geen internet gehad


Ik heb precies hetzelfde....
Al hele lange tijd @home/ziggo hier bij mij thuis en bevalt me prima, en idd altijd volle snelheid downen en uppen...
dat hangt helemaal van je lokatie af.

zit je dicht bij een colo centrale, dan kun je rustig adsl nemen. maar zit je er ver vanaf. dan kun je het beste cable nemen.. en dan pas vergelijken welke kabel of welke adsl je wilt.

op pcdb.bbned.nl kun je zien hoever je van je centrale afzit
Uitspraak van Soul collector op maandag 25 augustus 2008 om 12:26:
weet niet in hoeverre de 'klantenservice' van telfort overeen komt met kpn
maar bij telfort heb brieven sturen echt geen zin
ze reageren gewoon niet op aangetekende brieven.
pas als je gaat dreigen met verdere stappen (kassa, radar, consuwijzer, advocaat e.d)
dan is alles ineens binnen 2 a 3 dagen geregeld


Ik heb gelukkig wel reactie op mijn brief gehad van UPC :)

Heb een regeling getroffen, tenminste ik word er over terug gebeld.
Ik hoef ook niet eens echt weg bij UPC want ik heb verder geen problemen met ze, heb altijd verbinding enz. Alleen dat betalen gaat steeds fout.
Hij zou me nog terug bellen. Hij heeft een nette oplossing geboden en gaat dat nu proberen rond te maken.
Als dat lukt, dan kijk ik het weer een jaar aan bij UPC want ik heb hier in mijn omgeving ook niet heel veel andere keus..