Partyflock
 
Forumonderwerp · 990621
Waarschuw beheerder
Wie is er wel eens hier geweest?

Ik wil hier mss heengan met mijn moeder in de februarivakantie, ik wilde alleen graag wat indrukken opdoen.. Want ik vind in de reisboekjes met verslagen over Zuid Afrika het een beetje lauwtjes, terwijl andere verhalen weer helemaal lyrisch erover zijn.

Hoe is Kaapstad zelf (op gebied van winkelen, uit eten etc)? Hoe zijn de stranden, zijn ze mooi/lekker? Is het zeewater koud (ivm dat het aan de Atlantische Oceaan beneden ligt) En vooral: hoe zijn de safari's?

Nouja als je er eens geweest bent of er iets over weet, zou ik het tof vinden als je hier zoveel mogelijk verteld :D
 
Waarschuw beheerder
hmzz bij upstairs werd wel wat gedraaid(elektronische muziek)zei straat van longstreet
soms in jo'burg (zit op longstreet)

mara vooral veel r&b etc
maar was wel ltijd super gezellig daar
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 mei 2008 om 13:10:
Nog tips voor goede techno/electro clubs


fiction op longstreet heeft heerlijke minimal en electro avonden! Vooral op vrijdagavond!!

(L)it
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 mei 2008 om 19:40:
fiction op longstreet


zegt me niks
is het nieuw?
waar zit het precies?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MeloniuM :bounce: op maandag 26 mei 2008 om 23:38:
Kaapstad lijkt me prachtig! :jaja:


is het ook
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 mei 2008 om 19:40:
fiction op longstreet heeft heerlijke minimal en electro avonden! Vooral op vrijdagavond!!


oke zeker even kijken :) thxxx
 
Waarschuw beheerder
Ek mis my huis<3
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Am:D op zondag 6 januari 2008 om 19:05:
Hoe is Kaapstad


Kick!

Maar been there done that, hoef er niet meer heen iig!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 2 juni 2008 om 11:54:
Maar been there done that, hoef er niet meer heen iig!


k ga zeker weer terg
mooiste stad op aarde
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juni 2008 om 12:16:
mooiste stad op aarde


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 mei 2008 om 11:12:
fiction op longstreet

zegt me niks
is het nieuw?
waar zit het precies?


Zit schuin tegen over long street cafe. trappetje op naar boven..
Nee hoor zit er al een aantal jaar..
 
Waarschuw beheerder
naast jo'burg of,........?
aan de ene kant ervan zit een platen zaak miss aan de andere kant
of zit het in een zijstrata van longstreet?
 
Waarschuw beheerder
Ja volgens mij wel.. of misschien nog eentje daar naast..
 
Waarschuw beheerder
Ik ga half juli 3 weken door Zuid Afrika toeren.

Bij aankomst meteen door met een binnenlandse vlucht naar Bloemfontein, om vervolgens te rijden naar Roma in Lesotho, daarna naar Drakensbergen, vervolgens naar de Durban om vanaf daar via Ballito Bay, St Lucia (Hluhluwe, False Bay) via Swaziland (Phophonyane Falls, Pigs Peak ) naar Kruger (Komatipoort) te rijden. En vanaf daar terug naar Jo'burg met een binnenlandse vlucht terug naar Kaapstad (Hotel Daddy Long Legs).

:cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 juli 2008 om 21:35:
Hluhluwe


heb ik goede verhalen over gehoord
helaas zelf niet geweest

jo'burg is kut

kaapstad is de hemel
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 09:49:
jo'burg is kut


Haha ja we gaan Jo'burg ook niet in (zeker nu niet), we rijden rechtstreeks naar t vliegveld.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 13:29:
Haha ja we gaan Jo'burg ook niet in (zeker nu niet),


Hoezo
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 19:00:
Hoezo


omdta het een kutstad is
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 19:01:
omdta het een kutstad is


Jaa
Maar waarom vind je het een kutstad?
Jo'burg is mooi.
 
Waarschuw beheerder
k vin het niet agressieve stad
sfeer met uit gaan is kut
is gewoon niet mij stad
kaapstad daar en tegen is super
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 19:05:
k vin het niet agressieve stad
sfeer met uit gaan is kut
is gewoon niet mij stad
kaapstad daar en tegen is super


Oh oke,
Jaa kaapstad rocks<3.
 
Waarschuw beheerder
zit je daar nu of?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Am:D op zondag 6 januari 2008 om 19:05:
(op gebied van winkelen


goed te doen, je kan goedkoop uit zijn, maar ook weer duur..goed uitkijken waar je shopt dus
Uitspraak van Am:D op zondag 6 januari 2008 om 19:05:
)? Hoe zijn de stranden


zeer mooi.. mooie plaatjes schieten (y)
Uitspraak van Am:D op zondag 6 januari 2008 om 19:05:
vooral: hoe zijn de safari's


hangt heel erg af waar je het boekt..kruger park was te gek , the whole package gezien.. the big 5 dus.. loont de moeite om dat zorgvuldig te plannen (y)

uitgaan niet echt bijzonder, wel toeristisch.. en goed eten dat wel.. maar betaal je wel wat meer voor.

aanrader is een helikoptervulcht , voor 50 euro ben je 45 minuten zoet, en heb je een goed overzicht :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op vrijdag 11 juli 2008 om 00:00:
eer mooi.. mooie plaatjes schieten


landudno:D
Uitspraak van Tacone* o:) op vrijdag 11 juli 2008 om 00:00:
ngt heel erg af waar je het boekt..kruger park was te gek


hmzz is idd leuk maar veel toeristen
etoshaa en vooral moremi zijn vele malen beter maar das weer namibie en botswana
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 09:56:
landudno


(y)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 09:56:
hmzz is idd leuk maar veel toeristen


geen 1 gezien..

zat ook op een bijzondere lodge , dat dan weer wel (y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op vrijdag 11 juli 2008 om 10:09:
zat ook op een bijzondere lodge , dat dan weer wel


dan is het wel beters
wel super veel dieren ook gezien daar:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 10:18:
zat ook op een bijzondere lodge , dat dan weer wel

dan is het wel beters
wel super veel dieren ook gezien daar


ja allemaal joh, the big 5 ..een giraffenfamilie en een live slachting van leeuwen vs een antilope... superfly (y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op vrijdag 11 juli 2008 om 10:43:
leeuwen vs een antilope


datheb ik nu wel gemist:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 10:45:
leeuwen vs een antilope

datheb ik nu wel gemist


wij hadden mazzel (y)

echt vette close-ups gemaakt ook B)
 
Waarschuw beheerder
beters:D
ach ik zal er wel vaker komen:)
Waarschuw beheerder
sin city is ook dope, als van gokken houdt.. heb me dr flink uitgeleefd (y)
 
Waarschuw beheerder
ha ak ben daranog nooit geweest
ook nog wat gewonnen of?
Waarschuw beheerder
cker, daarom was het ook leuk :lol:

iets van 1500 € ofzo omgerekend
 
Waarschuw beheerder
haha dan heb je leuke avonden daar
Waarschuw beheerder
is echt van je hotelkamer zo aanschuiven bij de roulette tafel,ala las vegas..

gekkehuis was dat :respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 23:51:
zit je daar nu of?


Nee in den haag
Maar ik ben van Kaapstad.
 
Waarschuw beheerder
k ga proberen of het lukt om in januari 3 weken te gaan
maar hoop niet dta het weer bij proberen blijft:(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op vrijdag 11 juli 2008 om 11:33:
sun city


we zaten vorige week 1 dag in het grand west :lief:

ken je ook flink gokken, in 2010 sun city weer
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 16:41:
we zaten vorige week 1 dag in het grand west


wara ben je nog meer geweest?
 
Waarschuw beheerder
De rest van de tijd bij mijn oom en tante. Mijn moeder komt uit Kaapstad dus heb een hele grote familie :d

Zal van de week nog wat fotoos op pf zetten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 16:41:
sun city

we zaten vorige week 1 dag in het grand west

ken je ook flink gokken, in 2010 sun city weer


flink gokkeng de gekste (y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 09:54:
De rest van de tijd bij mijn oom en tante. Mijn moeder komt uit Kaapstad dus heb een hele grote familie

Zal van de week nog wat fotoos op pf zetten


veel gedaan nog in kaapstad?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op woensdag 20 augustus 2008 om 10:19:
flink gokkeng de gekste (y)


2x naar geldautomaats gelopeng, daarna maar gestopt


Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 10:20:
veel gedaan nog in kaapstad?


Voornamelijk veel tijd doorgebracht met fam. Voor de rest Tafelberg, Robbeneiland, Cape the good hope, capepoint, stellenbosch, spier etc. de standaard dingen zegmaar, laatste keer was ik 11, dus moest ff :)
 
Waarschuw beheerder
haha wel d estandaard dingen dus
en nog uitgeweest?
zo ja waar?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 18:46:
en nog uitgeweest?
zo ja waar?


paar keer uitgeweest, Club Fiction in Long Street zijn we geweest, dat vond ik dus echt ruk. Te klein en sfeerloos.

The livingroom, soort Jimmy Whoo achtig, wel vermaakt.

Chrome, ofzoiets, ook goed vermaakt.

Ook 1 of andere club in het centrum op 20 hoog ofzo, met uitzicht over Kaapstad, was ook goed te doen!

Beetje club 11 idee.

Er staan nu wat fotoos in mn album.
 
Waarschuw beheerder
de messte ken ik niet dara van
maar is alweer 3 jaar terug
is 169 on long ernog?

k ga ff je foto's bekijken
groetjes
 
Waarschuw beheerder
ken je ze wel zien?
 
Waarschuw beheerder
nee volgens mij niet
 
Waarschuw beheerder
moet je even vriendschapsverzoek bevestigen
 
Waarschuw beheerder
gedaan
:D