Partyflock
 
Forumonderwerp · 990621
Waarschuw beheerder
Wie is er wel eens hier geweest?

Ik wil hier mss heengan met mijn moeder in de februarivakantie, ik wilde alleen graag wat indrukken opdoen.. Want ik vind in de reisboekjes met verslagen over Zuid Afrika het een beetje lauwtjes, terwijl andere verhalen weer helemaal lyrisch erover zijn.

Hoe is Kaapstad zelf (op gebied van winkelen, uit eten etc)? Hoe zijn de stranden, zijn ze mooi/lekker? Is het zeewater koud (ivm dat het aan de Atlantische Oceaan beneden ligt) En vooral: hoe zijn de safari's?

Nouja als je er eens geweest bent of er iets over weet, zou ik het tof vinden als je hier zoveel mogelijk verteld :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 januari 2008 om 17:32:
Blijf je alleen bij kaapstad of ga je ook nog naar andere plaatsen?


Ik ga rondreizen!

we zijn eerst 3 daagjes in kaapstad, vervolgens gaan we naar struisvogelboerderij, dan trekken we door naar savannes en dan naar een strand aan de indische oceaan (dus lekker warm!) en dan maken we een binnenlandse vlucht terug naar kaapstad en dan vliegen we van daar weer terug! :)

zin zin

prachtig plaatje heb je trouwens gepost :D
 
Waarschuw beheerder
ik ben stiekum wel een beetje jaloers hoor:$
 
Waarschuw beheerder
Ik kan ook niet wachten tot ik weer ga..

19 april vlieg ik!! Joehoee.. :bounce:
 
Waarschuw beheerder
vakantie of..........?
 
Waarschuw beheerder
zwaar jaloers jwt
 
Waarschuw beheerder
Ik wil oooooooooooooooooooooooooook terug!!!!! Lekker shoppen in tygervalley & Canal wolk :D Can'to go back there!!

Veel plezier voor diegene die gaan!! :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 15:42:
tygervalley


heb ik tegen over gewerkt:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 13:59:
vakantie of..........?


Ga er onderzoek doen voor school.. maandje van jo'burg naar swazi en naar Capetown.. Dus wordt wel weer leuk.. :D:D
 
Waarschuw beheerder
ja

vooral CPTN!!!
Waarschuw beheerder
donateur
boehoe!!!!.... :'( ik wil weer terug naar mothercity Cape Town!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
 
Waarschuw beheerder
hoe was het
Waarschuw beheerder
donateur
Vet natuurlijk! :D Ben jij nou nog geweest? Of plannen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Am:D op dinsdag 8 januari 2008 om 13:24:
iemand nog tips oid? :D


ik zou zeggen, ga naar Daniel's Cheetah breeding farm... Ik heb daar met een 5 maanden oude cheetah gespeeld, 5 jonge (3 weken oud) leeuwenwelpjes gespeeld en een top tijd gehad.. uurtje kostte me R20 (2 euro ;))

andere tips.. hoogste bungyjump van de wereld misschien? In Bloukrans, bij Tsitsikamma National Park in de buurt. Ik vond het heeeeel vet :D

ach ik heb zoveel tips eigenlijk... ik wil in elk geval weer terug!! Damn!
 
Waarschuw beheerder
nee nebn niet geweest
wel altijd plannen
veel wezen stappen in cape town?
zit 169 on long er nog?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tom™ op zaterdag 9 februari 2008 om 15:23:
ik wil in elk geval weer terug!! Damn!


Wat een bekent gevoel!! haha I'm Hooked!!

19 April Vlieg ik!!! JEHHHHHHH :bounce:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 februari 2008 om 20:17:
19 April Vlieg ik!!! JEHHHHHHH


nog een plekje over in je koffer;)
Waarschuw beheerder
donateur
trut... das niet eerlijk :p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tom™ op vrijdag 22 februari 2008 om 10:45:
trut... das niet eerlijk


Ahhhh lieverd toch, je weet toch dat ik van je hou!
Waarschuw beheerder
donateur
ik ook van jou, ik gun het je ook wel hoor ;)
Waarschuw beheerder
Vorig jaar een maand in een Z-Afrikaans bushvelt gezeten... Heerlijk.
Vanalles gezien (natuur) en geleerd (opleiding FGASA-natuurgids)

kijk anders ook even op www.ecotraining.co.za
 
Waarschuw beheerder
CAPE TOWN(L)
There's no place like home
 
Waarschuw beheerder
ik mis hhet!!!!!!!!!
 
Artiest Nomaxx
Waarschuw beheerder
vlieg 23 juli voor 5 weken.

nog tips, wat je echt gezien/gedaan moet hebben?

hoor het graag
 
Waarschuw beheerder
waar ga je heen in za?

zie ook me album voor foto's
 
Waarschuw beheerder
vlieg op kaapstad, daar heb ik auto gehuurd en daarna ??????????????
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 mei 2008 om 16:35:
vlieg 23 juli voor 3 weken.


naar mijn familia :D

echt zin in
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 mei 2008 om 16:45:
vlieg op kaapstad, daar heb ik auto gehuurd en daarna ??????????????


hmz zzou zowie zo minimaal 1 week in cptn blijven
vanuit daar naar cape point (bijv heen via muizenberg en terug via chapmanspeak)
dagje westcoast NP (bij langebaan, via blou berg)
weekendje stappen mee pakken

dan via gardenroute rijden (heb hem zelf niet af gereden geen tijd meer voor ondanks de 98 maanden dat ik er was)

verdre naar kruger(al zijn er wel beter parken MOREMI, maar dat is in botswana) en blyde rivier canyon
en als je kan een rugby wedstrijd mee pakken!!

succes
 
Waarschuw beheerder
Nog tips voor goede techno/electro clubs :D
 
Waarschuw beheerder
hmzz bij upstairs werd wel wat gedraaid(elektronische muziek)zei straat van longstreet
soms in jo'burg (zit op longstreet)

mara vooral veel r&b etc
maar was wel ltijd super gezellig daar
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 mei 2008 om 13:10:
Nog tips voor goede techno/electro clubs


fiction op longstreet heeft heerlijke minimal en electro avonden! Vooral op vrijdagavond!!

(L)it
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 mei 2008 om 19:40:
fiction op longstreet


zegt me niks
is het nieuw?
waar zit het precies?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MeloniuM :bounce: op maandag 26 mei 2008 om 23:38:
Kaapstad lijkt me prachtig! :jaja:


is het ook
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 mei 2008 om 19:40:
fiction op longstreet heeft heerlijke minimal en electro avonden! Vooral op vrijdagavond!!


oke zeker even kijken :) thxxx
 
Waarschuw beheerder
Ek mis my huis<3
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Am:D op zondag 6 januari 2008 om 19:05:
Hoe is Kaapstad


Kick!

Maar been there done that, hoef er niet meer heen iig!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 2 juni 2008 om 11:54:
Maar been there done that, hoef er niet meer heen iig!


k ga zeker weer terg
mooiste stad op aarde
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juni 2008 om 12:16:
mooiste stad op aarde


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 mei 2008 om 11:12:
fiction op longstreet

zegt me niks
is het nieuw?
waar zit het precies?


Zit schuin tegen over long street cafe. trappetje op naar boven..
Nee hoor zit er al een aantal jaar..
 
Waarschuw beheerder
naast jo'burg of,........?
aan de ene kant ervan zit een platen zaak miss aan de andere kant
of zit het in een zijstrata van longstreet?
 
Waarschuw beheerder
Ja volgens mij wel.. of misschien nog eentje daar naast..
 
Waarschuw beheerder
Ik ga half juli 3 weken door Zuid Afrika toeren.

Bij aankomst meteen door met een binnenlandse vlucht naar Bloemfontein, om vervolgens te rijden naar Roma in Lesotho, daarna naar Drakensbergen, vervolgens naar de Durban om vanaf daar via Ballito Bay, St Lucia (Hluhluwe, False Bay) via Swaziland (Phophonyane Falls, Pigs Peak ) naar Kruger (Komatipoort) te rijden. En vanaf daar terug naar Jo'burg met een binnenlandse vlucht terug naar Kaapstad (Hotel Daddy Long Legs).

:cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 juli 2008 om 21:35:
Hluhluwe


heb ik goede verhalen over gehoord
helaas zelf niet geweest

jo'burg is kut

kaapstad is de hemel
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 09:49:
jo'burg is kut


Haha ja we gaan Jo'burg ook niet in (zeker nu niet), we rijden rechtstreeks naar t vliegveld.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 13:29:
Haha ja we gaan Jo'burg ook niet in (zeker nu niet),


Hoezo
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 19:00:
Hoezo


omdta het een kutstad is
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 19:01:
omdta het een kutstad is


Jaa
Maar waarom vind je het een kutstad?
Jo'burg is mooi.
 
Waarschuw beheerder
k vin het niet agressieve stad
sfeer met uit gaan is kut
is gewoon niet mij stad
kaapstad daar en tegen is super
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 19:05:
k vin het niet agressieve stad
sfeer met uit gaan is kut
is gewoon niet mij stad
kaapstad daar en tegen is super


Oh oke,
Jaa kaapstad rocks<3.
 
Waarschuw beheerder
zit je daar nu of?