Wie is er wel eens hier geweest?
Ik wil hier mss heengan met mijn moeder in de februarivakantie, ik wilde alleen graag wat indrukken opdoen.. Want ik vind in de reisboekjes met verslagen over Zuid Afrika het een beetje lauwtjes, terwijl andere verhalen weer helemaal lyrisch erover zijn.
Hoe is Kaapstad zelf (op gebied van winkelen, uit eten etc)? Hoe zijn de stranden, zijn ze mooi/lekker? Is het zeewater koud (ivm dat het aan de Atlantische Oceaan beneden ligt) En vooral: hoe zijn de safari's?
Nouja als je er eens geweest bent of er iets over weet, zou ik het tof vinden als je hier zoveel mogelijk verteld
Ik wil hier mss heengan met mijn moeder in de februarivakantie, ik wilde alleen graag wat indrukken opdoen.. Want ik vind in de reisboekjes met verslagen over Zuid Afrika het een beetje lauwtjes, terwijl andere verhalen weer helemaal lyrisch erover zijn.
Hoe is Kaapstad zelf (op gebied van winkelen, uit eten etc)? Hoe zijn de stranden, zijn ze mooi/lekker? Is het zeewater koud (ivm dat het aan de Atlantische Oceaan beneden ligt) En vooral: hoe zijn de safari's?
Nouja als je er eens geweest bent of er iets over weet, zou ik het tof vinden als je hier zoveel mogelijk verteld




