Partyflock
 
Forumonderwerp · 990621
Waarschuw beheerder
Wie is er wel eens hier geweest?

Ik wil hier mss heengan met mijn moeder in de februarivakantie, ik wilde alleen graag wat indrukken opdoen.. Want ik vind in de reisboekjes met verslagen over Zuid Afrika het een beetje lauwtjes, terwijl andere verhalen weer helemaal lyrisch erover zijn.

Hoe is Kaapstad zelf (op gebied van winkelen, uit eten etc)? Hoe zijn de stranden, zijn ze mooi/lekker? Is het zeewater koud (ivm dat het aan de Atlantische Oceaan beneden ligt) En vooral: hoe zijn de safari's?

Nouja als je er eens geweest bent of er iets over weet, zou ik het tof vinden als je hier zoveel mogelijk verteld :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Am:D op zondag 6 januari 2008 om 19:05:
(op gebied van winkelen


goed te doen, je kan goedkoop uit zijn, maar ook weer duur..goed uitkijken waar je shopt dus
Uitspraak van Am:D op zondag 6 januari 2008 om 19:05:
)? Hoe zijn de stranden


zeer mooi.. mooie plaatjes schieten (y)
Uitspraak van Am:D op zondag 6 januari 2008 om 19:05:
vooral: hoe zijn de safari's


hangt heel erg af waar je het boekt..kruger park was te gek , the whole package gezien.. the big 5 dus.. loont de moeite om dat zorgvuldig te plannen (y)

uitgaan niet echt bijzonder, wel toeristisch.. en goed eten dat wel.. maar betaal je wel wat meer voor.

aanrader is een helikoptervulcht , voor 50 euro ben je 45 minuten zoet, en heb je een goed overzicht :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op vrijdag 11 juli 2008 om 00:00:
eer mooi.. mooie plaatjes schieten


landudno:D
Uitspraak van Tacone* o:) op vrijdag 11 juli 2008 om 00:00:
ngt heel erg af waar je het boekt..kruger park was te gek


hmzz is idd leuk maar veel toeristen
etoshaa en vooral moremi zijn vele malen beter maar das weer namibie en botswana
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 09:56:
landudno


(y)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 09:56:
hmzz is idd leuk maar veel toeristen


geen 1 gezien..

zat ook op een bijzondere lodge , dat dan weer wel (y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op vrijdag 11 juli 2008 om 10:09:
zat ook op een bijzondere lodge , dat dan weer wel


dan is het wel beters
wel super veel dieren ook gezien daar:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 10:18:
zat ook op een bijzondere lodge , dat dan weer wel

dan is het wel beters
wel super veel dieren ook gezien daar


ja allemaal joh, the big 5 ..een giraffenfamilie en een live slachting van leeuwen vs een antilope... superfly (y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op vrijdag 11 juli 2008 om 10:43:
leeuwen vs een antilope


datheb ik nu wel gemist:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 10:45:
leeuwen vs een antilope

datheb ik nu wel gemist


wij hadden mazzel (y)

echt vette close-ups gemaakt ook B)
 
Waarschuw beheerder
beters:D
ach ik zal er wel vaker komen:)
Waarschuw beheerder
sin city is ook dope, als van gokken houdt.. heb me dr flink uitgeleefd (y)
 
Waarschuw beheerder
ha ak ben daranog nooit geweest
ook nog wat gewonnen of?
Waarschuw beheerder
cker, daarom was het ook leuk :lol:

iets van 1500 € ofzo omgerekend
 
Waarschuw beheerder
haha dan heb je leuke avonden daar
Waarschuw beheerder
is echt van je hotelkamer zo aanschuiven bij de roulette tafel,ala las vegas..

gekkehuis was dat :respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juli 2008 om 23:51:
zit je daar nu of?


Nee in den haag
Maar ik ben van Kaapstad.
 
Waarschuw beheerder
k ga proberen of het lukt om in januari 3 weken te gaan
maar hoop niet dta het weer bij proberen blijft:(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op vrijdag 11 juli 2008 om 11:33:
sun city


we zaten vorige week 1 dag in het grand west :lief:

ken je ook flink gokken, in 2010 sun city weer
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 16:41:
we zaten vorige week 1 dag in het grand west


wara ben je nog meer geweest?
 
Waarschuw beheerder
De rest van de tijd bij mijn oom en tante. Mijn moeder komt uit Kaapstad dus heb een hele grote familie :d

Zal van de week nog wat fotoos op pf zetten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 16:41:
sun city

we zaten vorige week 1 dag in het grand west

ken je ook flink gokken, in 2010 sun city weer


flink gokkeng de gekste (y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 09:54:
De rest van de tijd bij mijn oom en tante. Mijn moeder komt uit Kaapstad dus heb een hele grote familie

Zal van de week nog wat fotoos op pf zetten


veel gedaan nog in kaapstad?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op woensdag 20 augustus 2008 om 10:19:
flink gokkeng de gekste (y)


2x naar geldautomaats gelopeng, daarna maar gestopt


Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 10:20:
veel gedaan nog in kaapstad?


Voornamelijk veel tijd doorgebracht met fam. Voor de rest Tafelberg, Robbeneiland, Cape the good hope, capepoint, stellenbosch, spier etc. de standaard dingen zegmaar, laatste keer was ik 11, dus moest ff :)
 
Waarschuw beheerder
haha wel d estandaard dingen dus
en nog uitgeweest?
zo ja waar?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 18:46:
en nog uitgeweest?
zo ja waar?


paar keer uitgeweest, Club Fiction in Long Street zijn we geweest, dat vond ik dus echt ruk. Te klein en sfeerloos.

The livingroom, soort Jimmy Whoo achtig, wel vermaakt.

Chrome, ofzoiets, ook goed vermaakt.

Ook 1 of andere club in het centrum op 20 hoog ofzo, met uitzicht over Kaapstad, was ook goed te doen!

Beetje club 11 idee.

Er staan nu wat fotoos in mn album.
 
Waarschuw beheerder
de messte ken ik niet dara van
maar is alweer 3 jaar terug
is 169 on long ernog?

k ga ff je foto's bekijken
groetjes
 
Waarschuw beheerder
ken je ze wel zien?
 
Waarschuw beheerder
nee volgens mij niet
 
Waarschuw beheerder
moet je even vriendschapsverzoek bevestigen
 
Waarschuw beheerder
gedaan
:D