Partyflock
 
Forumonderwerp · 991413
745x bekeken
Waarschuw beheerder
ik heb deze :

Corsa 1.8 gsi met 83.000 op de teller. zeer weinig voor november 2001.
Koste mij 11.000 in augustus 2006

[img width=505 height=323]https://album.partyflock.nl/13893081.jpg[/img]
[img width=584 height=416]https://album.partyflock.nl/13893935.jpg[/img]
[img width=490 height=439]https://album.partyflock.nl/4880448.jpg[/img]
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/29561974.jpg[/img]


[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/29938162.jpg[/img]
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/29938107.jpg[/img]
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/29938218.jpg[/img]


Ik kwam deze vette diesel tegen aangezien ik heel veel km's rijdt zit ik me nu te bedenken om in te ruilen. deze auto heeft 140.000 op de teller. Ik weet het meer als de mijne maar de mijne heeft ook echt weinig kms onder gemiddelde en dat heeft nu mn waarde zo hoog gehouden dat ik bijna niets hoef bij te leggen terwijl de diesel van binnen en buiten zoveel waarde heeft wat mijn auto niet heeft.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mooie auto :D

Ruilen met mijn ferrari??:Cheer:
 
Waarschuw beheerder
Hoeveel zou je voor je Corsa vragen?
 
Waarschuw beheerder
Die Corsa is wel dik. Met wat aanpassingen. :9
Eerst al dat chroom er maar af.
Waarschuw beheerder
hij heeft een jaar stil gestaan ivm dat ik nog geen rijbewijs had..
ik rij er net een half jaartje mee.
vraagprijs 9.500/10.000?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miranda... op vrijdag 11 januari 2008 om 19:39:
vraagprijs 9.500


+ hond?
 
Waarschuw beheerder
Vind het een mooie bak je opel!!

Zal t straks s ff laten zien aan iemand!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miranda... op vrijdag 11 januari 2008 om 19:39:
hij heeft een jaar stil gestaan ivm dat ik nog geen rijbewijs had..


Ah, dat verklaart.


Uitspraak van Miranda... op vrijdag 11 januari 2008 om 19:32:
Ik weet het meer als de mijne maar de mijne heeft ook echt weinig kms


Waarschuw beheerder
onderhouden bij de dealer :)

alle parpieren zit erbij. (onderhoudsboekjes, styling)

Vorige eigenaar heeft zelfs ook intresse :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miranda... op vrijdag 11 januari 2008 om 19:42:
Vorige eigenaar heeft zelfs ook intresse


`
T is ook leuke auto!(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
met een leuk karakter(Y)
Waarschuw beheerder
praten meer over mn huidige auto dan over mn nieuw oogappeltje ;)
Waarschuw beheerder
donateur
maar die golf is veeeeel mooier :D
alleen dat lichte stuk voorop :/
 
Waarschuw beheerder
Ik vind je huidige auto ook mooier dan die golf(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miranda... op vrijdag 11 januari 2008 om 19:42:
Vorige eigenaar heeft zelfs ook intresse laatste aanpassing 11 januari 2008 19:43


Hahaha :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 januari 2008 om 19:47:
Ik vind je huidige auto ook mooier dan die golf


thanks


ik vind ze alle 2 echt mooi

ben ook echt super gek met mn huidige maar rij zoveel dat diesel veel beter is.

lichte stuk vind ik jhuist wel wat hebben
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miranda... op vrijdag 11 januari 2008 om 19:50:
ben ook echt super gek met mn huidige maar rij zoveel dat diesel veel beter is.


Ja das waar. T is dat k geld niet heb als student!!

Dus moet t maar bij mn 1.6 GSI houden O:)
Waarschuw beheerder
Ik zou liever de Corsa willen hebben, maar ja, ben dan ook Opel gek.

Ik knap sowieso af op een diesel met een GTI embleem er op, dus die moet er iig af. En die witte streep op de kap vind ik ook niks. Wat dat betreft is de Corsa veel beschaafder.

Wat voor blok ligt er in de Golf? Gewoon TDI? Rode I? Rode DI?
Uitspraak van Miranda... op vrijdag 11 januari 2008 om 19:32:
de diesel van binnen en buiten zoveel waarde heeft wat mijn auto niet heeft.


Optische aanpassingen maken de auto minder gewild, en in princiepe minder waard.
Je moet maar net iemand vinden die het mooi vind en er extra voor wilt lappen. Het is maar net wat de gek er voor geeft. Of bedoel je dat niet?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Early Ries op vrijdag 11 januari 2008 om 20:00:
Ik knap sowieso af op een diesel met een GTI embleem er op


Idd, wat de hell doet dat GTi daar :|.

En ik vind die lichte 'strook' ook niet mooi, maar dat is natuurlijk maar net wat je smaak is.

Maarre, wat is je vraag nou eigenlijk? Of je 't moet doen of niet?
Als jij zoveel rijdt dat diesel een stuk goedkoper is, zeg ik doen. Ik neem aan dat jouw km-stand 83.000 is en niet 8300? In dat geval zijn de km-standen vergelijkbaar, omdat een diesel vaak qua km's iets langer meegaat.

Ondanks dat ik zelf érg van de VW's ben, vind ik de Corsa mooier :yes:.
Waarschuw beheerder
iid moet 83.000 zijn...

en yep.. idd of ik het moet doen of niet omdat ik met mn huidige auto ook super gek ben...


wil gewoon ff andermans mening aanhoren omdat ik nu beetje de rose bril op heb... als je snapt wat ik bedoel :)

maar iig thanks.. heb nu al goede meningen gehad..

hopelijk volgen er meer :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Laten we 't eens anders zeggen; hoeveel km per jaar rij je ongeveer?
Waarschuw beheerder
Ik zeg t echt niet graag, maar ik vind die opel 100x beter als die golf...wat een gedrochtje zeg
Waarschuw beheerder
donateur
Die golf is overigens ook nog net ff een (belasting) klasse zwaarder dan de Corsa ;).

Wegenbelasting die je nu betaald = 82 euro per kwartaal
Wegenbelasting die je dan betaald = 235 euro per kwartaal

Diesel is sowieso een stukkie duurder daarin natuurlijk, maar toch.. Dat is al een verschil van 153 euro per kwartaal.. Oftewel 51 euro per maand.
Denk dat de Golf daarbij in de verzekering ook wel ff een stukkie duurder is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tja 3x tanken en je hebt t er weer uit :)
Waarschuw beheerder
jah vindt die golf persoonlijk beetje jammer om het een gti te laten lijken wat het dus werkelijk niet is :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rexel op vrijdag 11 januari 2008 om 20:19:
Ik zeg t echt niet graag, maar ik vind die opel 100x beter als die golf...wat een gedrochtje zeg


Michel wat lees ik nou?? Deed het pijn toen je dat opschreef dat je de opel mooier vond dan de Golf?? :LOL: :LOL::LOL::LOL:

:RESPECT:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja een beetje wel ja, maar in dit geval kan je er gewoon echt niet onderuit als je t mij vraagt....zelfs ik als vw liefhebber in hart en nieren niet :P

T komt niet omdat ik die opel zo mooi vind, meer omdat die golf zo ontzettend fout is
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rexel op vrijdag 11 januari 2008 om 20:24:
tja 3x tanken en je hebt t er weer uit


Zeker, maar dan moet ze dus wel echt veel rijden ;).

Daar verkijken veel mensen zich nog weleens op.
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou die opel houden..

en 11.000 km in een half jaar is normaal hoor ;) Ik zit op ca. 35.000 km in een jaar.. Daarbij rij ik elke dag 80 km zakelijk (ongeveer 20.000 km op jaarbasis) + de overige 10.000 recreatief.

En een diesel wordt pas aantrekkelijk als je ca 30.000 km in een jaar rijdt ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tja voor 11000 km in het jaar zou ik t zeker niet doen nee. neem aan dat dat opeltje ook niet al teveel zuipt :)
Waarschuw beheerder
zoo.. Ik had dit soort reacties echt niet verwacht..

De vw was zo mooi op dat moment en iedereen die erbij stond vond hem een plaatje.. maar hier blijkt het juist niet zo te zijn...??

Missch neem ik geen goede fotos..??:P


ik kom op 35.000 a 40.000 km per jaar :)

nou ik rij er zondag nog wel ff langs met wat mensen,... ff kijken hoe we er dan over denken :)
Waarschuw beheerder
nee ik vindt gewoon een gti is een gti, een diesel dus niet, plus die witte baan vindt ik ook niet wat hebben. Nee er is aandacht aan besteed maar hij is het gewoon net niet :(
Waarschuw beheerder
Zon auto moet je gewoon heel erg goed nakijken voor je m koopt. 9 van de 10 van die jonge "gestylede" wagens hebben gewoon een schade verleden, en dan zijn een paar immitatie bumpers goedkoper als orgineel, en t verkoopt soms nog beter ook.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miranda... op vrijdag 11 januari 2008 om 20:52:
ik kom op 35.000 a 40.000 km per jaar


Dan is een diesel wel een tikkie goedkoper..

Maar ben het met iedereen eens. De Opel ziet er een stuk beter uit.

Heb zelf voor mijn huidige auto ook een corsa C gsi gehad en verkocht bij 86000 km en nooit problemen mee gehad dus zijn gewoon prima wagens.

Uitspraak van Rexel op vrijdag 11 januari 2008 om 20:48:
voor 11000 km in het jaar zou ik t zeker niet doen nee. neem aan dat dat opeltje ook niet al teveel zuipt


Ook die kan een slokje lusten hoor vergis je niet haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vergeleken met wat ik gewend ben is alles zuinig 8)
Waarschuw beheerder
hij was van een voorzitter van 1 of andere tuning iets...

en dat witte dat is grijs.. hij komt er heel wit uit..

toen ik mn gsi kocht was ik ook bang dat ik later achter de probleempjes kwam..

maar gelukkig loopt hij tot nu toe echt super en niets mee aan de hand...

zat me ook al te bedenken dat als ik hem miss inruil en mocht met die andere toch wel wat dingetjes zijn..

zou mooi kut wezen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 januari 2008 om 20:44:
en 11.000 km in een half jaar is normaal hoor


Hoe kom jij aan die cijfers :P.


Uitspraak van Miranda... op vrijdag 11 januari 2008 om 20:52:
ik kom op 35.000 a 40.000 km per jaar


Dan is het in elk geval zéker de moeite om over te gaan op Diesel.


Uitspraak van Miranda... op vrijdag 11 januari 2008 om 20:52:
De vw was zo mooi op dat moment en iedereen die erbij stond vond hem een plaatje.. maar hier blijkt het juist niet zo te zijn...??

Missch neem ik geen goede fotos..??


Daar ligt 't niet aan, vind 'm gewoon niet mooi, net als anderen hier. Maar dat moet jou niet tegenhouden een auto te kopen ;). Persoonlijke smaak.


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 januari 2008 om 20:44:
En een diesel wordt pas aantrekkelijk als je ca 30.000 km in een jaar rijdt


Dat ligt wel iets lager hoor tegenwoordig :).
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xander-van-gent op vrijdag 11 januari 2008 om 20:57:
Ook die kan een slokje lusten hoor vergis je niet haha


Zo indd, k weet niet of alle opels veel zuipen, maar mijn GSI is dorstig ding ja! :yes:
Waarschuw beheerder
Wat is dorstig? cijfers?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rexel op vrijdag 11 januari 2008 om 21:05:
Wat is dorstig? cijfers?


Hou k niet bij:$

Krijg k altijd voor op mn flikker :x

Maar hij gebruikt ook nog s veel olie!
Waarschuw beheerder
Schatting kan je wel maken toch? :)


Olie vebruik is een heel ander verhaal :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rexel op vrijdag 11 januari 2008 om 21:05:
Wat is dorstig? cijfers?


Ach ik reed toch gemiddeld 1:10 met de corsa gsi
En met de opc die ik nu heb... tja das een ander verhaal :lol:
Waarschuw beheerder
1:10 is niks mis mee toch?
 
Waarschuw beheerder
Ik vind die golf echt afschuwelijk.

Vind je corsa veeel mooier, maar goed smaken verschillen.

Succes ermee!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die Golf ziet er echt uit als een superfout, afgeragd geval...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miranda... op vrijdag 11 januari 2008 om 21:01:
maar gelukkig loopt hij tot nu toe echt super en niets mee aan de hand...


Je weet nu wat je in huis hebt, dat is met de Golf nog maar de vraag.
Uitspraak van Xander-van-gent op vrijdag 11 januari 2008 om 21:13:
Ach ik reed toch gemiddeld 1:10 met de corsa gsi


Das best veel voor een 1.6 16v. Ligt natuurlijk ook aan je rijstijl. Je blokkie zal trouwens niet meer helemaal jofel geweest zijn, aangezien ie ook veel olie verbruikte.
Ik had een gemiddelde van 1:4 met mn Kadett GSI. Okok, hij was motorisch getuned, das niet eerlijk:p
Met mn Calibra (zelfde motor als een Kadett 2.0 16v GSI / Astra 2.0 16v GSI) haalde ik de 1:12 als ik mn best deed.