Partyflock
 
Forumonderwerp · 991413
808x bekeken
Waarschuw beheerder
ik heb deze :

Corsa 1.8 gsi met 83.000 op de teller. zeer weinig voor november 2001.
Koste mij 11.000 in augustus 2006

[img width=505 height=323]https://album.partyflock.nl/13893081.jpg[/img]
[img width=584 height=416]https://album.partyflock.nl/13893935.jpg[/img]
[img width=490 height=439]https://album.partyflock.nl/4880448.jpg[/img]
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/29561974.jpg[/img]


[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/29938162.jpg[/img]
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/29938107.jpg[/img]
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/29938218.jpg[/img]


Ik kwam deze vette diesel tegen aangezien ik heel veel km's rijdt zit ik me nu te bedenken om in te ruilen. deze auto heeft 140.000 op de teller. Ik weet het meer als de mijne maar de mijne heeft ook echt weinig kms onder gemiddelde en dat heeft nu mn waarde zo hoog gehouden dat ik bijna niets hoef bij te leggen terwijl de diesel van binnen en buiten zoveel waarde heeft wat mijn auto niet heeft.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Ries op zaterdag 12 januari 2008 om 01:20:
Das best veel voor een 1.6 16v. Ligt natuurlijk ook aan je rijstijl. Je blokkie zal trouwens niet meer helemaal jofel geweest zijn, aangezien ie ook veel olie verbruikte.
Ik had een gemiddelde van 1:4 met mn Kadett GSI. Okok, hij was motorisch getuned, das niet eerlijk
Met mn Calibra (zelfde motor als een Kadett 2.0 16v GSI / Astra 2.0 16v GSI) haalde ik de 1:12 als ik mn best deed.


Mijn Corsa was een 1.8 gsi en verbruikte juist totaal geen olie. Ik had hem in die tijd nieuw gekocht en na 86000 km de deur uit gedaan dus het blokkie was toppie :P maare..
1:4 Met je Kadett?? das wel bizar
Waarschuw beheerder
Vriend van mij heeft ook kadett die rijdt ook 1:4 :P

mijne gaat nog wel redelijk... 55 euro en ik rijdt 500/550 km...
Waarschuw beheerder
Dan is een dieseltje niet heel erg interresant.....
Waarschuw beheerder
Ik was met mn R32 op t laast gewoon bijna 100euro kwijt voor 350km ofzo...8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xander-van-gent op zaterdag 12 januari 2008 om 10:52:
maare..
1:4 Met je Kadett?? das wel bizar


Jup, brandstofdrukverhoger en zo help daar aardig aan mee. En dat ding luste alleen maar super plus 98.

Ik liep er financieel gezien dan ook op leeg. Daarom ging ie ook weg:( Heb in anderhalf jaar 50.000 km gereden met die wagen. Reken maar uit...
 
Waarschuw beheerder
van opel naar volkswagen?
ga je eindelijk verstand krijgen van auto merken;)
 
Waarschuw beheerder
weet trouwens niet hoe je erbij komt dat het een diesel is want er staat gti op die golf.
 
Waarschuw beheerder
kijk es naar die auto, het is gewoon een golf mk4 met een golf mk5 GTI front (op de koplampen na als ik me niet vergis :9 )
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 januari 2008 om 15:24:
weet trouwens niet hoe je erbij komt dat het een diesel is want er staat gti op die golf.


Een grilletje met GTi erop monteren op een auto is snel gedaan hoor 8).

Kwam vanmiddag nog een BMW330 tegen waar het M3 logo opgeplakt was met nog wel 33 erachter :vaag:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op zondag 13 januari 2008 om 18:41:
Een grilletje met GTi erop monteren op een auto is snel gedaan hoor .


ben je toch triest en goedkoop als je het gti embleem laat zitten:rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 januari 2008 om 20:02:
ben je toch triest en goedkoop als je het gti embleem laat zitten


Ben ik 100% met je eens, maar ik neem in dit geval aan dat die vorige eigenaar dat gedaan heeft en dat de dealer hem er gewoon niet afhaalt, dat is aan de koper :).
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op zondag 13 januari 2008 om 20:07:
Ben ik 100% met je eens, maar ik neem in dit geval aan dat die vorige eigenaar dat gedaan heeft en dat de dealer hem er gewoon niet afhaalt, dat is aan de koper .


ben ik het ook mee eens;)
Waarschuw beheerder
ach hoeveel opel's ik niet zie rijden met een opc logo erop en het is geen opc. Zelfde met die golfies veel gti's terwijl het gewoon een 1.4 of een diesel is
Waarschuw beheerder
ik houd lekker mn mooie betrouwbare 1.8 gsitje :yes: (L)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
De Golf werd al meerdere keren van een nieuwe look voorzien omdat de wagen dienst doet als demo-auto van Autosport Tepper Bv.
De motorkapverlenging en het montagewerk van de bumpers ed werden uitgevoerd door Voorwinden Customizing
De Golf werd voorzien van een Golf V gti-look bumperpakket van de firma Dietrich. Alle roosters en de grilles zijn origineel VW en komen van een Polo Gti.
De Tenzo GF7 velgen meten 19"x8,5j
De motorkap werd eerst verlengt door Voorwinden Customizing waarna de logouitsparing er weer ingesneden werd.
De achterkant werd ook voorzien van een Dietrich bumper en LED achterlichten.
Verder werd een dakspoiler gemonteerd.

Autosport Tepper Bv.


Autostyle dus.

De Tenzo GF7 velgen meten 19"x8,5j


Wat je bespaart op de rest ben je aan bandjes wel weer kwijt :p


Ik rij zelf ongeveer 35.000 kilometer per jaar en doe dit nog altijd met een twee liter benzineauto!
De wegenbelasting voor een diesel ligt veel hoger, en ook de dieselprijzen zijn niet meer zo laag.

Dan kun je nog beter voor een G3 installatie kiezen.
Waarschuw beheerder
donateur
golf ziet er wel leuk uit maar toch zeker liever die corsa!

overigens jammer dat die golf maar 66 kw heeft :S
motor moet toch echt wel aangepast worden bij het uiterlijk..
dus sowieso weg met dat GTI-logo!!
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xander-van-gent op zaterdag 12 januari 2008 om 10:52:
1:4 Met je Kadett?? das wel bizar


Maar wel mogelijk..:yes: 1.6 dohc blokkie van een kennis van mij doet ook wel 1:4, en geloof mij, das niet leuk als je ff een stukkie moet rijden en je heb geen andere waggie staan...8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miranda... op vrijdag 11 januari 2008 om 21:01:
hij was van een voorzitter van 1 of andere tuning iets...


Deze VW is van Pieter geweest, werkzaam bij Autostyle.
Heeft op diverse show's gestaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op vrijdag 18 januari 2008 om 12:45:
Maar wel mogelijk.. 1.6 dohc blokkie van een kennis van mij doet ook wel 1:4, en geloof mij, das niet leuk als je ff een stukkie moet rijden en je heb geen andere waggie staan...


Nee idd, krijg je er nou een bak vermogen voor terug, dan heb je er nog wat aan:s


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 januari 2008 om 12:46:
Autostyle.


:rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Ries op vrijdag 18 januari 2008 om 15:33:
krijg je er nou een bak vermogen voor terug


Nou ja, van 135 paarden naar dik 260 vin'k wel enige winst jah....:s bijna verdubbeling....maar hijs meteen niet meer geschikt om ff te toeren, zo bedoel ik het eigenlijk, dat nadeel...:9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op vrijdag 18 januari 2008 om 12:45:
1.6 dohc blokkie


Uitspraak van DanM op vrijdag 18 januari 2008 om 18:18:
van 135 paarden naar dik 260


Wat voor een blok is dat dan? Merk? motorcode? 135 pk standaart voor een 1600 is behoorlijk:o Turbo geblazen?
Las er gister te snel overheen, dacht dat we over een gaar 1600 8v (ohc) Opel blokkie praatte haha