Partyflock
 
Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op maandag 9 juli 2007 om 17:50:
want je hebt je iig niet voorgesteld, voor zover ik weet


nee sorry, wou t nog doen, maar jij was zo druk met feesten :P:P en ik trouwens ook. wat dacht je van mn forumfoto ;)

<============
Waarschuw beheerder
Waarom kan ik dit feest niet waarderen als zeer geweldig :(

dit was echt buitencategorie in positieve zin :D:D

Alles klopte gewoon..

De muziek.. De sfeer.. De ondergaande zon.. De classics.. de lasers op t eind :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **djdemik** op maandag 9 juli 2007 om 17:59:
wat dacht je van mn forumfoto


hehe, ja dat is nou juist het rotte...
Geen houvast ;)

Maar goed, er zal wel een volgende keer komen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op maandag 9 juli 2007 om 12:42:
Ik wil terug!!!!!!!!!!!


Uitspraak van Solar op maandag 9 juli 2007 om 13:08:
ikke wil ook terug!


Uitspraak van poemma op maandag 9 juli 2007 om 13:42:
ik baal er nu al van dat het afgelopen is


Ik ook!! Damn wat een baaldag had ik vandaag. Kon er maar niet in komen vandaag. Thuis meteen achter mijn pc gekropen op de filmpjes te bekijken...en nog een keer...en nog een keer. Ik ga echt duimen voor de livesets.


Uitspraak van LauWo op maandag 9 juli 2007 om 17:25:
Idd, zo ben ik de avond ook goedkoop doorgekomen!


Uitspraak van bloesem op maandag 9 juli 2007 om 17:50:
maar uiteindelijk toch meer kwijt, dan ik had gedacht.


Ik was ook redelijk wat kwijt. Gelukkig waren de kaartje goed betaalbaar. En het was natuurlijk een topfeest, dus dan let ik daar wat minder op. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Quick op maandag 9 juli 2007 om 18:11:
En het was natuurlijk een topfeest, dus dan let ik daar wat minder op.


Precies.
Als je zo geniet, 11 uur lang, en nog wel langer, als je het voor- en na-pretten meerekent, dan mag het wel wat kosten toch? ;)


Uitspraak van Quick op maandag 9 juli 2007 om 18:11:
Ik wil terug!!!!!!!!!!!

Uitspraak van Solar op maandag 9 juli 2007 om 13:08:
ikke wil ook terug!

Uitspraak van poemma op maandag 9 juli 2007 om 13:42:
ik baal er nu al van dat het afgelopen is

Ik ook


Mag ik mee!!!???
Waarschuw beheerder
Ja, sterker nog: je moet mee. En iedereen op dit forum ook! :cheer::cheer:

Wel grappig. Ik zit even naar de foto's van sensation te kijken en als je die dan vergelijkt met die van intuition, dan is dat echt een wereld van verschil...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
O ja bloesem, en dan ga ik niet proberen een serieus gesprek aan te knopen. :p

Alleen maar :bounce::bounce:
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb toch ook nog een klein kapitaaltje uitgegeven

Uitspraak van bloesem op maandag 9 juli 2007 om 17:50:
Maarrrrr, het was het echt waard!!!


en ik had er al op gerekend ;)
 
Waarschuw beheerder
Even terug komen op dat filmpje waar Menno werd geduwd en geslagen!!
Las het het ook op zijn forum op zijn website van Intuition wat ernu eigenlijk gebeurd is.
Wil helemaal geen drukte hier overmaken maar als professionele DJ was je gewoon toch wegelopen naar achteren even achter de schermen alles uitpraten en dan weer verder gaan ? of zie ik dit nu verkeerd, heb dat filmpje ff bekeken en Menno blijft gewoon staan afwachten tot het brandje geblust is :O (als ik zelf daar zou staan had ik me boeltje opgepakt en weggegaan en afgewacht dat alles weer in orde is) En de security was helemaal bagger wat een stelletje amateurtje, moet je hier in NL. doen krijg je gelijk een trap na ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
even op jou verhaal inhakende,

er is nog wel wat meer voorgevallen, en bovendien, Menno is iemand die het publiek altijd voor alles zal trekken tijdens zijn sets, weglopen had in de ogen van het publiek wellicht geleken als 'einde set' . Doet ie dus niet. Het hele verhaal zal hij zelf wellicht nog posten, iig heeft hij geen enkele schuld in het hele verhaal.
 
Waarschuw beheerder
Wel niemand de schuld toeweide!! Ik zie dit anders, was gewoon Mijn mening, niks aanvallends bedoeld :)
Waarschuw beheerder
Mja kijk, ik wil niemand de schuld gaan geven omdat ik er niet bij was, ik weet alleen het hele verhaal van Menno, maar het is niet aan mij om dat hier helemaal te gaan posten.
 
Waarschuw beheerder
Oke mee eens ook, maar wachten rustig af wat Menno gaat vertellen verder is het alleen maar speculeren !!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delphin op zondag 8 juli 2007 om 12:43:
Solarstone - 7 Cities (Ehren Stowers& Simon Bostock remix)


damn dat ik dat heb moeten missen, wat een goddelijk nummer is dat toch.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2007 om 19:31:
Even terug komen op dat filmpje waar Menno werd geduwd en geslagen!!


Ja, wat een ongelooflijke rukker die gast! Jezus! Blijf met je poten van Menno af. KNEUS! :no:

En dat de security slecht is verbaas ik me niet eens meer over, als je op Sensation 2006 al niet eens meer veilig bent als artiest...hoef je in Polen al helemaal niet veel te verwachten :S

weer even on topic: Ik heb echt een TOP feest gehad. Ben helemaal los gegaan. :cheer: Solarstone is mijn nieuwe held. Laat die man ajb snel weer een keer draaien in NL :kwijl:

Het was voor mij echt de hemel op aarde zaterdag! Iedereen bedankt voor een topsfeer! :lief:

Ben alleen nu wel ziek :( :cry: Nog geprobeerd te werken vandaag, maar dat ging 'm niet worden. Ga maar vroeg mijn bedje in...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op maandag 9 juli 2007 om 18:34:
Mag ik mee!!!???


jij mag altijd mee :D

Uitspraak van Quick op maandag 9 juli 2007 om 18:40:
Ja, sterker nog: je moet mee. En iedereen op dit forum ook!


:yes:

ik ga er iig nog eens even goed over dromen vannacht!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Quick op maandag 9 juli 2007 om 18:46:
O ja bloesem, en dan ga ik niet proberen een serieus gesprek aan te knopen


Hahaha, ja soms heb ik daar ff geen zin in (eigenlijk meestal niet, op een feest)... sorryyyy :P
Waarschuw beheerder
Ik vind de albumfoto's ook super! :cheer:

Luister nu naar Carabella (Galen Behr vs. Orjan rmx). :kwijl:
Krijg ik geen genoeg van! Kende nr al maar als je zo'n nummer een keer hoort tijdens een feest, kan je er (ook thuis) des te meer van genieten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
top dat je daar zo blij mee bent.. :knuf:
Waarschuw beheerder
Hier nog een paar Galen Behr movies die ik tegen kwam op youtube:

Carabella


Beautiful


Alex M.O.R.P.H. & Rank 1 - Life Less Ordinary (opening Galen Behr)


The Sunlight


The Space We ARe (kort video)


Nog een keer Carabella
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had net al mijn filmpjes en deze laatste vids (weer) zitten bekijken, zijn van Daantje, van t MdJ forum... kreeg en krijg er kippenvel van en heb weer een traantje gelaten...

Het was (bijna) ultiem...

:lief:
Waarschuw beheerder
solarstone

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 8 juli 2007 om 17:26:
Mojado - Hijo De Africa


Göbb,

:Cheer::cheer:

;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Die filmpjes!!!!:kwijl:
Kippevel, kippevel, kippevel!8)
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Ilan, ik weet nu wel dat je onder de indruk ben over wat er gebeurd is op dat andere feest.

maar dit topic gaat over Intuition Summer Event :)
kun je on-topic blijven aub? :flower:

open er anders een flockje voor ofzo.. kun je daar lekker bomen over de afschuwlijkheid van de daad.
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Kan er geen genoeg van krijgen van al die videootjes hier :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van IrEeNtJe op maandag 9 juli 2007 om 22:18:
Die filmpjes!!!!
Kippevel, kippevel, kippevel


Uitspraak van anjunian op maandag 9 juli 2007 om 22:22:
Kan er geen genoeg van krijgen van al die videootjes hier


:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op maandag 9 juli 2007 om 21:46:
kreeg en krijg er kippenvel van


Carabella is idd HET kippenvelmoment :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **djdemik** op maandag 9 juli 2007 om 22:30:
Carabella is idd HET kippenvelmoment


Eens. Als ik op youtube kijk, dan is mijn filmpje van carabelle meer dan 2x zoveel bekeken als mijn andere video's. Dat zegt genoeg. :d

*edit*
Als kan dit filmpje van bloesem er ook wat van:

Above & Beyond pres. Tranquility Base - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix)
(bron: trance maniac :d )
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.com/videoplay?docid=3233689822370368925&hl=nl}
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heeee, djdemik heeft een verjongskuur ondergaan tijdens Intuition!!!
:lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 8 juli 2007 om 14:22:
Even alvast een voorlopige (random) tracklist van Solarstone (aanvullingen zijn welkom):


<update>

* Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Sweeping Strings Mix)
* vette track!
* vette track: vocals met "memories"
* Solarstone - Part Of Me
* Breakfast - The Sunlight
* Above & Beyond - Good For Me (Club Mix)
added: * MLV - Love Planet
* Solarstone - Solarcoaster (Midway Remix)
* track met vocals: "Brighter than a star"; ben titel kwijt
* Solarstone - Seven Cities (Ehren Stowers & Simon Bostock Remix)

Dankzij o.a. YouTube kun je veel beter tot een reconstructie komen (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoe bedoel je bloesem???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Quick op maandag 9 juli 2007 om 22:37:
Als kan dit filmpje van bloesem er ook wat van


Geen idee of ik veel bekijks heb.

Ik vind het het leukst om sfeerbeelden te geven, mensen die genieten...
De muziekkwaliteit vind ik persoonlijk minder belangrijk, daar hebben we mp3 voor :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op maandag 9 juli 2007 om 22:51:
Als kan dit filmpje van bloesem er ook wat van


Typefoutje: Dit filmpje van Bloesem kan er ook wat van.
:)

Dit nummer wat mijn beste moment van de avond. Dus bedankt voor de video.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op maandag 9 juli 2007 om 22:55:
Je forumfoto


Ja, maar ja dat komt omdat ik nog geen PF foto had :p en nu wel.
 
Waarschuw beheerder
owkay geen idee hoe ik dit hier moet doen, maar ik heb dus ook een filmpje waar we geweldig goed aant meezingen zijn op good for me en ook die groep Italianen staan er op:

laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 9 juli 2007 om 23:00:
owkay geen idee hoe ik dit hier moet doen, maar ik heb dus ook een filmpje waar we geweldig goed aant meezingen zijn op good for me en ook die groep Italianen staan er op:

http://www.youtube.com/watch?v=MSbSK5iwggc


Sweet :lief:
Waanzinnig. Wat een sfeer! :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 9 juli 2007 om 23:00:
http://www.youtube.com/watch?v=MSbSK5iwggc


Vet filmpje, superplaat :D:D
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
lekker nagenieten hier.. :lief:

C@roL, [movie]link van filmpje[/movie] :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als je een filmpje wilt posten kun je het beste de url neerzetten in tags.
[movie] dan de url en dan [/movie ] als ik het goed heb.
Kijk ander ook even op de 'help'pagina?
Daar staat t uitgelegd:D


*edit
Ik ben spuit 11 :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van C@roL op maandag 9 juli 2007 om 23:13:
krijg t filmpje er ni op ... anyone?


Plaats voor de url van het filmpje tussen [movie]...[/movie]. Dan moet het lukken....

Succes!

*EDIT:

Shit!! Wat een echo hier zeg..... :P
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
thx voor de hulp iedereen nu heb ik em :D ma nu heeft carol em ook al gepost dus 2 keer genot :-)
Waarschuw beheerder
donateur
*echo* :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 9 juli 2007 om 22:47:
<update>

* Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Sweeping Strings Mix)
* vette track!
* vette track: vocals met "memories"
* Solarstone - Part Of Me
* Breakfast - The Sunlight
* Above & Beyond - Good For Me (Club Mix)
added: * MLV - Love Planet
* Solarstone - Solarcoaster (Midway Remix)
* track met vocals: "Brighter than a star"; ben titel kwijt
* Solarstone - Seven Cities (Ehren Stowers & Simon Bostock Remix)

Dankzij o.a. YouTube kun je veel beter tot een reconstructie komen


Adam Nicky - Perfect Destiny (NIET VERGETEN HE) :cheer: