Partyflock
 
Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
Omdat ik de juiste woorden waarschijnlijk niet kan en ga vinden om dit feest uit te drukken:

Het was gewoon één geile trip! :p

:cheer:
 
Waarschuw beheerder
bloomingdale was echt de perfecte tent voor dit feestje, was echt super. we hebben echt veel zon gehad!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op zondag 8 juli 2007 om 04:17:
Bij mij begon het ECHT bij de track 'No One On Earth' (Above & Beyond - No One On Earth (Gabriël & Dresden Remix))!!!


Hmm vond ik zelf ook een topmoment. Maar ik was ervoor al een paar keer echt los gegaan, ben nu ook mn stem weer kwijt (niet zo erg als na trance energy maar toch). Vond sowieso dat de hele avond er super trance gedraaid werd, aantal classics gehoord (solar stone - solarcoaster en seven cities bvb). De rest vd titels ben ik alweer vergeten, hoop op livesets binnenkort.

Galen Behr vond ik zelf echt super draaien helemaal omdat hij opeens al na menno de jong moest omdat solarstone vertraging had met zn vlucht.
Geen enkele dj is me tegengevallen, wat ook kwam door het superpubliek, de sfeer bleef er gewoon continu in!
Ook grappig om een aantal PF'ers te zien (terwijl ik niet herkend werd natuurlijk :p): bloesem, beebie, ireentje,kim72, lauwo, dr. gobb, en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Echt geen minpunten over dit feestje, alleen jammer dat ik al om 23:07 de bus moest hebben, maar ja daar kan intuition ook niets aan doen.

Kortom:
A PARTY TO NEVER FORGET!!:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben meteen maar even fanatiek geweest met het uploaden van movies:

Sied van Riel
{argument 'id' ontbreekt}


Menno de Jong
{argument 'id' ontbreekt}


Galen Behr
{argument 'id' ontbreekt}

The Space we are
{argument 'id' ontbreekt}

Check het publiek. :kwijl: Gegarandeerd kippenvel
{argument 'id' ontbreekt}
Wie weet de titel van dit nummer?

{argument 'id' ontbreekt}


Re:Locate

{argument 'id' ontbreekt}

{argument 'id' ontbreekt}

{argument 'id' ontbreekt}

{argument 'id' ontbreekt}


Cor vs Mark

{argument 'id' ontbreekt}

Rex mundi - perspective
{argument 'id' ontbreekt}

{argument 'id' ontbreekt}

Bolier & Coenraad - Mighty Ducks
{argument 'id' ontbreekt}

{argument 'id' ontbreekt}

Als iemand namen weet van de nrs, dan hoor ik het graag.

Enjoy (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 juli 2007 om 10:45:
bloomingdale was echt de perfecte tent voor dit feestje


Vind ik ook. Echt een goede locatie. Een minpuntje: de prijzen van eten en drinken. :nee: (N)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wij hebben daarom gegeten in het eindpunt, snackbar meteen links als je naar boven liep. 7,75 voor een bord met 2 van dobben kroketten, wat friet met mayo en salade. Ook niet goedkoop, maar beter dan een hamburger voor 5,- idd. Je kon gewoon een stempel laten zetten op je hand en dan kon je gewoon weer terug.

Drankprijzen zijn altijd hoog geweest in bloomingdale, maar daar krijg je ook wat voor terug; een superlocatie, ondergaande zon, chillout banken, een goede zaal die naar beneden afloopt, zodat iedereen de dj kan zien etc. etc. 3,20 voor een rode wijn, tja had wel zoiets verwacht. Heb ooit 6 euro nogwat betaalt voor een mixdrankje daar (uit een flesje)..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op zondag 8 juli 2007 om 10:58:
[Quick] Ben meteen maar even fanatiek geweest met het uploaden van movies:

Sied van Riel



Menno de Jong



Galen Behr


The Space we are


Check het publiek. :kwijl: Gegarandeerd kippenvel

Wie weet de titel van dit nummer?


Thomas Bronzwaer - Close Horizon (Giuseppe Ottaviani Remix) :p
 
Waarschuw beheerder
Vond het zeer geslaagd,was voor mj 1e Intuitions en niet de laatse.

Veel bekende gezichten gezien.

Lokatie goed,lekker hoor zo aan zee.

Seeyah next time.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op zondag 8 juli 2007 om 10:58:
Check het publiek. Gegarandeerd kippenvel


Er waren zoveel kippenvelmomenten, echt niet normaal, heerlijk :kwijl: :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op zondag 8 juli 2007 om 10:58:
Als iemand namen weet van de nrs, dan hoor ik het graag.


Laatste filmpje Cor vs. Mark:

Jamaster A - Bells of Tiananmen (Airbase Remix) :cheer:
Waarschuw beheerder
Thanx!! Als iemand nog de titel weet van de track, waar het publiek zo lekker uit zijn dak gaat :cheer::cheer:, dan ben ik helemaal blij. :d
Waarschuw beheerder
Nu opnieuw kippenvel bij het filmpje van menno de jong (hoe heet die plaat ook alweer???)
Waarschuw beheerder
Vincent de Moor - Fly Away Cosmic Gate Remix
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op zondag 8 juli 2007 om 10:58:
Ben meteen maar even fanatiek geweest met het uploaden van movies:

Sied van Riel



Menno de Jong



Galen Behr


The Space we are


Check het publiek. :kwijl: Gegarandeerd kippenvel


Thanx!! Als iemand nog de titel weet van de track, waar het publiek zo lekker uit zijn dak gaat :cheer::cheer:, dan ben ik helemaal blij. :d

Dat moet dan zijn:

Galen Behr vs. Hydroid - Carabella (Original Mix)

Zat ik net buiten te chillen :s

:d
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op zondag 8 juli 2007 om 11:27:
Vincent de Moor - Fly Away Cosmic Gate Remix


Dat is de absolute bom van dit moment.
Ik ging weer ongekend los... :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 8 juli 2007 om 11:27:
Galen Behr vs. Hydroid - Carabella


Thanx. Wat een nummer!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op zondag 8 juli 2007 om 11:27:
Vincent de Moor - Fly Away Cosmic Gate Remix


dacht t al..
Waarschuw beheerder
Galen Behr en Sied van Riel zijn toegevoegd aan mijn favo lijstje. :p

Hier een leuke set van Galen Behr. Luister deze de laatste tijd erg veel en daarom was ik ook blij om hem gisteren live aan het werk te zien.

Galen Behr - Afterhours.fm 1 Year Anniversary

Tracklist:
01 Jonas Steur Feat. Jennifer Rene - Fall To Pieces (Original Mix) [Black Hole Recordings]
02 Albert Vorne - Formentera What? (Gareth Emery Remix) [Club Elite]
03 Kyau & Albert - Always A Fool (Club Mix) [Euphonic Rec]
04 Galen Behr Feat. Elle - Weak (Vocal Club Mix)
05 Kimito Lopez – Sub Runner [Intuition]
06 Breakfast - The Sunlight (JPL Remix) [Flashover Recordings]
07 Galen Behr & Hydroid - Carabella (Galen Behr & Orjan Nilsen Remix) [Yakuza Holland]
08 Vincent de Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix) [Combined Forces]
09 Joint Operations Centre - Shortwave [Armada]
10 Cygnus X - The Orange Theme (Moonman's Orange Juice Mix) [Free For All]

http://rapidshare.com/files/34905786/33_Galen_Behr_-_1YAMC___Afterhour s.FM_-_PS.mp3
http://www.megaupload.com/?d=UE6UXIVR
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Even alvast een voorlopige (random) tracklist van Mark Norman vs. Cor Fijneman (aanvullingen zijn welkom):

* vette remix van Mark Knight & D. Ramirez - Columbian Soul
* supertrack met vocals...
* Above & Beyond pres. Tranquility Base - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix)
* Rex Mundi - Perspective
* Pascal Feliz & Nenes - Platinum
* BT - Somnambulist (Simply Being Loved) (Mark Norman Remix)
* vette remix van Riva - Runaway
* The Aztec Mystic - Knights Of The Jaguar (Cor Fijneman Edit)
* Miller and Fijneman - San Andreas ???
* Bolier & Coenraad - The Mighty Ducks
* Mojado - Hijo De Africa
* Jamaster A - Bells of Tiananmen (Airbase Remix)

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 8 juli 2007 om 11:45:
* supertrack met vocals...


Weet niet of we hetzelfde nummer bedoelen, maar er was één track en tijdens het gehele nr had ik continu kippenvel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op zondag 8 juli 2007 om 11:36:
Galen Behr vs. Hydroid - Carabella


Galen Behr vs. Orjan Nilsen remix!


Wat een GE-WEL-DIG feest, ging weer lekker los! :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op zondag 8 juli 2007 om 11:50:
Weet niet of we hetzelfde nummer bedoelen, maar er was één track en tijdens het gehele nr had ik continu kippenvel.


Het zou zomaar kunnen.
Van sommige tracks wil en moet je gewoon de titel weten. :p
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een super feest, was voor ons onze eerste Intuition maar absoluut niet de laatste.
Heerlijk genoten van de muziek, die was echt top en ook van de sfeer (Y) en locatie helemaal goed, heerlijk dat je naar buiten kon ff lekker chillen.
 
Waarschuw beheerder
Heb ernog steeds geen woorden pffff wat een dag en avond als ik eraan terug denk wil meer en nog meerrrrrrrrrrrrrrr :banana:
Maar goed aan alles wat mooi is komt een einde aan ;)

Heb genoten van een heerlijke trance feest met aanstotelijke zweef momenten erin (zweef nog steeds op de muziek van Solarstone)

Ga nu weer verder chillen op de nieuwe Nocturnal Podcast van Matt Darey :banana: BTW Next Time Matt Darey @ Intuition Events ??????



Foto's staan in me album

Greetz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mooie foto's (y)
Waarschuw beheerder
Solarstone - 7 Cities (Ehren Stowers& Simon Bostock remix)

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=5406332757120263386&hl=nl}
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op zondag 8 juli 2007 om 04:17:
Solarstone voor mij de held v.d. avond. Verder geen rangorde duidelijk, alleen wel dat ik Re:Locate wat bagger vond


Helemaal mee eens !!!

Held van de avond. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Delphin op zondag 8 juli 2007 om 12:43:
Solarstone - 7 Cities (Ehren Stowers& Simon Bostock remix)


Dat was voor mij DE plaat van het feest

:lief:

met nog eentje die hij draaide om tien voor tien
jezus het leek alsof de wereld stil stond, de tijd stil stond, alles stil stond

en ik had het niet erg gevonden ;)




WAT EEN FEEST
INTUITION DID IT AGAIN :bounce:

:respect:

Al heb ik er vijf uur van gemist
in de resterende zes heb ik genoten voor elf uur bij elkaar :yes:


Ik wil IEDEREEN bedanken voor de supersfeer, van links naar rechts van boven tot beneden ALLEEN maar blije gezichten gezien

:lief:

Ook vond ik het fantastisch hoeveel mensen aan me gevraagd hebben of mijn zoontje zijn zwemdiploma had gehaald :) Heb die vraag zeker vijftig keer gehad. Jullie zijn ongelooflijk!! :) :)

Ja, hij heeft het gehaald, en voor mij is 07-07-07 in meerdere opzichten dus een onvergetelijke dag.


Vanaf plaat één dat ik binnenkwam (Airwave) tot de laatste van de avond (Universal Nation) ging het los. Bij iedere track in welke set dan ook gingen de handen in de lucht. Ik ben inmiddels wel wat gewend, maar dit?! SUPER!!



Gisteren, in die supersfeer: een Universal Nation wáren we met z'n allen :lief:



INTUITION
BEDANKT

iedereen bedankt


:hug: :hug: :hug:
Waarschuw beheerder
BTW 1ste Intuition kind is ook geboren, vriend van me die mee zou gaan is gister vader geworden en kon er dus helaas niet bij zijn :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nyana op zondag 8 juli 2007 om 12:55:
BTW 1ste Intuition kind is ook geboren, vriend me die mee zou gaan is gister vader geworden en kon er dus helaas niet bij zijn :D


En welke naam is het geworden? Menno? :-P
Waarschuw beheerder
donateur
lieve mensen,

WAT 'n dag..
WAT 'n weer..
WAT 'n sfeer..
WAT 'n muzikale reis! :yes:

deze toch al bijzondere datum zal ik echt niet snel vergeten met alle lieve trance-flockertjes! :knuf:
Bloomingdale was ook dé perfecte locatie zeg! goed geregeld met drinken en eten (BBQ! :9) en dan al loungend de zon onder zien gaan.. :lief:

absolute hoogtepunt was voor mij "Solarcoaster" (Midway Remix), waarbij ik écht in trance raakte en helemaal warm van binnen werd.. :lief: :lief:

nogmaals, iedereen bedankt! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou mensen... wat een feest..... één groot genot ;)

Wat een prachtige muzikale en sfeervolle trip to haeven :lief:

Meer kan ik er niet over zeggen...



Ik ben m'n filmpjes aan t uploaden, zijn er 16 of zo. Super leuk qua beelden, maar helaas minder qua geluid.
Sja je kan niet álles hebben e :D

Fotoalbum is vol, dus een deel van de foto's komen later.
Waarschuw beheerder
Ja wat valt hier nog aan toe te voegen? Ik heb ook een topdag gehad met al die fijne partyflockers het was geweldig jullie gezien en gesproken te hebben.
Dit was een dag om in te lijsten en een om nooit meer te vergeten ik heb eigenlijk geen een slechte set gehoord.
Solarstone sprong er wel bovenuit en ik vond dat Gareth Emery beter draaide dan op TE maar dat kan aan mij liggen.
Intuition heeft het weer geflikt een topevenement met een fantastische line up op een toplokatie met mooi weer.
Bedankt allemaal! :)
 
Waarschuw beheerder
ik had op zon gerekend en ik heb er een knalrood hoofd en arm gratis bij gekregen :D. Maar ik was toch ook niet de enige haha.
Het was echt megavet gewoon. Geweldige locatie, lekker zonnetje, leuke mensen, yammie bbq'tje, geweldig goede sfeer en de DJ's waren ook niet om over te klagen :D. Alleen spijtig da we solar stone niet meer hebben kunnen spotten voor een pic :-(. En dit was echt wel de beste MIKE die ik tot nu toe gehoord heb zeg!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van C&G op zondag 8 juli 2007 om 12:56:
En welke naam is het geworden? Menno?


Noah :D


Uitspraak van anjunian op zondag 8 juli 2007 om 13:24:
en ik vond dat Gareth Emery beter draaide dan op TE


Hij draaide iniedergeval wel de beste plaat van de avond , voor mij een NO ID plaat met een geweldig piano stuk. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op zondag 8 juli 2007 om 13:26:
leuke mensen


insgelijks! leuk om jullie lieve Belgjes nu ff wat uitgebreider te spreken.. :knuf:

Uitspraak van inactief op zondag 8 juli 2007 om 13:26:
knalrood hoofd


mijn nek is ook een paar tintjes roder.. :P

Uitspraak van inactief op zondag 8 juli 2007 om 13:26:
yammie bbq'tje


op de muzikale klanken van Mark VORKman! :lol:

[albumelement=14414597]{element is niet toegankelijk}

Uitspraak van inactief op zondag 8 juli 2007 om 13:26:
Alleen spijtig da we solar stone niet meer hebben kunnen spotten voor een pic


puh! O:) :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zondag 8 juli 2007 om 13:23:
Fotoalbum is vol


Ik moet ook weer wat ruimte gaan 'sparen'.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op zondag 8 juli 2007 om 13:26:
Alleen spijtig da we solar stone niet meer hebben kunnen spotten voor een pic


oooo dat is idd jammer hij heeft echt nog heel lang naast bij de bar gestaan en vond de aandacht heel erg leuk, daar hebben wij ook nog een foto met hem kunnen maken, super aardige gast (Y)
Uitspraak van inactief op zondag 8 juli 2007 om 13:26:
En dit was echt wel de beste MIKE die ik tot nu toe gehoord heb zeg!!!


Haha dat zeiden wij ook al dat we hem wel eens slechter gehoord hadden, gister was het gewoon lekker wat hij draaide, trouwens niet een slechte set gehoor alles klopte gister gewoon :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
afsluiten met "Universal Nation" :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op zondag 8 juli 2007 om 13:35:
afsluiten met "Universal Nation"


geweldig nummer en wat ging het WEER los he, super super

*wil terug*
Waarschuw beheerder
Ik vond airwave het minste. De muziek was onwijs goed. Vond het alleen jammer, dat hij zijn set deed naast het podium en dat een groot deel van het publiek rond hem ging staan en dat er niet veel werd gedanst. Misschien lag het wel aan mij hoor, dat ik even een dipje had ofzo, maar ik vond de sfeer tijdens deze set even wat minder.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Debby&Henk op zondag 8 juli 2007 om 13:38:
geweldig nummer en wat ging het WEER los he, super super

*wil terug*


Jullie besluit om niet naar SW te gaan, was dus een goeie keuze? :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Quick op zondag 8 juli 2007 om 13:39:
Vond het alleen jammer, dat hij zijn set deed naast het podium en dat een groot deel van het publiek rond hem ging staan en dat er niet veel werd gedanst. Misschien lag het wel aan mij hoor, dat ik even een dipje had ofzo, maar ik vond de sfeer tijdens deze set even wat minder.


die mening deel ik helaas..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van C&G op zondag 8 juli 2007 om 13:40:
Jullie besluit om niet naar SW te gaan, was dus een goeie keuze?


absoluut!!! hadden dit echt niet willen missen alleen maar heerlijke trance gehoord gister.
en op SW hihihihi ik lees niet al te beste dingen over die muziek :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Debby&Henk op zondag 8 juli 2007 om 13:43:
en op SW hihihihi ik lees niet al te beste dingen over die muziek


Haha..leedvermaak!!:-P
Waarschuw beheerder
donateur
Menno, Rob, Michel ... vraagje.

Die gewéldige laser, waar hadden jullie die geregeld?
WAT EEN DING, fantastisch!! :O :woep: (y)


Die gele, die buiten hing. Zakte langzaam omlaag, de zee in.


DIE WILLEN WE OOK :yes: op 8 september. Kun dat?
Waarschuw beheerder
donateur
je had z'n nummer toch, zei je? :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van C&G op zondag 8 juli 2007 om 13:45:
Haha..leedvermaak!!


uhum :lol: hadden ze maar naar Intuition moeten komen hadden ze meer dan waar voor hun geld gehad
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op zondag 8 juli 2007 om 13:48:
je had z'n nummer toch, zei je?


:lol:

Jawel, maar krijg iedere keer z'n voicemail.
"Preek in na de piep" zegt 'ie

geen zin in
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op zondag 8 juli 2007 om 13:51:
"Preek in na de piep"


dat moet een heel verhaal geweest zijn dan.. :lol: