Partyflock
 
Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LauWo op dinsdag 3 juli 2007 om 16:50:
Moet er daar (Wageningen / Culemborg) nu toch al, naar alle waarschijnlijkheid, 2 afzetten dus een 3e kan er ook nog wel bij


is niet meer nodig, thanks anyway :)

Uitspraak van Zomaar op dinsdag 3 juli 2007 om 17:07:
naar welke dj kijken jullie het meest uit?


M.I.K.E. en Solarstone

oh en Marcel, we schwinggen wel extra voor je.. :knuf:
Waarschuw beheerder
Dit is dus niet grappig he... dat schwinggster en niet bij kan zijn :-(.
Je moet dat kind ook geen peijnenburg geven zo vlak voor summer event :-(

[img width=179 height=126]http://www.peijnenburg.nl/upload/nieuws/happen-naar-peijnenburg-4.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op dinsdag 3 juli 2007 om 20:22:
Mijn zoontje mag afzwemmen voor zijn 1e diploma :cheer:


dat is op zich best een heugelijk feit :cheer:
issie al zenuwachtig? blijft spannend he ;)

Uitspraak van schwingg op dinsdag 3 juli 2007 om 20:22:
zaterdag. :@


Uitspraak van schwingg op dinsdag 3 juli 2007 om 20:22:
Diplomazwemmen is om vier uur pas :cry: Voordat dat allemaal achter de rug is, diploma's uitgereikt, volksliederen, persconferentie, dopingcontrole ... zakt bij jullie de zon de zee al zowat in :/


maar dat is dan wel weer erg jammer. maar goed: beter laat dan nooit!


Uitspraak van schwingg op dinsdag 3 juli 2007 om 20:22:
En nu zit Bloesem ook nog eens zonder lift


heb je al wat anders geregeld jaq?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op dinsdag 3 juli 2007 om 20:22:
Mijn zoontje mag afzwemmen voor zijn 1e diploma :cheer:


Helemaal super man! Dat is echt gaaf...... :cheer:


Uitspraak van schwingg op dinsdag 3 juli 2007 om 20:22:
Kan de eerste uren van het feest dus mooi vergeten :(


Sja... dat is dan wel wat minder :aai:, maar we bewaren een mooi stukje feest voor je hoor!! :jaja: :hug:

Uitspraak van schwingg op dinsdag 3 juli 2007 om 20:22:
En nu zit Bloesem ook nog eens zonder lift, baal ik ook van :( So sorry sweetheart


Weet je... die vang ik in Leiden wel op. Gaan we daarvandaan samen met de trein. (als ze dat gezellig vind tenminste.... ;) )
Gaan we die gele rakker eens laten zien wat voorpret is... PF Style!! :woep: :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Jullie zijn echt geweldig. Thanx lieverds :hug:

En zet
Uitspraak van =Peter= op dinsdag 3 juli 2007 om 21:58:
die gele rakker


maar voor me klaar :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op dinsdag 3 juli 2007 om 20:22:
Voordat dat allemaal achter de rug is, diploma's uitgereikt, volksliederen, persconferentie, dopingcontrole ... zakt bij jullie de zon de zee al zowat in


:lol: Ahhh,vind het wel klote voor je dat je er niet eerder bij kan zijn Marcel! Dé frustratie!Nou,wij warmen de dansvloer alvast een beetje voor je op,goed? :aai:
 
Waarschuw beheerder
ik kan er ook pas om 19.00 zijn ofzo :nocheer:
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Mars jammer dat je er niet vanaf het begin bij bent, maar de overige uren knallen we gewoon het dak er nog een paar keer af :D

Ik ben er al rond een uurtje of 2 gelijk :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Lieve lieve Mars, ben net thuis, maar wordt al overspoelt door PB en sms...
Voor jou een dubbel gevoel, zoonlief die zijn A gaat halen vs heerlijke tranceklanken aan t strand...
Maar mop, dat A diploma is zoveel belangrijker en zoveel meer om trots op te zijn...
En jij gaat gewoon daardoor 3-dubbelgenieten van 19-01 uur(or whatever) :yes:

Met mij komt t wel goed hoor.
Ik ben niet voor niets PF-diva-bloesem ;)

Luv you 2
:lief:
Waarschuw beheerder
donateur
*edit na lezen post Bloesem*

wow

:lief:

je hebt helemaal gelijk, en ik blij dat je alweer goed terecht bent gekomen, qua vervoer

tja

voor een diva staan ze in de rij ;)



Heb trouwens nog even geprobeerd of hij langs de kust van Bloemendaal kon afzwemmen

was geen optie :/



Enne Justin
zet die robot terug in je flyer man!

:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op dinsdag 3 juli 2007 om 22:39:
zet die robot terug in je flyer man!


Neeeee. Deze is veel mooier.
En kijk de achterkant wow... daar staan ze allemaal, de diva's onder de dj's :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op dinsdag 3 juli 2007 om 22:39:
Heb trouwens nog even geprobeerd of hij langs de kust van Bloemendaal kon afzwemmen


:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op dinsdag 3 juli 2007 om 22:39:
zet die robot terug in je flyer man!


HA HA HA...goeie grap...Marcel...
Waarschuw beheerder
Marcel, ik zorg dat er een IJskoude klaarstaat :D

Succes met je zoontje :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delphin op dinsdag 3 juli 2007 om 23:31:
HA HA HA...goeie grap...Marcel...


Marcel is wel vaker van de goeie grappen ;)

Succes met het afzwemmen Marcel ;) (ja, je zoontje dan ;)) Ach, weetje, dingen gaan zoals ze gaan en waarde hechten aan dingen zorgt ervoor dat iets dat je moet missen extra kut wordt of waar je bij kan zijn (blij mee kan zijn) extra leuk wordt. Wijze les: nooit ergens waarde aan hechten en geniet van hetgeen dat je meemaakt (laat het erna ook weer los). Dus: enjoy je zoons afzwemmen en geniet van het feest (of, hetgeen) dat je wel meemaken mag! :yes:

Mensen zijn maar mensen, feesten zijn maar feesten, flyers zijn maar flyers, drank is maar drank... al zijn gele rakkers wel erg cool (als ze in de koelkast / vriezer gelegen hebben) :P ;)


Uitspraak van **Ice** op dinsdag 3 juli 2007 om 20:42:
peijnenburg


haal de 'e', 'en' en 'burg' er maar af en je hebt wat Marcel half meemaakt :P Ik geloof trouwens dat de rest er minder mee zit:

Uitspraak van bloesem op dinsdag 3 juli 2007 om 22:39:
Met mij komt t wel goed hoor.
Ik ben niet voor niets PF-diva-bloesem


(of te wel, maakt niet uit wie of wat, het zit wel goed)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 22:33:
de overige uren knallen we gewoon het dak er nog een paar keer af


(erna zien we wel weer, we feesten gewoon door)
Uitspraak van Miek op dinsdag 3 juli 2007 om 22:24:
wij warmen de dansvloer alvast een beetje voor je op,goed?


(losgaan zonder marcel kan dus ook)
Uitspraak van =Peter= op dinsdag 3 juli 2007 om 21:58:
we bewaren een mooi stukje feest voor je hoor!!


(tja, we hebben toch geen keus, erna zien we hem wel)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 22:28:
ik kan er ook pas om 19.00 zijn ofzo


(boeiend Marcel, ik ben er ook later)
Uitspraak van poemma op dinsdag 3 juli 2007 om 21:25:
beter laat


(zie je)
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 3 juli 2007 om 20:33:
we schwinggen wel extra voor je


(alsof dat mogelijk is)
Uitspraak van RobKC op woensdag 4 juli 2007 om 00:36:
ik zorg dat er een IJskoude klaarstaat


(ja, maar voor wie?)

:lol:

Ja ja, het is maar net hoe je het leest ;)

Nee Marcel, je bent een ware PFer en je creëert gezelligheid op de vloer. So, we see you as soon as possible! :yes: (Y) :cheer: :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op dinsdag 3 juli 2007 om 22:39:
Heb trouwens nog even geprobeerd of hij langs de kust van Bloemendaal kon afzwemmen


geef mij het nummer van de badmeester eens? :P
gaan we die eens ff op z'n nummertje zetten..

beste Marcel, bij deze wens ik Max heel veel succes aankomende zaterdag en bedenk dat er velen voor je zullen dansen en springen. (mag ik voor één keer je danspasjes lenen? :P).

de eerste caipirinha krijg je iig van mij! :knuf:

volgens Orange weer - meerdaagse:
Min. temperatuur 14C, Max. temperatuur 22C, Wind W, Neerslagkans 30%, Zonkans 55%

Langs de stranden vrij zonnig :cheer:


laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op dinsdag 3 juli 2007 om 22:39:
Enne Justin
zet die robot terug in je flyer man!


Moet je bij die vakantieganger wezen! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 22:28:
ik kan er ook pas om 19.00 zijn ofzo :nocheer:


:nocheer: kom maar zo snel als je kunt :D
we halen het wel in :yes:



Uitspraak van LauWo op woensdag 4 juli 2007 om 00:50:
boeiend


pardon? voor mij is dat heel boeiend ja, dus bemoei je er niet mee :)

Uitspraak van LauWo op woensdag 4 juli 2007 om 00:50:
ik ben er ook later


kijk en dat vind ik nou weer minder boeiend :flower:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van beebs op woensdag 4 juli 2007 om 10:01:
pardon? voor mij is dat heel boeiend ja, dus bemoei je er niet mee


Uitspraak van beebs op woensdag 4 juli 2007 om 10:01:
kijk en dat vind ik nou weer minder boeiend


Ja Laurens, ik vind je post wederom kant nog wal slaan :S Aparte manier van reageren heb je.



Ben benieuwd naar Airwave Live :D En solarstone uiteraard B)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 10:18:
Ben benieuwd naar Airwave Live


idd ook dé act voor mij
Waarschuw beheerder
donateur
3 daagjes nog :cheer:
ga proberen er vanaf 't begin bij te zijn.. misschien leuk om met 'n groep vanaf station Zandvoort met de TukTuk te gaan?
Waarschuw beheerder
Ja nog 3 dagjes snik snik en ik begin ziek te worden dahm hopelijk voor zaterdag helemaal in orde
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 4 juli 2007 om 11:12:
TukTuk


[img width=200 height=133]http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/01547/tuk_tuk_jpg_1547481c.jpg[/img]

Denk toch dat wij vanuit Haarlem de Connexxion pakken...
Waarschuw beheerder
zijn er nog meer mensen die op de camping gaan staan dit weekend?
erik en ik wel :D en ik weet dat er tijdje terug meer mensen waren met dit plan, maar is dat nog steeds zo?

zo ja, dan moeten we eigenlijk even afspreken op welke camping we gaan staan, das gezellig :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van poemma op woensdag 4 juli 2007 om 11:58:
zijn er nog meer mensen die op de camping gaan staan dit weekend?
erik en ik wel en ik weet dat er tijdje terug meer mensen waren met dit plan, maar is dat nog steeds zo?

zo ja, dan moeten we eigenlijk even afspreken op welke camping we gaan staan, das gezellig


Ik ga ook camperen :cheer: :Cheer: :Cheer: :cheer:


















































In me achtertuin :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 4 juli 2007 om 11:45:
Zandvoort is dichterbij..


Maar moeten we eerst weer de trein naar Zandvoort...
Volgens OV reiswijzer is dit handiger en sneller.

Maar ik ben niet alleen, dus het kan veranderen hoor :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 12:00:
In me achtertuin :P


dat telt niet, tenzij je naast bloemendaal woont en onze tent ernaast mag staan ;)
Waarschuw beheerder
het weerbericht uit de volkskrant van vandaag:
het is natuurlijk nog ver weg en in een wisselvallige situatie als deze tamelijk hachelijk om te melden, maar toch: zaterdag zou wel eens geheel droog kunnen verlopen. Ondertussen stroomt warmere lucht binnen en met behulp van de zon kan het dan gemakkelijk tot 22 graden opwarmen.


:cheer:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van poemma op woensdag 4 juli 2007 om 12:18:
dat telt niet, tenzij je naast bloemendaal woont en onze tent ernaast mag staan


ik woon praktisch naast bloemendaal :P Telt dat ook?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 12:22:
Telt dat ook?


Uitspraak van poemma op woensdag 4 juli 2007 om 12:18:
en onze tent ernaast mag staan


;)
Waarschuw beheerder
donateur
komt dus wel goed met 't weer zaterdag als ik alle voorspellingen zo lees.. :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van poemma op woensdag 4 juli 2007 om 12:24:
;)


Oh jullie mogen best in mijn achtertuin erbij komen staan hoor :) Zal ik ook het zwembad opzetten, krijg je helemaal een camping idee :) En het past makkelijk allemaal!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 12:22:
ik woon praktisch naast bloemendaal


Van Bloemendaal
Naar Uithoorn
Afstand 31,6 km.
Reisduur 00:28


echt heel praktisch is dat toch niet, denk ik.. moeten we alsnog met de auto en dat willen we juist voorkomen ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 12:37:
Zal ik ook het zwembad opzetten, krijg je helemaal een camping idee :) En het past makkelijk allemaal!


maar zo'n zwembad.. oei.. dat maakt het aanbod wel erg aantrekkelijk :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 12:37:
zwembad


Dat woord wil ik niet horen!! :@

:p :D
Waarschuw beheerder
donateur
wat 'n afgruwelijk woord hè? :roflol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van poemma op woensdag 4 juli 2007 om 12:45:
echt heel praktisch is dat toch niet, denk ik.. moeten we alsnog met de auto en dat willen we juist voorkomen


praktisch niet, goedkoop wel :)


Uitspraak van poemma op woensdag 4 juli 2007 om 12:45:
maar zo'n zwembad.. oei.. dat maakt het aanbod wel erg aantrekkelijk


3 meter doorsnee en 79 cm hoog!


Uitspraak van schwingg op woensdag 4 juli 2007 om 13:09:
Dat woord wil ik niet horen!!


Niks voor max om in af te zwemmen dan? :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 13:19:
ks voor max om in af te zwemmen dan?


:x :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 4 juli 2007 om 13:16:
wat 'n afgruwelijk woord hè? :roflol:


:lol:

Jij snapt 't ;)

Zit me al de hele dag te bescheuren om al die reacties, en de reacties daar weer op.
Mensen die de overdrijving niet kunnen plaatsen, de ironie niet snappen, en zich opwinden over een zelfverzonnen woord. Heerlijk! :yes:

Maar back on topic

:cheer: Zinnnnntuition!! :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 4 juli 2007 om 12:28:
voorspellingen


Zal ik eens wat voorspellen?


Dit wordt een
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 4 juli 2007 om 13:16:
afgruwelijk


mooi feest!!! :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op woensdag 4 juli 2007 om 15:33:
Zit me al de hele dag te bescheuren om al die reacties


als je maar weet dat ik 't weer een geweldige column vond.. (Y) :knuf:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 10:18:
Ja Laurens, ik vind je post wederom kant nog wal slaan Aparte manier van reageren heb je.


Dank u, dank u :)
Uitspraak van schwingg op woensdag 4 juli 2007 om 15:33:
Mensen die de overdrijving niet kunnen plaatsen, de ironie niet snappen, en zich opwinden over een zelfverzonnen woord. Heerlijk!


So we agree :)
Uitspraak van schwingg op woensdag 4 juli 2007 om 15:33:
Zinnnnntuition!!


:lol: :P
Waarschuw beheerder
zo weer een boete voor zonder gordel van 75 euri maar kan de pret toch niet meer drukken

heb er zin in
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zomaar op woensdag 4 juli 2007 om 16:03:
zo weer een boete voor zonder gordel van 75 euri maar kan de pret toch niet meer drukken


waarom rijd je dan ook zonder gordel :S
Waarschuw beheerder
tsjaa is een gewoonte
rijd altijd zonder gordel bij ons in het dorp, en laat ze nu net vandaag eens controleren.
eigen schuld dikke bult zullen we maar zeggen
Waarschuw beheerder
jammer dat Mr. Sam nooit in NL is
zit het album Opus te luisteren en wat is dit lekker!
Waarschuw beheerder
Zooooo hee, heb nu een CD van Solarstone aanstaan.......dat is........LEKKER! :woop: