Partyflock
 
Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !


[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Delphin op dinsdag 12 juni 2007 om 22:12:
Krijg je een eitje of pannenkoek met het logo! Hoe gaaf is dat


hehehehehe

dan wel zo'n logo wat helemaal rood is als de pan op temperatuur is he :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van poemma op dinsdag 12 juni 2007 om 20:15:
25 dagen klinkt veel beter dan 3 1/2 week!!!


Hmmm... bij mij speelt beide gewoon geen rol... Het is gewoon nog te ver weg!!! :P

Of, zullen we even zo'n cliche uitspraak er tussendoor doen:

'Zo dichtbij en tegelijk zo ver weg'

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
morgen ff flyeren in Utrecht :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op maandag 12 maart 2007 om 13:46:
Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen


Integendeel!!! :respect:
Artiest Len-E
Waarschuw beheerder
Hoe gaat het inmiddels met de kaartverkoop, ik heb de indruk dat het de goede kant opgaat??
Waarschuw beheerder
het gaat inderdaad de goede kant op, ik raad mensen ook echt aan om niet meer te lang te wachten met een kaartje op www.intuitionrecordings.com te kopen :).
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RobKC op donderdag 14 juni 2007 om 09:17:
ik raad mensen ook echt aan om niet meer te lang te wachten met een kaartje op www.intuitionrecordings.com te kopen


= bijna uitverkocht! :lol:
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op donderdag 14 juni 2007 om 09:17:
het gaat inderdaad de goede kant op, ik raad mensen ook echt aan om niet meer te lang te wachten met een kaartje op www.intuitionrecordings.com te kopen .


Kut ik moet nog steeds een kaartje kopen :(

Vanavond gelijk maar ff doen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RobKC op donderdag 14 juni 2007 om 09:17:
ik raad mensen ook echt aan om niet meer te lang te wachten met een kaartje op www.intuitionrecordings.com te kopen


Gaat het echt zo hard?
Hm, ik heb natuurlijk al lang, maar zal collegaatje+friends s gaan opjutten dan :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 20:33:
Dat red ik met mijn driewieler ook, na die 800 meter ben ik versleten


Dus we gaan niet op jouw driewieler naar Bloemendaal?

:/

Daar had ik wel een beetje op gerekend Duckmeister
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op donderdag 14 juni 2007 om 10:18:
Dus we gaan niet op jouw driewieler naar Bloemendaal?


ik heb nog wel een step die jullie kunnen lenen anders.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juni 2007 om 09:47:
Kut ik moet nog steeds een kaartje kopen

Vanavond gelijk maar ff doen


goed plan :)
Waarschuw beheerder
zijn er trouwens kleding voorschriften?
maat van mij wil op slippers , lijkt mij geen goed plan, maar hij vind dat lekker!

Mag dat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van =Peter= op donderdag 14 juni 2007 om 09:27:
= bijna uitverkocht!


Damn! Ik weet niet of ik al wel een kaartje kan kopen :S Sjit, ik hoopte echt dat ik meer in de buurt van die datum, desnoods aan 'de deur', een kaartje kon kopen...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zomaar op donderdag 14 juni 2007 om 13:08:
zijn er trouwens kleding voorschriften?
maat van mij wil op slippers , lijkt mij geen goed plan, maar hij vind dat lekker!

Mag dat?


waarom niet?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zomaar op donderdag 14 juni 2007 om 13:08:
maar hij vind dat lekker!


Zand tussen je tenen... :P

En

Andermans schoenen die tijdens het dansen op te tenen staan... ook lekker :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op donderdag 14 juni 2007 om 13:09:
Damn! Ik weet niet of ik al wel een kaartje kan kopen Sjit, ik hoopte echt dat ik meer in de buurt van die datum, desnoods aan 'de deur', een kaartje kon kopen


Ik heb nooit gezegt dat het al bijna uitverkocht is ;), mocht het goed weer zijn, dan is er daar ruimte voor 2000 man. En dat is toch wel redelijk veel ;). Hou dit topic maar in de gaten, dan zie je vanzelf wanneer je toch écht kaartjes moet gaan kopen ;).
Waarschuw beheerder
ja precies, iedereen op je tenen staan.
lijkt mij ook geen strak plan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zomaar op donderdag 14 juni 2007 om 13:08:
zijn er trouwens kleding voorschriften?


dress casual he :), slippers is geen probleem ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RobKC op donderdag 14 juni 2007 om 13:36:
slippers is geen probleem


Mits aangeschaft uit de gelicenseerde Intuition kledinglijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op donderdag 14 juni 2007 om 15:49:
Mits aangeschaft uit de gelicenseerde Intuition kledinglijn


Als die er waren had ik ze gelijk voor hem gekocht :)

Trouwens, is een wietje toegelaten op het Super feestje?
Waarschuw beheerder
Als het goed weer is doe ik zoieso mijn bikini onder mijn kleding aan. Er is NIETS zo lekker als een heerlijke nachtduik :-).
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zomaar op donderdag 14 juni 2007 om 15:55:
Trouwens, is een wietje toegelaten op het Super feestje?


op vorige intuition feestjes wel en bij strandtenten mag je zowieso meestal wel blowen. Roep maar als je er eentje gedraait hebt :)

Uitspraak van **Ice** op donderdag 14 juni 2007 om 16:09:
Er is NIETS zo lekker als een heerlijke nachtduik


NIETS??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op donderdag 14 juni 2007 om 16:09:
Als het goed weer is doe ik zoieso mijn bikini onder mijn kleding aan. Er is NIETS zo lekker als een heerlijke nachtduik


i'm in :D

Uitspraak van Zomaar op donderdag 14 juni 2007 om 13:08:
maat van mij wil op slippers


:yes: er zit toch niks zo lekker aan je voeten als slippers?!! :D
das echt één van de fijnste dingen van de zomer, vind ik: lekker op je blote voetjes met slippers lopen de hele dag (en nacht).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juni 2007 om 16:50:
NIETS??


Nou oke.. after eight en M&M's komen in de buurt ;-)

Uitspraak van poemma op donderdag 14 juni 2007 om 17:04:
i'm in


Mooi! Dat is nummer twee! :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hierbij meldt nummer 3 zich B)
 
Waarschuw beheerder
donateur
mag ik nummer 4 zijn :engel:

mag dat ook in zwembroek of moet het een bikini zijn??? ik pas mijn bikinis niet meer namelijk :bloos:
Waarschuw beheerder
In je visnet outfitje kan je ook gewoon zwemmen hoor duck... dat droogt best snel ;-).
 
Waarschuw beheerder
donateur
:O wat een ongeloofelijk onschuldige opmerking van je, magnum :O

ik wist dat je het in je had om onschuldig te zijn :respect:

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Met de M van Menno

[img width=350 height=263 cacheid=0012bc82000c704837a5a3381a01ebbe23]http://www.treasureislandsweets.co.uk/acatalog/chocolate_mms.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op vrijdag 15 juni 2007 om 01:15:
Met de M van Menno


en ik maar denken dat die M voor Marcel stond
Waarschuw beheerder
donateur
O:) Mirjam
Waarschuw beheerder
donateur
Mitsubishi

[img width=421 height=316]http://www.sweetfactory.com/store/images/blue-m&m.jpg[/img]

:lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op vrijdag 15 juni 2007 om 10:40:
Mitsubishi


Hoe kom je daar nou opeens op? :D :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 10:45:
Hoe kom je daar nou opeens op?


*stem van Buurman uit Flodder tegen Kees*

Ik zit in de autobranche

O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op vrijdag 15 juni 2007 om 11:11:
*stem van Buurman uit Flodder tegen Kees*

Ik zit in de autobranche


:RofloL: :roflol:

Booming business :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op vrijdag 15 juni 2007 om 11:11:
*stem van Buurman uit Flodder tegen Kees*

Ik zit in de autobranche

O:)


[img width=29 height=15]http://fileshack.nl/schateroptafelslaan.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 11:18:
:RofloL: :roflol:


oh die hebben ze hier ook :P
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, hierboven kwamen al jeugdsentimenthelden als The A-team, MacGyver (die tegenwoordig ook op Hyves zit ... MacHyver) en Michael Knight voorbij ...

Ik zeg Kees Flodder :yes:

(wel de juiste Kees, niet die met dat blauwe oog)



Maar nu weer on-topic
wanneer worden de slippers geleverd?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op vrijdag 15 juni 2007 om 11:27:
wanneer worden de slippers geleverd?


na de haltertopjes B)
Waarschuw beheerder
de levensgrote Opblaasbob is trouwens ook aanwezig :D


(nieuwe campagne van BOB)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat voor kunstjes kan oplaasbob nog naast het bob zijn?o:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van IrEeNtJe op vrijdag 15 juni 2007 om 12:28:
Wat voor kunstjes kan oplaasbob nog naast het bob zijn?


ireen gedraag je es
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op vrijdag 15 juni 2007 om 11:27:
Ik zeg Kees Flodder


:D

Buurman: En hoe wilt u dat betalen? Visa, American Express....
Johnny: Nee.... Polaroid!!!

:roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben een engeltje hoor Jus,weet je toch?;)

Ik bedoelde alleen te zeggen dat ik weinig aan opblaasbob zal hebben aangezien ik eeuwig trein.:S
Dus wat andere kunstjes kunnen m dan tóch aantrekkelijk maken:yes:

Zo zou het fijn zijn als ik tegen m aan in slaap kan vallen en hij me wakker maakt op het gewenste station.:D
Misschien heeft ie ook een koffiewarmhoud functie?
Of haalt hij mn sleutels in 1 keer uit mn tas zodat ik niet meer elke zondagochtend de inhoud op de grond hoef te gooien :cheer:

Dus Diven, vertel!!
Wat kan ie allemaal?:lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van IrEeNtJe op vrijdag 15 juni 2007 om 14:16:
Of haalt hij mn sleutels in 1 keer uit mn tas zodat ik niet meer elke zondagochtend de inhoud op de grond hoef te gooien


Hoe herkenbaar :lol:

Niet dat ik tinkwinkie ben (of hoe je dat ook schrijft) maar mijn zakken zitten ook altijd vol rotzooi waardoor ik me sleutels nooit kan vinden (plus het feit waarschijnlijk dat ik nogal :vaag: ben :D :D)